Dat is overal wel. Kijk maar naar wat er in Engeland wordt betaald voor spelers en wat zo'n speler kost als ze 'm elders ophalen.quote:Op maandag 8 april 2019 19:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zie ook niet in waarom 'een Nederlandse club nooit meer dan X moet betalen'. Een Nederlandse club moet voor een speler betalen wat ie waard is. Het enige waar ik altijd een beetje huiverig voor ben is de 'Nederlandse competitiebonus'. Ik krijg toch altijd het idee dat Ajax meer betaalt voor een speler als ie van b.v. AZ, Heerenveen of Vitesse afkomt dan wanneer zo'n speler bijvoorbeeld uit Zuid-Amerika wordt gehaald.
Ronaldo wel/niet is behoorlijk belangrijk.quote:Op dinsdag 9 april 2019 00:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lekker belangrijk. Gewoon zijn aanvoer uitschakelen, oftewel Pjanic.
Wat wil CR7 doen zonder de bal Hans?quote:Op dinsdag 9 april 2019 00:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ronaldo wel/niet is behoorlijk belangrijk.
Ja CR7 zal geen enkele bal krijgen de hele wedstrijd (lol)quote:
mindgames. die staat er woensdag gewoon hoorquote:Op dinsdag 9 april 2019 00:32 schreef Poepz0r het volgende:
‘Tik voor Juve: captain Chiellini groot vraagteken voor Ajax-uit’
Giorgio Chiellini moet het Champions League-duel tussen van Juventus bij Ajax mogelijk laten schieten. Volgens sportkrant Gazzetta dello Sport heeft hij maandag een kuitblessure opgelopen.
Sportredactie 09-04-19, 00:01
1
Het medium meldt dat de aanvoerder van ‘de Oude Dame’ aan het eind van de training geblesseerd raakte en nu ‘een serieus twijfelgeval’ is. Hij zou in Amsterdam vervangen gaan worden door Daniele Rugani, aangezien Martin Caceres en Andrea Barzagli óók al ontbreken.
Ook rondom het meespelen van Cristiano Ronaldo is veel te doen. De Portugees liep onlangs een hamstringblessure op, maar lijkt het duel in Amsterdam te gaan halen.
EN HIJ STAAT EN WIJ OOK! JAAAAAAAAAAAAAA GENOTquote:Op dinsdag 9 april 2019 02:34 schreef KingRoland het volgende:
[..]
mindgames. die staat er woensdag gewoon hoor
Misschien afspraken met Ziggo? Lijkt mij niet dat ze bewust deze pot hebben gekozen.quote:Op dinsdag 9 april 2019 07:19 schreef GwaiLow het volgende:
Raar dat ze bij Veronica Liverpool - Porto uitzenden. Die andere pot lijkt me toch wel interessanter..? Hoop jongens die voor Ajax speelde, Nederlandse scheids..hmz
Om het kwartier een rode kaart voor city lijkt mij wel goeie fairplayquote:Op dinsdag 9 april 2019 07:19 schreef GwaiLow het volgende:
Raar dat ze bij Veronica Liverpool - Porto uitzenden. Die andere pot lijkt me toch wel interessanter..? Hoop jongens die voor Ajax speelde, Nederlandse scheids..hmz
Tuurlijk wel, Van Dijk en Wijnaldum spelen bij Liverpool.quote:Op dinsdag 9 april 2019 07:21 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Misschien afspraken met Ziggo? Lijkt mij niet dat ze bewust deze pot hebben gekozen.
Ja, dat zal het idd zijn helaas. Ik kijk toch meer uit naar het andere duel.quote:Op dinsdag 9 april 2019 07:35 schreef AMCA het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, Van Dijk en Wijnaldum spelen bij Liverpool.
Twee tikken op zijn kuitquote:
quote:Op dinsdag 9 april 2019 08:21 schreef Bugno2 het volgende:
Ronaldo na zijn eerste sprint gewisseld, genot
Ze nemen wel een risicootje ja.quote:Op dinsdag 9 april 2019 08:21 schreef Bugno2 het volgende:
Ronaldo na zijn eerste sprint gewisseld, genot
Dat soort jongens vallen bij de senioren doorgaans snel door de mand.quote:Op dinsdag 9 april 2019 00:13 schreef Poepz0r het volgende:
Laat deze klerekast paar keer invallen volgend seizoen![]()
Check die spieren GENOT
Dat denk jij echt? Is een grote act man.quote:Op dinsdag 9 april 2019 09:18 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
Ze nemen wel een risicootje ja.
Maargoed, hij is er dus bij.
Hij is waarschijnlijk al 26 of niet?quote:Op dinsdag 9 april 2019 09:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat soort jongens vallen bij de senioren doorgaans snel door de mand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |