Heb je effe?

- Patty Brard. Wat men in Hilversum en daarbuiten in haar ziet, mij een raadsel
- Marieke Elsinga. Ze heeft iets waarvan ik denk "jou moet ik gewoon niet"
- Buddy Vedder. Matig soapacteurtje dat met de juiste connecties nu overal opduikt met die bijdehante kop van hem
- Chantal Janzen. Denkt dankzij één (door een ander bedacht) geslaagd grapje over Fatima Moreira de Melo dat ze grappig is
- Fatima Moreira de Melo, nu we het toch over d'r hebben. Dom schaap, meer heb ik er niet voor
- Erland Galjaard. Arrogante vent met een stalen plaat voor zijn harses
- Wendy van Dijk, ook zo'n omhooggevallen schepsel dat de kansen kreeg omdat ze d'r baas deed
- Aran Bade, als dat al een BN'er genoemd kan worden. Vreselijk slijmerig kwalletje dat het duidelijk té leuk vindt om zelf met zijn bakkes in beeld te komen
- En daarmee dan maar het meubilair van Boulevard. Ronald Molendijk, Nikkie Plessen, Arie Boomsma, Anna Nooshin, Peter R. de Vries (al heeft die tenminste nog verstand van zijn onderwerpen)
- Bas Smit, ook in de categorie 'als dat een BN'er genoemd mag worden'. Hij waant zich dat in elk geval wel op social media
- Nienke Plas, geen idee waar ze vandaan is gekomen maar dat ze daar maar snel naar teruggaat
- Jeroen van Koningsbrugge. Let wel: hij kan echt wel wat en bijvoorbeeld in Smeris vond ik hem echt goed, maar hij is mijlenver naast zijn schoenen gaan lopen en dat hele Volkskrant-interview heeft hem geen goed gedaan
- Yvon Jaspers. Al ver voor de ForFarmers-affaire vond ik het een vreselijk mens
- Humberto Tan. Weet alles zo mooi op zichzelf te betrekken en is een karikatuur van zichzelf geworden
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:Kelder! Wat doe jij nou hier? :D