Ik ook, maar die gingen het met elkaar doen en toen kreeg ik gehandicapte gupjesquote:
quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Pub in London. Mijn pie komt er ook zo aan.
Ik heb al 6 generaties ofzo hier maar ze zien er nog normaal uit.quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:22 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik ook, maar die gingen het met elkaar doen en toen kreeg ik gehandicapte gupjes
Wacht maar, over een tijdje gaan ze chromosomen missen.quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb al 6 generaties ofzo hier maar ze zien er nog normaal uit.
quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik walg wel als ik probeer zo'n naaktslak op te pakken. Die met huisjes zijn oke.
Lekker slijmspoortje is niets mis meequote:
Kunt ze ook eten schijnbaar.quote:
Goed onthoudenquote:Op dinsdag 9 april 2019 13:15 schreef Memento-Mori het volgende: [..] Morgen jarig? Gaan we nog 'n keer samen wandelen trouwens?
![]()
Nooit gehad en wou ik zo houden.quote:
Dat zijn de beste gupjesquote:Op dinsdag 9 april 2019 13:22 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik ook, maar die gingen het met elkaar doen en toen kreeg ik gehandicapte gupjes
Begrijpelijkquote:
Ze hebben wel de aandoenlijkheidsfactor.quote:
Waarbij de kruidenboter de smaak maakt en de slak zelf gewoon een taai pretentieus rubbertje is. Inderdaad ja. Je KUNT ze eten.quote:
Doet mij denken aan iets anders.quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarbij de kruidenboter de smaak maakt en de slak zelf gewoon een taai pretentieus rubbertje is. Inderdaad ja. Je KUNT ze eten.
dubbelop taart dus haha.quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:36 schreef Joosie200 het volgende:
et bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Goed onthoudenCollega is ook jarig dus in de ochtend en middag gebak
Ik ga eerst mijn nieuwe wandelschoenen in Schotland alvast inlopen. Vanaf Koningsdag ben ik terug dus dan maar eens door de Brabantse omgeving struinen.
Gebruik mijn telefoon vooral om muziek te luisteren. Zonder muziek overleef ik de dag niet.quote:
Precies, ontbijten, lunchen met taart.quote:Op dinsdag 9 april 2019 14:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dubbelop taart dus haha.
Of door de Overijsselse omgeving struinenmoeten we maar ff afspreken als je terug bent. Schotland staat ook nog op mijn lijstje voor ooit.
Of het dak van je auto.quote:Op dinsdag 9 april 2019 14:19 schreef Kopjechino het volgende:
Op een vliegveld wc laten liggen is ook altijd een goede manier om je mobiel kwijt te raken
Er zijn nog een paar opties waar die kan liggen, oa een taxiquote:Op dinsdag 9 april 2019 14:14 schreef rival het volgende:
maareuh, ergens laten liggen of Kwijt kwijt?
Ook eens gehad met mijn portemonnee. Gelukkig had iemand hem gevonden en was zo aardig het aan mij terug te gevenquote:
Na het tanken toevallig?quote:Op dinsdag 9 april 2019 14:21 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ook eens gehad met mijn portemonnee. Gelukkig had iemand hem gevonden en was zo aardig het aan mij terug te geven
Ga je stappen na, zover je kan.quote:Op dinsdag 9 april 2019 14:23 schreef Trashcanman het volgende:
Het dak van de taxi heb ik nog niet aan gedacht.
Jaquote:Op dinsdag 9 april 2019 14:28 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Na het tanken toevallig?
Keer portemonnee gevonden van iemand die em op die manier was verloren.
Dat is mooi kutquote:Op dinsdag 9 april 2019 14:20 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Er zijn nog een paar opties waar die kan liggen, oa een taxi![]()
Beetje jammer dat ik op deze vrije dag met een kater daar achter aan moet.
Ga (gingquote:Op dinsdag 9 april 2019 14:28 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja
Tanken is altijd weer een uitdaging voor mij blijkbaar. Gaat zelden goed.
Dat je maar niet denkt dat je de wedstrijd "telefoon verliezen" van mij kan winnenquote:Op dinsdag 9 april 2019 14:21 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ook eens gehad met mijn portemonnee. Gelukkig had iemand hem gevonden en was zo aardig het aan mij terug te geven
Paasweekend in Scotland is n goed vooruitzicht. De bossche bol sla ik overquote:Op dinsdag 9 april 2019 14:20 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Precies, ontbijten, lunchen met taart.
En dan afsluiten met een Bossche en Zwolse bol uiteraard met bierHeb je wat om naar uit te kijken terwijl je loopt. Best belangrijk
![]()
Schotland stond al jarenlang op het lijstje. Tot ik die 10 euro tickets scoorde bij Ryanair vanaf Eindhoven. Helaas gooide mijn verhuizing roet in het eten. Dus nu maar paasweekend benutten
Ik ga meestal hier bij de BP. Tanken is ook geen hogere wiskunde, maar op een of andere manier ben ik in mijn hoofd altijd met andere dingen bezigquote:Op dinsdag 9 april 2019 14:34 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ga (ging) altijd naar die zelfservice tankstations. Lijkt me redelijk eenvoudig
quote:Op dinsdag 9 april 2019 14:35 schreef rival het volgende:
[..]
Dat je maar niet denkt dat je de wedstrijd "telefoon verliezen" van mij kan winnen
Het is paasweekend tot koningsdag geworden. #zininquote:Op dinsdag 9 april 2019 14:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Paasweekend in Scotland is n goed vooruitzicht. De bossche bol sla ik overvind ik niet lekker , doe mij dan alleen het bier maar
Deze weet ik zo uit mijn hoofd al te noemenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |