SPOILER: Het Kabinet-TrumpOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amerikaans Congres:
Political groups house:
Democratic (235)
Republican (197)
Vacant (3)
Political groups Senate:
Republican (53)
Democratic (45)
Independents (2)SPOILER: Overzicht van lopende onderzoekenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat was er onzin aan mijn post?quote:Op zondag 7 april 2019 19:04 schreef Puddington het volgende:
[..]
Zorg ervoor dat je post dan geen onzin bevat waar je dat uit af kan leiden. Ik ben niet de enige van de posters die het concludeerde.
Maar goed je komt weer even langs, kraamt wat onzin uit en gaat dan weer weg met de mededeling dat je hier zo oneerlijk wordt behandeld, jammerend dat iedereen gek is behalve Refragmental. We kennen het liedje onderhand wel.
Bepaalde 'priveshit' dus wel ja.quote:Op zondag 7 april 2019 19:12 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Wat was er onzin aan mijn post?
Is Trump wel verplicht om cijferlijsten en andere priveshit vrij te geven?
Hebben doktoren en scholen wel het recht om privegegevens openbaar te maken?
Is Trump niet al 3 jaar aan het liegen?
Want dat zijn de enige zaken die ik gemeld heb.
Vervolgens vliegen de pizzas, persoonlijke aanvallen, en debiele aannames me om de oren
Maar het is dan ook geen geheim dat dit topic bijzonder toxisch is wanneer je niet meelult met de bubbel.
Wat is dit voor een onsamenhangend gebazel?twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 07-04-2019 om 15:50:02Looks like Bob Mueller’s team of 13 Trump Haters & Angry Democrats are illegally leaking information to the press while the Fake News Media make up their own stories with or without sources - sources no longer matter to our corrupt & dishonest Mainstream Media, they are a Joke! reageer retweet
Die vent is echt knettergek.twitter:funder twitterde op zaterdag 06-04-2019 om 02:55:19If you’re looking for clear proof Trump’s gone insane, here’s some from today. Trump talks about border walls that have doors and then complains about the doors not being installed. Logically it makes zero sense. He’s clearly mentally and physically unfit. https://t.co/Mh2qvcIOqS reageer retweet
"Koppen rollen", zou toch echt een alt-left droom zijn he... om andersdenkenden op te sluiten en om te brengen.quote:Op zondag 7 april 2019 21:04 schreef Ringo het volgende:
Als je deze man hoort tekeergaan tegen de “mainstream media” (whatever the fuck those may be), in een kennelijke staat van demonische razernij, hoe ver moet je dan niet heen zijn om zoʼn kwaadaardige gek te blijven steunen en cheerleaden?
Als de VS deze politieke zenuwinzinking voorbij zijn, gaan toch hopelijk de koppen rollen van degenen die als dronken eenden achter hem aan hebben gewaggeld.
Wat een krankzinnige vertoning.
"Lock her up, lock her up", wie riepen dat ook alweer over de andersdenkende kandidaat?quote:Op zondag 7 april 2019 22:39 schreef Refragmental het volgende:
[..]
"Koppen rollen", zou toch echt een alt-left droom zijn he... om andersdenkenden op te sluiten en om te brengen.
Opbokken met je “alt-left”quote:Op zondag 7 april 2019 22:39 schreef Refragmental het volgende:
"Koppen rollen", zou toch echt een alt-left droom zijn he... om andersdenkenden op te sluiten en om te brengen.
Landverraders? Juistquote:Op zondag 7 april 2019 22:44 schreef Ringo het volgende:
[..]
Opbokken met je “alt-left”.
En met “andersdenkenden” bedoel je natuurlijk: landverraders.
Waarom toch altijd die leugens? Onder Obama werd illegale immigratie ook gewoon hard aangepakt.quote:Op zondag 7 april 2019 22:50 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Landverraders? Juist
Er is 1 partij welke niks wil ondernemen tegen illegale immigratie.
Overigens.
"Demonisch, razernij, kwaadaardig, zenuwinzinking krankzinnig."
Goebbels zou trots zijn. Je tegenstander zoveel mogelijk als untermensch en duivels afschilderen. Heerlijk nazi, heerlijk alt-left.
Ringo zegt toch echt letterlijk dat de koppen moeten rollen van diegenen die achter Trump aan liepenquote:Op zondag 7 april 2019 22:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom toch altijd die leugens? Onder Obama werd illegale immigratie ook gewoon hard aangepakt.
En nu ook weer de suggestie wekken dat wij in deze reeks voorstander zijn van een of andere bijltjesdag.
Vind je het nou leuk om telkens zo belachelijk uit de hoek te komen?
Er wordt hier geen geweld gepropageerd.quote:Op zondag 7 april 2019 23:01 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ringo zegt toch echt letterlijk dat de koppen moeten rollen van diegenen die achter Trump aan liepen
En hij is niet de eerst, en zeker niet de laatste in dit topic, die geweld wil zien tegen andersdenkenden.
Dus ga weg met je "suggestie wekken"
Ze was ook al niet bij de G7-bijeenkomst in Frankrijk afgelopen dagen, dat zou het wel verklarenquote:Op zondag 7 april 2019 23:15 schreef ExtraWaskracht het volgende:
BREAKING: @:CBSNews has learned Homeland Security secretary Kirstjen Nielsen is meeting with President Trump this evening to submit her resignation, @:PaulaReidCBS reports.
https://mobile.twitter.co(...)/1114998340393943040
Maakt niet uit, Kushner kan dit er nog makkelijk bij doen. Met twee vingers in z'n neus hoor, net zo makkelijk.quote:Op zondag 7 april 2019 23:15 schreef ExtraWaskracht het volgende:
BREAKING: @:CBSNews has learned Homeland Security secretary Kirstjen Nielsen is meeting with President Trump this evening to submit her resignation, @:PaulaReidCBS reports.
https://mobile.twitter.co(...)/1114998340393943040
Jaja, je speelt de rol van naïeveling goed, maar daar trappen we natuurlijk niet in. Ik hoop dat de AIVD meeleest want het is echt schokkend wat hier allemaal staat.quote:Op zondag 7 april 2019 23:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zo, zeg. Elke keer dat ik een bericht las over Man Utd en dat daar koppen moesten rollen na een nederlaag, dacht ik altijd dat ze de trainer gingen ontslaan. Maar blijkbaar wil men dan een genocide.
En als de pers in NL bericht over een regeringscrisis met de term "er is een kans dat koppen gaan rollen", dan bedoelt men niet dat de regering mogelijk valt. Nee nee, dan roept men op tot Bastille 2.0.quote:Op zondag 7 april 2019 23:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zo, zeg. Elke keer dat ik een bericht las over Man Utd en dat daar koppen moesten rollen na een nederlaag, dacht ik altijd dat ze de trainer gingen ontslaan. Maar blijkbaar wil men dan een genocide.
Sorry, ik bedoel natuurlijk ass.quote:Op zondag 7 april 2019 23:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Oei, oei, ongelukkig gebruik van het woord neus in Kushner-context. My antisemitism-sense is tingling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |