Niemand hier trapt in je actquote:Op dinsdag 9 april 2019 22:03 schreef Scarface88 het volgende:
De kans is nog steeds erg groot dat PSV gewoon kampioen wordt. Ik denk 80%. Ajax is geen jager meer maar er wordt op gejaagd. Dat brengt een ander soort druk met zich mee waar niemand in deze groep ervaring mee heeft.
Ik word echt bijzonder hoopvol van zulke filmpjes steedsquote:
Het geloof wordt wel steeds groter naarmate de wedstrijd dichterbij komt. Dit soort filmpjes maken het geloof nog een stukje groter in een puike wedstrijd met resultaat. Ontzettend veel zin in morgenquote:Op dinsdag 9 april 2019 22:23 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik word echt bijzonder hoopvol van zulke filmpjes steeds
Zou Vd Sar morgen voor aanvang van de wedstrijd in zijn Juve keepersoutfit nog even een speechje doen in de kleedkamer?quote:Op dinsdag 9 april 2019 22:31 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Het geloof wordt wel steeds groter naarmate de wedstrijd dichterbij komt. Dit soort filmpjes maken het geloof nog een stukje groter in een puike wedstrijd met resultaat. Ontzettend veel zin in morgen
Ik begin hem toch een beetje te knijpen...quote:Op dinsdag 9 april 2019 22:31 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Het geloof wordt wel steeds groter naarmate de wedstrijd dichterbij komt. Dit soort filmpjes maken het geloof nog een stukje groter in een puike wedstrijd met resultaat. Ontzettend veel zin in morgen
Kappen met deze shitquote:Op dinsdag 9 april 2019 22:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zou Vd Sar morgen voor aanvang van de wedstrijd in zijn Juve keepersoutfit nog even een speechje doen in de kleedkamer?
Waarom eigenlijk?quote:Op dinsdag 9 april 2019 22:33 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik begin hem toch een beetje te knijpen...
quote:Op dinsdag 9 april 2019 22:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zou Vd Sar morgen voor aanvang van de wedstrijd in zijn Juve keepersoutfit nog even een speechje doen in de kleedkamer?
Sierd is zo'n baas hèquote:
Die handschoenen waren wel baas. Jaren zelf mee gekeept nadat ik 2 vingers brakquote:
Ben benieuwd of er weer Feyenoord- en/of PSV-supporters zijn die hier woest van worden, of dat ze gewoon stil blijven zoals het hoort.quote:
Geld terugquote:Op dinsdag 9 april 2019 22:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die handschoenen waren wel baas. Jaren zelf mee gekeept nadat ik 2 vingers brakZaten van die spalken in, fingersave genot.
Jup. Spannend hoor.quote:Op woensdag 10 april 2019 00:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ben nu al zenuwachtig maat, ben je alweer in Nederland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |