ik was dit alweer helemaal vergeten, thanksquote:Op dinsdag 9 april 2019 13:17 schreef Der_Mann het volgende:
ik mis die gekke hoer uit seizoen 1
[ afbeelding ]
wát een iconische scene
quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:18 schreef Crack_ het volgende:
Soms word ik echt zo onzeker van mooie vrouwen dat ik niks anders wil dan die mooie vrouwen knuffelen want als ze mij dan terugknuffelen dan is het ok![]()
echt kutleven
Pfff stel je niet aan wijfquote:Op dinsdag 9 april 2019 13:18 schreef Crack_ het volgende:
Soms word ik echt zo onzeker van mooie vrouwen dat ik niks anders wil dan die mooie vrouwen knuffelen want als ze mij dan terugknuffelen dan is het ok![]()
echt kutleven
Doe mij nog steeds maar die Biancaquote:Op dinsdag 9 april 2019 13:17 schreef Der_Mann het volgende:
ik mis die gekke hoer uit seizoen 1
[ afbeelding ]
wát een iconische scene
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je wel echt hetero denk je?quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:18 schreef Crack_ het volgende:
echt kutleven
Misschien is het niet zo zwart-witquote:Op dinsdag 9 april 2019 13:21 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Maar dat is een aanname
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |