Opvlieger. HaaHAAAhaaHaaAAquote:Op dinsdag 9 april 2019 18:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oké dus er is geen probleem meer?
Ze moeten je maar nemen zoals ke bent
Gahahagaag nemen!!!!!
Sorry dirty mind. Ik kan het letterlijk niet helpen hihi oeps dat was weer een opvlieger nou doeiiiiii
Dat is niet 'dirty', maar gewoon niveautje puber. Ik zou me kapot irriteren aan dergelijk kinderachtig gedrag.quote:Op dinsdag 9 april 2019 15:43 schreef Vlinderrijk het volgende:
[..]
Neem nou ijslollies. Als iemand zegt: "Een ijslollie moet je niet eten, maar zuigen". Dus gewoon zoals er staat. Dan denk ik daar dus ook iets anders bij en zeg: Hahaha! Ijslollie zuigen!
Snap je?
Is die smiley jouw hantekening ofzo? Of loop je echt de hele tijd hier met zo'n uitdrukking rond?quote:
Helemaal gelijk.quote:Op woensdag 10 april 2019 00:12 schreef Stray_cat het volgende:
Er is een groot verschil tussen een dirty mind en ranzige grappen.
Niks mis mee om zo nu en dan voor het andere team uit te komen.quote:Op dinsdag 9 april 2019 19:14 schreef Vlinderrijk het volgende:
Als ik eerlijk ben vind ik die aandacht idd wel leuk. Maar het is niet per se mannelijke aandacht.
Nu ik dat zo hardop schrijf begin ik me weer te schamen.
Je begrijpt me verkeerd. Ik val niet op vrouwen.quote:Op woensdag 10 april 2019 00:28 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Niks mis mee om zo nu en dan voor het andere team uit te komen.
Sorry, dirty mind.quote:Op woensdag 10 april 2019 00:30 schreef Vlinderrijk het volgende:
[..]
Je begrijpt me verkeerd. Ik val niet op vrouwen.
Nouquote:Op woensdag 10 april 2019 00:30 schreef Vlinderrijk het volgende:
[..]
Je begrijpt me verkeerd. Ik val niet op vrouwen.
Niks mis mee, maar besef je wat je aan het doen bent. Mannen zijn ook niet van steenquote:Op woensdag 10 april 2019 00:52 schreef Vlinderrijk het volgende:
Ik vind het best oké. Ik kan veel hebben. Het is nooit voorgekomen dat ze mij beledigen, maar juist veel plagen op een nette manier. En het is ook niet dat ik die aandacht opzettelijk zoek. Ik krijg gewoon die gedachte en zeg het hardop. Dat ze er vaak om lachen vind ik dan wel weer leuk.
Ik heb me vandaag voorgenomen om niet meer teveel te praten.quote:Op woensdag 10 april 2019 00:53 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Niks mis mee, maar besef je wat je aan het doen bent. Mannen zijn ook niet van steen
quote:Op woensdag 10 april 2019 00:54 schreef Vlinderrijk het volgende:
[..]
Ik heb me vandaag voorgenomen om niet meer teveel te praten.
Zeker niets mis mee als je dat zelf ok vindt, mannen zullen je alleen wel zien als makkelijk.quote:Op woensdag 10 april 2019 00:53 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Niks mis mee, maar besef je wat je aan het doen bent. Mannen zijn ook niet van steen
Je quote de verkeerdequote:Op woensdag 10 april 2019 01:04 schreef Miss-X het volgende:
[..]
Zeker niets mis mee als je dat zelf ok vindt, mannen zullen je alleen wel zien als makkelijk.
(Niet dat ik het daar nou zo mee eens ben, maar zeker op kantoor werkt dat wel een beetje zo)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |