Eens wel.. ik kijk weinig tv dus hoef me ook niet veel te ergeren gelukkig. Heb ook geen hekel aan BN'ers ofzo..maar als ze ineens allemaal dodelijk ziek worden dan zou ik dat niet erg vinden. Krijgen we weer eens andere koppen te zien.quote:Op vrijdag 19 april 2019 11:04 schreef Pippi het volgende:
Ik ben zwaar allergisch van Nikki Plessen
Arrogant, overdreven en heeft een vreselijk krassend stemgeluid.
Gastdeskundige van RTL boulevard? Sure, geeft haar totaal niet interessante mening over hoedjes en broeken.
Zelf benoemd Nederlands modeontwerpster? Ontwerpt niets, probeert het met gejatte ideeen van echte ontwerpers.
Actrice? Piepkleine filmrolletjes in een ver nietszeggend verleden.
ModelVoetenmodel
Verder eens met alle hierboven genoemde reacties. Zo, nu ga ik ff koffie drinken
Ah ja, Spangas!quote:Op zaterdag 20 april 2019 14:32 schreef Eightyone het volgende:
Spangas heette die serie.
Gaby vindt zichzelf wel mooi, trouwens.
https://twitter.com/chindo2108/status/1112963454002966530
https://www.mediacourant.(...)keyl-bij-talkshow-m/quote:Op zaterdag 20 april 2019 22:41 schreef Eightyone het volgende:
Bij het woord 'zuur' denk ik direct aan Sunny Bergman. Dat is vast niet de gezelligste thuis. Ze hoeft niet eens wat te zeggen; die ogen vertellen genoeg
Wat was er deze week dan?quote:Op zondag 21 april 2019 23:24 schreef Cynix ® het volgende:
Sinds deze week: Yvon Jaspers. Geldwolf in schaapskleren.
Zoek de aflevering van Pauw van afgelopen maandag maar op.quote:Op maandag 22 april 2019 04:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat was er deze week dan?
Ja. En “domme” Britt Dekkerquote:Op vrijdag 19 april 2019 17:12 schreef Duveldrinker het volgende:
Jan Joost van Gangelen wat een galbak is dat.
qftquote:Op dinsdag 9 april 2019 21:40 schreef DeKleineTuinman het volgende:
Tim Hofman. Een hoofd gemaakt om te slaan, daarnaast vertrouw ik m ook voor geen meter met de goede sier die hij altijd loopt te maken. Walgelijk pisvlekje is het.
Waar ze die ademteugen vandaan tovert is me een raadsel. Maar eten kan ze.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:24 schreef Nielojram75 het volgende:
Ik wist haar naam niet meer..
Ik typ dit in op zoekel: superdikke zwarte nederlandse zangeres
Shirma Rouse...
Alleen al de naam impliceert dat je met een AB-kuurtje van 14 dagen ervan af bent.
Wat een vreselijk mens is dat..
Alberto Stegeman die is ook erg ja man man man die vind zichzelf een partij belangrijk zeg…..quote:Op vrijdag 19 april 2019 00:35 schreef Za het volgende:
[..]
Eens Chris Zeegers is een top vent.
Qua hekel:
Art Rooyakkers
Beu van Erven Dorens
Sebas Diekstra
Arie Boomsma
Anouk
Alberto Stegeman
Vjeze Fur
Javier Guzman
Estelle Cruijff
Brabiliaan is de irrirantste Fokker jongens !quote:Op woensdag 24 april 2019 01:31 schreef kaakchirurg444 het volgende:
Eva Jinek ze is zo blij als een puber met haar talkshow !!
quote:Op woensdag 24 april 2019 01:40 schreef Pery het volgende:
[..]
Brabiliaan is de irrirantste Fokker jongens !
Hij is opgepakt na de uitzending van Kees van der spek in Manilla jongens !quote:Op woensdag 24 april 2019 01:43 schreef kaakchirurg444 het volgende:
[..]Brabiliaan is uitgefokt en houd nu huis op het darkweb heb ik uit betrouwbare bron vernomen ……..
Hahahaha tjah dat swingen gaat je niet in de koude kleren zitten !!quote:Op woensdag 24 april 2019 01:47 schreef Pery het volgende:
[..]
Hij is opgepakt na de uitzending van Kees van der spek in Manilla jongens !
quote:Op woensdag 24 april 2019 01:48 schreef kaakchirurg444 het volgende:
[..]
Hahahaha tjah dat swingen gaat je niet in de koude kleren zitten !!
Bedoel je Chiel Beelen?quote:Op donderdag 25 april 2019 17:05 schreef ChristmasRoses het volgende:
Heb ook een tyfushekel aan James Worthy merk ik. Zie zijn kutkop nu steeds in biosreclames.
Waarom haat ik deze bn'ers? Politiek opdringerig, aandachtsgeil, geen talent, pedo (Chiel).
Famke is toch eendagsvlieg.quote:Op donderdag 25 april 2019 18:03 schreef Messina het volgende:
Famke Louise
Boef
Giel Beelen
Eva Jinek
Sylvana
Matthijs van Nieuwkerk
Jort Kelder
Ja Giel. Had een chick van 17 oid.quote:Op donderdag 25 april 2019 17:20 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Bedoel je Chiel Beelen?
Ik ben ook geen fan van hem, maar wist niet dat hij pedofiel was. Ik leef kennelijk onder een steen. Wat is het verhaal daarover dan?
Oh. Nogal raar om iemand dan een pedofiel te noemen en om die reden een hekel aan iemand te hebben.quote:Op donderdag 25 april 2019 18:42 schreef ChristmasRoses het volgende:
[..]
Ja Giel. Had een chick van 17 oid.
En toch erger ik me aan haar elke keer als ik d'r hoofd zie, al 2 jaar lang.quote:Op donderdag 25 april 2019 18:42 schreef ChristmasRoses het volgende:
[..]
Famke is toch eendagsvlieg.
En dat ene dove model, haar haat ik ook, omaberoofster.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |