SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2 dagenquote:
Neenee, pas na de volledige speelrondequote:
Ajax wilde hem destijds al kopen (voor hij naar Real ging). Vraagprijs zal rond de 25 miljoen euro liggen.quote:Op maandag 8 april 2019 16:29 schreef Simmertje het volgende:
Benieuwd of Real Madrid hem wilt verkopen. Eventueel met terugkoopregeling?
Poe, lastig of je dat nou moet doen. Hij is natuurlijk wel heel goed...maar ik weet het niet. 25 miljoen is wel erg veel. Zou hij dat waard zijn? Nou ja, denk toch dat de kans wel groot is dat je hem over een paar jaar voor het dubbele kan verkopen. Enorm veel talent! Maar goed, dat heeft Dolberg ook...quote:Op maandag 8 april 2019 16:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ajax wilde hem destijds al kopen (voor hij naar Real ging). Vraagprijs zal rond de 25 miljoen euro liggen.
Odegaard past als een jas bij het spel van Ajax. Dat riepen sommigen hier enkele jaren geleden al.quote:Op maandag 8 april 2019 16:36 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Poe, lastig of je dat nou moet doen. Hij is natuurlijk wel heel goed...maar ik weet het niet. 25 miljoen is wel erg veel. Zou hij dat waard zijn? Nou ja, denk toch dat de kans wel groot is dat je hem over een paar jaar voor het dubbele kan verkopen. Enorm veel talent! Maar goed, dat heeft Dolberg ook...
True...quote:Op maandag 8 april 2019 16:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Odegaard past als een jas bij het spel van Ajax. Dat riepen sommigen hier enkele jaren geleden al.
dat is dan weer teveel voor een talentquote:Op maandag 8 april 2019 16:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ajax wilde hem destijds al kopen (voor hij naar Real ging). Vraagprijs zal rond de 25 miljoen euro liggen.
Nou ja, moet toegeven dat als Ajax ff bovenaan staat omdat de nummer 2 nog een wedstrijd minder heeft gespeeld...dat het voor mij ook totaal niet voelt als bovenaan staan hoorquote:
Niet echt. Bedragen van nu zijn veel hoger dan van 2-3 jaar geleden.quote:Op maandag 8 april 2019 16:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is dan weer teveel voor een talent
Deze jongen werd wel altijd bestempeld als wonderkind ! Denk dat de tijd nu is aangebroken dat hij de schroom van zich afgooit en dat het er echt uit gaat komen.quote:Op maandag 8 april 2019 16:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die Reis van Groningen > Barca heeft interesse.quote:Op maandag 8 april 2019 16:41 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Deze jongen werd wel altijd bestempeld als wonderkind ! Denk dat de tijd nu is aangebroken dat hij de schroom van zich afgooit en dat het er echt uit gaat komen.
OK maar je moet ook naar je verkoop kijken, of hij 50 op gaat brengen over 2 jaar is ook maar afwachtenquote:Op maandag 8 april 2019 16:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet echt. Bedragen van nu zijn veel hoger dan van 2-3 jaar geleden.
Ja het blijft altijd een gok hequote:Op maandag 8 april 2019 16:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK maar je moet ook naar je verkoop kijken, of hij 50 op gaat brengen over 2 jaar is ook maar afwachten
Dat zijn de nieuwe prijzen.quote:Op maandag 8 april 2019 16:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat weet je toch nooit.quote:Op maandag 8 april 2019 16:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK maar je moet ook naar je verkoop kijken, of hij 50 op gaat brengen over 2 jaar is ook maar afwachten
natuurlijk maar gokken met 3 spelers van 8 is makkelijker dan met eentje van 25, voor zulke bedragen moet Ajax een zekerheidje kopenquote:
We gaan naar een tijd waar een speler uit de middenmoot Eredivisie gewoon 10 miljoen moet kosten. Allen te danken aan de PL, La Liga etc GENOTquote:Op maandag 8 april 2019 16:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat weet je toch nooit.
Zoveel klinkt het ook niet hoor. Hoeft twee goede potten te spelen in de CL met een goede campagne en je vangt het al.
Voor 8 koop je tegenwoordig een Nathan Rutjes Hans.quote:Op maandag 8 april 2019 16:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
natuurlijk maar gokken met 3 spelers van 8 is makkelijker dan met eentje van 25, voor zulke bedragen moet Ajax een zekerheidje kopen
Die bestaan niet.quote:Op maandag 8 april 2019 16:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
natuurlijk maar gokken met 3 spelers van 8 is makkelijker dan met eentje van 25, voor zulke bedragen moet Ajax een zekerheidje kopen
Ja een AZ kan bijvoorbeeld al 20 miljoen+ vragen voor hun grootste talenten. En alles daaronder is eigenlijk zelden de moeite waard.quote:Op maandag 8 april 2019 16:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
We gaan naar een tijd waar een speler uit de middenmoot Eredivisie gewoon 10 miljoen moet kosten. Allen te danken aan de PL, La Liga etc GENOT
ja hoor, ok 2 Neressen dan, ook goedquote:Op maandag 8 april 2019 16:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Voor 8 koop je tegenwoordig een Nathan Rutjes Hans.
quote:Op maandag 8 april 2019 16:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Neres was 12,5 en dan de bonussen er nog bij. Misschien ook wel 25, weten we niet.
Adenkeye gerucht dat Ajax contact heeft opgenomen he pik. Lekker op de brommer genot.quote:Op maandag 8 april 2019 16:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ødegaard ben ik wel om dat hij mag komen.
Bij Heerenveen had hij nog te weinig rendement maar daar is wel verbetering in gekomen.
Ajax is de afgelopen maanden met 4045 spelers in verband gebracht. Ik hecht er vooralsnog geen waarde aan.quote:Op maandag 8 april 2019 16:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Adenkeye gerucht dat Ajax contact heeft opgenomen he pik. Lekker op de brommer genot.
Voordeel is wel: Hij kost niks GENOTquote:Op maandag 8 april 2019 17:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax is de afgelopen maanden met 4045 spelers in verband gebracht. Ik hecht er vooralsnog geen waarde aan.
Nee maar jij hebt ook een hele slechte motoriek. MONGOLOIDED.quote:Op maandag 8 april 2019 17:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kost ook niks voor Ajax, maar denk toch niet dat ik een contract krijg van Overmars.
Ik kan dit beamen.quote:Op maandag 8 april 2019 17:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee maar jij hebt ook een hele slechte motoriek. MONGOLOIDED.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op maandag 8 april 2019 17:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan dit beamen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit geloof ik niet. Dit soort verhalen gaan er ook al omtrent Isak bijvoorbeeld. Maar op basis waarvan zouden deze spelers zoveel moeten opbrengen?quote:Op maandag 8 april 2019 16:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wat geloof je niet? Hij koos toen voor Real en kon ook naar Ajax.quote:Op maandag 8 april 2019 17:42 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Dit geloof ik niet. Dit soort verhalen gaan er ook al omtrent Isak bijvoorbeeld. Maar op basis waarvan zouden deze spelers zoveel moeten opbrengen?Natuurlijk doen ze het goed, maar ook Dortmund en Real zullen weten dat die prestaties in perspectief te zetten zijn. Namelijk spelende voor een middenmotor/subtopper in de Eredivisie. Odegaard ligt daarnaast ook nog maar twee jaar vast.
Vraagprijs van 25 miljoenquote:Op maandag 8 april 2019 17:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wat geloof je niet? Hij koos toen voor Real en kon ook naar Ajax.
Denk je dat je een wonderkind oftewel golden boy op kunt pikken voor 5 miljoen? Die tijden zijn voorbij.quote:
Denk dat Real hem of niet verkoopt of de hoofdprijs gaat vragen. Ze weten wat ze in handen hebben.quote:Op maandag 8 april 2019 17:52 schreef Dejannn het volgende:
5 miljoen hoor je mij niet noemen. Rond de vijftien miljoen lijkt me wel een redelijke prijs. Real heeft er weinig aan hem te houden, komt toch niet in aanmerking voor het eerste elftal en een uitleenbeurt naar een andere club op een hoger niveau brengt altijd de kans mee dat hij daar niet uit de verf komt. Als Real er nog winst op wil maken is dit het moment.
Ja, een speler die het eerste niet gaat halen.quote:Op maandag 8 april 2019 17:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Denk dat Real hem of niet verkoopt of de hoofdprijs gaat vragen. Ze weten wat ze in handen hebben.
Daar zou ik niet zo zeker van zijn.quote:Op maandag 8 april 2019 17:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, een speler die het eerste niet gaat halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |