quote:Op dinsdag 9 april 2019 00:01 schreef Catkiller het volgende:
Mijn vriendin zette zo'n YT kutfilmpje op waar mensen een zielig verhaal gingen ophangen en 1 van die mensen kon 1000 dollar krijgen, van de 7 mensen blijven de 3 zwarten over waarvan er 1 tussendoor nog loopt te janken over racisme, wie is er nou de racist joh vieze flikker.
quote:
Naar dat fantastisch geweldige YouTube filmpje.quote:
Oh dat.quote:Op dinsdag 9 april 2019 00:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Naar dat fantastisch geweldige YouTube filmpje.
Zelfs deze tijdloze beauty niet? Wat is meer jouw smaak?quote:
Zet die maar eens aan bromsnor.quote:
Serieus joh? Gecondoleerd!quote:Op dinsdag 9 april 2019 08:44 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee heb bagger geslapen, gister 2x bij dierenarts geweest en uiteindelijk konijn overleden.
Ze denken dat hij is ziek geworden na zijn castratie verleden week, dan is de weerstand wat minder. Konijn laat nooit direct zien wanneer die zich ziek voelt, dus eergister zag ik nog niets en gister kon ik hem ineens uit hok tillen en kon ik hem knuffelen. Daar hield hij niet van dus hop naar de dierenarts, spuit in bil met antibiotica, dwangvoer mee. Maar mocht allemaal niet baten. Voelde mij zo schuldig, volgende week had hij anders leuk bij zijn vrouwtje mogen wonenquote:Op dinsdag 9 april 2019 08:46 schreef Driepink het volgende:
[..]
Serieus joh? Gecondoleerd!
Wat had je konijn?
Jezus, dat is kut zeg..quote:Op dinsdag 9 april 2019 08:48 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ze denken dat hij is ziek geworden na zijn castratie verleden week, dan is de weerstand wat minder. Konijn laat nooit direct zien wanneer die zich ziek voelt, dus eergister zag ik nog niets en gister kon ik hem ineens uit hok tillen en kon ik hem knuffelen. Daar hield hij niet van dus hop naar de dierenarts, spuit in bil met antibiotica, dwangvoer mee. Maar mocht allemaal niet baten. Voelde mij zo schuldig, volgende week had hij anders leuk bij zijn vrouwtje mogen wonen![]()
Ja baal gewoon zo van, was zo'n lief beestje verder, dit verdiende hij gewoon niet. Als dier van ouderdom overlijd dan is dat zo, maar beestje was nog geen jaar oud. Nou ja, zal de motor even aantrappen en dan op visite gaan.quote:Op dinsdag 9 april 2019 08:50 schreef Driepink het volgende:
[..]
Jezus, dat is kut zeg..![]()
En hoe nu verder?
dit hoef je toch niet te verwijderen man, slappe zakquote:Op dinsdag 9 april 2019 08:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
- beetje medeleven tonen mag wel -
Visite, visite, wat zullen we genietenquote:Op dinsdag 9 april 2019 08:53 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja baal gewoon zo van, was zo'n lief beestje verder, dit verdiende hij gewoon niet. Als dier van ouderdom overlijd dan is dat zo, maar beestje was nog geen jaar oud. Nou ja, zal de motor even aantrappen en dan op visite gaan.
Beetje ongepast vind je niet, slappe zakquote:Op dinsdag 9 april 2019 08:55 schreef Solotovski het volgende:
[..]
dit hoef je toch niet te verwijderen man, slappe zak
3pink that is
Ja dat is altijd wel gezelligquote:Op dinsdag 9 april 2019 08:55 schreef Driepink het volgende:
[..]
Visite, visite, wat zullen we genieten
Dat zit wel goed, hey hele fijne dag verder!!quote:Op dinsdag 9 april 2019 08:57 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ligt eraan bij wie je op visite gaat.
Als je bij mij op visite komt is het heel gezellig
Dit is niet jouw subforum toch?quote:Op dinsdag 9 april 2019 08:56 schreef Driepink het volgende:
[..]
Beetje ongepast vind je niet, slappe zak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |