abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 april 2019 @ 01:19:24 #76
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_186130758
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2019 01:16 schreef Miss-X het volgende:

[..]

Oeps, hmm misschien toch een glaasje wijn teveel op haha. Ik ga maar pitten :D
Slaap lekker :*
pi_186131693
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2019 01:04 schreef Miss-X het volgende:

[..]

Zeker niets mis mee als je dat zelf ok vindt, mannen zullen je alleen wel zien als makkelijk.
(Niet dat ik het daar nou zo mee eens ben, maar zeker op kantoor werkt dat wel een beetje zo)
Als je een korte rok draagt en naar ze glimlacht denken mannen al dat je iets van ze wil. Maar als je je verder normaal gedraagt en ze nooit aanmoedigt, zal dat wel veranderen.
Waarom denken de meeste vrouwen/ zijn bang dat mannen denken dat ze gemakkelijk zijn en gedragen ze zich zo serieus en stijf mogelijk?
pi_186131708
Waarom mag het niet kunnen dat vrouwen óók met de mannen ontspannen vrij kunnen praten over seks?
Waarom is ze (vooral volgens de vrouwen) dan meteen gemakkelijk? Waarom krijgen ze plaatsvervangende schaamte wanneer een andere vrouw vrij praat?
Als ze willen dat mannen gelijkwaardig naar ze kunnen kijken zullen deze vrouwen bij zichzelf moeten beginnen.
pi_186131748
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2019 15:17 schreef Vlinderrijk het volgende:
Hoi!

Ik heb, wat men noemt, een dirty mind.
Ik kan het echt niet helpen. Ik kan bij bijna elke zin iets dubbelzinnigs ontdekken. Mijn vrienden nemen mij zoals ik ben en zien er vaak wel de humor van in. Maar sinds vorig jaar heb ik ander werk waar ik de jongste ben. De jongste na mij is 48 jaar. Nu snappen jullie het, mijn dirty mind wordt niet altijd gewaardeerd. Soms lachen ze erom, maar soms zie ik ze kijken alsof ze iets van me denken. Misschien wel negatief. Dan schaam ik me achteraf vreselijk. Eigenlijk wil ik minder dirty minded zijn. Als jullie tips hebben hoe ik mijn "vieze" gedachten kan minderen zijn die heel welkom. Het niet hardop zeggen is inmiddels geen optie, want ik roep het er toch spontaan uit.

Wie hier heeft ook een dirty mind? Ik ben wel nieuwsgierig of er veel mensen zijn die dat hebben.
Niks mis met een dirty mind, gewoon lekker mee doorgaan.
Alleen soms die groepjes vrouwen en ook wel mannen van rond de 40 die dat doen en dan zeer luidruchtig die zijn wel eens irritant, daar klinkt het ook niet spontaan meer
pi_186131761
quote:
1s.gif Op woensdag 10 april 2019 06:55 schreef Vlinderrijk het volgende:
Waarom mag het niet kunnen dat vrouwen óók met de mannen ontspannen vrij kunnen praten over seks?
Waarom is ze (vooral volgens de vrouwen) dan meteen gemakkelijk? Waarom krijgen ze plaatsvervangende schaamte wanneer een andere vrouw vrij praat?
Als ze willen dat mannen gelijkwaardig naar ze kunnen kijken zullen deze vrouwen bij zichzelf moeten beginnen.
Vrouwen zijn gewoon jaloerse wezens als een ander meer aandacht krijgt
  woensdag 10 april 2019 @ 07:09:28 #81
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_186131776
quote:
10s.gif Op woensdag 10 april 2019 00:05 schreef Vlinderrijk het volgende:

[..]

Is die smiley jouw hantekening ofzo? Of loop je echt de hele tijd hier met zo'n uitdrukking rond?
Maar in ieder geval heb ik niet zo´n dirty mind zoals jij. :')
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_186131788
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2019 07:05 schreef happylife070 het volgende:

[..]

Niks mis met een dirty mind, gewoon lekker mee doorgaan.
Alleen soms die groepjes vrouwen en ook wel mannen van rond de 40 die dat doen en dan zeer luidruchtig die zijn wel eens irritant, daar klinkt het ook niet spontaan meer
Die ken ik ook :D
pi_186131790
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2019 07:09 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Maar in ieder geval heb ik niet zo´n dirty mind zoals jij. :')
Je zegt dat alsof dat een misdaad is of groot gebrek.

Daar is je ondertekening weer. Haahaha!
pi_186131796
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 april 2019 19:14 schreef Vlinderrijk het volgende:
Als ik eerlijk ben vind ik die aandacht idd wel leuk. Maar het is niet per se mannelijke aandacht.
Nu ik dat zo hardop schrijf begin ik me weer te schamen.
Negatieve aandacht is ook aandacht, is dat misschien wat je zoekt ? ;)
pi_186131803
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2019 07:13 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Negatieve aandacht is ook aandacht, is dat misschien wat je zoekt ? ;)
Haaaaa een vrouw! :D
pi_186131814
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2019 07:06 schreef happylife070 het volgende:

[..]

Vrouwen zijn gewoon jaloerse wezens als een ander meer aandacht krijgt
When you're right, you're right!
pi_186131841
quote:
10s.gif Op woensdag 10 april 2019 07:14 schreef Vlinderrijk het volgende:

[..]

Haaaaa een vrouw! :D
:D

Ik maak zelf ook wel eens "verkeerde opmerkingen". Met nadruk op wel eens,dus niet dagelijks ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2019 15:43 schreef Vlinderrijk het volgende:

[..]

Neem nou ijslollies. Als iemand zegt: "Een ijslollie moet je niet eten, maar zuigen". Dus gewoon zoals er staat. Dan denk ik daar dus ook iets anders bij en zeg: Hahaha! Ijslollie zuigen!

Snap je?
Dit is gewoon echt kinder/puberachtig hoor :{ :') _O-
pi_186131869
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2019 07:22 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Ik maak zelf ook wel eens "verkeerde opmerkingen". Met nadruk op wel eens,dus niet dagelijks ;)
[..]

Dit is gewoon echt kinder/puberachtig hoor :{ :') _O-
Dat was gewoon een snelle lukraak voorbeeldje. Dat soort doe ik ook niet vaak. Wat ik vaak doe en vooral bij vrienden, is gewoon (soms lachend) naar ze kijken en ze weten wel al hoe laat het is.

Maar ik ben inmiddels door reacties hier wel achter dat je het niet bij iedereen kunt doen. Ik maak snel contact met mensen en dan vergeet ik weleens dat ze mijn vrienden niet zijn en ben ik te vrij met ze.

Dat vinden vooral Nederlanders niet zo prettig.
pi_186131901
quote:
1s.gif Op woensdag 10 april 2019 07:28 schreef Vlinderrijk het volgende:

[..]

Ik maak snel contact met mensen en dan vergeet ik weleens dat ze mijn vrienden niet zijn en ben ik te vrij met ze.

Ik las : en vrij met ze over dirty mind gesproken O-)
pi_186131904
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2019 07:32 schreef happylife070 het volgende:

[..]

Ik las : en vrij met ze over dirty mind gesproken O-)
pi_186132033
Je weet wat ze zeggen, a dirty mind is a joy forever.

Volgens mij heb je er geen antwoord op gegeven, maar toen ik wat jonger was had ik ook die neiging, maar zeker als je wat serieuzer wil worden genomen in carrière is het wel handig om wat bewuster er mee om te gaan. Vooral tegen wie, en wanneer. Soms is een opmerking niet nodig, maar kan je al zo :9, zo :9~ of zo _O- kijken en snappen mensen die ook zo denken je wel. Dat zijn de mensen die je grappig vinden en dus je publiek.
And the druids turn to stone...
pi_186132063
Niets mis mee, gewoon blijven denken. Alleen met de Jaren op je werk zal je het delen ervan leren doseren. Zeker in een vergadering is het niet altijd handig, vooral als er klanten bij zitten :+ Of zoals Panthera hierboven zegt, gewoon met gezichtsuitdrukkingen zonder woorden je gedachten duidelijk maken. De gene zonder dirty mind missen het dan complete, des te leuker.

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2019 15:45 schreef Vlinderrijk het volgende:
Maar ik moet erbij zeggen dat de mannen collega's het altijd wel grappig vinden. De oudere vrouwen hebben geen humor :P
Die willen gewoon dat gene waar jij aan denkt :P
pi_186132070
quote:
6s.gif Op woensdag 10 april 2019 07:53 schreef Panthera1984 het volgende:
Je weet wat ze zeggen, a dirty mind is a joy forever.

Volgens mij heb je er geen antwoord op gegeven, maar toen ik wat jonger was had ik ook die neiging, maar zeker als je wat serieuzer wil worden genomen in carrière is het wel handig om wat bewuster er mee om te gaan. Vooral tegen wie, en wanneer. Soms is een opmerking niet nodig, maar kan je al zo :9, zo :9~ of zo _O- kijken en snappen mensen die ook zo denken je wel. Dat zijn de mensen die je grappig vinden en dus je publiek.
Haaha! Jij begrijpt! Ik zal je tip serieus nemen omtrent carrière. ^O^
pi_186132079
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2019 07:56 schreef verbijstering het volgende:
Niets mis mee, gewoon blijven denken. Alleen met de Jaren op je werk zal je het delen ervan leren doseren. Zeker in een vergadering is het niet altijd handig, vooral als er klanten bij zitten :+
[..]

Die willen gewoon dat gene waar jij aan denkt :P

De mannen of de vrouwen?
  woensdag 10 april 2019 @ 08:03:18 #95
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_186132116
quote:
10s.gif Op woensdag 10 april 2019 07:12 schreef Vlinderrijk het volgende:

[..]

Je zegt dat alsof dat een misdaad is of groot gebrek.

Daar is je ondertekening weer. Haahaha!
Nou zeg. ;( Die smiley gebruik ik nou ook weer niet zoooooo vaak hoor.
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_186132131
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2019 08:03 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Nou zeg. ;( Die smiley gebruik ik nou ook weer niet zoooooo vaak hoor.
Wel
pi_186132135
quote:
12s.gif Op woensdag 10 april 2019 07:58 schreef Vlinderrijk het volgende:

[..]

De mannen of de vrouwen?
De mannen, daar prikkel je iets in de fantasie met dit soort opmerkingen. Dat moet je als vrouw inmiddels wel door hebben toch? :D
  Moderator woensdag 10 april 2019 @ 08:06:07 #98
9859 crew  Karina
Woman
pi_186132142
quote:
1s.gif Op woensdag 10 april 2019 06:55 schreef Vlinderrijk het volgende:
Waarom zou je dat willen op je werk ik hoef echt niet te weten wat collegas uithalen in be hoor :{
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_186132147
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2019 08:05 schreef verbijstering het volgende:

[..]

De mannen, daar prikkel je iets in de fantasie met dit soort opmerkingen. Dat moet je als vrouw inmiddels wel door hebben toch? :D
Ergens wel. Geeft een soort macht als ik zie hoe ze dan reageren. Ik ben slecht. Maar het is niet opzettelijk.
pi_186132160
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2019 08:06 schreef Karina het volgende:

[..]

Waarom zou je dat willen op je werk ik hoef echt niet te weten wat collegas uithalen in be hoor :{
Dat hoeven ook geen bedverhalen te zijn. Ik vertel ook niemand wat ik in bed doe. Maar dus wel gewoon over seks praten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')