Dat kan gek genoeg best samen gaan (zie ook Sylvie).quote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:36 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zo intelligent is ze niet..kennelijk kan zij dat mensen goed wijsmaken. Vind het een oppervlakkig en vreselijk onecht kutwijf.
Intelligent? Eerder dommer dan stront.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:32 schreef Eightyone het volgende:
Olcay Gulsen lijkt trouwens ook een vrij dubieus figuur. Ook zoëen die zichzelf veel leuker 'verkoopt' dan dat ze is.
Wel intelligent, maar in hoeverre ik daar in dit geval respect voor moet hebben weet ik niet.
https://www.mediacourant.(...)oemelfactuur-gulsen/
Maar die verkopen wel erg goed. Dan doet ze toch wat goed me dunkt.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 09:23 schreef de_boswachter het volgende:
Inderdaad, op basis waarvan is ze intelligent dan? Op basis van haar te grote bek? Zelfde
type als die Fajah Lourens, ook zo'n imbeciel die te veel aandacht en credits krijgt met haar voedselboekjes van lik me vessie.
Zakelijke sluwheid is ook een vorm van intelligentie (een wat onsympathieke vorm weliswaar). Dezelfde vorm die Sylvie ook zo goed beheerst. Of Nikkie Plessen, met al die mensen van tijdschriften en zo die d'r aars likken. Op basis waarvan, kan je je afvragen, maar het gebeurt.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 09:23 schreef de_boswachter het volgende:
Inderdaad, op basis waarvan is ze intelligent dan?
Uiterlijk, tieten, kont, kut.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 09:31 schreef Eightyone het volgende:
Op basis waarvan, kan je je afvragen, maar het gebeurt.
Vrouwelijke (hoofd)redactrices van modeblaadjes, belangrijke influencers (v), enzovoort, die op basis daarvan doen alsof ze God is?quote:
Ja inspelen op datzelfde volk wat het ook goed vind om kinderen niet te vaccineren. Dat soort types leest die flauwekul.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 09:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Maar die verkopen wel erg goed. Dan doet ze toch wat goed me dunkt.
Helemaal waar.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:46 schreef SEMTEX het volgende:
Steeds harder aan de Familie Roelvink, eigenlijk. Stop making stupid people famous.
Jaaa dat klopt wel. Zo’n wannabequote:Op woensdag 8 mei 2019 21:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
Die man van Nicolette van Dam, Bas Smit heet hij geloof ik. Overdreven paljas. Erg nep ook.
Coen en Sanderquote:Op dinsdag 9 april 2019 22:28 schreef de_boswachter het volgende:
Peter R. de Vries
Koen & Sander
Ruben Nicolai
Jeroen van Koningsbrugge
Tijl Beckand
Tom Egberts
Wolter Kroes
Humberto Tan
Sierd de Vos
En dan heb je nog een rijtje mensen die niks kunnen, maar wel te pas en te onpas in de media komen:
Gaby Blaaser![]()
![]()
Monica Geuze
Types zoals Lil Kleine![]()
![]()
Klopt, Rob Geus is een afschuwelijke kwal. Heb hem regelmatig moeten ontmoeten in een verzorgingstehuis waar hij het een en ander project heeft lopen en het is echt een droeftoetertje.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 12:35 schreef quirina het volgende:
Rob Geus
Ook een vreselijke kwal irl.
Als hij Nederlands hoort in zijn omgeving denkt hij gelijk fans om zich heen te hebben die met hem op de foto willen![]()
Het mooiste was nog dat we hem niet eens zagen, maar dat we dit hem hoorden zeggen![]()
Ken je nagaan hoe interessant we hem vonden
Is dat in Barendrecht? Hij heeft een restaurant in Carnisselande waar mensen met een beperking werken: de Wensboom. Op tv komt hij over als iemand die nogal een vertekend beeld van zichzelf heeft. In het echt weet ik het niet.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 12:39 schreef roos94 het volgende:
[..]
Klopt, Rob Geus is een afschuwelijke kwal. Heb hem regelmatig moeten ontmoeten in een verzorgingstehuis waar hij het een en ander project heeft lopen en het is echt een droeftoetertje.
Ik heb hem meermaals vin het echt gezien en nog steeds. Het is een ontiegelijke kapsoneslijer.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 13:50 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Is dat in Barendrecht? Hij heeft een restaurant in Carnisselande waar mensen met een beperking werken: de Wensboom. Op tv komt hij over als iemand die nogal een vertekend beeld van zichzelf heeft. In het echt weet ik het niet.
In mijn ogen is hij een onzeker mannetje dat waarschijnlijk niet populair was op school en nu denkt dat hij iets voorstelt..of dat in ieder geval graag wil. De wannabees zijn vaak vervelend. De mensen die echt iets kunnen zijn vaak veel relaxter.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 13:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik heb hem meermaals vin het echt gezien en nog steeds. Het is een ontiegelijke kapsoneslijer.
Zijn fans zijn wel mooiquote:Op vrijdag 17 mei 2019 18:54 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Helemaal waar.
Thomas Berge (Chiel Ossink ofzo), kan niet zingen, is eng en een latente homo volgens mij. Zijn bekendste nummer is heden ten dage nog steeds ¨mijn luchtballon¨ .
Ik behoor absoluut niet tot de elite of de hogeropgeleiden van Nederland, maar door dit soort lui schaam ik me echt diep om Nederlander te zijn.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 14:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zijn fans zijn wel mooi
https://www.dumpert.nl/me(...)6._thomas_berge.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |