Even in het zonnetje over de markt gelopen, en een tosti gegeten.quote:Op dinsdag 9 april 2019 11:08 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Totaal geen spannende plannen.. jij?
Pics van je tosti gemaakt?quote:Op dinsdag 9 april 2019 15:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Even in het zonnetje over de markt gelopen, en een tosti gegeten.
VIES VUIL SMERIG GOOR VARKEN DAT JE BENT.quote:Op dinsdag 9 april 2019 15:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een tosti met sambal badjak, satésaus, kant boursin en moster?
Ik eet vanavond een patatjequote:Op dinsdag 9 april 2019 15:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
VIES VUIL SMERIG GOOR VARKEN DAT JE BENT.
dat is mensonterendquote:Op dinsdag 9 april 2019 15:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een tosti met sambal badjak, satésaus, kant boursin en moster?
Ken je klassiekers Onlogisch.quote:Op dinsdag 9 april 2019 15:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
VIES VUIL SMERIG GOOR VARKEN DAT JE BENT.
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 17:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn standaard tosti is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.
Daarna in het tostiapparaat waarna ik het consumeer met een dot Zaanse mayo en een dot Heinz Ketchup.
Dit is hemels voer echt waar.
Dat zou ik hem heel snel afleren.quote:Op dinsdag 9 april 2019 15:32 schreef onlogisch het volgende:
OP
Onlo jr. doet dat nu ook hé (maar wel in zijn Feyenoordshirt)
[ afbeelding ]
Duidelijk geen vader jij. Vertel een 6 jarige vooral niet wat hij moet doen. Als ouder snap je er namelijk HE-LE-MAAL niks van.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:25 schreef RobinOok het volgende:
Echt niet waar. Echt, gewoon niet.
Smeerkees.
quote:Op dinsdag 9 april 2019 15:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Duidelijk geen vader jij. Vertel een 6 jarige vooral niet wat hij moet doen. Als ouder snap je er namelijk HE-LE-MAAL niks van.
Goed punt ja. Nou ja laat iemand anders het hem afleren dan.quote:Op dinsdag 9 april 2019 15:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Duidelijk geen vader jij. Vertel een 6 jarige vooral niet wat hij moet doen. Als ouder snap je er namelijk HE-LE-MAAL niks van.
hopelijk heeft hij niet dezelfde voorliefde voor tokkiemaskersquote:Op dinsdag 9 april 2019 15:34 schreef onlogisch het volgende:
Zo, die veeg ik even voor jullie voeten weg
Ach, hij sport tenminste.quote:Op dinsdag 9 april 2019 15:32 schreef onlogisch het volgende:
OP
Onlo jr. doet dat nu ook hé (maar wel in zijn Feyenoordshirt)
[ afbeelding ]
Kaartjes zijn binnen. 20 juli gaan we weerquote:Op dinsdag 9 april 2019 15:35 schreef Adames het volgende:
[..]
hopelijk heeft hij niet dezelfde voorliefde voor tokkiemaskers
quote:Op dinsdag 9 april 2019 15:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, hij sport tenminste.
Dat zal hij wel van zijn moeder hebben.
quote:Op dinsdag 9 april 2019 15:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, hij sport tenminste.
Dat zal hij wel van zijn moeder hebben.
Ga je dan ook aan de drugs? #dtvquote:Op dinsdag 9 april 2019 15:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kaartjes zijn binnen. 20 juli gaan we weer
Aan je UI te zien welquote:Op dinsdag 9 april 2019 15:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Ik ben geen proleet.
Waarom ga je daar dan heen?quote:Op dinsdag 9 april 2019 15:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Ik ben geen proleet.
Het was heerlijkquote:Op dinsdag 9 april 2019 15:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat ziet er écht lekker uit. Bedankt voor deze goede foto
Hopelijk heeft het gesmaakt!
UITquote:Op dinsdag 9 april 2019 15:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aldus de man met een UIT van Mf Doom
Goed om te horen.quote:
Goed om te weten dat we op één lijn zitten.quote:Op dinsdag 9 april 2019 15:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat wilde ik eerst vragen, ik twijfelde tussen mijn opmerking en deze.
Dat geloof ik wel hoor. Veel plezier alvast.quote:
Eerst Intents.quote:Op dinsdag 9 april 2019 15:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Goed om te weten dat we op één lijn zitten.
[..]
Dat geloof ik wel hoor. Veel plezier alvast.
Studeer jij nu ook in Groningen? Of Leeuwarden.quote:Op dinsdag 9 april 2019 15:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Goed om te weten dat we op één lijn zitten.
[..]
Dat geloof ik wel hoor. Veel plezier alvast.
Ga je dan één dag of een heel weekend?quote:
Groningen ja, en daar heb ik zeker van genoten. (in Leeuwarden scheen de zon overigens ook)quote:Op dinsdag 9 april 2019 15:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Studeer jij nu ook in Groningen? Of Leeuwarden.
In het eerste geval, heb jij ook genoten van het zonnetje hier?
Ik zou zelfs durven te stellen dat op veel meer plekken in Nederland de zon schijnt.quote:Op dinsdag 9 april 2019 15:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ga je dan één dag of een heel weekend?
[..]
Groningen ja, en daar heb ik zeker van genoten. (in Leeuwarden scheen de zon overigens ook)
Overal schijnt de zon. De echte vraag is of er een wolkje voor zit.quote:Op dinsdag 9 april 2019 15:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik zou zelfs durven te stellen dat op veel meer plekken in Nederland de zon schijnt.
1 dagquote:Op dinsdag 9 april 2019 15:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ga je dan één dag of een heel weekend?
[..]
Groningen ja, en daar heb ik zeker van genoten. (in Leeuwarden scheen de zon overigens ook)
Dat lijkt mij ook niet alles nee. Ben één keer op Defqon geweest en toen vond ik één dag ook wel genoeg.quote:Op dinsdag 9 april 2019 15:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
1 dag![]()
Mij krijg je niet op zo'n camping hoor
twitter:SaskiaBelleman twitterde op dinsdag 09-04-2019 om 15:35:16De OvJ eist wegens bedreiging en opruiing tot geweld richting een politicus een taakstraf van 180 uur waarvan 60 uur voorwaardelijk tegen de 21-jarige studente Mila van den B. uit Nijmegen. #Baudetdreiger reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |