Nee, heb gewoon een hekel aan mensen zoals jij die alleen maar verkondigen dat rico en sticks wel goed zijn en de rest van de hedendaagse hip hop/rap slecht is. Je moet met je tijd meegaan gappiequote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:52 schreef d4v1d het volgende:
Je schoffeert echt puur òm te schofferen.
Dat heb ik nergens gezegd.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 18:25 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Nee, heb gewoon een hekel aan mensen zoals jij die alleen maar verkondigen dat rico en sticks wel goed zijn en de rest van de hedendaagse hip hop/rap slecht is. Je moet met je tijd meegaan gappie
En er is wat mis met je niveau Nederlands als je het woordgebruik en teksten van Rico en Sticks niet kan (of wil) begrijpen.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:44 schreef bobbernaut het volgende:
Rico en sticks is echt van die nederlandse rap bagger, totaal geen lekker woordgebruik, triester dan triest fuck that shit. Heb het live gezien wat een zielige bende was dat
Boef is beter met woordgebruik lol no capquote:Op donderdag 22 augustus 2019 18:33 schreef d4v1d het volgende:
[..]
En er is wat mis met je niveau Nederlands als je het woordgebruik en teksten van Rico en Sticks niet kan (of wil) begrijpen.
quote:
quote:Op maandag 12 augustus 2019 20:15 schreef d4v1d het volgende:
Noem een betere rapper met inhoudelijke teksten, en lyrisch rond hetzelfde niveau. Ook niet constant bitches en money.
Niet alle moderne rappers komen niet verder dan bitches en money. Snelle of Ares bijvoorbeeld.quote:
Maar dan noem je wel weer 2 B-klasse rappersquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 12:02 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Niet alle moderne rappers komen niet verder dan bitches en money. Snelle of Ares bijvoorbeeld.
Gotu jim kk dikquote:
Liever een B- dan een D+quote:
Hmm.. ik heb nog wel wat oude worlds.. hierquote:Op dinsdag 9 juli 2019 12:18 schreef Flodder450 het volgende:
Heeft iemand nog ergens de oude maps van de verschillende fokservers? Ik wil iets herbouwen van de ouder server,s heb wel zat screens maar de maps weer eens bezoeken lijkt me ook vet
Wow zo jezus jou heb ik lang niet gezienquote:Op maandag 26 augustus 2019 21:08 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Hmm.. ik heb nog wel wat oude worlds.. hier
Oh shit! Dit is echt even een nostalgie trip, door die screenshots enzoquote:Op maandag 26 augustus 2019 21:08 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
ik zie dit nu pas, klopt het dat ik ze niet kan downloaden?quote:Op maandag 26 augustus 2019 21:08 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Woops! Hier!quote:Op dinsdag 3 september 2019 14:19 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
ik zie dit nu pas, klopt het dat ik ze niet kan downloaden?
EDIT: kan ze downloaden, tho de rar met verschillende oude werelden is leeg?
kom op wetfjord spelen danquote:Op dinsdag 3 september 2019 19:37 schreef bobbernaut het volgende:
Gister zitten kloten met LAN op mijn 'thuisnetwerk' (lees; router in mijn studentenkamer) maar het lukte niet om met elkaar te spelen. We zaten allebei op hetzelfde netwerk en het lukte niet, vervolgens had ik mijn eigen router aangesloten dmv een ethernet kabel en gingen we allebei daarop inloggen maar nog steeds werkte het niet.
Iemand die weet hoe het moet? En ik kan zeker geen servertje simpel portforwarden omdat ik niet in de routerinstellingen kan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |