Haha penis xdquote:Op zaterdag 7 september 2019 18:32 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
we zijn allemaal ouder, wijzer en verstandiger geworden right?
Ik doe het gewoon op Y:253, dat staat zo mooi op de render.quote:Op zondag 8 september 2019 22:39 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
heeft iemand al gedaan, naast het station
lullige aangelegenheidquote:Op zondag 8 september 2019 22:49 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik doe het gewoon op Y:253, dat staat zo mooi op de render.
Nah wil gewoon ff snelle jelle portal maps spelen ofzo of beetje survival met huisgenootquote:
Gelukkig wilt je mams mij wel😘quote:
Jaja.quote:
Het zal je verbazenquote:Op zaterdag 7 september 2019 18:32 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
we zijn allemaal ouder, wijzer en verstandiger geworden right?
Wow jaquote:
2 teams die tegen elkaar vechten en de vlag moeten veroverenquote:
Ook zo'n moeite met het converten van de maps? Bij mij crasht MC steedsquote:
heb ze allemaal geconverteerd gekregen, duurde wel een paar minuten tho!quote:Op woensdag 11 september 2019 13:11 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ook zo'n moeite met het converten van de maps? Bij mij crasht MC steeds
Ze hebben me idd preventief geprobeerd af te schieten. Gelukkig heb ik meermaals weten te ontsnappen!quote:Op vrijdag 13 september 2019 19:49 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
zodetering leef jij ook nog makker
Kom langs op onze server dan. Info vind je op www.wetfjord.eu die runnen flod en ik al sinds 2013 oidquote:Op zaterdag 14 september 2019 11:32 schreef Djurres het volgende:
[..]
Ze hebben me idd preventief geprobeerd af te schieten. Gelukkig heb ik meermaals weten te ontsnappen!
Hoe is life? Spelen we nog MC?
Ik heb t echt al een jaar of 3 nier aangeraakt denk. Opzich vandaag wel ff tijd haha
ja dan wordt het moeilijkquote:Op zaterdag 14 september 2019 14:41 schreef Djurres het volgende:
Ik doe mn uiterste best om mojang account omhoog te halen maar lijkt wel onmogelijk joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |