Even in het zonnetje over de markt gelopen, en een tosti gegeten.quote:Op dinsdag 9 april 2019 11:08 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Totaal geen spannende plannen.. jij?
Pics van je tosti gemaakt?quote:Op dinsdag 9 april 2019 15:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Even in het zonnetje over de markt gelopen, en een tosti gegeten.
VIES VUIL SMERIG GOOR VARKEN DAT JE BENT.quote:Op dinsdag 9 april 2019 15:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een tosti met sambal badjak, satésaus, kant boursin en moster?
Ik eet vanavond een patatjequote:Op dinsdag 9 april 2019 15:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
VIES VUIL SMERIG GOOR VARKEN DAT JE BENT.
dat is mensonterendquote:Op dinsdag 9 april 2019 15:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een tosti met sambal badjak, satésaus, kant boursin en moster?
Ken je klassiekers Onlogisch.quote:Op dinsdag 9 april 2019 15:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
VIES VUIL SMERIG GOOR VARKEN DAT JE BENT.
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 17:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn standaard tosti is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.
Daarna in het tostiapparaat waarna ik het consumeer met een dot Zaanse mayo en een dot Heinz Ketchup.
Dit is hemels voer echt waar.
Dat zou ik hem heel snel afleren.quote:Op dinsdag 9 april 2019 15:32 schreef onlogisch het volgende:
OP
Onlo jr. doet dat nu ook hé (maar wel in zijn Feyenoordshirt)
[ afbeelding ]
Duidelijk geen vader jij. Vertel een 6 jarige vooral niet wat hij moet doen. Als ouder snap je er namelijk HE-LE-MAAL niks van.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:25 schreef RobinOok het volgende:
Echt niet waar. Echt, gewoon niet.
Smeerkees.
quote:Op dinsdag 9 april 2019 15:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Duidelijk geen vader jij. Vertel een 6 jarige vooral niet wat hij moet doen. Als ouder snap je er namelijk HE-LE-MAAL niks van.
Goed punt ja. Nou ja laat iemand anders het hem afleren dan.quote:Op dinsdag 9 april 2019 15:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Duidelijk geen vader jij. Vertel een 6 jarige vooral niet wat hij moet doen. Als ouder snap je er namelijk HE-LE-MAAL niks van.
hopelijk heeft hij niet dezelfde voorliefde voor tokkiemaskersquote:Op dinsdag 9 april 2019 15:34 schreef onlogisch het volgende:
Zo, die veeg ik even voor jullie voeten weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |