Tja vind het anders zo saai wordenquote:Op dinsdag 9 april 2019 12:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat een dolle combinatie. Bij mij is zijn het altijd gewoon boterhammen met ham.
Fijn dat jij je levensspanning haalt uit wat er tussen je boterhammen zit.quote:Op dinsdag 9 april 2019 12:21 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Tja vind het anders zo saai worden
Nou, als ik 3 van die aangebakken burgers tussen mijn boterhammen doe dan is mijn leven weer compleetquote:Op dinsdag 9 april 2019 12:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Fijn dat jij je levensspanning haalt uit wat er tussen je boterhammen zit.
Oef zin in.quote:Op dinsdag 9 april 2019 12:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou, als ik 3 van die aangebakken burgers tussen mijn boterhammen doe dan is mijn leven weer compleet
Lekkerquote:Op dinsdag 9 april 2019 12:44 schreef Der_Mann het volgende:
zin in kale pasta met wat gebakken broodbeleg ham en geraspte kaas
ik ook want dan komt de prequel serie er aanquote:Op dinsdag 9 april 2019 12:46 schreef TARDIS. het volgende:
Echt blij als Game of Thrones afgelopen is.
quote:Op dinsdag 9 april 2019 12:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ook want dan komt de prequel serie er aan
zin om te torrentenquote:Op dinsdag 9 april 2019 12:47 schreef Crack_ het volgende:
GoT pas vanaf 21.00 beschikbaar, teringjantjekuthoeren hoezo
wel een snufje zout hèquote:Op dinsdag 9 april 2019 12:44 schreef Der_Mann het volgende:
zin in kale pasta met wat gebakken broodbeleg ham en geraspte kaas
Gewoon een prima tijd toch. Overdag lekker werken, 's avonds lekker koken en sporten en dan lekker gedoucht en met een schone keuken om 21:00 GoT kijken en dan naar bed met een boek, uurtje lezen en dan slapen.quote:Op dinsdag 9 april 2019 12:47 schreef Crack_ het volgende:
GoT pas vanaf 21.00 beschikbaar, teringjantjekuthoeren hoezo
je hebt al zolang gewacht, wat maken die paar uur nog uitquote:Op dinsdag 9 april 2019 12:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik niet maar ook geen zin om te wachten dusja
neequote:Op dinsdag 9 april 2019 12:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gewoon een prima tijd toch. Overdag lekker werken, 's avonds lekker koken en sporten en dan lekker gedoucht en met een schone keuken om 21:00 GoT kijken en dan naar bed met een boek, uurtje lezen en dan slapen.
Wordt de eerste serie in jaren die ik weer ga torrenten. En daarna gelijk de laatste 3 seizoenen Agents of Shield en laatste seizoen Gothamquote:
ALLES want ik kan maandagavond niet kijken en volgende dag ook niet maar moet volgende dag wel 's avonds werken en dan heeft iedereen het al gezien en is alles verpestquote:Op dinsdag 9 april 2019 12:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je hebt al zolang gewacht, wat maken die paar uur nog uit
quote:Op dinsdag 9 april 2019 12:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wordt de eerste serie in jaren die ik weer ga torrenten. En daarna gelijk de laatste 3 seizoenen Agents of Shield en laatste seizoen Gotham
quote:
Neequote:Op dinsdag 9 april 2019 12:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ALLES want ik kan maandagavond niet kijken en volgende dag ook niet maar moet volgende dag wel 's avonds werken en dan heeft iedereen het al gezien en is alles verpest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |