Tja DIG SC heeft drukkere dagen gekend vriend.quote:
Ja maar jij hebt hier niks te zeggen dus jouw mening telt nietquote:
Daar zijn vrienden voor.quote:Op maandag 8 april 2019 17:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt?
Wilde net weggaan, maar dan blijf ik nog even!Bedankt maat!
Niet echtquote:Op maandag 8 april 2019 17:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Daar zijn vrienden voor.
Nog kunnen genieten van het héérlíjke weer?
Ah interessant, ook eens iemand die niet om 16:30 uitklokt.quote:Op maandag 8 april 2019 17:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet echtDruk aan het werk.
Nou ja druk, ik zit hier
Maar ik zit op m'n werk.
We zitten al aan onze mongooltjeslimietquote:Op maandag 8 april 2019 17:31 schreef Elan het volgende:
Waarom reageren die KLB mensjes nou zo enorm autistisch als er een keer een paar mensen uit een andere SC voorbij komen.
Ga gewoon weg, we moeten je niet!quote:Op maandag 8 april 2019 17:31 schreef Elan het volgende:
Waarom reageren die KLB mensjes nou zo enorm autistisch als er een keer een paar mensen uit een andere SC voorbij komen.
Bedanktquote:Op maandag 8 april 2019 17:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
We zitten al aan onze mongooltjeslimiet
Huh hij geeft me toch een complimentquote:
LOG UIT DAN!!!!!!quote:Op maandag 8 april 2019 17:31 schreef Elan het volgende:
Zou kunnenquote:Op maandag 8 april 2019 17:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Huh hij geeft me toch een compliment
Goeie grap adriaantjequote:Op maandag 8 april 2019 17:31 schreef Elan het volgende:
Het is vaak troepquote:Op maandag 8 april 2019 17:31 schreef Elan het volgende:
Word daar altijd verwijderdquote:
Het was zwarte dag toen ik ontdekte dat ik lactose intolerant was.quote:Op maandag 8 april 2019 18:22 schreef Solotovski het volgende:
Net boodschappen gedaan, van de 2 pakken melk is er al 1 op
Mmmmm melk
Geen bruine dag??quote:Op maandag 8 april 2019 18:55 schreef The_answer_is_within_you het volgende:
[..]
Het was zwarte dag toen ik ontdekte dat ik lactose intolerant was.
nou ik neem nog een slokquote:Op maandag 8 april 2019 18:55 schreef The_answer_is_within_you het volgende:
[..]
Het was zwarte dag toen ik ontdekte dat ik lactose intolerant was.
Vraag ik me ook af.quote:
Als goed liggen in de groep een criterium zou zijn dan kunnen we beter je moeder vragen.quote:Op maandag 8 april 2019 19:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af.
Hij lijkt bijzonder slecht te liggen hier in de groep.
Dat zou jij beter kunnen
Probeer dit maar niet meer.quote:Op maandag 8 april 2019 19:15 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Als goed liggen in de groep een criterium zou zijn dan kunnen we beter je moeder vragen.
De geboorte van Elan echter nietquote:Op maandag 8 april 2019 19:18 schreef Driepink het volgende:
[..]
Bepaal jij niet, was gewoon een geslaagde grap
Minstens 7/10 inderdaadquote:Op maandag 8 april 2019 19:18 schreef Driepink het volgende:
[..]
Een willekeurige moedergrap kwalificeren als geslaagde grapquote:Op maandag 8 april 2019 19:18 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik ga alleen voor 10/10, dus erg positief ben ik niet.quote:Op maandag 8 april 2019 19:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Je eigen flauwe kutgrappen positief beoordelen, wat zielig
Ik had jullie eerder aan elkaar moeten voorstellen.quote:Op maandag 8 april 2019 19:23 schreef Driepink het volgende:
Volgens mij hebben we iemand gevonden die nog minder geliefd is dan ik
quote:Op maandag 8 april 2019 19:24 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dat moest juist de grootste grap zijn en zelfs die is mislukt
ik lig niet in de groepquote:Op maandag 8 april 2019 19:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af.
Hij lijkt bijzonder slecht te liggen hier in de groep.
Dat zou jij beter kunnen
Ik zou je wel als mod willen zienquote:
Jezus wat kut zegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |