Jij kan 't weten. (lol)quote:Op dinsdag 9 april 2019 20:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wel populair onder de Mocro's schijnbaar
Dat niet. Matig hè.quote:Op dinsdag 9 april 2019 21:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Snel nog even staken voordat het vakantie is?
Ja hier valt ie zowat in het geheel in aprilquote:Op dinsdag 9 april 2019 21:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Meivakantie over anderhalf week. Fucking vroeg vakantie.
Ja wel matig. Hopen op mooi weer joh. Hoe is het met je dochter, Haags? Heeft zij nog last van niet ingeënte kinderen?quote:Op dinsdag 9 april 2019 21:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja hier valt ie zowat in het geheel in april
Gaat goed, laatste 2 maanden van crèche zijn ingegaan. Nee gelukkig geen last van.quote:Op dinsdag 9 april 2019 21:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja wel matig. Hopen op mooi weer joh. Hoe is het met je dochter, Haags? Heeft zij nog last van niet ingeënte kinderen?
Eens.quote:Op dinsdag 9 april 2019 21:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom niet?
Vies wanbeleid daar
Ja midden februari weekje vrij. En straks 2 weken meivakantie.quote:Op dinsdag 9 april 2019 21:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En vorige maand nog voorjaarsvakantie?
Genot
2 weken meivakantie? Of hoelang?
En dan... naar.. SCHOOL.quote:Op dinsdag 9 april 2019 21:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gaat goed, laatste 2 maanden van crèche zijn ingegaan. Nee gelukkig geen last van.
En dan? Wanneer de 10 weken zomervakantie?quote:Op dinsdag 9 april 2019 21:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja midden februari weekje vrij. En straks 2 weken meivakantie.
Vlak voor de herfstvakantie en de kerstvakantie.quote:Op dinsdag 9 april 2019 21:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En dan? Wanneer de 10 weken zomervakantie?
wanneer staken?quote:Op dinsdag 9 april 2019 21:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja midden februari weekje vrij. En straks 2 weken meivakantie.
18 uur lesgeven en dan nog 40-45 uur voorbereiding en nakijken. Valt echt niet mee.quote:Op dinsdag 9 april 2019 21:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Vlak voor de herfstvakantie en de kerstvakantie.
Maar ze moeten thuis wel rekensommetjes van 7-jarigen nakijken hoor.
Luie hond.quote:Op dinsdag 9 april 2019 21:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Terechte vraag
Ik wil ook een keer staken. Maar ik zou niet weten waar ik moet beginnen.
Ik heb maar iets van 7 mensen binnen dit bedrijf die hetzelfde doen. Kan ik dan met dit 7 mensen naar Den Haag ofzo?quote:
Ergens in juli.quote:Op dinsdag 9 april 2019 21:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En dan? Wanneer de 10 weken zomervakantie?
Hoezo dat is altijd leukquote:Op dinsdag 9 april 2019 22:01 schreef Jojoortje het volgende:
Afgelopen week weer twee klassen naar huis gestuurd. Wel erg hoor.
Ben wel al om 14.00 lekker thuis. Nadeel daarvan is dat ik dan nog lang moet wachten op CL genotquote:
Kan je wel nog even lekker slapen als dat nodig is.quote:Op woensdag 10 april 2019 05:13 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ben wel al om 14.00 lekker thuis. Nadeel daarvan is dat ik dan nog lang moet wachten op CL genot
Dat voornemen heb ik vaak, maar het lukt me nooit. Ben ook niet echt moe meer in de middag.quote:Op woensdag 10 april 2019 05:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan je wel nog even lekker slapen als dat nodig is.
Doe normaal, idioot.quote:Op woensdag 10 april 2019 07:57 schreef Jojoortje het volgende:
LAARZEN CHECK.
GEREEDSCHAP CHECK.
BOUWHELM CHECK.
Roept je vriend dat altijd bij de daad?quote:Op woensdag 10 april 2019 07:57 schreef Jojoortje het volgende:
LAARZEN CHECK.
GEREEDSCHAP CHECK.
BOUWHELM CHECK.
Lekker toch.quote:Op woensdag 10 april 2019 08:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Roept je vriend dat altijd bij de daad?
Bobgodquote:Op woensdag 10 april 2019 07:57 schreef Jojoortje het volgende:
LAARZEN CHECK.
GEREEDSCHAP CHECK.
BOUWHELM CHECK.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |