Misschien ben ik heel naïefquote:Op dinsdag 9 april 2019 09:19 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat denk jij echt? Is een grote act man.
Dat is in het voordeel van de grote clubs he.quote:Op dinsdag 9 april 2019 09:42 schreef Simmertje het volgende:
Laat ze maar lekker allemaal half fitte spelers opstellen, keihard erop knallen en dan is het alleen maar een voordeel. Wel vervelend dat we zoveel belangrijkste spelers hebben die op scherp staan, achterlijk dat die kaarten zo lang blijven staan.
Ajax: Daley Blind, Matthijs de Ligt, Nicolas Tagliafico, Donny van de Beek én Hakim Ziyechquote:Op dinsdag 9 april 2019 09:42 schreef Simmertje het volgende:
Laat ze maar lekker allemaal half fitte spelers opstellen, keihard erop knallen en dan is het alleen maar een voordeel. Wel vervelend dat we zoveel belangrijkste spelers hebben die op scherp staan, achterlijk dat die kaarten zo lang blijven staan.
Ja dat wordt nog een dingetjequote:Op dinsdag 9 april 2019 09:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ajax: Daley Blind, Matthijs de Ligt, Nicolas Tagliafico, Donny van de Beek én Hakim Ziyech
Juventus: Blaise Matuidi en Federico Bernardeschi
Je hebt wel een aardig probleem als er wat kaarten vallen ja.
quote:Ajax en Dusan Tadic hebben bij de onderhandelingen over zijn komst de afspraak gemaakt dat hij twee seizoenen in Amsterdam zou blijven. Dit beweert Telegraaf-verslaggever Valentijn Driessen maandagavond bij Veronica Inside. De Serviër tekende afgelopen zomer een contract voor vier jaar bij Ajax.
Afgelopen zomer had de international van Servië al de kans om voor heel veel geld naar China te vertrekken, maar koos er bewust voor eerst naar Ajax te komen. Ajax heeft met Tadic de afspraak gemaakt dat hij twee jaar blijft”, aldus Driessen. “Tadic wilde kampioen worden en het jaar daarop uitblinken in de Champions League. Ze spelen nu al in de Champions League en kampioen worden kan ook nog.”
De aanvaller sprak tijdens de onderhandelingen met Ajax af dat hij twee jaar zou blijven. Driessen: “Hij had een geweldig contract uit China klaar liggen. Daar gaat hij natuurlijk cashen. De Premier League? China betaalt zoveel. Die gasten worden broodvoetballers. Je denkt toch niet dat hij naar een subtopper uit Engeland gaat?”
Verder denkt Driessen dat de kans groot is dat Ajax komende zomer op zoek gaat naar een nieuwe spits. Doordat Tadic in veel wedstrijden als spits wordt gebruikt en Klaas-Jan Huntelaar vaak de vaste back-up is, moet Kasper Dolberg vaak genoegen nemen met een rol als derde spits. “Als ze dat kunnen, dan doen ze het, maar dan gooien ze wel vijftig miljoen weg. AS Monaco bood vijftig miljoen euro.”
Wanneer je niet verder kijkt dan zijn fysiek zou je dit inderdaad kunnen denken ja.quote:Op dinsdag 9 april 2019 09:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat soort jongens vallen bij de senioren doorgaans snel door de mand.
Volgens mij kwam dat nieuws al eerder naar voren.quote:
Hiermee wek je de indruk dat je die knul regelmatig ziet spelen dus schijn je licht er eens op zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 9 april 2019 10:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Wanneer je niet verder kijkt dan zijn fysiek zou je dit inderdaad kunnen denken ja.
OK, dat wordt echt een probleem in Turijnquote:Op dinsdag 9 april 2019 09:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ajax: Daley Blind, Matthijs de Ligt, Nicolas Tagliafico, Donny van de Beek én Hakim Ziyech
Juventus: Blaise Matuidi en Federico Bernardeschi
Je hebt wel een aardig probleem als er wat kaarten vallen ja.
quote:Op dinsdag 9 april 2019 11:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat een gebazel van Driessen over Dolberg. Niemand biedt nu nog 50 miljoen voor hem.
Driessen bazelt wel meer.quote:Op dinsdag 9 april 2019 11:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat een gebazel van Driessen over Dolberg. Niemand biedt nu nog 50 miljoen voor hem.
Moeten die kaarten natuurlijk wel gepakt worden....quote:Op dinsdag 9 april 2019 11:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK, dat wordt echt een probleem in Turijn
Alle gele kaarten komen na de kwartfinale te vervallen. Spelers kunnen dan ook alleen nog maar geschorst worden voor de finale wanneer ze een directe rode kaart (danwel via twee keer geel) krijgen óf in beide halve finales een gele prent ontvangen.quote:Op dinsdag 9 april 2019 11:37 schreef Komakie het volgende:
[..]
Moeten die kaarten natuurlijk wel gepakt worden....
Blijven ze na de kwart finale nog steeds staan? Meestal worden ze halverwege het toernooi kwijt gescholden. Om het nog maar wat oneerlijker te maken.
Gelukkig staat Veltman nog niet op scherp. Dus tenzij hij rood krijgt (wat gezien zijn verleden en het feit dat hij Ronaldo moet dekken niet ondenkbaar is) heb je in ieder geval een topverdediger beschikbaar
ik vind hem verder wel beter verdedigend dan Mazraoui maar goed...
waarschijnlijk omdat Dolberg het op de training niet genoeg laat zienquote:Op dinsdag 9 april 2019 11:35 schreef Komakie het volgende:
[..]
[..]
Driessen bazelt wel meer.
Toch vind ik Dolberg in potentie wel een hele goede spits. Ik denk ook dat hij eigenlijk wel beter is dan Huntelaar, maar aangezien Ten Hag met Tadic wil spelen komt hij er niet aan te pas. Waarom Ten Hag dan voor Huntelaar kiest snap ik niet helemaal.
Is niet echt een publiek geheim ofzo. Vlammend schot, sterk in de kaats, goede pass in de benen, technisch goed onderlegd, prima dribbekl, explosief en een groot loopvermogen. Is echt heel wat meer dan een knaap die erin staat omdat hij toevallig wat groter is dan zijn leeftijdsgenoten zoals bijvoorbeeld bij een, ik noem maar wat, Scamacca het geval was.quote:Op dinsdag 9 april 2019 11:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Hiermee wek je de indruk dat je die knul regelmatig ziet spelen dus schijn je licht er eens op zou ik zeggen.
Mazraoui - Veltman - Magallán - Blind dan.quote:Op dinsdag 9 april 2019 11:45 schreef PicoMMP het volgende:
Win je met 2-0 morgen maar verlies je De Ligt en Tagliafico door een schorsing
Komt hij dan niet met Sink?quote:Op dinsdag 9 april 2019 12:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mazraoui - Veltman - Magallán - Blind dan.
Genieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |