Ja veel emoties bij die jongenquote:
TARDIS. klinkt als Tarrelpisquote:Op dinsdag 9 april 2019 11:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ohhh vandaar dat ze allemaal agentje spelen hier, policy klinkt als politie.
Ah dat verklaart een boel..quote:
Ik care nooit zo inderdaad dus mij hoor je niet jankenquote:Op dinsdag 9 april 2019 11:47 schreef Pensylvania het volgende:
Allemaal zielig doen maar er is er hier maar 1 die het in leven heeft gehouden en die hoor je niet lekker janken.
Wie doen er zielig vriend?quote:Op dinsdag 9 april 2019 11:47 schreef Pensylvania het volgende:
Allemaal zielig doen maar er is er hier maar 1 die het in leven heeft gehouden en die hoor je niet lekker janken.
Had het ook niet over jouquote:Op dinsdag 9 april 2019 11:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah dat verklaart een boel..
[..]
Ik care nooit zo inderdaad dus mij hoor je niet janken
Wijo Koek is een Nederlands regisseur en scenarioschrijver die bekend is van onder meer Vet hard, en de televisieseries Flodder en Westenwind. Hij werkte meermaals samen met regisseurs als Dick Maas en Johan Nijenhuis.quote:
Fijne oudersquote:
Unox is codetaal voor HPLC in deze?quote:
sco unox?quote:Op dinsdag 9 april 2019 11:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Unox is codetaal voor HPLC in deze?
nee gewoon voor warme worstquote:Op dinsdag 9 april 2019 11:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Unox is codetaal voor HPLC in deze?
Dat kan.quote:
Wat staat er op het menu?quote:
Wat een dolle combinatie. Bij mij is zijn het altijd gewoon boterhammen met ham.quote:Op dinsdag 9 april 2019 12:10 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Broodje uit de oven met brie, honing en sla
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |