Omdat? Aandachtshoer? Zij ziet er wel appetijtelijk uit moet ik zeggen..maar ik ben allergisch voor aandachtshoeren.quote:
Mooi en slim, dat wel. Maar vermoedelijk verre van sympathiek, ja.quote:
Hij is zelf net een lijk joh.quote:Op donderdag 25 april 2019 19:39 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oh. Nogal raar om iemand dan een pedofiel te noemen en om die reden een hekel aan iemand te hebben.
Weird.
En Ronnie Flex weet het zelf ook.quote:Op zaterdag 27 april 2019 06:34 schreef ChristmasRoses het volgende:
Oja, de hele muziekindustrie hier is kut. Behalve Spinvis dan. Maar al die rappers als Boef en Famke Louise.![]()
![]()
Zo dat is een goede. Die zie ik het liefste van mijn scherm afgetrapt worden.quote:Op vrijdag 26 april 2019 19:53 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Mooi en slim, dat wel. Maar vermoedelijk verre van sympathiek, ja.
Zo'n echte harde zakenvrouw, maar dan leuk verpakt.
Die Anniko van Santen is typisch zo'n roomser dan de paus figuur, die belt nog de politie als je vuilnisbak te lang op straat blijft staanquote:
Jawel. Van TV.quote:Op zondag 28 april 2019 00:26 schreef static het volgende:
Wat een frustraties allemaal om iemand die je niet kent.
quote:
Mensen die het woord buis of beeldbuis nog gebruiken voor een moderne tv..quote:
Daar is een afstandsbediening voor uitgevonden.quote:Op zondag 28 april 2019 00:55 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Weetje hoe vervelend het is als je hun koppen en stem weer ziet en hoort op de platte buis.
De term beeldbuiskinderen geldt dan ook niet meer voor de huidige generatiequote:Op zondag 28 april 2019 01:40 schreef Volvo340GLSuperDeluxe5Bak het volgende:
[..]
Mensen die het woord buis of beeldbuis nog gebruiken voor een moderne tv..
FYI een platte beeldbuis (een echte) bestaat per definitie niet, omdat de elektronen afgebogen moeten kunnen worden.
Het is van alle tijden. Mensen weten wat ik daarmee edoel.quote:Op zondag 28 april 2019 03:13 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
De term beeldbuiskinderen geldt dan ook niet meer voor de huidige generatie
Ik denk dat het wel meevalt met frustraties maar dat het eerder irritatie is.quote:Op zondag 28 april 2019 00:26 schreef static het volgende:
Wat een frustraties allemaal om iemand die je niet kent.
Dat valt toch nog wel mee, afgezien van een enkele post met veel 'extreem linkse gek' of zo?quote:Op zondag 28 april 2019 01:51 schreef static het volgende:
Buiten dat, het zomaar rotschelden van een BN'er is nergens voor nodig en neig dan ook naar een slotje.
Once a tokkie.....quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:27 schreef mjh487 het volgende:
Glennis Grace, omdat ze jaren geleden op een invalidenplaats ging dubbel staan om haar passagier bij een coffeeshop naar binnen te laten gaan, en toen m'n ma er iets van zei heeft ze m'n ma uitgescholden.
Glennis Grace is echt het ultieme gezwel van de Nederlandse televisie.quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:27 schreef mjh487 het volgende:
Glennis Grace, omdat ze jaren geleden op een invalidenplaats ging dubbel staan om haar passagier bij een coffeeshop naar binnen te laten gaan, en toen m'n ma er iets van zei heeft ze m'n ma uitgescholden.
Waarom?quote:Op donderdag 2 mei 2019 19:33 schreef roos94 het volgende:
[..]
Glennis Grace is echt het ultieme gezwel van de Nederlandse televisie.
Hekel niet, maar ze zit in mijn irritatiezone. Ze is een beetje vol van zichzelf.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 20:37 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Vroegah was het veel overIchtelijker ook. Een handjevol babes en gezichten. En dat was het. Door de vloedgolf aan nieuwe bn'ers ben ik geneigd direkt negatief te denken.
Wie heeft er een hekel aan Chantal Janzen btw? (ik niet)
Zo intelligent is ze niet..kennelijk kan zij dat mensen goed wijsmaken. Vind het een oppervlakkig en vreselijk onecht kutwijf.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:32 schreef Eightyone het volgende:
Olcay Gulsen lijkt trouwens ook een vrij dubieus figuur. Ook zoëen die zichzelf veel leuker 'verkoopt' dan dat ze is.
Wel intelligent, maar in hoeverre ik daar in dit geval respect voor moet hebben weet ik niet.
https://www.mediacourant.(...)oemelfactuur-gulsen/
Dat kan gek genoeg best samen gaan (zie ook Sylvie).quote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:36 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zo intelligent is ze niet..kennelijk kan zij dat mensen goed wijsmaken. Vind het een oppervlakkig en vreselijk onecht kutwijf.
Intelligent? Eerder dommer dan stront.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:32 schreef Eightyone het volgende:
Olcay Gulsen lijkt trouwens ook een vrij dubieus figuur. Ook zoëen die zichzelf veel leuker 'verkoopt' dan dat ze is.
Wel intelligent, maar in hoeverre ik daar in dit geval respect voor moet hebben weet ik niet.
https://www.mediacourant.(...)oemelfactuur-gulsen/
Maar die verkopen wel erg goed. Dan doet ze toch wat goed me dunkt.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 09:23 schreef de_boswachter het volgende:
Inderdaad, op basis waarvan is ze intelligent dan? Op basis van haar te grote bek? Zelfde
type als die Fajah Lourens, ook zo'n imbeciel die te veel aandacht en credits krijgt met haar voedselboekjes van lik me vessie.
Zakelijke sluwheid is ook een vorm van intelligentie (een wat onsympathieke vorm weliswaar). Dezelfde vorm die Sylvie ook zo goed beheerst. Of Nikkie Plessen, met al die mensen van tijdschriften en zo die d'r aars likken. Op basis waarvan, kan je je afvragen, maar het gebeurt.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 09:23 schreef de_boswachter het volgende:
Inderdaad, op basis waarvan is ze intelligent dan?
Uiterlijk, tieten, kont, kut.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 09:31 schreef Eightyone het volgende:
Op basis waarvan, kan je je afvragen, maar het gebeurt.
Vrouwelijke (hoofd)redactrices van modeblaadjes, belangrijke influencers (v), enzovoort, die op basis daarvan doen alsof ze God is?quote:
Ja inspelen op datzelfde volk wat het ook goed vind om kinderen niet te vaccineren. Dat soort types leest die flauwekul.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 09:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Maar die verkopen wel erg goed. Dan doet ze toch wat goed me dunkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |