Ik ook, maar die gingen het met elkaar doen en toen kreeg ik gehandicapte gupjesquote:
quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Pub in London. Mijn pie komt er ook zo aan.
Ik heb al 6 generaties ofzo hier maar ze zien er nog normaal uit.quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:22 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik ook, maar die gingen het met elkaar doen en toen kreeg ik gehandicapte gupjes
Wacht maar, over een tijdje gaan ze chromosomen missen.quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb al 6 generaties ofzo hier maar ze zien er nog normaal uit.
quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik walg wel als ik probeer zo'n naaktslak op te pakken. Die met huisjes zijn oke.
Lekker slijmspoortje is niets mis meequote:
Kunt ze ook eten schijnbaar.quote:
Goed onthoudenquote:Op dinsdag 9 april 2019 13:15 schreef Memento-Mori het volgende: [..] Morgen jarig? Gaan we nog 'n keer samen wandelen trouwens?
![]()
Nooit gehad en wou ik zo houden.quote:
Dat zijn de beste gupjesquote:Op dinsdag 9 april 2019 13:22 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik ook, maar die gingen het met elkaar doen en toen kreeg ik gehandicapte gupjes
Begrijpelijkquote:
Ze hebben wel de aandoenlijkheidsfactor.quote:
Waarbij de kruidenboter de smaak maakt en de slak zelf gewoon een taai pretentieus rubbertje is. Inderdaad ja. Je KUNT ze eten.quote:
Doet mij denken aan iets anders.quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarbij de kruidenboter de smaak maakt en de slak zelf gewoon een taai pretentieus rubbertje is. Inderdaad ja. Je KUNT ze eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |