Vond je? Vloog alle kanten op, van te makkelijk naar te moeilijk. Niemand bij de NOS had die champagne Fraile vraag volgens mij geweten. Ook Herman niet.quote:
Maar wel moeilijke vragen over het algemeen. Fraile wist ik niet eens meer.quote:Op zondag 7 april 2019 13:11 schreef showtimer het volgende:
[..]
Vond je? Vloog alle kanten op, van te makkelijk naar te moeilijk. Niemand bij de NOS had die champagne Fraile vraag volgens mij geweten. Ook Herman niet.
En het PR verhaal van Total ook.quote:Op zondag 7 april 2019 13:19 schreef Van_Poppel het volgende:
Terpstra ligt er erg slecht bij. PR zal ook lastig worden.
Neequote:
Da's goed om te horen van een capuchon_jongen.quote:Op zondag 7 april 2019 13:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Volgens buienradar geen neerslag komende 3u
Inderdaad, trok wel eindelijk zijn benen bijquote:Op zondag 7 april 2019 13:19 schreef heywoodu het volgende:
Als je een niet-gevallen renner van een andere ploeg zich ziet bekommeren om een gevallen renner (Laporte) weet je dat iemand er kut bij ligt.
Echt verschrikkelijk matig bier is dat.quote:
Ja, boeiend.quote:Op zondag 7 april 2019 13:23 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Vooral dat vrouwtje van hem is laag intellectueel en heel irritant.
Ja, boeiend.quote:Op zondag 7 april 2019 13:24 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ja, boeiend.
Zit Terpstra in je ploeg, dan kun je je geen betere ploegmaat wensen. Zit-ie in een andere ploeg... (vult u maar in).
Da's wel een grote opluchting!quote:Op zondag 7 april 2019 13:25 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ik denk dat halve Nederlander Van Aert zijn grootste concurrent is.
Halve Belg Stybar mag dan het podium voltooien.quote:Op zondag 7 april 2019 13:25 schreef Aguero het volgende:
[..]
Denk dat als je dat op een Vlaams forum zet je serieus iedereen over je heen krijgtquote:Op zondag 7 april 2019 13:25 schreef Aguero het volgende:
[..]
Hij zei zelf in een interview ook dat ie half Nederlands bloed hadquote:Op zondag 7 april 2019 13:25 schreef Aguero het volgende:
[..]
De meest internationale editie ooit.quote:Op zondag 7 april 2019 13:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Halve Belg Stybar mag dan het podium voltooien.
Probeer het op 9livesquote:Op zondag 7 april 2019 13:26 schreef Momo... het volgende:
[..]
Denk dat als je dat op een Vlaams forum zet je serieus iedereen over je heen krijgt
Ik denk dat als dit een parenclub was geweest jij ook iedereen over je heen kreeg.quote:Op zondag 7 april 2019 13:26 schreef Momo... het volgende:
[..]
Denk dat als je dat op een Vlaams forum zet je serieus iedereen over je heen krijgt
JA!quote:Op zondag 7 april 2019 13:27 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik denk dat als dit een parenclub was geweest jij ook iedereen over je heen kreeg.
Wat een incel opmerkingquote:Op zondag 7 april 2019 13:27 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik denk dat als dit een parenclub was geweest jij ook iedereen over je heen kreeg.
Halve Nederlander Van Aertquote:Op zondag 7 april 2019 13:25 schreef Aguero het volgende:
[..]
Heeft nochtans wel een dikke nek.quote:Op zondag 7 april 2019 13:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Halve Nederlander Van Aert
Van der Poel spreekt bijna Vlaams, Van Aert spreekt geen procentje Hollands
Daar is de eerste insulted belgquote:Op zondag 7 april 2019 13:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heeft Nederlandse grootoudersquote:Op zondag 7 april 2019 13:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
En is dus gewoon "van ons"quote:
quote:Op zondag 7 april 2019 13:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heeft nochtans wel een dikke nek.
vandaar de dikke nekquote:
Leuk dat je er bent capuchon_jongen.quote:Op zondag 7 april 2019 13:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[..]
vandaar de dikke nek
Arrogantie ten top!
Ach, Van der Poel komt ook wel veel Belgischer over dan Nederlands natuurlijk, boeiendquote:
Ja tuurlijk is hij daar veel vakerquote:Op zondag 7 april 2019 13:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, Van der Poel komt ook wel veel Belgischer over dan Nederlands natuurlijk, boeiend
ik hapte na dat je zij dat er iemand zal happenquote:Op zondag 7 april 2019 13:33 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ja tuurlijk is hij daar veel vakerMaar vond wel mooi dat er meteen iemand hapt nadat ik zei dat belgen snel happen met dit soort dingen
Zij.quote:Op zondag 7 april 2019 13:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik hapte na dat je zij dat er iemand zal happen
[..]
Wat hebben WIJ eigenlijk? Niet veel he?quote:Op zondag 7 april 2019 13:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik zie dat de Deentjes weer eens hebben geschroeid bij de junioren.
zei, srryquote:Op zondag 7 april 2019 13:35 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Zij.
En verder vind ik dit maar een matige reddingspoging.![]()
[..]
Dat zei ik net al. De Ronde is bij de junioren echter verre van boeiend en het grootste deel is drukker met de voorbereidingen op Roubaix. Het peloton bestaat voor 95% uit Belgen en de internationale top blijft massaal weg.quote:Op zondag 7 april 2019 13:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik zie dat de Deentjes weer eens hebben geschroeid bij de junioren.
Dat moet je aan Koffieplanter vragen. Er zitten wel wat jongens tussen die af en toe vooraan eindigen, maar dat is ook nogal makkelijk als er meestal alleen maar Belgen en Nederlanders meedoen. Zodra de Denen en de Britten aan het front verschijnen zijn WE weg. (lol)quote:
Dank!quote:Op zondag 7 april 2019 13:37 schreef Raap het volgende:
De Grande finale van de vrouwenkoers nu op canvas
Eerste serieuze aanval is vaak op de Muur. (100km van de finish)quote:Op zondag 7 april 2019 13:36 schreef FarandWide het volgende:
Vanaf welke kilometer gaat het meestal beginnen voor wat betreft de grote mannen?
Alsnog wel pijnlijk voor de Belgen dat ze naar huis worden gefietst, inderdaad omdat er bijna geen buitenlanders aan de start stonden.quote:Op zondag 7 april 2019 13:37 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat zei ik net al. De Ronde is bij de junioren echter verre van boeiend en het grootste deel is drukker met de voorbereidingen op Roubaix. Het peloton bestaat voor 95% uit Belgen en de internationale top blijft massaal weg.
Met natte windquote:Op zondag 7 april 2019 13:37 schreef Raap het volgende:
De Grande finale van de vrouwenkoers nu op canvas
Onderschat de Ronde van Drenthe nietquote:Op zondag 7 april 2019 13:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
jullie kunnen niet tippen aan onze mooie koers Ronde Van Vlaanderen! Vergeleken met de Amstel gold race
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |