Hier hebben we gewoon airco vriendquote:Op dinsdag 9 april 2019 13:04 schreef Der_Mann het volgende:
heb lekker de ventilator op me gericht terwijl ik een smoothie drink en met pollepels op mijn buik drum
Ga je deze act elke dag opvoeren?quote:Op dinsdag 9 april 2019 12:47 schreef Crack_ het volgende:
GoT pas vanaf 21.00 beschikbaar, teringjantjekuthoeren hoezo
of jij bent gewoon een drol en ik nietquote:Op dinsdag 9 april 2019 13:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
En bij mij scheelt het je geen zier. Is gewoon seksisme dit. Mannen zijn net zoveel waard als vrouwen, zelfs op fok.
had dat als kind ook wel eens met films en toen ging ik toevallig 1 minuut voordat ik wist dat er een seksscene kwam naar de wc of drinken pakken, viel vast niet opquote:
Gaat weer van alles mis Hans. Breng je A gamequote:Op dinsdag 9 april 2019 13:05 schreef HPLC het volgende:
[spoiler: Game Of Throens]Er wordt in geneukt[/spoiler]
mensen gaan doodquote:Op dinsdag 9 april 2019 13:05 schreef HPLC het volgende:
[spoiler: Game Of Throens]Er wordt in geneukt[/spoiler]
quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]Gewoon er langs lopen heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 1-4quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
Spoiler gelezen maar Game of Thrones nooit gezien want lijkt mij geen kut aan
Lijkt mij sterk. Dit ruikt naar seksismequote:Op dinsdag 9 april 2019 13:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
of jij bent gewoon een drol en ik niet
Ik hou gewoon van jouquote:Op dinsdag 9 april 2019 13:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohik deel dit niet (haha ja zie je) maar als jij dat vindt is dat wel vervelend
quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:02 schreef Amarantha het volgende:
heb je the last kingdom al gezien?SPOILER: Game of Thrones spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zeg dit soort dingen ook tegen Der_Mannquote:Op dinsdag 9 april 2019 13:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
En bij mij scheelt het je geen zier. Is gewoon seksisme dit. Mannen zijn net zoveel waard als vrouwen, zelfs op fok.
en je lul uit je broek?quote:Op dinsdag 9 april 2019 12:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat was echt zo'n moment dat ik dacht 'waar zit ik naar te kijken'. Vooral omdat ik toen nog in het ouderlijk huis woonde met scherm gericht op deuropening
Ja de laatste jaren is het alleen maar spektakel, mooie kostuums en set pieces. Inhoudelijk gaat het al heel lang nergens meer over.quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Battle of the bastards was wel echt epic.
true maarja boeiendquote:Op dinsdag 9 april 2019 13:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja de laatste jaren is het alleen maar spektakel, mooie kostuums en set pieces. Inhoudelijk gaat het al heel lang nergens meer over.
hardhomequote:Op dinsdag 9 april 2019 13:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Battle of the bastards was wel echt epic.
misschien moet je die dan eens gaan kijkenquote:Op dinsdag 9 april 2019 13:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kijk niet iedere serie die bestaat hoor.
Ik ook hoorquote:Op dinsdag 9 april 2019 13:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zeg dit soort dingen ook tegen Der_Mann
Ik ga Fifa spelen denk ikquote:Op dinsdag 9 april 2019 13:08 schreef TARDIS. het volgende:
Oh vanavond maar eens verder met Sabrina seizoen 2
Ik zou ook wel willen dat ik dat had maar ik kijk alleen jip en janneke dingen. En soms dingen met meer diepgang maar dan mis ik het toch.quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik hou veel van verhaal en karakterontwikkeling
Ok Braddiequote:Op dinsdag 9 april 2019 13:04 schreef Der_Mann het volgende:
heb lekker de ventilator op me gericht terwijl ik een smoothie drink en met pollepels op mijn buik drum
denk dat ie zichzelf gaat afmakenquote:Op dinsdag 9 april 2019 13:09 schreef Der_Mann het volgende:
zou onze George eindelijk het volgende boek afmaken als de serie voorbij is
Hoop het niet. De vorige boeken kwam je al nauwelijks doorheenquote:Op dinsdag 9 april 2019 13:09 schreef Der_Mann het volgende:
Ik lees ook wel eens een boek.quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zou ook wel willen dat ik dat had maar ik kijk alleen jip en janneke dingen. En soms dingen met meer diepgang maar dan mis ik het toch.
hij heeft ook tijd om aan prequel te werkenquote:Op dinsdag 9 april 2019 13:09 schreef Der_Mann het volgende:
Het gaat om vermaak en als jij je daarmee vermaakt dan is het toch primaquote:Op dinsdag 9 april 2019 13:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zou ook wel willen dat ik dat had maar ik kijk alleen jip en janneke dingen. En soms dingen met meer diepgang maar dan mis ik het toch.
Is Sabrina knap? Dan wil ik haar ook zienquote:Op dinsdag 9 april 2019 13:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ga Sabrina kijken tijdens het eten en daarna Borderlands 2.
ik ook, dat werkt hier wel beterquote:
Dat is aan jou.quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is Sabrina knap? Dan wil ik haar ook zien
Ik zou dan eerder kiezen voor die chick die Sansa speelde in dat toneelstukquote:
Khaleesi danquote:Op dinsdag 9 april 2019 13:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die zit niet eens in de top 5 lekkere GoT wijven joh
Hoe heet die donkere chick bij Daenerysquote:Op dinsdag 9 april 2019 13:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die zit niet eens in de top 5 lekkere GoT wijven joh
Nee nu je het zegt.quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:13 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ben ik gek als ik zeg dat ze wel iets weg heeft van die chick uit harry potter?
Gebruik ik ook jaquote:Op dinsdag 9 april 2019 13:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ook, dat werkt hier wel beteren heb goede stressballetjes, echt fiiiiiijn
die is wel goat lit fam jaquote:Op dinsdag 9 april 2019 13:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hoe heet die donkere chick bij Daenerys
missandei, die kan er ook mee doorquote:Op dinsdag 9 april 2019 13:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
donker sletje nr. 1quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
goede billetjesquote:Op dinsdag 9 april 2019 13:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
missandei, die kan er ook mee door
[ afbeelding ]
al 8 jaar niet meerquote:Op dinsdag 9 april 2019 13:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik vind haar wel guitig.
Maar ze is dan ook pas 19 dus niet echt onze leeftijdscategorie
wowquote:Op dinsdag 9 april 2019 13:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik vind haar wel guitig.
Dat is waar. Ik wil het liefst wel iemand van 23/24+quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik vind haar wel guitig.
ik was dit alweer helemaal vergeten, thanksquote:Op dinsdag 9 april 2019 13:17 schreef Der_Mann het volgende:
ik mis die gekke hoer uit seizoen 1
[ afbeelding ]
wát een iconische scene
quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:18 schreef Crack_ het volgende:
Soms word ik echt zo onzeker van mooie vrouwen dat ik niks anders wil dan die mooie vrouwen knuffelen want als ze mij dan terugknuffelen dan is het ok![]()
echt kutleven
Pfff stel je niet aan wijfquote:Op dinsdag 9 april 2019 13:18 schreef Crack_ het volgende:
Soms word ik echt zo onzeker van mooie vrouwen dat ik niks anders wil dan die mooie vrouwen knuffelen want als ze mij dan terugknuffelen dan is het ok![]()
echt kutleven
Doe mij nog steeds maar die Biancaquote:Op dinsdag 9 april 2019 13:17 schreef Der_Mann het volgende:
ik mis die gekke hoer uit seizoen 1
[ afbeelding ]
wát een iconische scene
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je wel echt hetero denk je?quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:18 schreef Crack_ het volgende:
echt kutleven
Misschien is het niet zo zwart-witquote:Op dinsdag 9 april 2019 13:21 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Maar dat is een aanname
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |