Vond je? Vloog alle kanten op, van te makkelijk naar te moeilijk. Niemand bij de NOS had die champagne Fraile vraag volgens mij geweten. Ook Herman niet.quote:
Maar wel moeilijke vragen over het algemeen. Fraile wist ik niet eens meer.quote:Op zondag 7 april 2019 13:11 schreef showtimer het volgende:
[..]
Vond je? Vloog alle kanten op, van te makkelijk naar te moeilijk. Niemand bij de NOS had die champagne Fraile vraag volgens mij geweten. Ook Herman niet.
En het PR verhaal van Total ook.quote:Op zondag 7 april 2019 13:19 schreef Van_Poppel het volgende:
Terpstra ligt er erg slecht bij. PR zal ook lastig worden.
Neequote:
Da's goed om te horen van een capuchon_jongen.quote:Op zondag 7 april 2019 13:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Volgens buienradar geen neerslag komende 3u
Inderdaad, trok wel eindelijk zijn benen bijquote:Op zondag 7 april 2019 13:19 schreef heywoodu het volgende:
Als je een niet-gevallen renner van een andere ploeg zich ziet bekommeren om een gevallen renner (Laporte) weet je dat iemand er kut bij ligt.
Echt verschrikkelijk matig bier is dat.quote:
Ja, boeiend.quote:Op zondag 7 april 2019 13:23 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Vooral dat vrouwtje van hem is laag intellectueel en heel irritant.
Ja, boeiend.quote:Op zondag 7 april 2019 13:24 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ja, boeiend.
Zit Terpstra in je ploeg, dan kun je je geen betere ploegmaat wensen. Zit-ie in een andere ploeg... (vult u maar in).
Da's wel een grote opluchting!quote:Op zondag 7 april 2019 13:25 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ik denk dat halve Nederlander Van Aert zijn grootste concurrent is.
Halve Belg Stybar mag dan het podium voltooien.quote:Op zondag 7 april 2019 13:25 schreef Aguero het volgende:
[..]
Denk dat als je dat op een Vlaams forum zet je serieus iedereen over je heen krijgtquote:Op zondag 7 april 2019 13:25 schreef Aguero het volgende:
[..]
Hij zei zelf in een interview ook dat ie half Nederlands bloed hadquote:Op zondag 7 april 2019 13:25 schreef Aguero het volgende:
[..]
De meest internationale editie ooit.quote:Op zondag 7 april 2019 13:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Halve Belg Stybar mag dan het podium voltooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |