Tja DIG SC heeft drukkere dagen gekend vriend.quote:
Ja maar jij hebt hier niks te zeggen dus jouw mening telt nietquote:
Daar zijn vrienden voor.quote:Op maandag 8 april 2019 17:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt?
Wilde net weggaan, maar dan blijf ik nog even!Bedankt maat!
Niet echtquote:Op maandag 8 april 2019 17:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Daar zijn vrienden voor.
Nog kunnen genieten van het héérlíjke weer?
Ah interessant, ook eens iemand die niet om 16:30 uitklokt.quote:Op maandag 8 april 2019 17:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet echtDruk aan het werk.
Nou ja druk, ik zit hier
Maar ik zit op m'n werk.
We zitten al aan onze mongooltjeslimietquote:Op maandag 8 april 2019 17:31 schreef Elan het volgende:
Waarom reageren die KLB mensjes nou zo enorm autistisch als er een keer een paar mensen uit een andere SC voorbij komen.
Ga gewoon weg, we moeten je niet!quote:Op maandag 8 april 2019 17:31 schreef Elan het volgende:
Waarom reageren die KLB mensjes nou zo enorm autistisch als er een keer een paar mensen uit een andere SC voorbij komen.
Bedanktquote:Op maandag 8 april 2019 17:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
We zitten al aan onze mongooltjeslimiet
Huh hij geeft me toch een complimentquote:
LOG UIT DAN!!!!!!quote:Op maandag 8 april 2019 17:31 schreef Elan het volgende:
Zou kunnenquote:Op maandag 8 april 2019 17:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Huh hij geeft me toch een compliment
Goeie grap adriaantjequote:Op maandag 8 april 2019 17:31 schreef Elan het volgende:
Het is vaak troepquote:Op maandag 8 april 2019 17:31 schreef Elan het volgende:
Word daar altijd verwijderdquote:
Het was zwarte dag toen ik ontdekte dat ik lactose intolerant was.quote:Op maandag 8 april 2019 18:22 schreef Solotovski het volgende:
Net boodschappen gedaan, van de 2 pakken melk is er al 1 op
Mmmmm melk
Geen bruine dag??quote:Op maandag 8 april 2019 18:55 schreef The_answer_is_within_you het volgende:
[..]
Het was zwarte dag toen ik ontdekte dat ik lactose intolerant was.
nou ik neem nog een slokquote:Op maandag 8 april 2019 18:55 schreef The_answer_is_within_you het volgende:
[..]
Het was zwarte dag toen ik ontdekte dat ik lactose intolerant was.
Vraag ik me ook af.quote:
Als goed liggen in de groep een criterium zou zijn dan kunnen we beter je moeder vragen.quote:Op maandag 8 april 2019 19:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af.
Hij lijkt bijzonder slecht te liggen hier in de groep.
Dat zou jij beter kunnen
Probeer dit maar niet meer.quote:Op maandag 8 april 2019 19:15 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Als goed liggen in de groep een criterium zou zijn dan kunnen we beter je moeder vragen.
De geboorte van Elan echter nietquote:Op maandag 8 april 2019 19:18 schreef Driepink het volgende:
[..]
Bepaal jij niet, was gewoon een geslaagde grap
Minstens 7/10 inderdaadquote:Op maandag 8 april 2019 19:18 schreef Driepink het volgende:
[..]
Een willekeurige moedergrap kwalificeren als geslaagde grapquote:Op maandag 8 april 2019 19:18 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik ga alleen voor 10/10, dus erg positief ben ik niet.quote:Op maandag 8 april 2019 19:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Je eigen flauwe kutgrappen positief beoordelen, wat zielig
Ik had jullie eerder aan elkaar moeten voorstellen.quote:Op maandag 8 april 2019 19:23 schreef Driepink het volgende:
Volgens mij hebben we iemand gevonden die nog minder geliefd is dan ik
quote:Op maandag 8 april 2019 19:24 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dat moest juist de grootste grap zijn en zelfs die is mislukt
ik lig niet in de groepquote:Op maandag 8 april 2019 19:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af.
Hij lijkt bijzonder slecht te liggen hier in de groep.
Dat zou jij beter kunnen
Ik zou je wel als mod willen zienquote:
Jezus wat kut zegquote:
heyyyyquote:Op maandag 8 april 2019 17:21 schreef Catkiller het volgende:
VK heeft geen verstand van voetbal dus lukt je niet
Bedankt voor je nuttige bijdragequote:
Arsenal staat 4de Hahahhaquote:
Arme profquote:Op maandag 8 april 2019 20:36 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Arsenal staat 4de Hahahha
Over 2 uur mss 5de
De trompetten zijn wel leukquote:
Is nou eenmaal een hoog niveau in Engeland en een knotsgekke strijdquote:Op maandag 8 april 2019 20:36 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Arsenal staat 4de Hahahha
Over 2 uur mss 5de
Dat is waarquote:Op maandag 8 april 2019 20:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is nou eenmaal een hoog niveau in Engeland en een knotsgekke strijd
volgend seizoen dus pas weerquote:Op maandag 8 april 2019 20:11 schreef Le_Professeur het volgende:
Ik niet, gaat telkens het topic op slot wanneer Aston Villa verliest
Ik hoop dat ze wel kampioen worden, klote Liverpoolquote:Op maandag 8 april 2019 20:48 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dat is waar
Hoop zo dat city geen kampioen wordt
Heyquote:Op maandag 8 april 2019 20:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze wel kampioen worden, klote Liverpool
GA ME NIET VERTELLEN HOE IK MOET REAGEREN IN ME EIGEN SC !!!!!!!!quote:
Heb je geen baan?quote:Op maandag 8 april 2019 21:29 schreef HPLC het volgende:
Prof, heb vandaag 40 km gefietst als kleine goedmaker van gisteren
Dat is wel vlot.quote:Op maandag 8 april 2019 21:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
40km doet ie in een uurtje, die vrije tijd heeft ie wel
Ben trots op je, fijne afstandjesquote:Op maandag 8 april 2019 21:29 schreef HPLC het volgende:
Prof, heb vandaag 40 km gefietst als kleine goedmaker van gisteren
Wat goed van jou zegquote:
quote:Op maandag 8 april 2019 21:58 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wat goed van jou zeg
Als de groter wijzer op de 12 staat en de kleine op 10
Jij komt er wel
hey wat toevallig ik kreeg deze eerder vandaag aangeraden door @Amaranthaquote:
Ongelooflijkquote:Op maandag 8 april 2019 22:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hey wat toevallig ik kreeg deze eerder vandaag aangeraden door @:Amarantha
quote:Op maandag 8 april 2019 22:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hey wat toevallig ik kreeg deze eerder vandaag aangeraden door @:Amarantha
heb je daar problemen meequote:Op maandag 8 april 2019 23:06 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oh ja jij bent een van die wajong lui
Gast wat lul je ik woon op de atlantische oceaanquote:
oh okokquote:Op maandag 8 april 2019 23:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gast wat lul je ik woon op de atlantische oceaan
quote:Op dinsdag 9 april 2019 00:01 schreef Catkiller het volgende:
Mijn vriendin zette zo'n YT kutfilmpje op waar mensen een zielig verhaal gingen ophangen en 1 van die mensen kon 1000 dollar krijgen, van de 7 mensen blijven de 3 zwarten over waarvan er 1 tussendoor nog loopt te janken over racisme, wie is er nou de racist joh vieze flikker.
quote:
Naar dat fantastisch geweldige YouTube filmpje.quote:
Oh dat.quote:Op dinsdag 9 april 2019 00:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Naar dat fantastisch geweldige YouTube filmpje.
Zelfs deze tijdloze beauty niet? Wat is meer jouw smaak?quote:
Zet die maar eens aan bromsnor.quote:
Serieus joh? Gecondoleerd!quote:Op dinsdag 9 april 2019 08:44 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee heb bagger geslapen, gister 2x bij dierenarts geweest en uiteindelijk konijn overleden.
Ze denken dat hij is ziek geworden na zijn castratie verleden week, dan is de weerstand wat minder. Konijn laat nooit direct zien wanneer die zich ziek voelt, dus eergister zag ik nog niets en gister kon ik hem ineens uit hok tillen en kon ik hem knuffelen. Daar hield hij niet van dus hop naar de dierenarts, spuit in bil met antibiotica, dwangvoer mee. Maar mocht allemaal niet baten. Voelde mij zo schuldig, volgende week had hij anders leuk bij zijn vrouwtje mogen wonenquote:Op dinsdag 9 april 2019 08:46 schreef Driepink het volgende:
[..]
Serieus joh? Gecondoleerd!
Wat had je konijn?
Jezus, dat is kut zeg..quote:Op dinsdag 9 april 2019 08:48 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ze denken dat hij is ziek geworden na zijn castratie verleden week, dan is de weerstand wat minder. Konijn laat nooit direct zien wanneer die zich ziek voelt, dus eergister zag ik nog niets en gister kon ik hem ineens uit hok tillen en kon ik hem knuffelen. Daar hield hij niet van dus hop naar de dierenarts, spuit in bil met antibiotica, dwangvoer mee. Maar mocht allemaal niet baten. Voelde mij zo schuldig, volgende week had hij anders leuk bij zijn vrouwtje mogen wonen![]()
Ja baal gewoon zo van, was zo'n lief beestje verder, dit verdiende hij gewoon niet. Als dier van ouderdom overlijd dan is dat zo, maar beestje was nog geen jaar oud. Nou ja, zal de motor even aantrappen en dan op visite gaan.quote:Op dinsdag 9 april 2019 08:50 schreef Driepink het volgende:
[..]
Jezus, dat is kut zeg..![]()
En hoe nu verder?
dit hoef je toch niet te verwijderen man, slappe zakquote:Op dinsdag 9 april 2019 08:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
- beetje medeleven tonen mag wel -
Visite, visite, wat zullen we genietenquote:Op dinsdag 9 april 2019 08:53 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja baal gewoon zo van, was zo'n lief beestje verder, dit verdiende hij gewoon niet. Als dier van ouderdom overlijd dan is dat zo, maar beestje was nog geen jaar oud. Nou ja, zal de motor even aantrappen en dan op visite gaan.
Beetje ongepast vind je niet, slappe zakquote:Op dinsdag 9 april 2019 08:55 schreef Solotovski het volgende:
[..]
dit hoef je toch niet te verwijderen man, slappe zak
3pink that is
Ja dat is altijd wel gezelligquote:Op dinsdag 9 april 2019 08:55 schreef Driepink het volgende:
[..]
Visite, visite, wat zullen we genieten
Dat zit wel goed, hey hele fijne dag verder!!quote:Op dinsdag 9 april 2019 08:57 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ligt eraan bij wie je op visite gaat.
Als je bij mij op visite komt is het heel gezellig
Dit is niet jouw subforum toch?quote:Op dinsdag 9 april 2019 08:56 schreef Driepink het volgende:
[..]
Beetje ongepast vind je niet, slappe zak
Oh zit mobielquote:
Ik censureer bijna nooit iets vriend, alleen de dood van een huisdier is nooit fijn.quote:Op dinsdag 9 april 2019 09:01 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Oh zit mobiel
Maar een doetje als mod is niet goed. Censuur ligt dan heel erg op de loer
die vent mag best wel eens wat moeite doenquote:Op dinsdag 9 april 2019 09:01 schreef Driepink het volgende:
@:solotovski om je wat moeite te besparen:
[ afbeelding ]
Goedemorgen McGrathquote:Op dinsdag 9 april 2019 09:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
die vent mag best wel eens wat moeite doen
Ja tog, natte tong G E N O Tquote:Op dinsdag 9 april 2019 09:26 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Beft... mkayyy mkay!!
Leuk begin van de dag wel.. ja!![]()
HHa nee hoor meende ik nietquote:Op dinsdag 9 april 2019 09:02 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik censureer bijna nooit iets vriend, alleen de dood van een huisdier is nooit fijn.
Als het jou was overkomen had ik het ook weggehaald.
quote:Op dinsdag 9 april 2019 09:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja tog, natte tong G E N O T
Nee, je hebt een voorbeeldfunctie en daar moet je je naar gedragen. Wat jij wilt en denkt zelf te kunnen bepalen is irrelevantquote:
Gaat het weer over dat beest van Amaquote:Op dinsdag 9 april 2019 09:02 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik censureer bijna nooit iets vriend, alleen de dood van een huisdier is nooit fijn.
Als het jou was overkomen had ik het ook weggehaald.
Wat jij zegt interesseert mij niet zoveel.quote:Op dinsdag 9 april 2019 09:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee, je hebt een voorbeeldfunctie en daar moet je je naar gedragen. Wat jij wilt en denkt zelf te kunnen bepalen is irrelevant
Ja, maar vandaag eerst mosseldag.quote:Op dinsdag 9 april 2019 09:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat jij zegt interesseert mij niet zoveel.
Faka G? Ik kijk al uit naar de zalmdag van morgen.
Likewise, maar dat betekent niet dat je je niet hoeft te dragen hier.quote:Op dinsdag 9 april 2019 09:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat jij zegt interesseert mij niet zoveel.
Faka G? Ik kijk al uit naar de zalmdag van morgen.
Ga jij ook even op je knietjes?quote:Op dinsdag 9 april 2019 09:29 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ja, maar vandaag eerst mosseldag.
Op je knietjes verdomme!!
Hahahahaquote:Op dinsdag 9 april 2019 09:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Koop je toch een nieuwe? Voor een tientje heb je er 1 bij Pets Place
Ik lik welquote:Op dinsdag 9 april 2019 09:29 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ja, maar vandaag eerst mosseldag.
Op je knietjes verdomme!!
Walgelijke post. Vraag me af waarom 3pink die niet verwijderdquote:
Het schijnt inderdaad dat er in die regionen hele vieze beestjes rondkrioelenquote:
man manquote:Op dinsdag 9 april 2019 08:55 schreef Solotovski het volgende:
[..]
dit hoef je toch niet te verwijderen man, slappe zak
3pink that is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |