hardhomequote:Op dinsdag 9 april 2019 13:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Battle of the bastards was wel echt epic.
misschien moet je die dan eens gaan kijkenquote:Op dinsdag 9 april 2019 13:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kijk niet iedere serie die bestaat hoor.
Ik ook hoorquote:Op dinsdag 9 april 2019 13:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zeg dit soort dingen ook tegen Der_Mann
Ik ga Fifa spelen denk ikquote:Op dinsdag 9 april 2019 13:08 schreef TARDIS. het volgende:
Oh vanavond maar eens verder met Sabrina seizoen 2
Ik zou ook wel willen dat ik dat had maar ik kijk alleen jip en janneke dingen. En soms dingen met meer diepgang maar dan mis ik het toch.quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik hou veel van verhaal en karakterontwikkeling
Ok Braddiequote:Op dinsdag 9 april 2019 13:04 schreef Der_Mann het volgende:
heb lekker de ventilator op me gericht terwijl ik een smoothie drink en met pollepels op mijn buik drum
denk dat ie zichzelf gaat afmakenquote:Op dinsdag 9 april 2019 13:09 schreef Der_Mann het volgende:
zou onze George eindelijk het volgende boek afmaken als de serie voorbij is
Hoop het niet. De vorige boeken kwam je al nauwelijks doorheenquote:Op dinsdag 9 april 2019 13:09 schreef Der_Mann het volgende:
Ik lees ook wel eens een boek.quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zou ook wel willen dat ik dat had maar ik kijk alleen jip en janneke dingen. En soms dingen met meer diepgang maar dan mis ik het toch.
hij heeft ook tijd om aan prequel te werkenquote:Op dinsdag 9 april 2019 13:09 schreef Der_Mann het volgende:
Het gaat om vermaak en als jij je daarmee vermaakt dan is het toch primaquote:Op dinsdag 9 april 2019 13:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zou ook wel willen dat ik dat had maar ik kijk alleen jip en janneke dingen. En soms dingen met meer diepgang maar dan mis ik het toch.
Is Sabrina knap? Dan wil ik haar ook zienquote:Op dinsdag 9 april 2019 13:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ga Sabrina kijken tijdens het eten en daarna Borderlands 2.
ik ook, dat werkt hier wel beterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |