abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 mei 2019 @ 22:01:15 #151
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_186594290
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 21:36 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Zo intelligent is ze niet..kennelijk kan zij dat mensen goed wijsmaken. Vind het een oppervlakkig en vreselijk onecht kutwijf.
Dat kan gek genoeg best samen gaan (zie ook Sylvie).
pi_186600983
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 11:32 schreef Eightyone het volgende:
Olcay Gulsen lijkt trouwens ook een vrij dubieus figuur. Ook zoëen die zichzelf veel leuker 'verkoopt' dan dat ze is.

Wel intelligent, maar in hoeverre ik daar in dit geval respect voor moet hebben weet ik niet.

https://www.mediacourant.(...)oemelfactuur-gulsen/
Intelligent? Eerder dommer dan stront.
pi_186601107
Inderdaad, op basis waarvan is ze intelligent dan? Op basis van haar te grote bek? Zelfde
type als die Fajah Lourens, ook zo'n imbeciel die te veel aandacht en credits krijgt met haar voedselboekjes van lik me vessie.
U MAD?
pi_186601156
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 09:23 schreef de_boswachter het volgende:
Inderdaad, op basis waarvan is ze intelligent dan? Op basis van haar te grote bek? Zelfde
type als die Fajah Lourens, ook zo'n imbeciel die te veel aandacht en credits krijgt met haar voedselboekjes van lik me vessie.
Maar die verkopen wel erg goed. Dan doet ze toch wat goed me dunkt.
  zaterdag 4 mei 2019 @ 09:31:26 #155
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_186601170
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 09:23 schreef de_boswachter het volgende:
Inderdaad, op basis waarvan is ze intelligent dan?
Zakelijke sluwheid is ook een vorm van intelligentie (een wat onsympathieke vorm weliswaar). Dezelfde vorm die Sylvie ook zo goed beheerst. Of Nikkie Plessen, met al die mensen van tijdschriften en zo die d'r aars likken. Op basis waarvan, kan je je afvragen, maar het gebeurt.
pi_186601254
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 09:31 schreef Eightyone het volgende:
Op basis waarvan, kan je je afvragen, maar het gebeurt.
Uiterlijk, tieten, kont, kut.
  zaterdag 4 mei 2019 @ 09:40:19 #157
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_186601280
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 09:38 schreef DeKleineTuinman het volgende:

[..]

Uiterlijk, tieten, kont, kut.
Vrouwelijke (hoofd)redactrices van modeblaadjes, belangrijke influencers (v), enzovoort, die op basis daarvan doen alsof ze God is?

Tenzij ze toevallig op vrouwen zouden vallen.

Het moet blijkbaar zijn vanwege haar geweldige ontwerpen, maar dat kunnen vele anderen net zo goed - of zelfs een stuk beter. Maar ze verkoopt het goed, en heeft netwerk-skills.
pi_186601607
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 09:29 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Maar die verkopen wel erg goed. Dan doet ze toch wat goed me dunkt.
Ja inspelen op datzelfde volk wat het ook goed vind om kinderen niet te vaccineren. Dat soort types leest die flauwekul.
U MAD?
pi_186601626
Nikkie Plessen ja. Dan nog liever Ollie of Sylvie. Die heeft echt nog niks bijzonders uitgevoerd behalve wat jatwerk.

Eventjes haar website bekeken met haar vreselijk overpricede kleding en schoenen. Wat een geld vraagt ze voor simpele dingen zeg.
  zaterdag 4 mei 2019 @ 13:46:20 #160
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_186605642
Steeds harder aan de Familie Roelvink, eigenlijk. Stop making stupid people famous.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_186705008
Die man van Nicolette van Dam, Bas Smit heet hij geloof ik. Overdreven paljas. Erg nep ook.
  vrijdag 17 mei 2019 @ 18:54:08 #162
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_186912152
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 13:46 schreef SEMTEX het volgende:
Steeds harder aan de Familie Roelvink, eigenlijk. Stop making stupid people famous.
Helemaal waar.

Thomas Berge (Chiel Ossink ofzo), kan niet zingen, is eng en een latente homo volgens mij. Zijn bekendste nummer is heden ten dage nog steeds ¨mijn luchtballon¨ .
pi_186914819
Tim Hofman. Alles wat ie zelf zegt vindt ie zelf heel grappig.
pi_186915496
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 21:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
Die man van Nicolette van Dam, Bas Smit heet hij geloof ik. Overdreven paljas. Erg nep ook.
Jaaa dat klopt wel. Zo’n wannabe :')
Alius aliud dicit
pi_186915527
Sander lantinga
  vrijdag 17 mei 2019 @ 21:28:25 #166
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_186916195
Theo Maassen
Jeroen van Koningsbrugge
Kwak
pi_186918253
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2019 22:28 schreef de_boswachter het volgende:
Peter R. de Vries
Koen & Sander
Ruben Nicolai
Jeroen van Koningsbrugge
Tijl Beckand
Tom Egberts
Wolter Kroes
Humberto Tan
Sierd de Vos

En dan heb je nog een rijtje mensen die niks kunnen, maar wel te pas en te onpas in de media komen:
Gaby Blaaser :r :r :r
Monica Geuze
Types zoals Lil Kleine :r :r :r
Coen en Sander _O_

Marc Marie Huijbregts :r
<a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif" target="_blank" rel="nofollow"><a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif&lt" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif<</a>;/a>
pi_186926270
Rob Geus
Ook een vreselijke kwal irl.
Als hij Nederlands hoort in zijn omgeving denkt hij gelijk fans om zich heen te hebben die met hem op de foto willen :r

Het mooiste was nog dat we hem niet eens zagen, maar dat we dit hem hoorden zeggen _O-
Ken je nagaan hoe interessant we hem vonden :')
  Miss 200.000.000! zaterdag 18 mei 2019 @ 12:39:32 #169
367000 roos94
pi_186926311
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2019 12:35 schreef quirina het volgende:
Rob Geus
Als hij Nederlands hoort in zijn omgeving denkt hij gelijk fans om zich heen te hebben die met hem op de foto willen :r

Het mooiste was nog dat we hem niet eens zagen, maar dat we dit hem hoorden zeggen _O-
Klopt, Rob Geus is een afschuwelijke kwal. Heb hem regelmatig moeten ontmoeten in een verzorgingstehuis waar hij het een en ander project heeft lopen en het is echt een droeftoetertje.
pi_186927328
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2019 12:39 schreef roos94 het volgende:

[..]

Klopt, Rob Geus is een afschuwelijke kwal. Heb hem regelmatig moeten ontmoeten in een verzorgingstehuis waar hij het een en ander project heeft lopen en het is echt een droeftoetertje.
Is dat in Barendrecht? Hij heeft een restaurant in Carnisselande waar mensen met een beperking werken: de Wensboom. Op tv komt hij over als iemand die nogal een vertekend beeld van zichzelf heeft. In het echt weet ik het niet.
pi_186927432
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2019 13:50 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Is dat in Barendrecht? Hij heeft een restaurant in Carnisselande waar mensen met een beperking werken: de Wensboom. Op tv komt hij over als iemand die nogal een vertekend beeld van zichzelf heeft. In het echt weet ik het niet.
Ik heb hem meermaals vin het echt gezien en nog steeds. Het is een ontiegelijke kapsoneslijer.
pi_186927497
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2019 13:57 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ik heb hem meermaals vin het echt gezien en nog steeds. Het is een ontiegelijke kapsoneslijer.
In mijn ogen is hij een onzeker mannetje dat waarschijnlijk niet populair was op school en nu denkt dat hij iets voorstelt..of dat in ieder geval graag wil. De wannabees zijn vaak vervelend. De mensen die echt iets kunnen zijn vaak veel relaxter.
  † In Memoriam † zaterdag 18 mei 2019 @ 14:23:47 #173
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_186927786
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 18:54 schreef Ciclon het volgende:

[..]

Helemaal waar.

Thomas Berge (Chiel Ossink ofzo), kan niet zingen, is eng en een latente homo volgens mij. Zijn bekendste nummer is heden ten dage nog steeds ¨mijn luchtballon¨ .
Zijn fans zijn wel mooi

https://www.dumpert.nl/me(...)6._thomas_berge.html
:')
  zaterdag 18 mei 2019 @ 20:07:49 #174
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_186933881
quote:
Ik behoor absoluut niet tot de elite of de hogeropgeleiden van Nederland, maar door dit soort lui schaam ik me echt diep om Nederlander te zijn.
pi_186933930
Is Victor Midz (Mitz? Mids?) al genoemd? Dat vind ik de verschrikkelijkste. Nog erger dan Prem, en dat zegt wat.
Somebody that I used to know
  zaterdag 18 mei 2019 @ 20:09:32 #176
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_186933944
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2019 12:35 schreef quirina het volgende:
Rob Geus

Hij vindt zichzelf er ook erg goed uit zien, met z'n scheve harses.
  † In Memoriam † zaterdag 18 mei 2019 @ 20:14:23 #177
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_186934111
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2019 20:09 schreef Postbus100 het volgende:
Is Victor Midz (Mitz? Mids?) al genoemd? Dat vind ik de verschrikkelijkste. Nog erger dan Prem, en dat zegt wat.
Ik ken hem eigenlijk alleen als een relaxte, vriendelijke goochelaar. Wat doet-ie zo fout dan? :?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_186934201
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 mei 2019 20:14 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ik ken hem eigenlijk alleen als een relaxte, vriendelijke goochelaar. Wat doet-ie zo fout dan? :?
Zelfvoldaan :r extréém zelfvoldaan. Terwijl hij alleen maar een kunstje doet.

Oh, en een monotone stem, totaal geen emotie, een robot, dat is de druppel.
pi_186935412
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2019 20:09 schreef Ciclon het volgende:

[..]

Hij vindt zichzelf er ook erg goed uit zien, met z'n scheve harses.
Toch schijnen we hem nodig te hebben, volgens hem zelf
https://www.mediacourant.(...)rs-hebben-mij-nodig/
  zondag 19 mei 2019 @ 11:57:37 #180
342888 Baron-von-Blubba
Misunderstood genius
pi_186961135
Even van mezelf gekopieerd uit een ouder topic. ;)

Ali B
Ali B
Ali B
Ali B
Ali B
Al die blije hoofden van de Lama's (ik verdom het om die namen hier neer te zetten)
Martijn Krabbé (met zijn talentloze 'ik ben toch zo leuk' bakkes die alleen maar op tv is vanwege
zijn talentvolle vader)
Gordon (vooral zijn gehemelte)
Georgina Verbaan
Yvonne Jaspers (vooral haar stemgeluid)
Peter R de Vries (geen verdere uitleg waarom nodig, me dunkt)
Emile Ratelband (deze aandachtshoer weet nog geregeld op TV Gelderland te verschijnen)
Patty Brard
Ron Boszhard
Gerard Joling
Co Stompé (ik wil dat hoofd gewoon nooit meer zien :( )
Marco Borsato (met zijn blije bakkes altijd + afgunst dat hij Leontine mag n**ken en ik niet :( )
Ali B
Prem Radhakishun
Giel Beelen (Google zijn hoofd maar eens als je wilt weten waarom)
Yes-R
Jantje Smit + al het meeliftende Volendam-gepeupel
Victor Brands (deze 'lolbroek' haat ik zo intens dat ik er jarenlang voor wil gaan zitten, mocht ik
hem ooit voor mijn auto zien lopen)
Harm Edens (irritante pisvlek die denkt dat hij altijd toch zo leuk is)
Wendy van Dijk
Caroline de Bruijn (met d'r standaard irritante maniertjes/gezichtsuitdrukkingen)
Albert Verlinde
Ali B
De familie Hazes (die allemaal teren op het succes van André :r :r :r )
René Froger (vanwege die reclames)
Ellie Lust (met d'r ego)
Jandino Asporaat
Jeroen van de Boom
Sylvana Simons (hoor je gelukkig niet zo veel meer van: houden zo!!!!!)
Marc Marie Huijbregts
Ali B
Chantal Janzen
Tineke Schouten ('koningin van de typetjes' noemen ze haar (?), maar voor mij is het allemaal
hetzelfde)
Ridders van Gelre (twee pisvlekken op lokale tv-zender TV Gelderland)
Barbie, Oh Oh Cherso, Britt Dekker en alle overige talentloze reality-parels
Lieke van Lexmond (met haar standaard kunstje)
Margriet van der Linden
Alberto Stegeman (met zijn hoofd)
Winston Gerschtanowitz (vooral als hij met die Gouden Koffers rond gaat)
Victoria Koblenko (egotripper die denkt dat ze het helemaal is)

Oja, en Ali B.
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
pi_186969286
Familie Gerstanowitz (inclusief kind)
Fred van Leer (intens gemeen, onzeker want vroeger dik, kijkt op iedereen neer)
Jan Smit en de hele volendamse meute
  zondag 19 mei 2019 @ 19:09:35 #182
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_186969662
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2019 18:52 schreef LoveProfuzion het volgende:
Familie Gerstanowitz (inclusief kind)
Zelfs de slechts beperkt in de publiciteit gebrachte kinderen (meervoud ja, er zijn er twee) kunnen het niet goed doen. _O-

Of is dit al genoeg? :P

pi_186969703
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2019 19:09 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Zelfs de slechts beperkt in de publiciteit gebrachte kinderen (meervoud ja, er zijn er twee) kunnen het niet goed doen. _O-

Of is dit al genoeg? :P

Kapsoneskind :r
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_186983762
Ilse deLange en dat is zaterdag weer eens bevestigd. Wat zette zij zichzelf weer op de voorgrond zeg.
pi_186983789
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 14:46 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ilse deLange en dat is zaterdag weer eens bevestigd. Wat zette zij zichzelf weer op de voorgrond zeg.
? Heb ik wat gemist?
pi_186983804
Peter r de Vries Peter r de Vries Peter r de Vries Peter r de Vries Peter r de Vries Peter r de Vries Peter r de Vries Peter r de Vries Peter r de Vries Peter r de Vries Peter r de Vries Peter r de Vries
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_186987917
Emma Wortelboer. :r
Alius aliud dicit
pi_186988497
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 18:54 schreef Mrmime het volgende:
Emma Wortelboer. :r
Ik kende haar niet tot zaterdag maar ik geloof ook niet dat ik haar beter wil leren kennen. Hysterisch aandachtshoertje. De opmerking over Madonna vond ik volledig misplaatst. Oke het optreden van Madonna was slecht, maar iedereen weet wat zij heeft bereikt in haar carrière. Wat heeft die talentloze en qua uiterlijk volledig kleurloze huppelkut Emma Wortelboer bereikt dan?
pi_186988612
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 14:46 schreef letmehearyouscream het volgende:
Dat viel wel mee toch? En alles wat ze enigzins op de voorgrond was, was ook gewoon superterecht. Volgens mij was ze, al van meet af aan, als een mentor voor Duncan. Die hele winst is een deel haar verdienste, zonder Ilse had Duncan het niet gered.
pi_186989555
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 19:28 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Dat viel wel mee toch? En alles wat ze enigzins op de voorgrond was, was ook gewoon superterecht. Volgens mij was ze, al van meet af aan, als een mentor voor Duncan. Die hele winst is een deel haar verdienste, zonder Ilse had Duncan het niet gered.
Nonsens. Duncan heeft gewonnen vanwege de song. ZIJN song. En omdat ‘ie het Live goed kon overbrengen. Niet vanwege de staging, een lichtbol of omdat Ilse zijn handje vast hield.

Ilse. :r
Stond op het podium het te vieren alsof ze zelf gewonnen had. Bah. Het enige waar zij mee bezig is, is een internationale doorbraak en haar oh zo ‘vriendelijke lachende boerin’-imago zodra de camera’s draaien. Maar ondertussen is ze achter de schermen een gehaaide zakenvrouw.
pi_186989630
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 20:14 schreef Zen90 het volgende:

[..]

Nonsens. Duncan heeft gewonnen vanwege de song. ZIJN song. En omdat ‘ie het Live goed kon overbrengen. Niet vanwege de staging, een lichtbol of omdat Ilse zijn handje vast hield.

Stond op het podium het te vieren alsof ze zelf gewonnen had. Bah. Het enige waar zij mee bezig is, is een internationale doorbraak en haar oh zo ‘vriendelijke lachende boerin’-imago zodra de camera’s draaien. Maar ondertussen is ze achter de schermen een gehaaide zakenvrouw.
Ik geloof best dat er achter dat lieve gezichtje een pittig iemand verborgen zit, maar ik vond niet dat ze zichzelf op de voorgrond zette met haar gezwaai naast Duncan. Ik zag vooral veel blijheid.

En gisteren bij Pauw was Duncan voornamelijk aan het woord. Ik denk dat hij en Ilse een hele goede band hebben opgebouwd.
pi_186989816
quote:

[..]

Wel bij het begin beginnen. Duncan heeft kunnen winnen omdat Ilse hem tipte bij/voordroeg aan de selectiecommissie. En ze zal hem op de achtergrond ook intensief begeleid hebben bij alle ESF-drukte, plus dat ze wist tegen welke bierkaai er gevochten moest worden (promotie enzo). De song is Duncan's verdienste, maar Ilse en Co hebben hem gesteund van begin af aan, en zonder hen was hij niet ver gekomen.

Ongetwijfeld een gehaaide zakenvrouw, maar laten we eerlijk wezen : wel met succes.
pi_186991737
Jesse Klaver verdient trouwens ook wel een plekje in dit topic. Met zijn :r opgestroopte hemdsmouwen :r
pi_186991847
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 21:26 schreef Postbus100 het volgende:
Jesse Klaver verdient trouwens ook wel een plekje in dit topic. Met zijn :r opgestroopte hemdsmouwen :r
Ja inderdaad. En Femke Halsema ook. Die praat altijd alsof haar kiezen op elkaar gelijmd zijn
Alius aliud dicit
pi_186999368
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2019 20:25 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Wel bij het begin beginnen. Duncan heeft kunnen winnen omdat Ilse hem tipte bij/voordroeg aan de selectiecommissie. En ze zal hem op de achtergrond ook intensief begeleid hebben bij alle ESF-drukte, plus dat ze wist tegen welke bierkaai er gevochten moest worden (promotie enzo). De song is Duncan's verdienste, maar Ilse en Co hebben hem gesteund van begin af aan, en zonder hen was hij niet ver gekomen.

Ongetwijfeld een gehaaide zakenvrouw, maar laten we eerlijk wezen : wel met succes.
Dat eerste klopt natuurlijk, maar de rest is een aanname. Het is vooral wat mensen elkaar nablaten in de euforie van de winst.
  dinsdag 21 mei 2019 @ 10:12:09 #196
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_186999538
quote:

[..]

Nou heb ik echt een broertje dood aan Ilse, zachtgezegd, maar ik kan met de beste wil van de wereld niets negatiefs vinden in hoe ze dit heeft gedaan. En ik vond haar juist uitermate bescheiden over de winst. Ze liet alle eer aan Duncan. Dat ze blij was met de winst, lijkt me logisch. Het hele team was uitzinnig. Ik vond Ilse eigenlijk nog het meest op de achtergrond blijven.
Duncan is trouwens ook vol lof over haar. Ze heeft hem kennelijk enorm goed geholpen met haar ervaring. En ze heeft hem overreden dit lied in te sturen.
En nogmaals: ik hou ervan over haar te zeiken hoor! Maar dat lukt me in dit geval echt niet.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_186999540
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 09:58 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Dat eerste klopt natuurlijk, maar de rest is een aanname. Het is vooral wat mensen elkaar nablaten in de euforie van de winst.
Niet helemaal een aanname, het is ook wat je destilleert uit interviews en dergelijke. En ook die knuffel met Ilse bij de winst zegt veel over de band tussen die twee (echt een extreem lange knuffel, veel langer dan met welke andere dan ook, Ilse die hem op de schouder beukt en naar hem wijst van 'jouw verdienste', Duncan die vervolgens nog een tweede knuffel van Ilse wil. Ilse die later met een bos bloemen staat die Duncan eerder van de organisatie heeft gekregen). Ik weet niet hoor... Het zijn geen wilde speculaties hoor. Ilse heeft heus wel meer gedaan dan alleen het creatieve plaatje, anders zat ze daar niet zo vooraan in die greenroom. Vond haar zelfs nog bescheiden, absoluut niet op de voorgrond.
  Miss 200.000.000! dinsdag 21 mei 2019 @ 10:14:01 #198
367000 roos94
pi_186999562
Renate Gerstenkorrelnovitz-Banaan
pi_186999835
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 10:12 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Niet helemaal een aanname, het is ook wat je destilleert uit interviews en dergelijke. En ook die knuffel met Ilse bij de winst zegt veel over de band tussen die twee (echt een extreem lange knuffel, veel langer dan met welke andere dan ook, Ilse die hem op de schouder beukt en naar hem wijst van 'jouw verdienste', Duncan die vervolgens nog een tweede knuffel van Ilse wil. Ilse die later met een bos bloemen staat die Duncan eerder van de organisatie heeft gekregen). Ik weet niet hoor... Het zijn geen wilde speculaties hoor. Ilse heeft heus wel meer gedaan dan alleen het creatieve plaatje, anders zat ze daar niet zo vooraan in die greenroom. Vond haar zelfs nog bescheiden, absoluut niet op de voorgrond.
"Zonder hen was hij niet ver gekomen" vind ik nogal een aanname. Los van de voordracht natuurlijk.
  dinsdag 21 mei 2019 @ 10:50:13 #200
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_187000081
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 10:33 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

"Zonder hen was hij niet ver gekomen" vind ik nogal een aanname. Los van de voordracht natuurlijk.
Het zal wel een wisselwerking zijn geweest. Kennelijk naar hun tevredenheid, dus waarom zou je daar iets op aan kunnen merken.
De onervaren 25-jarige Duncan had het vast ook niet in zijn up gered. Mooi geregeld zo en good for them.
Snobs have more fun!
KLIK!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')