Overacting.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 10:12 schreef Postbus100 het volgende:
En ook die knuffel met Ilse bij de winst zegt veel over de band tussen die twee (echt een extreem lange knuffel, veel langer dan met welke andere dan ook, Ilse die hem op de schouder beukt en naar hem wijst van 'jouw verdienste', Duncan die vervolgens nog een tweede knuffel van Ilse wil.
Van die mensen als Martine Bijl, die zeer goed kunnen acteren + presenteren + schrijven + zingen + ook nog humor hebben, die komen er inderdaad niet meer door. Ze zullen er 'onder de radar' best zijn. Maar je moet de juiste mensen kennen, social media-vaardigheden hebben, en (inderdaad) helpt iets valsigs in je karakter ook om boven te komen drijven.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 05:47 schreef totebel het volgende:
Denk ook wel dat je iets onsympathieke moet hebben om sort of relevant te blijven tegenwoordig. Ik heb toch het idee dat het vroegah toch wat meer om echt talent ging dan nu.
Ik denk dat Martine Bijl niet meer door komt omdat ze dood is.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 11:47 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Van die mensen als Martine Bijl, die zeer goed kunnen acteren + presenteren + schrijven + zingen + ook nog humor hebben, die komen er inderdaad niet meer door.
De welke?quote:
Dat blije ei dat steeds in Jinek zit met politieke filmpjes.quote:
Dit is inderdaad wel een van de grootste doedelzakken van dit moment. Man, man wat een figuur is dat zeg. Ik krijg zo de griezels van die kerel.quote:Op maandag 24 juni 2019 23:31 schreef Ciclon het volgende:
Bas Smit, de man van die alien Nicolette van Dam, was weer eens in het nieuws in een moraal superieure deugrol.
Als je Insta heb, check het even. En pak er een tuiltje bij.🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢quote:Op maandag 24 juni 2019 23:43 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dit is inderdaad wel een van de grootste doedelzakken van dit moment. Man, man wat een figuur is dat zeg. Ik krijg zo de griezels van die kerel.
Bionda in de serie ZOOP en toen bleek ze in het echt ook zo te zijnquote:Op dinsdag 25 juni 2019 04:29 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ik krijg anders de kriebels van zijn vrouw, Nicolette van Dam. Zo nep, overdreven...
Grappig..ik kende hem niet, las het artikel over de 'goede daad' en kreeg ook meteen de kriebels. Het is altijd goed om iets voor anderen te doen, maar als je dat gaat uitventen op social media dan komt de aap toch wel uit de mouw.quote:Op maandag 24 juni 2019 23:31 schreef Ciclon het volgende:
Bas Smit, de man van die alien Nicolette van Dam, was weer eens in het nieuws in een moraal superieure deugrol.
Ik zag net een filmpje waarin hij met zijn vrouw witte sneakers presenteert 'voor het goede doel'. 'Zelf ontworpen' maar toch wel verdacht veel gelijkenis vertonend met Stan Smith van adidas. Ze doen er verder niemand kwaad mee maar ik snap dat je een teiltje nodig hebt als je dit stel ziet.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 04:26 schreef Eightyone het volgende:
Als ik dat hoofd zie, ben ik er eigenlijk al klaar mee. Zoëen die al afstoot zonder iets te zeggen of te doen.
Te glad.
Vreselijk inderdaad.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 00:06 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Als je Insta heb, check het even. En pak er een tuiltje
Dit zag ik ook voorbijkomen, ja.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 17:54 schreef girlnextdoor. het volgende:
Misschien geen BN'er, maar: Monique, de vriendin van Dré Hazes.
Had een of andere viezerik iets aanstootgevends onder een foto van Dré junior gezet, begint zij een tirade over een hoerenbende. Ehmm, je wilt je kind toch beschermen tegen dit soort figuren? Als dit keer op keer gebeurd, dat je kritiek overal op krijgt en dat soort foute reacties verschijnen, waarom zet je je insta dan niet op privé of stop je gewoon met het online zetten van plaatjes van je jonge kind?
Ik las gister dat hij meedoet aan een goed doel, dat vind dan weer wel top. Maar hoe hij doet, zoquote:Op woensdag 26 juni 2019 06:15 schreef Eightyone het volgende:
Voor de Bas Smit-haters: kijk níet Zomer Met Art van gisteren terug.
(Ik zapte langs, en ben zelden zo snel weer doorgezapt - ik kon nog wel nét zien dat het over een of ander goed doel ging.)
Aan Maarten heb ik in principe geen hekel, maar hij is de laatste week wel wat te veel in beeld gekomen. Ik lijd aan Maarten-moeheid.
Ik was ook aan het zappen en bleef even hangen want Ryanne van Dorst.quote:Op woensdag 26 juni 2019 06:15 schreef Eightyone het volgende:
Voor de Bas Smit-haters: kijk níet Zomer Met Art van gisteren terug.
(Ik zapte langs, en ben zelden zo snel weer doorgezapt
Ik onderschrijf je keuze grotendeels, maar enige toelichting maakt het wel wat interessanter voor de lezer.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:51 schreef ijs_beer het volgende:
Gordon.
Janindo
Wendy van Dijk
Ruben Nicolai
Robert Jensen
Meende dat er vorig jaar verteld werd dat hij er zijn werk van heeft gemaakt. Hij heeft die stichting die geld inzamelt voor onderzoek naar kanker en als ik het goed begreep, zijn hij en zijn vrouw in dienst van die stichting. Krijgen dus beide een salaris uit de pot. Dan is het toch iets minder de barmhartige samaritaan.quote:Op woensdag 26 juni 2019 06:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik las gister dat hij meedoet aan een goed doel, dat vind dan weer wel top. Maar hoe hij doet, zo
verschrikkelijk over de top. Je zal maar zo'n bent thuis hebben zeg.
Wietze heeft totaal geen uitstraling op tv. Elke uitzending van Shownieuws kijkt 'ie weer alsof 'ie iets smerigs ruikt.quote:Op woensdag 10 juli 2019 08:54 schreef CyberCow het volgende:
Witze de Jager van Radio 538. Als hij een keer iemand aan de telefoon heeft die niet helemaal lekker uit de woorden kan komen. Dan vindt hij het nodig om die persoon even uit te lachen of belachelijk te maken. Best respectloos naar je luisteraars toe.
Post jij ooit wel eens iets positiefs?quote:Op woensdag 10 juli 2019 13:33 schreef Pleun2011 het volgende:
Nu we het toch over Wietze hebben.. zijn voormalige radiomaatje Mattie Valk vind ik nog erger. Vieze paardenkop en een nare persoonlijkheid. Ik ken hem niet persoonlijk maar hij straalt in alles uit dat hij een lul is. Heb sowieso niks met DJ's..allemaal nep-mannen met hooguit een vlotte babbel en verder niks dat boeit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |