SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2 dagenquote:
Neenee, pas na de volledige speelrondequote:
Ajax wilde hem destijds al kopen (voor hij naar Real ging). Vraagprijs zal rond de 25 miljoen euro liggen.quote:Op maandag 8 april 2019 16:29 schreef Simmertje het volgende:
Benieuwd of Real Madrid hem wilt verkopen. Eventueel met terugkoopregeling?
Poe, lastig of je dat nou moet doen. Hij is natuurlijk wel heel goed...maar ik weet het niet. 25 miljoen is wel erg veel. Zou hij dat waard zijn? Nou ja, denk toch dat de kans wel groot is dat je hem over een paar jaar voor het dubbele kan verkopen. Enorm veel talent! Maar goed, dat heeft Dolberg ook...quote:Op maandag 8 april 2019 16:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ajax wilde hem destijds al kopen (voor hij naar Real ging). Vraagprijs zal rond de 25 miljoen euro liggen.
Odegaard past als een jas bij het spel van Ajax. Dat riepen sommigen hier enkele jaren geleden al.quote:Op maandag 8 april 2019 16:36 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Poe, lastig of je dat nou moet doen. Hij is natuurlijk wel heel goed...maar ik weet het niet. 25 miljoen is wel erg veel. Zou hij dat waard zijn? Nou ja, denk toch dat de kans wel groot is dat je hem over een paar jaar voor het dubbele kan verkopen. Enorm veel talent! Maar goed, dat heeft Dolberg ook...
True...quote:Op maandag 8 april 2019 16:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Odegaard past als een jas bij het spel van Ajax. Dat riepen sommigen hier enkele jaren geleden al.
dat is dan weer teveel voor een talentquote:Op maandag 8 april 2019 16:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ajax wilde hem destijds al kopen (voor hij naar Real ging). Vraagprijs zal rond de 25 miljoen euro liggen.
Nou ja, moet toegeven dat als Ajax ff bovenaan staat omdat de nummer 2 nog een wedstrijd minder heeft gespeeld...dat het voor mij ook totaal niet voelt als bovenaan staan hoorquote:
Niet echt. Bedragen van nu zijn veel hoger dan van 2-3 jaar geleden.quote:Op maandag 8 april 2019 16:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is dan weer teveel voor een talent
Deze jongen werd wel altijd bestempeld als wonderkind ! Denk dat de tijd nu is aangebroken dat hij de schroom van zich afgooit en dat het er echt uit gaat komen.quote:Op maandag 8 april 2019 16:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die Reis van Groningen > Barca heeft interesse.quote:Op maandag 8 april 2019 16:41 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Deze jongen werd wel altijd bestempeld als wonderkind ! Denk dat de tijd nu is aangebroken dat hij de schroom van zich afgooit en dat het er echt uit gaat komen.
OK maar je moet ook naar je verkoop kijken, of hij 50 op gaat brengen over 2 jaar is ook maar afwachtenquote:Op maandag 8 april 2019 16:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet echt. Bedragen van nu zijn veel hoger dan van 2-3 jaar geleden.
Ja het blijft altijd een gok hequote:Op maandag 8 april 2019 16:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK maar je moet ook naar je verkoop kijken, of hij 50 op gaat brengen over 2 jaar is ook maar afwachten
Dat zijn de nieuwe prijzen.quote:Op maandag 8 april 2019 16:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat weet je toch nooit.quote:Op maandag 8 april 2019 16:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK maar je moet ook naar je verkoop kijken, of hij 50 op gaat brengen over 2 jaar is ook maar afwachten
natuurlijk maar gokken met 3 spelers van 8 is makkelijker dan met eentje van 25, voor zulke bedragen moet Ajax een zekerheidje kopenquote:
We gaan naar een tijd waar een speler uit de middenmoot Eredivisie gewoon 10 miljoen moet kosten. Allen te danken aan de PL, La Liga etc GENOTquote:Op maandag 8 april 2019 16:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat weet je toch nooit.
Zoveel klinkt het ook niet hoor. Hoeft twee goede potten te spelen in de CL met een goede campagne en je vangt het al.
Voor 8 koop je tegenwoordig een Nathan Rutjes Hans.quote:Op maandag 8 april 2019 16:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
natuurlijk maar gokken met 3 spelers van 8 is makkelijker dan met eentje van 25, voor zulke bedragen moet Ajax een zekerheidje kopen
Die bestaan niet.quote:Op maandag 8 april 2019 16:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
natuurlijk maar gokken met 3 spelers van 8 is makkelijker dan met eentje van 25, voor zulke bedragen moet Ajax een zekerheidje kopen
Ja een AZ kan bijvoorbeeld al 20 miljoen+ vragen voor hun grootste talenten. En alles daaronder is eigenlijk zelden de moeite waard.quote:Op maandag 8 april 2019 16:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
We gaan naar een tijd waar een speler uit de middenmoot Eredivisie gewoon 10 miljoen moet kosten. Allen te danken aan de PL, La Liga etc GENOT
ja hoor, ok 2 Neressen dan, ook goedquote:Op maandag 8 april 2019 16:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Voor 8 koop je tegenwoordig een Nathan Rutjes Hans.
quote:Op maandag 8 april 2019 16:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Neres was 12,5 en dan de bonussen er nog bij. Misschien ook wel 25, weten we niet.
Adenkeye gerucht dat Ajax contact heeft opgenomen he pik. Lekker op de brommer genot.quote:Op maandag 8 april 2019 16:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ødegaard ben ik wel om dat hij mag komen.
Bij Heerenveen had hij nog te weinig rendement maar daar is wel verbetering in gekomen.
Ajax is de afgelopen maanden met 4045 spelers in verband gebracht. Ik hecht er vooralsnog geen waarde aan.quote:Op maandag 8 april 2019 16:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Adenkeye gerucht dat Ajax contact heeft opgenomen he pik. Lekker op de brommer genot.
Voordeel is wel: Hij kost niks GENOTquote:Op maandag 8 april 2019 17:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax is de afgelopen maanden met 4045 spelers in verband gebracht. Ik hecht er vooralsnog geen waarde aan.
Nee maar jij hebt ook een hele slechte motoriek. MONGOLOIDED.quote:Op maandag 8 april 2019 17:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kost ook niks voor Ajax, maar denk toch niet dat ik een contract krijg van Overmars.
Ik kan dit beamen.quote:Op maandag 8 april 2019 17:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee maar jij hebt ook een hele slechte motoriek. MONGOLOIDED.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op maandag 8 april 2019 17:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan dit beamen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit geloof ik niet. Dit soort verhalen gaan er ook al omtrent Isak bijvoorbeeld. Maar op basis waarvan zouden deze spelers zoveel moeten opbrengen?quote:Op maandag 8 april 2019 16:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wat geloof je niet? Hij koos toen voor Real en kon ook naar Ajax.quote:Op maandag 8 april 2019 17:42 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Dit geloof ik niet. Dit soort verhalen gaan er ook al omtrent Isak bijvoorbeeld. Maar op basis waarvan zouden deze spelers zoveel moeten opbrengen?Natuurlijk doen ze het goed, maar ook Dortmund en Real zullen weten dat die prestaties in perspectief te zetten zijn. Namelijk spelende voor een middenmotor/subtopper in de Eredivisie. Odegaard ligt daarnaast ook nog maar twee jaar vast.
Vraagprijs van 25 miljoenquote:Op maandag 8 april 2019 17:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wat geloof je niet? Hij koos toen voor Real en kon ook naar Ajax.
Denk je dat je een wonderkind oftewel golden boy op kunt pikken voor 5 miljoen? Die tijden zijn voorbij.quote:
Denk dat Real hem of niet verkoopt of de hoofdprijs gaat vragen. Ze weten wat ze in handen hebben.quote:Op maandag 8 april 2019 17:52 schreef Dejannn het volgende:
5 miljoen hoor je mij niet noemen. Rond de vijftien miljoen lijkt me wel een redelijke prijs. Real heeft er weinig aan hem te houden, komt toch niet in aanmerking voor het eerste elftal en een uitleenbeurt naar een andere club op een hoger niveau brengt altijd de kans mee dat hij daar niet uit de verf komt. Als Real er nog winst op wil maken is dit het moment.
Ja, een speler die het eerste niet gaat halen.quote:Op maandag 8 april 2019 17:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Denk dat Real hem of niet verkoopt of de hoofdprijs gaat vragen. Ze weten wat ze in handen hebben.
Daar zou ik niet zo zeker van zijn.quote:Op maandag 8 april 2019 17:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, een speler die het eerste niet gaat halen.
Zeg nooit nooit. Matic iemand? Om maar een voorbeeld te noemen.quote:Op maandag 8 april 2019 17:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat Odegaard daar niet doorbreken.
Die had toch ook een paar tussenstappen nodig.quote:Op maandag 8 april 2019 17:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zeg nooit nooit. Matic iemand? Om maar een voorbeeld te noemen.
Enkel Benfica daarna Chelsea.quote:Op maandag 8 april 2019 17:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die had toch ook een paar tussenstappen nodig.
Dus Odegaard eerst een paar jaar basisspeler bij Ajax en daarna kan hij altijd nog verkassen naar de grotere clubs.quote:
Oja prima, maar dat hij Real niet kan halen is natuurlijk nergens op gebaseerd.quote:Op maandag 8 april 2019 18:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dus Odegaard eerst een paar jaar basisspeler bij Ajax en daarna kan hij altijd nog verkassen naar de grotere clubs.
Misschien stopt Real er ook wel een terugkoop-clausule in.
Niet direct nu bedoel ik vooralquote:Op maandag 8 april 2019 18:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Oja prima, maar dat hij Real niet kan halen is natuurlijk nergens op gebaseerd.
Eens.quote:Op maandag 8 april 2019 18:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
25 miljoen voor Ödegaard vind ik veel te veel.
10-15 miljoen zou ik hem voor kopen.quote:Op maandag 8 april 2019 18:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
als dat zo zou zijn is het prima te doen natuurlijk. Kans ligt er echter dat hij geen pepernoot meer raakt. Dan is 25 te veel voor Ajaxquote:
Zo een speler is echt geen 25 miljoen waard. Op het moment dat je veel geld heb betaal je altijd veel te veel. Aangezien Ajax 86 miljoen voor Frenkie krijgt maakt het ook niet zoveel uit zullen ze denken. Een Nederllandse club zou nooit meer dan 15 miljoen voor een speler moeten betalen.quote:Op maandag 8 april 2019 18:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Een Nederlandse club zou in die redenering ook nooit 85 miljoen moeten kunnen ontvangen. Waarom zou een Nederlandse club dat niet moeten betalen? Clubs als Porto, Lyon, Leverkusen etc. geven ook dit soort bedragen uit. Wil je structureel tot de top 20 van Europa behoren dan moet je hier wel in meegaan.quote:Op maandag 8 april 2019 19:06 schreef RedLabel het volgende:
[..]
Zo een speler is echt geen 25 miljoen waard. Op het moment dat je veel geld heb betaal je altijd veel te veel. Aangezien Ajax 86 miljoen voor Frenkie krijgt maakt het ook niet zoveel uit zullen ze denken. Een Nederllandse club zou nooit meer dan 15 miljoen voor een speler moeten betalen.
Ze willen voor Ode meer dan 15?quote:Op maandag 8 april 2019 19:14 schreef Ramboetan het volgende:
Welke spelers zijn beter onder de 15 miljoen?
Zolang je grote transfergelden blijft ontvangen geef ik je gelijk. Op dit moment heeft Ajax zo een grote pot dat het mogelijk is. Maar je moet ook aan de toekomst denken want zulke grote bedragen zijn niet elk seizoen mogelijk.quote:Op maandag 8 april 2019 19:15 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Een Nederlandse club zou in die redenering ook nooit 85 miljoen moeten kunnen ontvangen. Waarom zou een Nederlandse club dat niet moeten betalen? Clubs als Porto, Lyon, Leverkusen etc. geven ook dit soort bedragen uit. Wil je structureel tot de top 20 van Europa behoren dan moet je hier wel in meegaan.
Tenzij je dus duurdere spelers haalt die je ook weer voor meer verkoopt. Moet je wel presteren in Europa natuurlijk.quote:Op maandag 8 april 2019 19:19 schreef RedLabel het volgende:
[..]
Zolang je grote transfergelden blijft ontvangen geef ik je gelijk. Op dit moment heeft Ajax zo een grote pot dat het mogelijk is. Maar je moet ook aan de toekomst denken want zulke grote bedragen zijn niet elk seizoen mogelijk.
Ik zie ook niet in waarom 'een Nederlandse club nooit meer dan X moet betalen'. Een Nederlandse club moet voor een speler betalen wat ie waard is. Het enige waar ik altijd een beetje huiverig voor ben is de 'Nederlandse competitiebonus'. Ik krijg toch altijd het idee dat Ajax meer betaalt voor een speler als ie van b.v. AZ, Heerenveen of Vitesse afkomt dan wanneer zo'n speler bijvoorbeeld uit Zuid-Amerika wordt gehaald.quote:Op maandag 8 april 2019 19:15 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Een Nederlandse club zou in die redenering ook nooit 85 miljoen moeten kunnen ontvangen. Waarom zou een Nederlandse club dat niet moeten betalen? Clubs als Porto, Lyon, Leverkusen etc. geven ook dit soort bedragen uit. Wil je structureel tot de top 20 van Europa behoren dan moet je hier wel in meegaan.
Dat denk ik dus ook. Natuurlijk hebben we dit jaar een gouden oogst die hierna waarschijnlijk nog jaren op zich zal laten wachten. Maar van mij mag er daarom best wel wat uitgegeven worden aan een goede speler. Als Ajax het geld op de bank houdt of er een picasso van koopt om op te hangen in de arena hebben wij er niet zo veel aan.quote:Op maandag 8 april 2019 19:15 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Kloptquote:Op maandag 8 april 2019 19:20 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Tenzij je dus duurdere spelers haalt die je ook weer voor meer verkoopt. Moet je wel presteren in Europa natuurlijk.
Nu is 15 miljoen ook wel wat laag ingeschaald, maar je kunt je wel afvragen of een speler die intrinsiek zo'n beetje 35mln waard is wel in de Nederlandse competitie wil spelen en als je als Ajax zoveel voor een speler aftikt, je misschien een beetje teveel betaalt.quote:Op maandag 8 april 2019 19:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zie ook niet in waarom 'een Nederlandse club nooit meer dan X moet betalen'. Een Nederlandse club moet voor een speler betalen wat ie waard is. Het enige waar ik altijd een beetje huiverig voor ben is de 'Nederlandse competitiebonus'. Ik krijg toch altijd het idee dat Ajax meer betaalt voor een speler als ie van b.v. AZ, Heerenveen of Vitesse afkomt dan wanneer zo'n speler bijvoorbeeld uit Zuid-Amerika wordt gehaald.
Tja, dat is aan de scouts en technische staf om te beoordelen. Als je een goede speler kan krijgen die hier graag al relatief vroeg in z'n carrière wil afbouwen, dan kun je met wat creatieve constructies zo'n spelers ook nog financieel wat bieden. Ik zeg niet dat het er ooit van hoeft te komen (al zorgt inflatie daar uiteindelijk wel voor), maar als de kans zich voordoet, dan moet je ook geen nee verkopen om principiële redenen zoals een harde bovengrens.quote:Op maandag 8 april 2019 19:27 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nu is 15 miljoen ook wel wat laag ingeschaald, maar je kunt je wel afvragen of een speler die intrinsiek zo'n beetje 35mln waard is wel in de Nederlandse competitie wil spelen en als je als Ajax zoveel voor een speler aftikt, je misschien een beetje teveel betaalt.
Eens. Hoewel ik bedoelde dat spelers meer waard worden wanneer je wat laat zien in Europa.quote:Op maandag 8 april 2019 19:24 schreef RedLabel het volgende:
[..]
Klopt
Want dure spelers halen alleen om in Nederland te kunnen presteren vind ik onzin. Voor hetzelfde geld wordt je geen kampioen en moet je voorrondes gaan spelen en wordt je uitgeschakeld. Is het dan verantwoord om zulke grote bedragen neer te tellen voor de Nederlandse competitie? Ik denk van niet.
Ik zou ook geen harde bovengrens willen stellen maar meer een grens als duimregel (die ook weer kan verschuiven naarmate je een betere naam opbouwt in Europa en meer kan betalen). Natuurlijk zou ik zo 40 miljoen aftikken voor Thorgan Hazard maar ik gok dat spelers van dat kaliber (en dus ook in die prijsklasse) liever in een grote competitie spelen. Scott McTominay zou waarschijnlijk wel willen komen en Man United zal daar misschien ook 30 mln voor vragen maar dat prijskaartje lijkt me dan weer wat te hoog.quote:Op maandag 8 april 2019 19:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Tja, dat is aan de scouts en technische staf om te beoordelen. Als je een goede speler kan krijgen die hier graag al relatief vroeg in z'n carrière wil afbouwen, dan kun je met wat creatieve constructies zo'n spelers ook nog financieel wat bieden. Ik zeg niet dat het er ooit van hoeft te komen (al zorgt inflatie daar uiteindelijk wel voor), maar als de kans zich voordoet, dan moet je ook geen nee verkopen om principiële redenen zoals een harde bovengrens.
Real Madrid verslaan om te bewijzen dat hij dat wel is?quote:Op maandag 8 april 2019 19:49 schreef PicoMMP het volgende:
Als Odegaard niet goed genoeg is voor Real Madrid, wat heeft ie dan bij Ajax te zoeken?
Jij hebt ze niet meer alle 24 in het kratje of wel?quote:Op maandag 8 april 2019 19:40 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik zou ook geen harde bovengrens willen stellen maar meer een grens als duimregel (die ook weer kan verschuiven naarmate je een betere naam opbouwt in Europa en meer kan betalen). Natuurlijk zou ik zo 40 miljoen aftikken voor Thorgan Hazard maar ik gok dat spelers van dat kaliber (en dus ook in die prijsklasse) liever in een grote competitie spelen. Scott McTominay zou waarschijnlijk wel willen komen en Man United zal daar misschien ook 30 mln voor vragen maar dat prijskaartje lijkt me dan weer wat te hoog.
Dat is toch nooit United-materiaal op het niveau dat die nastrevenquote:Op maandag 8 april 2019 21:16 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Jij hebt ze niet meer alle 24 in het kratje of wel?
Wil niet zeggen dat hij in Eredivisie zou willen voetballen... Zo'n speler als McTominay heeft daar nul interesse in. Die komt wel aan de bak bij een andere club in Premier League.quote:Op maandag 8 april 2019 21:19 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat is toch nooit United-materiaal op het niveau dat die nastreven
Wat ironisch genoeg mijn initiële punt dan weer zou onderstrepen.quote:Op maandag 8 april 2019 21:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat hij in Eredivisie zou willen voetballen... Zo'n speler als McTominay heeft daar nul interesse in. Die komt wel aan de bak bij een andere club in Premier League.
Younes had onsterfelijk geweest als hij wat effectiever wasquote:Op maandag 8 april 2019 22:58 schreef TheVulture het volgende:
Dat berichtje van Younes met Mertens aan Onana met "jonge jonge jonge" op de Ajax-insta
Eens, en uiteindelijk natuurlijk ook op een rare manier vertrokkenquote:Op maandag 8 april 2019 23:03 schreef franklop het volgende:
[..]
Younes had onsterfelijk geweest als hij wat effectiever was
Die was wel legendarisch om zijn prima acties die steevast uiteindelijk nul rendement hadden ja.quote:Op maandag 8 april 2019 23:03 schreef franklop het volgende:
[..]
Younes had onsterfelijk geweest als hij wat effectiever was
En we hadden neres toen alquote:Op maandag 8 april 2019 23:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die was wel legendarisch om zijn prima acties die steevast uiteindelijk nul rendement hadden ja.
De tijden met Younes en Traoré op de flanken die de meest onbegrijpelijke missers hadden.quote:Op maandag 8 april 2019 23:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die was wel legendarisch om zijn prima acties die steevast uiteindelijk nul rendement hadden ja.
Dat is overal wel. Kijk maar naar wat er in Engeland wordt betaald voor spelers en wat zo'n speler kost als ze 'm elders ophalen.quote:Op maandag 8 april 2019 19:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zie ook niet in waarom 'een Nederlandse club nooit meer dan X moet betalen'. Een Nederlandse club moet voor een speler betalen wat ie waard is. Het enige waar ik altijd een beetje huiverig voor ben is de 'Nederlandse competitiebonus'. Ik krijg toch altijd het idee dat Ajax meer betaalt voor een speler als ie van b.v. AZ, Heerenveen of Vitesse afkomt dan wanneer zo'n speler bijvoorbeeld uit Zuid-Amerika wordt gehaald.
Ronaldo wel/niet is behoorlijk belangrijk.quote:Op dinsdag 9 april 2019 00:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lekker belangrijk. Gewoon zijn aanvoer uitschakelen, oftewel Pjanic.
Wat wil CR7 doen zonder de bal Hans?quote:Op dinsdag 9 april 2019 00:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ronaldo wel/niet is behoorlijk belangrijk.
Ja CR7 zal geen enkele bal krijgen de hele wedstrijd (lol)quote:
mindgames. die staat er woensdag gewoon hoorquote:Op dinsdag 9 april 2019 00:32 schreef Poepz0r het volgende:
‘Tik voor Juve: captain Chiellini groot vraagteken voor Ajax-uit’
Giorgio Chiellini moet het Champions League-duel tussen van Juventus bij Ajax mogelijk laten schieten. Volgens sportkrant Gazzetta dello Sport heeft hij maandag een kuitblessure opgelopen.
Sportredactie 09-04-19, 00:01
1
Het medium meldt dat de aanvoerder van ‘de Oude Dame’ aan het eind van de training geblesseerd raakte en nu ‘een serieus twijfelgeval’ is. Hij zou in Amsterdam vervangen gaan worden door Daniele Rugani, aangezien Martin Caceres en Andrea Barzagli óók al ontbreken.
Ook rondom het meespelen van Cristiano Ronaldo is veel te doen. De Portugees liep onlangs een hamstringblessure op, maar lijkt het duel in Amsterdam te gaan halen.
EN HIJ STAAT EN WIJ OOK! JAAAAAAAAAAAAAA GENOTquote:Op dinsdag 9 april 2019 02:34 schreef KingRoland het volgende:
[..]
mindgames. die staat er woensdag gewoon hoor
Misschien afspraken met Ziggo? Lijkt mij niet dat ze bewust deze pot hebben gekozen.quote:Op dinsdag 9 april 2019 07:19 schreef GwaiLow het volgende:
Raar dat ze bij Veronica Liverpool - Porto uitzenden. Die andere pot lijkt me toch wel interessanter..? Hoop jongens die voor Ajax speelde, Nederlandse scheids..hmz
Om het kwartier een rode kaart voor city lijkt mij wel goeie fairplayquote:Op dinsdag 9 april 2019 07:19 schreef GwaiLow het volgende:
Raar dat ze bij Veronica Liverpool - Porto uitzenden. Die andere pot lijkt me toch wel interessanter..? Hoop jongens die voor Ajax speelde, Nederlandse scheids..hmz
Tuurlijk wel, Van Dijk en Wijnaldum spelen bij Liverpool.quote:Op dinsdag 9 april 2019 07:21 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Misschien afspraken met Ziggo? Lijkt mij niet dat ze bewust deze pot hebben gekozen.
Ja, dat zal het idd zijn helaas. Ik kijk toch meer uit naar het andere duel.quote:Op dinsdag 9 april 2019 07:35 schreef AMCA het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, Van Dijk en Wijnaldum spelen bij Liverpool.
Twee tikken op zijn kuitquote:
quote:Op dinsdag 9 april 2019 08:21 schreef Bugno2 het volgende:
Ronaldo na zijn eerste sprint gewisseld, genot
Ze nemen wel een risicootje ja.quote:Op dinsdag 9 april 2019 08:21 schreef Bugno2 het volgende:
Ronaldo na zijn eerste sprint gewisseld, genot
Dat soort jongens vallen bij de senioren doorgaans snel door de mand.quote:Op dinsdag 9 april 2019 00:13 schreef Poepz0r het volgende:
Laat deze klerekast paar keer invallen volgend seizoen![]()
Check die spieren GENOT
Dat denk jij echt? Is een grote act man.quote:Op dinsdag 9 april 2019 09:18 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
Ze nemen wel een risicootje ja.
Maargoed, hij is er dus bij.
Hij is waarschijnlijk al 26 of niet?quote:Op dinsdag 9 april 2019 09:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat soort jongens vallen bij de senioren doorgaans snel door de mand.
Misschien ben ik heel naïefquote:Op dinsdag 9 april 2019 09:19 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat denk jij echt? Is een grote act man.
Dat is in het voordeel van de grote clubs he.quote:Op dinsdag 9 april 2019 09:42 schreef Simmertje het volgende:
Laat ze maar lekker allemaal half fitte spelers opstellen, keihard erop knallen en dan is het alleen maar een voordeel. Wel vervelend dat we zoveel belangrijkste spelers hebben die op scherp staan, achterlijk dat die kaarten zo lang blijven staan.
Ajax: Daley Blind, Matthijs de Ligt, Nicolas Tagliafico, Donny van de Beek én Hakim Ziyechquote:Op dinsdag 9 april 2019 09:42 schreef Simmertje het volgende:
Laat ze maar lekker allemaal half fitte spelers opstellen, keihard erop knallen en dan is het alleen maar een voordeel. Wel vervelend dat we zoveel belangrijkste spelers hebben die op scherp staan, achterlijk dat die kaarten zo lang blijven staan.
Ja dat wordt nog een dingetjequote:Op dinsdag 9 april 2019 09:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ajax: Daley Blind, Matthijs de Ligt, Nicolas Tagliafico, Donny van de Beek én Hakim Ziyech
Juventus: Blaise Matuidi en Federico Bernardeschi
Je hebt wel een aardig probleem als er wat kaarten vallen ja.
quote:Ajax en Dusan Tadic hebben bij de onderhandelingen over zijn komst de afspraak gemaakt dat hij twee seizoenen in Amsterdam zou blijven. Dit beweert Telegraaf-verslaggever Valentijn Driessen maandagavond bij Veronica Inside. De Serviër tekende afgelopen zomer een contract voor vier jaar bij Ajax.
Afgelopen zomer had de international van Servië al de kans om voor heel veel geld naar China te vertrekken, maar koos er bewust voor eerst naar Ajax te komen. Ajax heeft met Tadic de afspraak gemaakt dat hij twee jaar blijft”, aldus Driessen. “Tadic wilde kampioen worden en het jaar daarop uitblinken in de Champions League. Ze spelen nu al in de Champions League en kampioen worden kan ook nog.”
De aanvaller sprak tijdens de onderhandelingen met Ajax af dat hij twee jaar zou blijven. Driessen: “Hij had een geweldig contract uit China klaar liggen. Daar gaat hij natuurlijk cashen. De Premier League? China betaalt zoveel. Die gasten worden broodvoetballers. Je denkt toch niet dat hij naar een subtopper uit Engeland gaat?”
Verder denkt Driessen dat de kans groot is dat Ajax komende zomer op zoek gaat naar een nieuwe spits. Doordat Tadic in veel wedstrijden als spits wordt gebruikt en Klaas-Jan Huntelaar vaak de vaste back-up is, moet Kasper Dolberg vaak genoegen nemen met een rol als derde spits. “Als ze dat kunnen, dan doen ze het, maar dan gooien ze wel vijftig miljoen weg. AS Monaco bood vijftig miljoen euro.”
Wanneer je niet verder kijkt dan zijn fysiek zou je dit inderdaad kunnen denken ja.quote:Op dinsdag 9 april 2019 09:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat soort jongens vallen bij de senioren doorgaans snel door de mand.
Volgens mij kwam dat nieuws al eerder naar voren.quote:
Hiermee wek je de indruk dat je die knul regelmatig ziet spelen dus schijn je licht er eens op zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 9 april 2019 10:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Wanneer je niet verder kijkt dan zijn fysiek zou je dit inderdaad kunnen denken ja.
OK, dat wordt echt een probleem in Turijnquote:Op dinsdag 9 april 2019 09:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ajax: Daley Blind, Matthijs de Ligt, Nicolas Tagliafico, Donny van de Beek én Hakim Ziyech
Juventus: Blaise Matuidi en Federico Bernardeschi
Je hebt wel een aardig probleem als er wat kaarten vallen ja.
quote:Op dinsdag 9 april 2019 11:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat een gebazel van Driessen over Dolberg. Niemand biedt nu nog 50 miljoen voor hem.
Driessen bazelt wel meer.quote:Op dinsdag 9 april 2019 11:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat een gebazel van Driessen over Dolberg. Niemand biedt nu nog 50 miljoen voor hem.
Moeten die kaarten natuurlijk wel gepakt worden....quote:Op dinsdag 9 april 2019 11:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK, dat wordt echt een probleem in Turijn
Alle gele kaarten komen na de kwartfinale te vervallen. Spelers kunnen dan ook alleen nog maar geschorst worden voor de finale wanneer ze een directe rode kaart (danwel via twee keer geel) krijgen óf in beide halve finales een gele prent ontvangen.quote:Op dinsdag 9 april 2019 11:37 schreef Komakie het volgende:
[..]
Moeten die kaarten natuurlijk wel gepakt worden....
Blijven ze na de kwart finale nog steeds staan? Meestal worden ze halverwege het toernooi kwijt gescholden. Om het nog maar wat oneerlijker te maken.
Gelukkig staat Veltman nog niet op scherp. Dus tenzij hij rood krijgt (wat gezien zijn verleden en het feit dat hij Ronaldo moet dekken niet ondenkbaar is) heb je in ieder geval een topverdediger beschikbaar
ik vind hem verder wel beter verdedigend dan Mazraoui maar goed...
waarschijnlijk omdat Dolberg het op de training niet genoeg laat zienquote:Op dinsdag 9 april 2019 11:35 schreef Komakie het volgende:
[..]
[..]
Driessen bazelt wel meer.
Toch vind ik Dolberg in potentie wel een hele goede spits. Ik denk ook dat hij eigenlijk wel beter is dan Huntelaar, maar aangezien Ten Hag met Tadic wil spelen komt hij er niet aan te pas. Waarom Ten Hag dan voor Huntelaar kiest snap ik niet helemaal.
Is niet echt een publiek geheim ofzo. Vlammend schot, sterk in de kaats, goede pass in de benen, technisch goed onderlegd, prima dribbekl, explosief en een groot loopvermogen. Is echt heel wat meer dan een knaap die erin staat omdat hij toevallig wat groter is dan zijn leeftijdsgenoten zoals bijvoorbeeld bij een, ik noem maar wat, Scamacca het geval was.quote:Op dinsdag 9 april 2019 11:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Hiermee wek je de indruk dat je die knul regelmatig ziet spelen dus schijn je licht er eens op zou ik zeggen.
Mazraoui - Veltman - Magallán - Blind dan.quote:Op dinsdag 9 april 2019 11:45 schreef PicoMMP het volgende:
Win je met 2-0 morgen maar verlies je De Ligt en Tagliafico door een schorsing
Komt hij dan niet met Sink?quote:Op dinsdag 9 april 2019 12:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mazraoui - Veltman - Magallán - Blind dan.
Genieten.
Zou ook helemaal geen schande zijn als we eruit vliegen, wat wellicht een voordeel voor de spelers kan zijnquote:Op dinsdag 9 april 2019 12:09 schreef manny het volgende:
Ik ga toch beetje ontspannen naar Juve toe. Zo van "zelfs als we eruit vliegen was het nog een mooi europees seizoen". Slechte zaak.
zal morgen wel komen.
Dat is nog gewilliger gebukt staan dan Kathryn Mayorga. En dan achteraf zeker klagen dat je je er een andere voorstelling van gemaakt had.quote:
Daarom is Veronica Inside ook zo'n heerlijk programmaquote:Op dinsdag 9 april 2019 12:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik word nu al een beetje moe van al die (oud)-spelers en coaches met hun voorbeschouwing op Ajax - Juventus die dan ook alleen maar open deuren intrappen
"Het kan zomaar heel lastig worden tegen Juventus"quote:Op dinsdag 9 april 2019 12:21 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Daarom is Veronica Inside ook zo'n heerlijk programma
Wellicht dat @bianconeri dit ook wel weetquote:Op dinsdag 9 april 2019 12:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
@:LordVoldermort hoe belangrijk is Chiellini voor jullie?
Dan krijgen we eerst drie alinea's waarin hij zegt dat Ajax een hele kleine club is en Juventus grandioos blablabla.quote:Op dinsdag 9 april 2019 12:58 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Wellicht dat @:bianconeri dit ook wel weet
Doe maar niet.quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:05 schreef Poepz0r het volgende:
Ajax en Barcelona lijken werk te maken van een overgang van Carles Aleña. De 21-jarige middenvelder wordt de laatste weken in verband gebracht met een overstap naar de huidige koploper van de Eredivisie, mede door een naderende samenwerkingsverband. Beide clubs zouden al gesprekken hebben gevoerd over een transfer van Aleña.
Catalunya Radio meldt dat directeur spelersbeleid Marco Overmars heeft gesproken met vakcollega Eric Abidal van Barcelona, terwijl de bestuurder van Ajax ook contact heeft gehad met de zaakwaarnemer van de middenvelder. Het is onduidelijk of er hier sprake is van een verhuur of een definitieve transfer voor de Spaans jeugdinternational, die nog tot medio 2022 vastligt.
Barcelona en Ajax hebben de laatste periode vaak contact. Nadat de zomerse transfer van Frenkie de Jong voor maximaal 86 miljoen euro naar Barcelona werd beklonken, focuste de Catalaanse grootmacht zich op de komst van Matthijs de Ligt. Mogelijk gaat Aleña onderdeel uitmaken van de megadeal die De Ligt eveneens naar het Camp Nou moet zien te loodsen.
SPORT meldde vorig week nog dat Aleña hoog op het verlanglijstje van Ajax staat. De middenvelder komt weinig aan spelen toe in de hoofdmacht van Barcelona, waardoor een verhuur tot de mogelijkheden zou behoren. Eerder meldde Catalunya Radio dat Barcelona verdedigers Juan Miranda en Jean-Clair Todibo en middenvelders Oriol Busquets en Riqui Puig had gevraagd naar een eventuele verhuurperiode bij Ajax.
Het is onduidelijk of er hier sprake is van een verhuur of een definitieve transfer voor de Spaans jeugdinternational, die nog tot medio 2022 vastligt.quote:
Alena is toch een van de grotere talenten die gewoon moet spelen. Ik zou hem dan wel kopen met eventueel terugkoopclausule, maar huren is eigenlijk hetzelfde, want een terugkoopclausule is voor Barca natuurlijk geen probleem. Die leggen dat zo neer.quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:10 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je kan je afvragen of de 'afdankertjes' van Barcelona wel een versterking zijn voor ons ja
Revanche voor Dokwerker waarschijnlijk. Tja... Sneu allemaalquote:Op dinsdag 9 april 2019 13:11 schreef Elan het volgende:
Ajax Tokkies hebben zich weer eens misdragen door een fucking handgranaat bij het supportershome van ADO op te hangen. Walgelijk.
Nog paar jaar dan zien we Xavi Simonsgodquote:Op dinsdag 9 april 2019 13:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Barca ziet best wat in Alena, die gaan ze niet verkopen.
Alhoewel Odegaard een afdankertje van Real Madrid zou zijn dan, maar die zie ik wel graag komen.quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:10 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je kan je afvragen of de 'afdankertjes' van Barcelona wel een versterking zijn voor ons ja
Die zal uiteindelijk wel eindigen bij Levante.quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nog paar jaar dan zien we Xavi Simonsgod
HAHAHAHA. Maak je nu niet belachelijk Hans. Simons is een vd grootste jeugdtalenten die Barca ooit in de jeugdopleiding heeft gehad.quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zal uiteindelijk wel eindigen bij Levante.
Ah ja sinds die spits die bij ons gebald heeft zeker.quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
HAHAHAHA. Maak je nu niet belachelijk Hans. Simons is een vd grootste jeugdtalenten die Barca ooit in de jeugdopleiding heeft gehad.
Ze hebben de boel daar ook beklad met kruizen.quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Revanche voor Dokwerker waarschijnlijk. Tja... Sneu allemaal
Handgranaten genoeg in Amsterdam. Daar kunnen ze wel eentje missenquote:Op dinsdag 9 april 2019 13:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze hebben de boel daar ook beklad met kruizen.
Maar natuurlijk moet er ook nog een handgranaat bij. Want ja wij zijn Ajax wij zijn de gekste.
Kosten 2 tientjes.quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Handgranaten genoeg in Amsterdam. Daar kunnen ze wel eentje missen
Het houdt je nogal bezig hé.quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze hebben de boel daar ook beklad met kruizen.
Maar natuurlijk moet er ook nog een handgranaat bij. Want ja wij zijn Ajax wij zijn de gekste.
Ik sla dit even op.quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
HAHAHAHA. Maak je nu niet belachelijk Hans. Simons is een vd grootste jeugdtalenten die Barca ooit in de jeugdopleiding heeft gehad.
quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Handgranaten genoeg in Amsterdam. Daar kunnen ze wel eentje missen
Bojan? :S Xavi Simons wordt zelfs door Messi en Busquets gezien als natuurlijk opvolger in de basis. Kereltje is echt heel goed, maar als je het niet volgt is het makkelijk oordelen natuurlijkquote:Op dinsdag 9 april 2019 13:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah ja sinds die spits die bij ons gebald heeft zeker.
Bojan oid
Ach gossie tochquote:Op dinsdag 9 april 2019 13:11 schreef Elan het volgende:
Ajax Tokkies hebben zich weer eens misdragen door een fucking handgranaat bij het supportershome van ADO op te hangen. Walgelijk.
Ah ja, want jij kijkt alle wedstrijden van Barca U16 of in welk team hij ook zit?quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bojan? :S Xavi Simons wordt zelfs door Messi en Busquets gezien als natuurlijk opvolger in de basis. Kereltje is echt heel goed, maar als je het niet volgt is het makkelijk oordelen natuurlijk![]()
Bojan heeft toen alle records gebroken in de jeugdopleiding, zou wel een enorm grote speler worden.quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bojan? :S Xavi Simons wordt zelfs door Messi en Busquets gezien als natuurlijk opvolger in de basis. Kereltje is echt heel goed, maar als je het niet volgt is het makkelijk oordelen natuurlijk![]()
En dat.quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ah ja, want jij kijkt alle wedstrijden van Barca U16 of in welk team hij ook zit?
Ik zie hem met enige regelmaat voorbij komen. Gooi er maar eens een Googletje uit ouwe reus en je ziet direct dat dat ventje enorm talentvol is.quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ah ja, want jij kijkt alle wedstrijden van Barca U16 of in welk team hij ook zit?
Iedereen weet wel dat hij talentvol is maar dat zegt niets over of hij het gaat redden. De Toekomst produceert per jaar 10 toptalenten waarvan er maar 1 doorbreekt.quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik zie hem met enige regelmaat voorbij komen. Gooi er maar eens een Googletje uit ouwe reus en je ziet direct dat dat ventje enorm talentvol is.
En iedereen hier denkt hetzelfde over dat soort acties.quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat kom je nou doen dan? Denk niet dat iemand hier dat gedaan heeft.
Klopt, moet kunnen.quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En iedereen hier denkt hetzelfde over dat soort acties.
Verschil is dat Simons geen toptalent is, maar een talent dat je eens per 20-30 jaar voorbij ziet komen. Nog een trede hoger dus.quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Iedereen weet wel dat hij talentvol is maar dat zegt niets over of hij het gaat redden. De Toekomst produceert per jaar 10 toptalenten waarvan er maar 1 doorbreekt.
Ja, Elan doet net alsof het een atoombom is ofzo. Beetje overdreven.quote:
En als we handgranaten nou al gaan voorbieden.quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waar hebben we het over, het zijn maar Hagenezen.
Zo goed is Barcelona ook niet meer in het laten doorstromen van jeugdspelers, dus die zal eerst een paar keer verhuurd worden. En dan is het vaak al lastig om jezelf te ontwikkelen.quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik zie hem met enige regelmaat voorbij komen. Gooi er maar eens een Googletje uit ouwe reus en je ziet direct dat dat ventje enorm talentvol is.
voorbiedenquote:Op dinsdag 9 april 2019 13:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
En als we handgranaten nou al gaan voorbieden.
Je moet ook wel iets kunnen doen.
Volgens mij komen een Messi en Xavi toch echt uit de eigen jeugdquote:Op dinsdag 9 april 2019 13:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo goed is Barcelona ook niet meer in het laten doorstromen van jeugdspelers, dus die zal eerst een paar keer verhuurd worden. En dan is het vaak al lastig om jezelf te ontwikkelen.
Voorbieden?quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ajax gerelateerde zaken bediscussiëren.quote:
Elan is het allemaal wat aan het opblazen.quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
En als we handgranaten nou al gaan verbieden.
voorbiedenquote:Op dinsdag 9 april 2019 13:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hun debuut was al een aardig poosje terug hè? Toen er nog een totaal ander beleid was daar.quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Volgens mij komen een Messi en Xavi toch echt uit de eigen jeugd
VOORBIEDENquote:Op dinsdag 9 april 2019 13:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt ook een juiste trainer en directie nodig die jeugdopleiding belangrijk vinden. Valverde en vooral voorzitter Josep Maria Bartomeu vinden dat niet. Die kopen liever een speler die er direct staat om voor directe successen te gaan ipv jeugdspelers kans te geven. Er zijn al best wat vertrokken of aan het verpieteren in Barca B. Spelers als Alena of Riqui Puig zullen speelminuten willen anders zoeken ze het ook verderop.quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Volgens mij komen een Messi en Xavi toch echt uit de eigen jeugd
Naar mijn mening is hij de grootste belofte in de opleiding van Barcelona en iedereen is er vrij zeker van dat hij het eerste team zal bereiken, net zoals Andrés Iniesta en Xavi dat voor hem deden”, vervolgt Ignasi Oliva.
quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moeten hun weten. Gewoon erdoor tikken ja toch.quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:28 schreef RensAjacied het volgende:
Juventus gaat gewoon de bus parkeren in de Arena.
Ik denk inderdaad niet dat ze gaan lopen vanaf het hotelquote:Op dinsdag 9 april 2019 13:28 schreef RensAjacied het volgende:
Lijkt me wel ja, anders is het ook een flink stuk lopen voor ze om naar de kleedkamer te moeten.quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:28 schreef RensAjacied het volgende:
Leuke.quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad niet dat ze gaan lopen vanaf het hotel
Vind ik niet kunnen. Als telstar dat nou zou doen kun je op z'n minst nog hun voorzitter voor z' n rotkop knallen maar op de bus van juve mist een mikpunt.quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:28 schreef RensAjacied het volgende:
Dit vind ik een leuke opmerkingquote:Op dinsdag 9 april 2019 13:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad niet dat ze gaan lopen vanaf het hotel
Speelt Ajax juist niet beter tegen dat soort ploegen dit jaar? Volgens mij hebben we juist problemen met ploegen die Ajax enorm onder druk zettenquote:Op dinsdag 9 april 2019 13:28 schreef RensAjacied het volgende:
Er stonden drie rode kruizen bij dus dan moeten het wel Ajax tokkies geweest zijnquote:Op dinsdag 9 april 2019 13:11 schreef Elan het volgende:
Caland was je voor. Jammer Job.quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt me wel ja, anders is het ook een flink stuk lopen voor ze om naar de kleedkamer te moeten.
Ze gaan ook wel jagen maar dat doen ze pas vanaf de middenlijn.quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:30 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Speelt Ajax juist niet beter tegen dat soort ploegen dit jaar? Volgens mij hebben we juist problemen met ploegen die Ajax enorm onder druk zetten
dat is ook een belangrijke missiequote:Op dinsdag 9 april 2019 13:32 schreef maxi-mus het volgende:
Als Ajax een puntje pakt zijn we in ieder geval Oostenrijk weer voorbij.
Misschien wel het belangrijkste jaquote:Op dinsdag 9 april 2019 13:32 schreef maxi-mus het volgende:
Als Ajax een puntje pakt zijn we in ieder geval Oostenrijk weer voorbij.
Ik zie Ajax thuis gewoon winnen. Niet dik, maar 1-0 of 2-1 kan prima. Die angst voor Juvequote:Op dinsdag 9 april 2019 13:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ze gaan ook wel jagen maar dat doen ze pas vanaf de middenlijn.
geen spoilers ik zet net die podcast met pieter blacked opquote:Op dinsdag 9 april 2019 13:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Volgens Suleyman Özturk kunnen we met 4-0 winnen.
Daar vertrouw ik dan maar op.
Totaal andere verdedigers. Rugani is wat wendbaarder dan Chiellini, maar Chiellini is weer de betere mandekker dusja zeg het maar.quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:34 schreef skysherrif het volgende:
ik vind het erg lastig om in te schatten hoe sterk juve is.
hoe groot is de aderlating voor hen dat Rugani ipv Chiellini speelt?
Link?quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
geen spoilers ik zet net die podcast met pieter blacked op
Heb wel het gevoel dat Chiellini daar de leider van de verdediging is. Een beetje zoals bij Ramos bij Real zeg maar. (hoewel die aderlating groter was) En belangrijk bij standaardsituaties.quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Totaal andere verdedigers. Rugani is wat wendbaarder dan Chiellini, maar Chiellini is weer de betere mandekker dusja zeg het maar.
Die stem van Pieter blijft kut.quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
geen spoilers ik zet net die podcast met pieter blacked op
Italiaanse competitie domineren ze al jaren en daar spelen toch aardige ploegen. Iedereen zei van te voren dat de winnaar van CL City, Juve, PSG of Barca zou worden dus dat ze nu torenhoog favoriet zijn is niet zo gek.quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik zie Ajax thuis gewoon winnen. Niet dik, maar 1-0 of 2-1 kan prima. Die angst voor JuveGa eens uit van eigen kracht.
De belangrijkste mannen bij Juve zijn Pjanic en Matuidi, aangezien zij het spel verdelen of blokkeren. Je moet dat middenveld aanpakken, dan heb je een kans.quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb wel het gevoel dat Chiellini daar de leider van de verdediging is. Een beetje zoals bij Ramos bij Real zeg maar. (hoewel die aderlating groter was)
Ik lees overal treurige reacties van Juve-fans. Chiellini is de leider daar, zonder hem zijn Bonucci en/of Rugani een ongeleid projectiel.quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:34 schreef skysherrif het volgende:
ik vind het erg lastig om in te schatten hoe sterk juve is.
hoe groot is de aderlating voor hen dat Rugani ipv Chiellini speelt?
Zonde trouwens dat die Kean niet naar ons kwam. Ook zo'n groot talent.quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik lees overal treurige reacties van Juve-fans. Chiellini is de leider daar, zonder hem zijn Bonucci en/of Rugani een ongeleid projectiel.
is toch ook een kneuzencompetitie van de A landen wel de minstequote:Op dinsdag 9 april 2019 13:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Italiaanse competitie domineren ze al jaren en daar spelen toch aardige ploegen. Iedereen zei van te voren dat de winnaar van CL City, Juve, PSG of Barca zou worden dus dat ze nu torenhoog favoriet zijn is niet zo gek.
Op dit moment wel ja. Hopelijk krijgt AC Milan het weer voor elkaar in de toekomst. Ik ben ook geen fan van de Spaanse competitie hoor. Gaat tussen 2-3 teams en de rest rommelt een beetje mee.quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
is toch ook een kneuzencompetitie van de A landen wel de minste
@El-Stinhoquote:Op dinsdag 9 april 2019 13:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Op dit moment wel ja. Hopelijk krijgt AC Milan het weer voor elkaar in de toekomst. Ik ben ook geen fan van de Spaanse competitie hoor. Gaat tussen 2-3 teams en de rest rommelt een beetje mee.
nee maar het niveau is in Spanje wel hogerquote:Op dinsdag 9 april 2019 13:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Op dit moment wel ja. Hopelijk krijgt AC Milan het weer voor elkaar in de toekomst. Ik ben ook geen fan van de Spaanse competitie hoor. Gaat tussen 2-3 teams en de rest rommelt een beetje mee.
Dat 2-3 teams het uitvechten en de rest wat rommelt is toch ook niet zo gek? Is in de Eredivisie, Duitsland, Frankrijk en weet ik welke landen nog meer net zo goedquote:Op dinsdag 9 april 2019 13:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mwa. Ik heb nu ook niet echt het idee dat ik een harde penis krijg van Levante tegen Sevilla ofzoquote:Op dinsdag 9 april 2019 13:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee maar het niveau is in Spanje wel hoger
Valencia speelt als een top 4 ploeg, maar heeft de resultaten niet mee. De rest heeft overduidelijk zijn zaken niet op orde. In 2016/17 lag het puntenaantal van 'de rest' vijf punten hoger dan nu.quote:
Ik mag toch hopen dat dat niet de analyse was.quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:44 schreef Poepz0r het volgende:
Goede analyse van VI. Als Atalanta het kan, dan kan Ajax het ook.
Wat denk je nu zelf ouwe dibbesquote:Op dinsdag 9 april 2019 13:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat dat niet de analyse was.
Mitchell Dijks geeft Ajax een hele goede kans. Nu jij weer.quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Lol, nee. Blacked geeft Ajax 15% kans en Suleyman Ozturk 35%. Al is dit opgenomen voor de bekendmaking van de afwezigheid van Chiellini en Can.quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je je eigen spel kan spelen zoals tegen Real heeft Ajax zeker kans, maar of dat gaat gebeuren weten we nietquote:Op dinsdag 9 april 2019 13:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mitchell Dijks geeft Ajax een hele goede kans. Nu jij weer.
Canquote:Op dinsdag 9 april 2019 13:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Lol, nee. Blacked geeft Ajax 15% kans en Suleyman Ozturk 35%. Al is dit opgenomen voor de bekendmaking van de afwezigheid van Chiellini en Can.
Matuidi is idd een hele vervelende speler, echt zon zuigerquote:Op dinsdag 9 april 2019 13:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Lol, nee. Blacked geeft Ajax 15% kans en Suleyman Ozturk 35%. Al is dit opgenomen voor de bekendmaking van de afwezigheid van Chiellini en Can.
En Dijks had Ronaldo naar eigen zeggen in zijn broekzak dus dat kan Veltheer ook.quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als je je eigen spel kan spelen zoals tegen Real heeft Ajax zeker kans, maar of dat gaat gebeuren weten we niet
Denk dat je banger moet zijn voor die flanken van ze met die mokersnelle Cancelo en Sandro.quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En Dijks had Ronaldo naar eigen zeggen in zijn broekzak dus dat kan Veltheer ook.
Twee jaar later en zo vlak voor de wedstrijd. Ik weet niet wat ik ervan moet denkenquote:Op dinsdag 9 april 2019 14:06 schreef Poepz0r het volgende:
CRISTIANO RONALDO NEEMT VIDEOBOODSCHAP OP VOOR NOURI: 'HOOP OP SNEL HERSTEL'
https://www.vtbl.nl/video(...)g9y0vB9_1t8RZTPFxe9g
Gevraagd door zijn vriend Touzani wssquote:Op dinsdag 9 april 2019 14:07 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Twee jaar later en zo vlak voor de wedstrijd. Ik weet niet wat ik ervan moet denken
Zijn Engels is niet zo perfect, maar wel lief van dat mannetje toch. Doet sowieso veel voor anderen, naast het voetbal.quote:Op dinsdag 9 april 2019 14:08 schreef Heeinz het volgende:
'Keep in touch' ook echt. Volgens mij heeft hij geen flauw idee waar hij het over heeft
'Ik denk niet dat Nouri er wakker van ligt'.quote:Op dinsdag 9 april 2019 14:07 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Twee jaar later en zo vlak voor de wedstrijd. Ik weet niet wat ik ervan moet denken
Keep in touchquote:Op dinsdag 9 april 2019 14:06 schreef Poepz0r het volgende:
Geen idee waarom vraag je mij dat debielquote:Op dinsdag 9 april 2019 14:10 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Tegen wie moet Feyenoord deze midweek?
misschien goed bedoeld maar komt wel heel dom overquote:Op dinsdag 9 april 2019 14:08 schreef Heeinz het volgende:
'Keep in touch' ook echt. Volgens mij heeft hij geen flauw idee waar hij het over heeft
Henk Spaan vraagt hiervoor ook een percentage van de winst.quote:Op dinsdag 9 april 2019 14:06 schreef Poepz0r het volgende:
Ik vindt het heel lief van CR7. Had ook niet anders verwacht van hem. Hij doet dit vaker. Ach en dat zijn Engels niet perfect is, achja.quote:Op dinsdag 9 april 2019 14:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
misschien goed bedoeld maar komt wel heel dom over
Zie je altijd alles zo door een roze bril?quote:Op dinsdag 9 april 2019 14:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zijn Engels is niet zo perfect, maar wel lief van dat mannetje toch. Doet sowieso veel voor anderen, naast het voetbal.
Kijk deze maar een keer ouwe pik https://www.bol.com/nl/p/(...)2zQXR_RoCYrQQAvD_BwEquote:Op dinsdag 9 april 2019 14:12 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zie je altijd alles zo door een roze bril?
Wat goedkoop dit.quote:Op dinsdag 9 april 2019 14:06 schreef Poepz0r het volgende:
Iemand die goede dingen doet wanneer er een camera op hem gericht staat vind ik niet zo indrukwekkend om eerlijk te zijn. Die video lijkt mij gewoon een poging om even makkelijk te scorenquote:Op dinsdag 9 april 2019 14:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kijk deze maar een keer ouwe pik https://www.bol.com/nl/p/(...)2zQXR_RoCYrQQAvD_BwE
Zo kun je alles wel wegpraten natuurlijk en niks is goedquote:Op dinsdag 9 april 2019 14:15 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Iemand die goede dingen doet wanneer er een camera op hem gericht staat vind ik niet zo indrukwekkend om eerlijk te zijn. Die video lijkt mij gewoon een poging om even makkelijk te scoren
Wat heeft dat met elkaar te maken?quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:17 schreef Simmertje het volgende:
En dan zeuren dat er geen uitsupporters naar ADO mogen. Dat is nu dus ook definitief klaar
https://www.google.com/se(...)%3A4%2F7%2F2019&tbm=quote:Op dinsdag 9 april 2019 14:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zo kun je alles wel wegpraten natuurlijk en niks is goed
Via Touzaniquote:Op dinsdag 9 april 2019 14:21 schreef Heeinz het volgende:
[..]
https://www.google.com/se(...)%3A4%2F7%2F2019&tbm=
Ronaldo heeft nooit iets gezegd over Nouri (niet dat dat iets is wat ik hem kwalijk neem) en dan nu ineens wel? Hou op hoor
Lekker op tijd.quote:Op dinsdag 9 april 2019 14:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Via TouzaniDat is een kameraad van CR7 dus die zal hem wel op de hoogte hebben gebracht ofzo.
Beter iets dan niets. Bedoel hij is nu in NL dusja. Ik zou niet willen ruilen. CR7 krijgt volgens mij elke dag hiermee te maken. Goede doelen, fans die op apegapen liggen etc.quote:
Straffe conclusie kameraad. Nee hier hangt enkel DC postertjequote:Op dinsdag 9 april 2019 14:24 schreef Heeinz het volgende:
Poepz0r heeft zijn kamer volhangen met posters van Ronaldo volgens mij
Beter niets dan dit schijnheilige gedoe terwijl duidelijk is dat hij niet weet wat er echt met Nouri is.quote:
Dat was natuurlijk wel zonder een paar sterkhouders.quote:Op dinsdag 9 april 2019 14:27 schreef Elan het volgende:
Als je die wedstrijd tegen Milan zag leek het wel open huis achterin bij Juventus.
We keep in touch oftewel we houden contact (met zijn familie i guess) Prima van CR7quote:Op dinsdag 9 april 2019 14:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Beter niets dan dit schijnheilige gedoe terwijl duidelijk is dat hij niet weet wat er echt met Nouri is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |