Jij kan 't weten. (lol)quote:Op dinsdag 9 april 2019 20:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wel populair onder de Mocro's schijnbaar
Dat niet. Matig hè.quote:Op dinsdag 9 april 2019 21:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Snel nog even staken voordat het vakantie is?
Ja hier valt ie zowat in het geheel in aprilquote:Op dinsdag 9 april 2019 21:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Meivakantie over anderhalf week. Fucking vroeg vakantie.
Ja wel matig. Hopen op mooi weer joh. Hoe is het met je dochter, Haags? Heeft zij nog last van niet ingeënte kinderen?quote:Op dinsdag 9 april 2019 21:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja hier valt ie zowat in het geheel in april
Gaat goed, laatste 2 maanden van crèche zijn ingegaan. Nee gelukkig geen last van.quote:Op dinsdag 9 april 2019 21:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja wel matig. Hopen op mooi weer joh. Hoe is het met je dochter, Haags? Heeft zij nog last van niet ingeënte kinderen?
Eens.quote:Op dinsdag 9 april 2019 21:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom niet?
Vies wanbeleid daar
Ja midden februari weekje vrij. En straks 2 weken meivakantie.quote:Op dinsdag 9 april 2019 21:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En vorige maand nog voorjaarsvakantie?
Genot
2 weken meivakantie? Of hoelang?
En dan... naar.. SCHOOL.quote:Op dinsdag 9 april 2019 21:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gaat goed, laatste 2 maanden van crèche zijn ingegaan. Nee gelukkig geen last van.
En dan? Wanneer de 10 weken zomervakantie?quote:Op dinsdag 9 april 2019 21:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja midden februari weekje vrij. En straks 2 weken meivakantie.
Vlak voor de herfstvakantie en de kerstvakantie.quote:Op dinsdag 9 april 2019 21:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En dan? Wanneer de 10 weken zomervakantie?
wanneer staken?quote:Op dinsdag 9 april 2019 21:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja midden februari weekje vrij. En straks 2 weken meivakantie.
18 uur lesgeven en dan nog 40-45 uur voorbereiding en nakijken. Valt echt niet mee.quote:Op dinsdag 9 april 2019 21:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Vlak voor de herfstvakantie en de kerstvakantie.
Maar ze moeten thuis wel rekensommetjes van 7-jarigen nakijken hoor.
Luie hond.quote:Op dinsdag 9 april 2019 21:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Terechte vraag
Ik wil ook een keer staken. Maar ik zou niet weten waar ik moet beginnen.
Ik heb maar iets van 7 mensen binnen dit bedrijf die hetzelfde doen. Kan ik dan met dit 7 mensen naar Den Haag ofzo?quote:
Ergens in juli.quote:Op dinsdag 9 april 2019 21:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En dan? Wanneer de 10 weken zomervakantie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |