Dat kan gek genoeg best samen gaan (zie ook Sylvie).quote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:36 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zo intelligent is ze niet..kennelijk kan zij dat mensen goed wijsmaken. Vind het een oppervlakkig en vreselijk onecht kutwijf.
Intelligent? Eerder dommer dan stront.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:32 schreef Eightyone het volgende:
Olcay Gulsen lijkt trouwens ook een vrij dubieus figuur. Ook zoëen die zichzelf veel leuker 'verkoopt' dan dat ze is.
Wel intelligent, maar in hoeverre ik daar in dit geval respect voor moet hebben weet ik niet.
https://www.mediacourant.(...)oemelfactuur-gulsen/
Maar die verkopen wel erg goed. Dan doet ze toch wat goed me dunkt.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 09:23 schreef de_boswachter het volgende:
Inderdaad, op basis waarvan is ze intelligent dan? Op basis van haar te grote bek? Zelfde
type als die Fajah Lourens, ook zo'n imbeciel die te veel aandacht en credits krijgt met haar voedselboekjes van lik me vessie.
Zakelijke sluwheid is ook een vorm van intelligentie (een wat onsympathieke vorm weliswaar). Dezelfde vorm die Sylvie ook zo goed beheerst. Of Nikkie Plessen, met al die mensen van tijdschriften en zo die d'r aars likken. Op basis waarvan, kan je je afvragen, maar het gebeurt.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 09:23 schreef de_boswachter het volgende:
Inderdaad, op basis waarvan is ze intelligent dan?
Uiterlijk, tieten, kont, kut.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 09:31 schreef Eightyone het volgende:
Op basis waarvan, kan je je afvragen, maar het gebeurt.
Vrouwelijke (hoofd)redactrices van modeblaadjes, belangrijke influencers (v), enzovoort, die op basis daarvan doen alsof ze God is?quote:
Ja inspelen op datzelfde volk wat het ook goed vind om kinderen niet te vaccineren. Dat soort types leest die flauwekul.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 09:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Maar die verkopen wel erg goed. Dan doet ze toch wat goed me dunkt.
Helemaal waar.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:46 schreef SEMTEX het volgende:
Steeds harder aan de Familie Roelvink, eigenlijk. Stop making stupid people famous.
Jaaa dat klopt wel. Zo’n wannabequote:Op woensdag 8 mei 2019 21:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
Die man van Nicolette van Dam, Bas Smit heet hij geloof ik. Overdreven paljas. Erg nep ook.
Coen en Sanderquote:Op dinsdag 9 april 2019 22:28 schreef de_boswachter het volgende:
Peter R. de Vries
Koen & Sander
Ruben Nicolai
Jeroen van Koningsbrugge
Tijl Beckand
Tom Egberts
Wolter Kroes
Humberto Tan
Sierd de Vos
En dan heb je nog een rijtje mensen die niks kunnen, maar wel te pas en te onpas in de media komen:
Gaby Blaaser![]()
![]()
Monica Geuze
Types zoals Lil Kleine![]()
![]()
Klopt, Rob Geus is een afschuwelijke kwal. Heb hem regelmatig moeten ontmoeten in een verzorgingstehuis waar hij het een en ander project heeft lopen en het is echt een droeftoetertje.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 12:35 schreef quirina het volgende:
Rob Geus
Ook een vreselijke kwal irl.
Als hij Nederlands hoort in zijn omgeving denkt hij gelijk fans om zich heen te hebben die met hem op de foto willen![]()
Het mooiste was nog dat we hem niet eens zagen, maar dat we dit hem hoorden zeggen![]()
Ken je nagaan hoe interessant we hem vonden
Is dat in Barendrecht? Hij heeft een restaurant in Carnisselande waar mensen met een beperking werken: de Wensboom. Op tv komt hij over als iemand die nogal een vertekend beeld van zichzelf heeft. In het echt weet ik het niet.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 12:39 schreef roos94 het volgende:
[..]
Klopt, Rob Geus is een afschuwelijke kwal. Heb hem regelmatig moeten ontmoeten in een verzorgingstehuis waar hij het een en ander project heeft lopen en het is echt een droeftoetertje.
Ik heb hem meermaals vin het echt gezien en nog steeds. Het is een ontiegelijke kapsoneslijer.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 13:50 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Is dat in Barendrecht? Hij heeft een restaurant in Carnisselande waar mensen met een beperking werken: de Wensboom. Op tv komt hij over als iemand die nogal een vertekend beeld van zichzelf heeft. In het echt weet ik het niet.
In mijn ogen is hij een onzeker mannetje dat waarschijnlijk niet populair was op school en nu denkt dat hij iets voorstelt..of dat in ieder geval graag wil. De wannabees zijn vaak vervelend. De mensen die echt iets kunnen zijn vaak veel relaxter.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 13:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik heb hem meermaals vin het echt gezien en nog steeds. Het is een ontiegelijke kapsoneslijer.
Zijn fans zijn wel mooiquote:Op vrijdag 17 mei 2019 18:54 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Helemaal waar.
Thomas Berge (Chiel Ossink ofzo), kan niet zingen, is eng en een latente homo volgens mij. Zijn bekendste nummer is heden ten dage nog steeds ¨mijn luchtballon¨ .
Ik behoor absoluut niet tot de elite of de hogeropgeleiden van Nederland, maar door dit soort lui schaam ik me echt diep om Nederlander te zijn.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 14:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zijn fans zijn wel mooi
https://www.dumpert.nl/me(...)6._thomas_berge.html
Hij vindt zichzelf er ook erg goed uit zien, met z'n scheve harses.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 12:35 schreef quirina het volgende:
Rob Geus
Ook een vreselijke kwal irl.
Als hij Nederlands hoort in zijn omgeving denkt hij gelijk fans om zich heen te hebben die met hem op de foto willen![]()
Het mooiste was nog dat we hem niet eens zagen, maar dat we dit hem hoorden zeggen![]()
Ken je nagaan hoe interessant we hem vonden
Ik ken hem eigenlijk alleen als een relaxte, vriendelijke goochelaar. Wat doet-ie zo fout dan?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 20:09 schreef Postbus100 het volgende:
Is Victor Midz (Mitz? Mids?) al genoemd? Dat vind ik de verschrikkelijkste. Nog erger dan Prem, en dat zegt wat.
Zelfvoldaanquote:Op zaterdag 18 mei 2019 20:14 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik ken hem eigenlijk alleen als een relaxte, vriendelijke goochelaar. Wat doet-ie zo fout dan?
Toch schijnen we hem nodig te hebben, volgens hem zelfquote:Op zaterdag 18 mei 2019 20:09 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Hij vindt zichzelf er ook erg goed uit zien, met z'n scheve harses.
Zelfs de slechts beperkt in de publiciteit gebrachte kinderen (meervoud ja, er zijn er twee) kunnen het niet goed doen.quote:Op zondag 19 mei 2019 18:52 schreef LoveProfuzion het volgende:
Familie Gerstanowitz (inclusief kind)
Kapsoneskindquote:Op zondag 19 mei 2019 19:09 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Zelfs de slechts beperkt in de publiciteit gebrachte kinderen (meervoud ja, er zijn er twee) kunnen het niet goed doen.![]()
Of is dit al genoeg?
? Heb ik wat gemist?quote:Op maandag 20 mei 2019 14:46 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ilse deLange en dat is zaterdag weer eens bevestigd. Wat zette zij zichzelf weer op de voorgrond zeg.
Ik kende haar niet tot zaterdag maar ik geloof ook niet dat ik haar beter wil leren kennen. Hysterisch aandachtshoertje. De opmerking over Madonna vond ik volledig misplaatst. Oke het optreden van Madonna was slecht, maar iedereen weet wat zij heeft bereikt in haar carrière. Wat heeft die talentloze en qua uiterlijk volledig kleurloze huppelkut Emma Wortelboer bereikt dan?quote:
Dat viel wel mee toch? En alles wat ze enigzins op de voorgrond was, was ook gewoon superterecht. Volgens mij was ze, al van meet af aan, als een mentor voor Duncan. Die hele winst is een deel haar verdienste, zonder Ilse had Duncan het niet gered.quote:Op maandag 20 mei 2019 14:46 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ilse deLange en dat is zaterdag weer eens bevestigd. Wat zette zij zichzelf weer op de voorgrond zeg.
Nonsens. Duncan heeft gewonnen vanwege de song. ZIJN song. En omdat ‘ie het Live goed kon overbrengen. Niet vanwege de staging, een lichtbol of omdat Ilse zijn handje vast hield.quote:Op maandag 20 mei 2019 19:28 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Dat viel wel mee toch? En alles wat ze enigzins op de voorgrond was, was ook gewoon superterecht. Volgens mij was ze, al van meet af aan, als een mentor voor Duncan. Die hele winst is een deel haar verdienste, zonder Ilse had Duncan het niet gered.
Ik geloof best dat er achter dat lieve gezichtje een pittig iemand verborgen zit, maar ik vond niet dat ze zichzelf op de voorgrond zette met haar gezwaai naast Duncan. Ik zag vooral veel blijheid.quote:Op maandag 20 mei 2019 20:14 schreef Zen90 het volgende:
[..]
Nonsens. Duncan heeft gewonnen vanwege de song. ZIJN song. En omdat ‘ie het Live goed kon overbrengen. Niet vanwege de staging, een lichtbol of omdat Ilse zijn handje vast hield.
Ilse.![]()
Stond op het podium het te vieren alsof ze zelf gewonnen had. Bah. Het enige waar zij mee bezig is, is een internationale doorbraak en haar oh zo ‘vriendelijke lachende boerin’-imago zodra de camera’s draaien. Maar ondertussen is ze achter de schermen een gehaaide zakenvrouw.
Wel bij het begin beginnen. Duncan heeft kunnen winnen omdat Ilse hem tipte bij/voordroeg aan de selectiecommissie. En ze zal hem op de achtergrond ook intensief begeleid hebben bij alle ESF-drukte, plus dat ze wist tegen welke bierkaai er gevochten moest worden (promotie enzo). De song is Duncan's verdienste, maar Ilse en Co hebben hem gesteund van begin af aan, en zonder hen was hij niet ver gekomen.quote:Op maandag 20 mei 2019 20:14 schreef Zen90 het volgende:
[..]
Nonsens. Duncan heeft gewonnen vanwege de song. ZIJN song. En omdat ‘ie het Live goed kon overbrengen. Niet vanwege de staging, een lichtbol of omdat Ilse zijn handje vast hield.
Ilse.![]()
Stond op het podium het te vieren alsof ze zelf gewonnen had. Bah. Het enige waar zij mee bezig is, is een internationale doorbraak en haar oh zo ‘vriendelijke lachende boerin’-imago zodra de camera’s draaien. Maar ondertussen is ze achter de schermen een gehaaide zakenvrouw.
Ja inderdaad. En Femke Halsema ook. Die praat altijd alsof haar kiezen op elkaar gelijmd zijnquote:Op maandag 20 mei 2019 21:26 schreef Postbus100 het volgende:
Jesse Klaver verdient trouwens ook wel een plekje in dit topic. Met zijnopgestroopte hemdsmouwen
Dat eerste klopt natuurlijk, maar de rest is een aanname. Het is vooral wat mensen elkaar nablaten in de euforie van de winst.quote:Op maandag 20 mei 2019 20:25 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Wel bij het begin beginnen. Duncan heeft kunnen winnen omdat Ilse hem tipte bij/voordroeg aan de selectiecommissie. En ze zal hem op de achtergrond ook intensief begeleid hebben bij alle ESF-drukte, plus dat ze wist tegen welke bierkaai er gevochten moest worden (promotie enzo). De song is Duncan's verdienste, maar Ilse en Co hebben hem gesteund van begin af aan, en zonder hen was hij niet ver gekomen.
Ongetwijfeld een gehaaide zakenvrouw, maar laten we eerlijk wezen : wel met succes.
Nou heb ik echt een broertje dood aan Ilse, zachtgezegd, maar ik kan met de beste wil van de wereld niets negatiefs vinden in hoe ze dit heeft gedaan. En ik vond haar juist uitermate bescheiden over de winst. Ze liet alle eer aan Duncan. Dat ze blij was met de winst, lijkt me logisch. Het hele team was uitzinnig. Ik vond Ilse eigenlijk nog het meest op de achtergrond blijven.quote:Op maandag 20 mei 2019 20:14 schreef Zen90 het volgende:
[..]
Ilse.![]()
Niet helemaal een aanname, het is ook wat je destilleert uit interviews en dergelijke. En ook die knuffel met Ilse bij de winst zegt veel over de band tussen die twee (echt een extreem lange knuffel, veel langer dan met welke andere dan ook, Ilse die hem op de schouder beukt en naar hem wijst van 'jouw verdienste', Duncan die vervolgens nog een tweede knuffel van Ilse wil. Ilse die later met een bos bloemen staat die Duncan eerder van de organisatie heeft gekregen). Ik weet niet hoor... Het zijn geen wilde speculaties hoor. Ilse heeft heus wel meer gedaan dan alleen het creatieve plaatje, anders zat ze daar niet zo vooraan in die greenroom. Vond haar zelfs nog bescheiden, absoluut niet op de voorgrond.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 09:58 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Dat eerste klopt natuurlijk, maar de rest is een aanname. Het is vooral wat mensen elkaar nablaten in de euforie van de winst.
"Zonder hen was hij niet ver gekomen" vind ik nogal een aanname. Los van de voordracht natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 10:12 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Niet helemaal een aanname, het is ook wat je destilleert uit interviews en dergelijke. En ook die knuffel met Ilse bij de winst zegt veel over de band tussen die twee (echt een extreem lange knuffel, veel langer dan met welke andere dan ook, Ilse die hem op de schouder beukt en naar hem wijst van 'jouw verdienste', Duncan die vervolgens nog een tweede knuffel van Ilse wil. Ilse die later met een bos bloemen staat die Duncan eerder van de organisatie heeft gekregen). Ik weet niet hoor... Het zijn geen wilde speculaties hoor. Ilse heeft heus wel meer gedaan dan alleen het creatieve plaatje, anders zat ze daar niet zo vooraan in die greenroom. Vond haar zelfs nog bescheiden, absoluut niet op de voorgrond.
Het zal wel een wisselwerking zijn geweest. Kennelijk naar hun tevredenheid, dus waarom zou je daar iets op aan kunnen merken.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 10:33 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
"Zonder hen was hij niet ver gekomen" vind ik nogal een aanname. Los van de voordracht natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |