Dan maar NSBer.quote:Op woensdag 17 april 2019 20:50 schreef VeX- het volgende:
City eruit is genot. Zo niet, ben je een NSBer. Dat zijn de feiten.
Moet jij een enorme klap op je appel hebben. Gek van die gozert.quote:Op woensdag 17 april 2019 20:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wat kan jou dat nou schelen, jij bent voor PSV.
Moeten hunnie weten.quote:Op woensdag 17 april 2019 20:52 schreef Poepz0r het volgende:
Wisten jullie trouwens dat ALLE clubs die nu nog over zijn in de CL spelers/ex-spelers van Ajax in hun gelederen hebben?
Wist je trouwens dat alle users hier een verleden met je moeder hebben?quote:Op woensdag 17 april 2019 20:52 schreef Poepz0r het volgende:
Wisten jullie trouwens dat ALLE clubs die nu nog over zijn in de CL spelers/ex-spelers van Ajax in hun gelederen hebben?
Kiek noar jezulf, hoertje van Assn'n.quote:Op woensdag 17 april 2019 20:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Moet jij een enorme klap op je appel hebben. Gek van die gozert.
Lekker een urn neuken genot.quote:Op woensdag 17 april 2019 20:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wist je trouwens dat alle users hier een verleden met je moeder hebben?
Barca er nog uit dan. Als we het over sjeiks hebben.quote:Op woensdag 17 april 2019 20:53 schreef VeX- het volgende:
Toch heerlijk man, die oliesjeiks compleet over de zeik. En Guardiola exposed blijft ook genieten.
City CL eruit en Premier League verliezen en mijn voetbaljaar kan niet echt stuk.
Ik haat beide ploegen, maar heb liever dat Liverpool de titel misloopt (en de CL)quote:Op woensdag 17 april 2019 20:53 schreef VeX- het volgende:
Toch heerlijk man, die oliesjeiks compleet over de zeik. En Guardiola exposed blijft ook genieten.
City CL eruit en Premier League verliezen en mijn voetbaljaar kan niet echt stuk.
Ben ik zeker niet op tegen.quote:Op woensdag 17 april 2019 20:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Barca er nog uit dan. Als we het over sjeiks hebben.
Dan kan je geen enkel voetbal meer kijkenquote:Op woensdag 17 april 2019 20:53 schreef VeX- het volgende:
Wat heb je tegen Liverpool? Vanwege clubvoorkeur kan dat alleen zijn dan.quote:Op woensdag 17 april 2019 20:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik haat beide ploegen, maar heb liever dat Liverpool de titel misloopt (en de CL)
Kut club, kut hype, gewoon kutquote:Op woensdag 17 april 2019 20:56 schreef VeX- het volgende:
[..]
Wat heb je tegen Liverpool? Vanwege clubvoorkeur kan dat alleen zijn dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |