Heb er echt geen zak zin in.quote:Op zondag 7 april 2019 10:57 schreef Allures het volgende:
Bruidsmeisjesjurken
Asos heeft serieus leuke
Ahwquote:Op zondag 7 april 2019 10:54 schreef Kopjechino het volgende:
Ik kan vandaag doen alsof ik het fantastisch vind om naar bruidsmeisjes jurken te kijken. Dat, in combinatie met het gevoel dat ik iedereen wel af kan schieten is echt hét recept voor een perfecte dag.
Zeker nietquote:Op zondag 7 april 2019 10:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mooi paars is niet lelijk.
Hier nog niet. Wel zon, maar er hangt een dikke wolklaag voor.
Dat klinkt niet best, toch wel in het zonnetje jurkjes bekijken hoop ik?quote:Op zondag 7 april 2019 10:54 schreef Kopjechino het volgende:
Ik kan vandaag doen alsof ik het fantastisch vind om naar bruidsmeisjes jurken te kijken. Dat, in combinatie met het gevoel dat ik iedereen wel af kan schieten is echt hét recept voor een perfecte dag.
ZIJ hebben meestal de gordijnen dicht.quote:Op zondag 7 april 2019 11:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat klinkt niet best, toch wel in het zonnetje jurkjes bekijken hoop ik?
quote:Op zondag 7 april 2019 11:01 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hun hebben meestal de gordijnen dicht.
Please don't.quote:
Een fokking dyslectische Limbo.quote:Op zondag 7 april 2019 11:06 schreef ElDinosaur het volgende:
Klagen met maten?
Welke dyslectische Limburger heeft dat in de OP gezet
Ben jij m'n maatje niet dan?quote:Op zondag 7 april 2019 11:06 schreef ElDinosaur het volgende:
Klagen met maten?
Welke dyslectische Limburger heeft dat in de OP gezet
Erg leuke jurkjesquote:Op zondag 7 april 2019 11:15 schreef Allures het volgende:
Bruidsmeisje jurk gevonden. Opgelost slotje
[ afbeelding ]
En 2 voor back up
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk wipkontje, die laatste.quote:Op zondag 7 april 2019 11:15 schreef Allures het volgende:
[ afbeelding ]
En 2 voor back up
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi.quote:Op zondag 7 april 2019 11:15 schreef Allures het volgende:
[ afbeelding ]
En 2 voor back up
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
asos. Misschien heb je er wat aan als je straks gaat zoekenquote:
Ze laat waarschijnlijk alleen foto's zien, want ze is nog niet eens gevraagd door haar vriend. Scheelt ook dat ze hem niet pusht door expres foto's te sturen van trouwringen, locaties en bruidsjurken.quote:Op zondag 7 april 2019 11:19 schreef Allures het volgende:
[..]
asos. Misschien heb je er wat aan als je straks gaat zoeken
Zit er ook sterk aan te denken om af te zeggen. Vind het zo zielig voor hem, het is zo'n in en in goede gast. En ze wil zo haar zin opdringen, en een huwelijk is niet iets wat je op moet dringen. Heb het idee dat hij het liefst niet eens wil trouwen.quote:Op zondag 7 april 2019 11:23 schreef Allures het volgende:
Whahahahahhahaha![]()
![]()
Ik zou zo niet gaan
Bel me maar als ie je gevraagd heeft biatch
Het wordt 20 graden he. Ik zit in de zon als je me zoekt
Ik zou een smoes verzinnenquote:Op zondag 7 april 2019 11:01 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
ZIJ hebben meestal de gordijnen dicht.
Heeft ze teveel TLC gekeken of zo.quote:Op zondag 7 april 2019 11:22 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ze laat waarschijnlijk alleen foto's zien, want ze is nog niet eens gevraagd door haar vriend. Scheelt ook dat ze hem niet pusht door expres foto's te sturen van trouwringen, locaties en bruidsjurken.
Echt Jezus, kan daar zo fucking pissed van worden.
Oh sorry, ik moet echt even naar vriendin x vandaag. Zij is net echt gevraagd en alles, dus dat snap je wel hè. Fijne middag, ciao ciao.quote:Op zondag 7 april 2019 11:23 schreef Allures het volgende:
Whahahahahhahaha![]()
![]()
Ik zou zo niet gaan
Bel me maar als ie je gevraagd heeft biatch
Het wordt 20 graden he. Ik zit in de zon als je me zoekt
Zij leeft sowieso niet in de echte wereld.quote:
Als volwassen kerel kiest hij er zelf voor om dat te tolereren hèquote:Op zondag 7 april 2019 11:26 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zit er ook sterk aan te denken om af te zeggen. Vind het zo zielig voor hem, het is zo'n in en in goede gast. En ze wil zo haar zin opdringen, en een huwelijk is niet iets wat je op moet dringen. Heb het idee dat hij het liefst niet eens wil trouwen.
Als ik bij haar ben gaat het over niets anders meer.
En zeggen dat je graag met je haar afspreekt en met haar kletst/iets gaat doen en dat je helemaal weer instroomt in het trouwen gebeuren als er ook echt een trouwdatum is? En dat je vind dat ze hem de ruimte moet geven om zelf op het punt te komen dat ie klaar is om haar te vragenquote:Op zondag 7 april 2019 11:26 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zit er ook sterk aan te denken om af te zeggen. Vind het zo zielig voor hem, het is zo'n in en in goede gast. En ze wil zo haar zin opdringen, en een huwelijk is niet iets wat je op moet dringen. Heb het idee dat hij het liefst niet eens wil trouwen.
Als ik bij haar ben gaat het over niets anders meer.
Ja, het is ook een pushover. En daar maakt zij gretig misbruik van. Goede relatie welquote:Op zondag 7 april 2019 11:29 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Als volwassen kerel kiest hij er zelf voor om dat te tolereren hè
Nou heb al wel aangegeven dat ze heel ver gaat, en dat ze moet beseffen dat er na de trouwdag nog een heel leven voor hen ligt. Het gaat niet alleen om die dag. Het gaat om de rest van je leven met elkaar delen.quote:Op zondag 7 april 2019 11:30 schreef Allures het volgende:
[..]
En zeggen dat je graag met je haar afspreekt en met haar kletst/iets gaat doen en dat je helemaal weer instroomt in het trouwen gebeuren als er ook echt een trouwdatum is? En dat je vind dat ze hem de ruimte moet geven om zelf op het punt te komen dat ie klaar is om haar te vragen
Hij zal er net zo goed wel iets uit halen, anders bleef hij niet. Als je niet wil kiezen of alles wel best vindt, dan kan zo een pushy partner ook juist chill zijn zodat hij dat niet hoeft te doen enzo.quote:Op zondag 7 april 2019 11:30 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, het is ook een pushover. En daar maakt zij gretig misbruik van. Goede relatie wel
Wil ze op deze toon ook kinderen?quote:Op zondag 7 april 2019 11:31 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nou heb al wel aangegeven dat ze heel ver gaat, en dat ze moet beseffen dat er na de trouwdag nog een heel leven voor hen ligt. Het gaat niet alleen om die dag. Het gaat om de rest van je leven met elkaar delen.
Ja, zij is best mooi en hij is geen fotomodel zeg maar. Dus dat is bij hem de reden denk ik.quote:Op zondag 7 april 2019 11:32 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Hij zal er net zo goed wel iets uit halen, anders bleef hij niet. Als je niet wil kiezen of alles wel best vindt, dan kan zo een pushy partner ook juist chill zijn zodat hij dat niet hoeft te doen enzo.
Niet dat ik er met plezier naar kijk ofzo, dus ik snap je irritatie prima.
Nee, ze willen geen kinderen. Ze haten kinderen.quote:
Ja precies, dus ga afzeggen want kan het echt niet aan vandaag. Normaal kan ik wel de schone schijn ophouden, vandaag kans dat er iets door de ruit vliegt.quote:Op zondag 7 april 2019 11:32 schreef Allures het volgende:
Maar als jij er ook in mee gaat
Misschien is het ook een manier van aandacht krijgen?
Je komt zo wel opdraven
Kijk aan, als hij daar blij van wordt..quote:Op zondag 7 april 2019 11:34 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, zij is best mooi en hij is geen fotomodel zeg maar. Dus dat is bij hem de reden denk ik.
Na die trouwerij gaat ze vast wel een nieuw project verzinnenquote:[..]
Nee, ze willen geen kinderen. Ze haten kinderen.
Daar is ze al mee bezig: een groter huis. Ze wil groter wonen. Wel van zijn salaris natuurlijk, want zij werkt maar 15 uur in de week ofzo. Want, van werken word je moe.quote:Op zondag 7 april 2019 11:37 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Na die trouwerij gaat ze vast wel een nieuw project verzinnen
lol, zo'n parasietquote:Op zondag 7 april 2019 11:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Daar is ze al mee bezig: een groter huis. Ze wil groter wonen. Wel van zijn salaris natuurlijk, want zij werkt maar 15 uur in de week ofzo. Want, van werken word je moe.
Dat is geheid een yes dear relatiequote:Op zondag 7 april 2019 11:30 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, het is ook een pushover. En daar maakt zij gretig misbruik van. Goede relatie wel
Misschien kunnen ze samen een yoga retraite beginnen op Bali.quote:Op zondag 7 april 2019 11:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Daar is ze al mee bezig: een groter huis. Ze wil groter wonen. Wel van zijn salaris natuurlijk, want zij werkt maar 15 uur in de week ofzo. Want, van werken word je moe.
Ik hoop voor hem dat ze het in het huishouden en de slaapkamer compenseertquote:Op zondag 7 april 2019 11:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, moe worden is een no no want werken is al teveel.quote:Op zondag 7 april 2019 11:40 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik hoop voor hem dat ze het in het huishouden en de slaapkamer compenseert
ik ging stukquote:Op zondag 7 april 2019 11:40 schreef Chia het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze samen een yoga retraite beginnen op Bali.
quote:Op zondag 7 april 2019 11:40 schreef Chia het volgende:
[..]
Ze klinkt wel superchill genoeg daarvoor jaquote:Op zondag 7 april 2019 11:40 schreef Chia het volgende:
[..]
Jij onderschat hoeveel werk een bruiloft organiseren isquote:Op zondag 7 april 2019 11:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee, moe worden is een no no want werken is al teveel.
quote:Op zondag 7 april 2019 11:40 schreef Chia het volgende:
[..]
Nee, ik heb een bepaald beeld van trouwen en dat is absoluut niet dit!quote:Op zondag 7 april 2019 11:43 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Op die manier wilde ik niet eens trouwen
Nee, vraag mij dan ook altijd af, hoe snel zouden ze weer gaan scheiden?quote:Op zondag 7 april 2019 11:44 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, ik heb een bepaald beeld van trouwen en dat is absoluut niet dit!
Wat zijn de nieuwe partneralimentatierichtlijnen? Dat of nieuwe schoenen die haar wel blablablaquote:Op zondag 7 april 2019 11:45 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee, vraag mij dan ook altijd af, hoe snel zouden ze weer gaan scheiden?
Zodra hij haar taxi blijft en ze van hem elke week voor veel geld kleren kan kopen best een tijdje. Ben benieuwd hoelang ze het vol gaan houden, want op een gegeven moment valt er niets meer te halen.quote:Op zondag 7 april 2019 11:45 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee, vraag mij dan ook altijd af, hoe snel zouden ze weer gaan scheiden?
Ik heb daar echt een hekel aan met elke vezel in mijn lichaamquote:Op zondag 7 april 2019 11:48 schreef Allures het volgende:
Ik snap echt niet dat er in 2019 nog vrouwen zijn die op het geld van een ander leven
En mannen fie nhet faciliteren
ja ik snap dus niet hoe je er content mee kunt zijn.quote:Op zondag 7 april 2019 11:50 schreef Samzz het volgende:
Als beide er content mee zijn, prima toch. Vriendin van me werkt ook niet, zij heeft t hele huishouden op zich genomen. Ze leven van zijn royale inkomen.
Mijn keuze zou het ook niet zijn. Maar zij zijn er gelukkig mee.quote:Op zondag 7 april 2019 11:53 schreef Allures het volgende:
[..]
ja ik snap dus niet hoe je er content mee kunt zijn.
Het huishouden is echt geen 40 uur per week. Dus zit jij lekker de bold te kijken terwijl hij werkt
Dat vind ik persoonlijk krom
En ik vind de afhankelijke positie ook niets. Tegenwoordig blijven heel veel mensen niet bij elkaar. Heb je wel je cv verneukt en niets opgebouwd.
Dat vooral.quote:Op zondag 7 april 2019 11:53 schreef Allures het volgende:
[..]
En ik vind de afhankelijke positie ook niets. Tegenwoordig blijven heel veel mensen niet bij elkaar. Heb je wel je cv verneukt en niets opgebouwd.
Snap niet wat er mis mee zou zijn. Zoals je zegt, als hun er toch gelukkig mee zijn.quote:Op zondag 7 april 2019 11:50 schreef Samzz het volgende:
Als beide er content mee zijn, prima toch. Vriendin van me werkt ook niet, zij heeft t hele huishouden op zich genomen. Ze leven van zijn royale inkomen.
Ja goed, dat is een consequentie. Maar goed, ze zijn al jaaaaaaaaren samen. Beide in de 45 - 50 jaar.quote:Op zondag 7 april 2019 11:56 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Snap niet wat er mis mee zou zijn. Zoals je zegt, als hun er toch gelukkig mee zijn.
Alleen als je uit elkaar zou gaan is het wel lastig.
De andere optie is bij de Blokker gaan werken en dat ding verkopen.quote:Op zondag 7 april 2019 11:56 schreef Allures het volgende:
Ik zou echt gillend gek worden als mijn grootste uitdaging van 2019 de nieuwe Karcher window vac is
Dus dat, ik denk dat tegenwoordig de uitdaging meer weegt dan een cushy leven voor een vrouw, uitzonderingen daargelaten.quote:Op zondag 7 april 2019 11:56 schreef Allures het volgende:
Ik zou echt gillend gek worden als mijn grootste uitdaging van 2019 de nieuwe Karcher window vac is
ik heb gelukkig wel iets meer optiesquote:Op zondag 7 april 2019 11:58 schreef O_o_ het volgende:
[..]
De andere optie is bij de Blokker gaan werken en dat ding verkopen.
Tel uit je winst.
Dat je geen baan hebt betekent niet automatisch dat je niks doet of niks bereikt.quote:Op zondag 7 april 2019 11:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dus dat, ik denk dat tegenwoordig de uitdaging meer weegt dan een cushy leven voor een vrouw, uitzonderingen daargelaten.
Het lijkt mij dat als je 60 of 70 bent je liever terugkijkt op wat je bereikt hebt dan oh ja het huis was altijd streeploos.
Dat bedoel ik ook niet, er zijn naast werken zat prestaties te bereiken. Alleen is het huishouden wel wat beperkt.quote:Op zondag 7 april 2019 12:01 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat je geen baan hebt betekent niet automatisch dat je niks doet of niks bereikt.
Beter 60-70 uurquote:
Ah okay, dan wel eensquote:Op zondag 7 april 2019 12:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook niet, er zijn naast werken zat prestaties te bereiken. Alleen is het huishouden wel wat beperkt.
Meer geld, meer goed.quote:Op zondag 7 april 2019 12:12 schreef Chia het volgende:
[..]
Als je dat nodig hebt om financieel zelfstandig (te kunnen) zijn gaat er ergens iets mis.
Een stal in je eentje runnen incl. al het onderhoud kan wel bijna een baan zijn.quote:Op zondag 7 april 2019 12:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook niet, er zijn naast werken zat prestaties te bereiken. Alleen is het huishouden wel wat beperkt.
Mijn ouders hadden het vroeger nodig om rond te komen. Mijn vader werkte ongeveer 60 uur per weekquote:
Wait whut??quote:Op zondag 7 april 2019 11:22 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ze laat waarschijnlijk alleen foto's zien, want ze is nog niet eens gevraagd door haar vriend. Scheelt ook dat ze hem niet pusht door expres foto's te sturen van trouwringen, locaties en bruidsjurken.
Echt Jezus, kan daar zo fucking pissed van worden.
Oh dat zal bestquote:Op zondag 7 april 2019 12:14 schreef Chia het volgende:
[..]
Een stal in je eentje runnen incl. al het onderhoud kan wel bijna een baan zijn.
quote:Op zondag 7 april 2019 12:17 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wait whut??
Een vriendin gaat al met dinnetjes bruidsmeisjes-jurken zoeken terwijl ze nog niet eens verloofd is?
Bridezilla incoming.
Voor haar vriend: RUN FORREST RUN!
Ik ben haar enige vriendin. Dus komt ze naar mij toe met dit soort dingen. Ben blij dat de rest van mijn vrienden mannen zijn, dan heb je dat soort toestanden nietquote:Op zondag 7 april 2019 12:17 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wait whut??
Een vriendin gaat al met dinnetjes bruidsmeisjes-jurken zoeken terwijl ze nog niet eens verloofd is?
Bridezilla incoming.
Voor haar vriend: RUN FORREST RUN!
Maar serieus ook gewoon bruidsmeisjes-jurken willen? Dat is echt typisch Amerikaans...quote:Op zondag 7 april 2019 12:19 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik ben haar enige vriendin. Dus komt ze naar mij toe met dit soort dingen. Ben blij dat de rest van mijn vrienden mannen zijn, dan heb je dat soort toestanden niet
Nee, ze wil het niet te groot. Ze heeft al wel locaties in haar hoofd en heeft al verschillende locaties gevraagd om een prijsopgavequote:Op zondag 7 april 2019 12:26 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Maar serieus ook gewoon bruidsmeisjes-jurken willen? Dat is echt typisch Amerikaans...
Is het zo'n TLC-doos die echt zo'n Amerikaanse bruiloft wil ofzo?
Maar ze is nog niet eens verloofdquote:Op zondag 7 april 2019 12:28 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, ze wil het niet te groot. Ze heeft al wel locaties in haar hoofd en heeft al naar verschillende locaties gevraagd om een prijsopgave
Die is niet goedquote:Op zondag 7 april 2019 12:28 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, ze wil het niet te groot. Ze heeft al wel locaties in haar hoofd en heeft al verschillende locaties gevraagd om een prijsopgave
Holy crap, de beste jongen heeft waarschijnlijk nog niet eens een ring gekocht!quote:Op zondag 7 april 2019 12:28 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, ze wil het niet te groot. Ze heeft al wel locaties in haar hoofd en heeft al verschillende locaties gevraagd om een prijsopgave
^ I'm with him ^quote:
Klinkt wanhopigquote:Op zondag 7 april 2019 12:28 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
"Ze wil het niet te groot".quote:Op zondag 7 april 2019 12:28 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ligt eraan.. Pics?quote:
Is ze toevallig ook nog vreemdgegaan?quote:Op zondag 7 april 2019 12:32 schreef Kopjechino het volgende:
Omdat ze zo heeft opgedrongen is ze al zover dat hij heeft gezegd haar dit jaar te vragen.
Ik begrijp er echt niets van
Hij weet dit, want ze heeft het over niets anders meer.
Maargoed, ik had haar al eerder gedumpt als ik hem was, voor alle dingen die ze al heeft geflikt..
Zou je serieus iemand willen die er mooi uitziet maar je op alle vlakken leegtrekt behalve je dick?quote:
quote:Op zondag 7 april 2019 12:33 schreef Harmankardon het volgende:
Neuk hem en dan geef je direct een reden om de boel af te blazen.
Niet fysiek, maar heeft wel met mannen behoorlijk persoonlijke dingen over hun relatie gedeeld. Ding die ze mij niet eens heeft verteld.quote:
Zou hem wel doen ja. En om eerlijk te zijn zouden hij en ik veel beter bij elkaar passenquote:Op zondag 7 april 2019 12:33 schreef Harmankardon het volgende:
Neuk hem en dan geef je direct een reden om de boel af te blazen.
Jaaaaaaaquote:Op zondag 7 april 2019 12:35 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zou je serieus iemand willen die er mooi uitziet maar je op alle vlakken leegtrekt behalve je dick?
Zelfs hinten vind tricky. Je kan het samen over de toekomst hebben, en je toekomstbeeld kenbaar maken. Maar iemand moet daar zelf mee komen.quote:Op zondag 7 april 2019 12:37 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Jaaaaaaa
Nee natuurlijk niet. Iemand die zo op trouwen aandringt zou ik sowieso niet meer vragen...af en toe wat hinten is wat anders.
Sorry, je klinkt niet als een vriendin. Afgezien van d'r uiterlijk geen positief woord gevallen over haar..quote:Op zondag 7 april 2019 12:19 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik ben haar enige vriendin. Dus komt ze naar mij toe met dit soort dingen. Ben blij dat de rest van mijn vrienden mannen zijn, dan heb je dat soort toestanden niet
Ik weet het, maar ze is wel echt een vriendin. Zit hier gewoon heel erg mee op dit moment.quote:Op zondag 7 april 2019 12:42 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Sorry, je klinkt niet als een vriendin. Afgezien van d'r uiterlijk geen positief woord gevallen over haar..
Het gaat hier toch niet over de posieve dingen nu?quote:Op zondag 7 april 2019 12:42 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Sorry, je klinkt niet als een vriendin. Afgezien van d'r uiterlijk geen positief woord gevallen over haar..
Maar hoe ga je het erover hebben dan?quote:Op zondag 7 april 2019 12:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zelfs hinten vind tricky. Je kan het samen over de toekomst hebben, en je toekomstbeeld kenbaar maken. Maar iemand moet daar zelf mee komen.
Echt hequote:Op zondag 7 april 2019 12:42 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Door het samen over de toekomst te hebben. Het zal heus wel eens op het woord vallen toch?quote:Op zondag 7 april 2019 12:46 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Maar hoe ga je het erover hebben dan?
En ik ga daar niet zelf mee komen hoor. Dan maar niet trouwen.
Snap dat het moeilijk is, maar probeer ook positief tegenwicht te vinden. Jij zou het ook niet leuk vinden als iemand je alleen zo omschrijft denk ik. Een meer genuanceerd beeld helpt over en weer.quote:Op zondag 7 april 2019 12:45 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ze is wel echt een vriendin. Zit hier gewoon heel erg mee op dit moment.
Normaal gesproken hebben we wel dezelfde humor, en staat ze vaak voor me klaar. Vooral als ik periodes heb waarin het minder gaat. Maar met dit soort dingen heeft ze even oog voor niets anders. En dat ik mij op dit moment vreselijk voel doet er dan niet toe.
Als je zegt vrienden te zijn, is een genuanceerder beeld schetsen wel zo prettig. Ook achter iemands rug om en in het algemeen voor jezelf. Niet omdat je niet mag klagen ofzo, maar omdat er mag ik hopen toch wel meer is dan alleen negativiteit.quote:Op zondag 7 april 2019 12:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het gaat hier toch niet over de posieve dingen nu?
Maar z'n gesprek begin je toch aan de hand van hints? Of zet je het op de agenda?quote:Op zondag 7 april 2019 12:47 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Door het samen over de toekomst te hebben. Het zal heus wel eens op het woord vallen toch?
Maar, jij wil dat je vriendin je vraagt dan? En anders niet?
Als je zegt vrienden te zijn, moet je ook gewoon de mindere dingen over iemand kunnen benoemen. Misschien is het melden van het feit dat het over een vriend gaat al de nuance.quote:Op zondag 7 april 2019 12:50 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Snap dat het moeilijk is, maar probeer ook positief tegenwicht te vinden. Jij zou het ook niet leuk vinden als iemand je alleen zo omschrijft denk ik. Een meer genuanceerd beeld helpt over en weer.
[..]
Als je zegt vrienden te zijn, is een genuanceerder beeld schetsen wel zo prettig. Ook achter iemands rug om en in het algemeen voor jezelf. Niet omdat je niet mag klagen ofzo, maar omdat er mag ik hopen toch wel meer is dan alleen negativiteit.
Zijn waarde was dat hij jou moest hinten en jij op je knieën moest om het te vragen? Of hoe moet ik dit lezen?quote:Op zondag 7 april 2019 12:47 schreef Allures het volgende:
[..]
Echt he
Ik ben overigens kei hard gehint hoor, richting een aanzoek
We hadden een andere waarde bij het huwelijk
Van de week op dat ene blog was de dame een tikje over de zeik dat de man alleen zijn veters strikte boven op de Eiffeltorenquote:Op zondag 7 april 2019 12:47 schreef Allures het volgende:
[..]
Echt he
Ik ben overigens kei hard gehint hoor, richting een aanzoek
We hadden een andere waarde bij het huwelijk
Natuurlijk is er meer dan dit. Maar ik wilde dit gewoon even kwijt. Ik snap het gewoon niet. Zoals ik al zei, we zijn vriendinnen hoe ze dan ook is. Daarbij is dit een probleem tussen haar en haar vriend, ik ben niet degene waarmee ze gaat trouwen.quote:Op zondag 7 april 2019 12:50 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Snap dat het moeilijk is, maar probeer ook positief tegenwicht te vinden. Jij zou het ook niet leuk vinden als iemand je alleen zo omschrijft denk ik. Een meer genuanceerd beeld helpt over en weer.
[..]
Als je zegt vrienden te zijn, is een genuanceerder beeld schetsen wel zo prettig. Ook achter iemands rug om en in het algemeen voor jezelf. Niet omdat je niet mag klagen ofzo, maar omdat er mag ik hopen toch wel meer is dan alleen negativiteit.
Zonder hints moet het gelijk op de agenda ja?quote:Op zondag 7 april 2019 12:52 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Maar z'n gesprek begin je toch aan de hand van hints? Of zet je het op de agenda?
Ik zeur dan ook over dat het nu alleen maar over de negatieve dingen gaat en dat het dan niet zo vriendschappelijk overkomt. Het is een lieve meid, maar dit of dat klinkt al iets anders in zo een context lijkt me.quote:Op zondag 7 april 2019 12:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je zegt vrienden te zijn, moet je ook gewoon de mindere dingen over iemand kunnen benoemen. Misschien is het melden van het feit dat het over een vriend gaat al de nuance.
Ik zou zo'n gast kunnen zijnquote:Op zondag 7 april 2019 12:53 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Van de week op dat ene blog was de dame een tikje over de zeik dat de man alleen zijn veters strikte boven op de Eiffeltoren
Ik snap prima dat je het kwijt wilquote:Op zondag 7 april 2019 12:53 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Natuurlijk is er meer dan dit. Maar ik wilde dit gewoon even kwijt. Ik snap het gewoon niet. Zoals ik al zei, we zijn vriendinnen hoe ze dan ook is. Daarbij is dit een probleem tussen haar en haar vriend, ik ben niet degene waarmee ze gaat trouwen.
Aan de andere kant zit ik er wel middenin, juist omdat ik haar enige vriendin ben.
Had het iets subtieler kunnen brengen, maar ik zit al niet lekker in mijn vel dus dan breng ik het op deze manier.quote:Op zondag 7 april 2019 12:55 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik snap prima dat je het kwijt wil, het gaat me meer om de manier waarop.
Misschien er niet zo van uitgaan dat de vriendschap automatisch niet deugt als het over de negatieve kanten gaat.quote:Op zondag 7 april 2019 12:54 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik zeur dan ook over dat het nu alleen maar over de negatieve dingen gaat en dat het dan niet zo vriendschappelijk overkomt. Het is een lieve meid, maar dit of dat klinkt al iets anders in zo een context lijkt me.
Je kunt hinten in verschillende soorten en maten natuurlijkquote:Op zondag 7 april 2019 12:54 schreef Chia het volgende:
[..]
Zonder hints moet het gelijk op de agenda ja?
Dit is minder sjiek.quote:Op zondag 7 april 2019 12:36 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zou hem wel doen ja. En om eerlijk te zijn zouden hij en ik veel beter bij elkaar passen
En bedankt hequote:Op zondag 7 april 2019 12:59 schreef Chia het volgende:
Eigenlijk is lang haar een logischer schoonheidsideaal voor mannen dan voor vrouwen. Voor mannen zou het jeugdigheid en vruchtbaarheid kunnen symboliseren. Lekkere kop met haar = niet kaal of kalend en lang haar benadrukt dat extra.
quote:Op zondag 7 april 2019 12:56 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
En je hebt lang haar en een goed gebitTrouwen?
quote:
Ik ben niet sjiek. Maar dit is in theorie he, als ik met zo iemand een relatie zou aangaan zou het ook niet werken. Hij wil bijvoorbeeld nooit de deur uit, ik absoluut wel. Wil dingen zien, dingen doen.quote:
Niet zozeer subtieler, maar meer gebalanceerd zou ik willen zeggen. Zeker als je je kut voelt, kan het ook voor jou prettiger zijn om niet alleen het negatieve te benadrukken.quote:Op zondag 7 april 2019 12:57 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Had het iets subtieler kunnen brengen, maar ik zit al niet lekker in mijn vel dus dan breng ik het op deze manier.
Daarom typ ik ook dat iets klinkt alsof, omdat ik dat dus niet kan beoordelenquote:Op zondag 7 april 2019 12:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Misschien er niet zo van uitgaan dat de vriendschap automatisch niet deugt als het over de negatieve kanten gaat.
Nee, maar ik heb de jurk al welquote:Op zondag 7 april 2019 13:01 schreef Trashcanman het volgende:
[..]![]()
Heb je de kleding voor de bruidsmeisjes en de locatie al uitgezocht?
Zo iets hardop denken komt toch niet zo loyaal over imho. Al zal je het geheid niet zo rot bedoelen.quote:Op zondag 7 april 2019 13:02 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik ben niet sjiek. Maar dit is in theorie he, als ik met zo iemand een relatie zou aangaan zou het ook niet werken. Hij wil bijvoorbeeld nooit de deur uit, ik absoluut wel. Wil dingen zien, dingen doen.
En daarbij, van vriendjes van je vriendinnen blijf je af.
Hij vond het huwelijk niets toevoegen, ik welquote:Op zondag 7 april 2019 12:53 schreef Chia het volgende:
[..]
Zijn waarde was dat hij jou moest hinten en jij op je knieën moest om het te vragen? Of hoe moet ik dit lezen?
Ha nee, dan haal ik het altaar niet zonder de grond te kussen denk ikquote:Op zondag 7 april 2019 13:05 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Met 5 meter sleep? Want superpractisch
quote:Op zondag 7 april 2019 13:04 schreef Allures het volgende:
[..]
Hij vond het huwelijk niets toevoegen, ik wel
Dus daar heb ik wel duidelijk op gehint. En over gecommuniceerd ook, toen hinten niet genoeg was
En juist omdat het voor hem om het even was vond ie het ook niet erg om te doen zeg maar. En toen we het aan het plannen waren gaf ie juist aan dat ie het wel heel tof vond omdat je dan toch heel bewust bezig bent met waarom je voor elkaar kiest en met dingen voor elkaar doen die speciaal zijn. Zoals zijn aanzoek. Vond ie toch wel heel tof om voor mij te kunnen doen zeg maar
Maar als ik niet aan had gegeven dat het voor mij belangrijk was waren we dus niet getrouwd
Dat is waar, zit alleen in een negatieve vibe op dit moment. Dan zie ik alles heel zwart-witquote:Op zondag 7 april 2019 13:02 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Niet zozeer subtieler, maar meer gebalanceerd zou ik willen zeggen. Zeker als je je kut voelt, kan het ook voor jou prettiger zijn om niet alleen het negatieve te benadrukken.
Dat is wat ik zo leuk aan je vind: altijd down to earth.quote:Op zondag 7 april 2019 13:06 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ha nee, dan haal ik het altaar niet zonder de grond te kussen denk ik
Nee, ik bedoel het zeker niet rot.quote:Op zondag 7 april 2019 13:04 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Zo iets hardop denken komt toch niet zo loyaal over imho. Al zal je het geheid niet zo rot bedoelen.
Niet echt vergelijkbaar, zeg maar.quote:Op zondag 7 april 2019 13:09 schreef Allures het volgende:
Het klinkt gewoon niet respectvol over haar als persoon. Niet als een kleine ergenis over de volgorde waarin zij dr bruiloft aan het plannen is
Ik heb ook vriendinnen waarbij ik me wel eens erger aan een handeling (en dan is dat ook altijd iets dat ik ook tegen die vriendin zelf ook zo zeg), bijvoorbeeld afspraken vergeten. Maar ik praat niet zo respectloos over ze als geheel zeg maar
Weet je nog hoe vervelend je het vond toen je collega's het over jou hadden?
Probeer eens te bedenken hoe het voor haar is als ze hier leest
Ze leest hier toch nietquote:Op zondag 7 april 2019 13:09 schreef Allures het volgende:
Het klinkt gewoon niet respectvol over haar als persoon. Niet als een kleine ergenis over de volgorde waarin zij dr bruiloft aan het plannen is
Ik heb ook vriendinnen waarbij ik me wel eens erger aan een handeling (en dan is dat ook altijd iets dat ik ook tegen die vriendin zelf ook zo zeg), bijvoorbeeld afspraken vergeten. Maar ik praat niet zo respectloos over ze als geheel zeg maar
Therethere.gifquote:Op zondag 7 april 2019 13:13 schreef O_o_ het volgende:
Ik voel me ook weleens rot als jullie negatief over me praten.
Ik ken jou natuurlijk niet, maar voor mij helpt het wel in zulke zwarte periodes om er meer wit tegenover te zetten. Juist om er niet in te blijven hangen en omdat ik het zelf ook prettiger zou vinden als men naast de negatieve shit ook redeeming qualities erbij noemt. Zeker men die dicht bij je staan enzo..quote:Op zondag 7 april 2019 13:06 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat is waar, zit alleen in een negatieve vibe op dit moment. Dan zie ik alles heel zwart-wit
Maar ik weet heus wel de goede kanten in te zien van onze vriendschap. We hebben al zoveel meegemaakt. Zal haar bijvoorbeeld altijd dankbaar zijn dat ik als enige van mijn vrienden bij haar terecht kon toen ik weg was gegaan bij mijn ex. Iedereen liet me vallen, en zij nam me mee om sushi te eten. Dat soort dingen.
En humor, want voor je gevallen ditdatquote:Op zondag 7 april 2019 13:06 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Dat is wat ik zo leuk aan je vind: altijd down to earth.
Snap ik helemaal, ben het ook met je eens. Maar ze weet het zelf ook wel, en ze weet ook dat ik er anders over denk.quote:Op zondag 7 april 2019 13:09 schreef Allures het volgende:
En toch zit ze zwaar in je allergie.quote:Op zondag 7 april 2019 13:15 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Snap ik helemaal, ben het ook met je eens. Maar ze weet het zelf ook wel, en ze weet ook dat ik er anders over denk.
Ik benoemde alleen de negatieve dingen, waardoor alles een beetje uit de context is gehaald en niet het complete beeld schetst. Zoals ik al zij ben ik haar ook dankbaar voor dingen, en over het algemeen is het altijd gezellig. Ik doe er ook niet schijnheilig over tegen haar, heb ook gezegd dat ik zoiets niet zou opdringen en dat ik opgevoed ben met hard werken dus dat ook gewoon doe. Zij geeft aan dat niet te willen, en dat ze prima kan leven van haar kleine salaris en dat van haar vriend. Is haar keus, moet ze zelf weten
Iedereen is anders, en ze is zoals ze is. Helemaal prima.
Een geval apart wel.quote:Op zondag 7 april 2019 13:15 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
En humor, want voor je gevallen ditdat
Ook dit, kan dit niet echt aan iemand kwijt. Misschien volgende keer even een dagboek aanschaffen voor dit soort dingenquote:Op zondag 7 april 2019 13:12 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ze leest hier toch niet
Even wat stoom afblazen en weer verder. Neemt het wel heel serieus nu.
quote:Op zondag 7 april 2019 13:04 schreef Allures het volgende:
[..]
Hij vond het huwelijk niets toevoegen, ik wel
Dus daar heb ik wel duidelijk op gehint. En over gecommuniceerd ook, toen hinten niet genoeg was
En juist omdat het voor hem om het even was vond ie het ook niet erg om te doen zeg maar. En toen we het aan het plannen waren gaf ie juist aan dat ie het wel heel tof vond omdat je dan toch heel bewust bezig bent met waarom je voor elkaar kiest en met dingen voor elkaar doen die speciaal zijn. Zoals zijn aanzoek. Vond ie toch wel heel tof om voor mij te kunnen doen zeg maar
Maar als ik niet aan had gegeven dat het voor mij belangrijk was waren we dus niet getrouwd
Wmb mik je het gewoon hier in de groep. Heb je er nog wat feedback op enzo.quote:Op zondag 7 april 2019 13:18 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ook dit, kan dit niet echt aan iemand kwijt. Misschien volgende keer even een dagboek aanschaffen voor dit soort dingen
Is dat die vriendin die gaat trouwen?quote:Op zondag 7 april 2019 13:15 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Snap ik helemaal, ben het ook met je eens. Maar ze weet het zelf ook wel, en ze weet ook dat ik er anders over denk.
Ik benoemde alleen de negatieve dingen, waardoor alles een beetje uit de context is gehaald en niet het complete beeld schetst. Zoals ik al zij ben ik haar ook dankbaar voor dingen, en over het algemeen is het altijd gezellig. Ik doe er ook niet schijnheilig over tegen haar, heb ook gezegd dat ik zoiets niet zou opdringen en dat ik opgevoed ben met hard werken dus dat ook gewoon doe. Zij geeft aan dat niet te willen, en dat ze prima kan leven van haar kleine salaris en dat van haar vriend. Is haar keus, moet ze zelf weten
Iedereen is anders, en ze is zoals ze is. Helemaal prima.
Tuurlijk kun je het hier ook kwijt. Iedereen zeurt, hoort erbij en jij ookquote:Op zondag 7 april 2019 13:18 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ook dit, kan dit niet echt aan iemand kwijt. Misschien volgende keer even een dagboek aanschaffen voor dit soort dingen
Doe ik ook. Het is niet zo dat ik afhankelijk ben van onze vriendschap. Paar jaar terug was dit anders geweest, maar nu niet.quote:Op zondag 7 april 2019 13:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is dat die vriendin die gaat trouwen?
Kun je niet gewoon accepteren dat ze gewoon gaat trouwen, jou veel minder gaat zien. Maar de momenten dat je elkaar wel ziet gewoon leuk houden?
En doorrrr!
Ow jammer. Vond 't wel een leuk onderwerpquote:Op zondag 7 april 2019 13:24 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Doe ik ook. Het is niet zo dat ik afhankelijk ben van onze vriendschap. Paar jaar terug was dit anders geweest, maar nu niet.
Ik gun het haar, alleen de manier waarop had ik persoonlijk anders aangepakt.
Maar goed. Klaar. Genoeg hierover
Van mij mag je er op voortbordurenquote:Op zondag 7 april 2019 13:26 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ow jammer. Vond 't wel een leuk onderwerp
Waar gaan we het nu over hebben?quote:Op zondag 7 april 2019 13:26 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ow jammer. Vond 't wel een leuk onderwerp
Drumgodquote:Op zondag 7 april 2019 13:28 schreef Trashcanman het volgende:
Trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr! Heb echt een zwak voor dit soort drumwerk
Koters zijn wel zo'n punt waarop een vriendschap kan stuklopen though. Maar dat ligt ook echt aan het karakter van die vrienden zelf.quote:Op zondag 7 april 2019 13:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn vriendin kreeg als eerste een kindvan haar groep met 4 beste vriendinnen.
Daar is ook veel verdriet en gezeur om geweest. Gingen ze naar een disco en vonden ze het raar dat ze om 1:00 alweer wegging. Waarom niet gewoon een weekend oppas enz.
Nu hebben ze zelf kinderen en zijn het de meest degelijke moekes ooit geworden.![]()
Wel nog steeds goede vriendinnen.
Ja, is de laatste tijd best crap met wat er in Nederland optreedt heb ik het idee.quote:Op zondag 7 april 2019 13:32 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Die mogen ook wel wat vaker hier in de buurt optreden.
Nee joh! De afgelopen maanden zo veel moeten laten schieten ivm geen tijd en mijn agenda voor de komende tijd loopt ook al aardig vol.quote:Op zondag 7 april 2019 13:34 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, is de laatste tijd best crap met wat er in Nederland optreedt heb ik het idee.
Nice!quote:Op zondag 7 april 2019 13:34 schreef Californium het volgende:
1 van beste dinnetjes is nu net moeder en dat gaat hartstikke prima gelukkig. Ze is super relaxed als moeder en idd ook het type dat kind waarschijnlijk ook gewoon meeneemt enzo. Is altijd even afwachten hoe dat gaat draaien. Binnenkort ga ik even avondje oppassen terwijl mama en papa lekker gaan eten.
Ik ken een stel die net ouders zijn geworden en krijg het gevoel dat hij er helemaal niet blij mee is. Wil het liefst nog een paar pillen poppen op feestjes en er komt geen positief woord uit over zijn kind. Echt erg om te horen..quote:Op zondag 7 april 2019 13:34 schreef Californium het volgende:
1 van beste dinnetjes is nu net moeder en dat gaat hartstikke prima gelukkig. Ze is super relaxed als moeder en idd ook het type dat kind waarschijnlijk ook gewoon meeneemt enzo. Is altijd even afwachten hoe dat gaat draaien. Binnenkort ga ik even avondje oppassen terwijl mama en papa lekker gaan eten.
Ik ga helaas bijna nooitquote:Op zondag 7 april 2019 13:35 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Nee joh! De afgelopen maanden zo veel moeten laten schieten ivm geen tijd en mijn agenda voor de komende tijd loopt ook al aardig vol.
Welke zalen ga je standaard naar toe?
Welkom terug trouwens!quote:Op zondag 7 april 2019 13:34 schreef Californium het volgende:
Haha classicquote:Op zondag 7 april 2019 13:36 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik ken een stel die net ouders zijn geworden en krijg het gevoel dat hij er helemaal niet blij mee is. Wil het liefst nog een paar pillen poppen op feestjes en er komt geen positief woord uit over zijn kind. Echt erg om te horen..
Oppassen is wel lachen ja. Beetje het jong met nerf beschieten en met lego spelenquote:Op zondag 7 april 2019 13:36 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nice!
Hoop dat m'n broertje en z'n vriendin snel kinderen krijgen. Wil ook oppassen
Graspoep?quote:Op zondag 7 april 2019 13:38 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik ga helaas bijna nooit
Heb wel twee festivals op mijn agenda staan dit jaar.
Ajjjquote:Op zondag 7 april 2019 13:36 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik ken een stel die net ouders zijn geworden en krijg het gevoel dat hij er helemaal niet blij mee is. Wil het liefst nog een paar pillen poppen op feestjes en er komt geen positief woord uit over zijn kind. Echt erg om te horen..
Eens, al ben ik vooralsnog dit jaar alleen nog maar naar Tivoli Vredenburg en De Helling geweest.quote:Op zondag 7 april 2019 13:36 schreef Trashcanman het volgende:
Tivoli vredenburg was wel even een tijdje echt bout qua programmering iig.
Merciquote:
quote:Op zondag 7 april 2019 13:39 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Oppassen is wel lachen ja. Beetje het jong met nerf beschieten en met lego spelen
Ik vooral veel in db's en Amsterdam. En voor de komende tijd weer wat vaker de 013quote:Op zondag 7 april 2019 13:40 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Eens, al ben ik vooralsnog dit jaar alleen nog maar naar Tivoli Vredenburg en De Helling geweest.
Ja preciesquote:Op zondag 7 april 2019 13:39 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Oppassen is wel lachen ja. Beetje het jong met nerf beschieten en met lego spelen
Moet die agenda's ook weer eens checken. Wat heb je naast Heino nog meer in de planning?quote:Op zondag 7 april 2019 13:41 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik vooral veel in db's en Amsterdam. En voor de komende tijd weer wat vaker de 013
Hopelijk spot je Iwanius nog een keerquote:Op zondag 7 april 2019 13:43 schreef MCH het volgende:
Doodeng, net een fokker in het wild gespot (hi @:driepink)
Dat is inderdaad best eng.quote:Op zondag 7 april 2019 13:43 schreef MCH het volgende:
Doodeng, net een fokker in het wild gespot (hi @Driepink)
Ik begrijp dat nooit zo goed. Praat je vooraf dan nooit over eventuele veranderingen en hoe daar mee om te gaan?quote:Op zondag 7 april 2019 13:48 schreef Allures het volgende:
Wij hadden ook zo'n papa in de vriendengroep waarbij het kwartje gewoon maar niet viel. Toen we op kraamvisite waren probeerde ie een festivalweekendje te plannen en wij+ de mama waren van euhm en de baby? En hij van ja dan blijf jij daar mee thuis? En zijwe moeten even praten maat
Oh
Zullen we dit weekend op stap dan?
Etc
Ja godver. Dat heeft mijn pa ook bij mij geflikt: ik heb een tijd gedacht dat ik de deurklinkstoppers die ze in de locale sporthal hadden niet uit elkaar mocht draaien ivm explosiegevaarquote:Op zondag 7 april 2019 13:42 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja preciesen ze de grootste onzin wijsmaken natuurlijk.
Sommige mensen zien dat niet of willen het niet zien. Best apart dat mensen zo naïef kunnen zijnquote:Op zondag 7 april 2019 13:50 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik begrijp dat nooit zo goed. Praat je vooraf dan nooit over eventuele veranderingen en hoe daar mee om te gaan?
Lijkt me dat je daar 9 maanden voor hebt inderdaadquote:Op zondag 7 april 2019 13:50 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik begrijp dat nooit zo goed. Praat je vooraf dan nooit over eventuele veranderingen en hoe daar mee om te gaan?
quote:Op zondag 7 april 2019 13:51 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ja godver. Dat heeft mijn pa ook bij mij geflikt: ik heb een tijd gedacht dat ik de deurklinkstoppers die ze in de locale sporthal hadden niet uit elkaar mocht draaien ivm explosiegevaar
Hoe is het met je labrelatie?quote:Op zondag 7 april 2019 13:51 schreef Californium het volgende:
[..]
Lijkt me dat je daar 9 maanden voor hebt inderdaad
Lijkt me nou juist iets dat je vooraf wil testen en niet denkt of hoopt dat het heus wel automagisch verandert als de baby er is..quote:Op zondag 7 april 2019 13:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sommige mensen zien dat niet of willen het niet zien. Best apart dat mensen zo naïef kunnen zijn
Minstens jaquote:Op zondag 7 april 2019 13:51 schreef Californium het volgende:
[..]
Lijkt me dat je daar 9 maanden voor hebt inderdaad
Ja maar het schijnt serieus dat mannen dat niet kunnen ervaren/inschatten tijdens de zwangerschap op een manier zoals een vrouw dat doet/kan omdat zij de baby draagtquote:Op zondag 7 april 2019 13:50 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Is geen relatie meer hahahaquote:
Heino was coolquote:Op zondag 7 april 2019 13:43 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Moet die agenda's ook weer eens checken. Wat heb je naast Heino nog meer in de planning?
Pixiesquote:Op zondag 7 april 2019 13:53 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Heino was cool
Heb roadburn (duhh), pitfest en mogelijk Graspoep in de planning. Verder Alice in Chains, Cosmic psychos, Joy Division coverband, Pixies, Devin Townshend en Shonen Knife. En nog iets waar ik even niet op kan komen.
Scheelt.quote:Op zondag 7 april 2019 13:53 schreef Californium het volgende:
[..]
Is geen relatie meer hahahaGewoon vrienden nu en dat werkt prima
Dat gevoel enzo dat snap ik en zie ik ook om me heen. Maar het zegt mij ook wel iets over loyaliteit denk ik, als je meteen al iets gaat inplannen en er van uitgaat dat zij dan wel thuis blijft wanneer jij gaat festivallen.quote:Op zondag 7 april 2019 13:53 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja maar het schijnt serieus dat mannen dat niet kunnen ervaren/inschatten tijdens de zwangerschap op een manier zoals een vrouw dat doet/kan omdat zij de baby draagt
Dus zij kunnen het beredeneren (en dus gouden bergen beloven) maar niet voelen. En vrouwen voelen het al bijna een jaar eerder omdat zij het kind al dragen. Mannen beginnen pas met het voelen als het kind er is
Helemaal mee eens. Ik wil qua verdeling van zorgtaken toch wel scherp hebben dat ik geen moederkloek ben die tijdens festivalweekenden lekker thuis blijft zodat pa altijd degene is die uit kan.quote:Op zondag 7 april 2019 13:50 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oh al geweestquote:Op zondag 7 april 2019 13:53 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Heino was cool
Heb roadburn (duhh), pitfest en mogelijk Graspoep in de planning. Verder Alice in Chains, Cosmic psychos, Joy Division coverband, Pixies, Devin Townshend en Shonen Knife. En nog iets waar ik even niet op kan komen.
Devin isquote:Op zondag 7 april 2019 13:53 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Heino was cool
Links?quote:Op zondag 7 april 2019 13:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je niet zo verdomde links was was je nog retecool ook nog.
Waarom niet? Als hij dat omgekeerd ook voor jou doet, zie ik niet zo een probleem er inquote:Op zondag 7 april 2019 13:56 schreef Chia het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik wil qua verdeling van zorgtaken toch welk scherp hebben dat ik geen moederkloek ben die tijdens festivalweekenden lekker thuis blijft zodat pa altijd degene is die uit kan.En dan wel voordat ik een baby in mijn buik laat stoppen.
Agenda stroomt vol met plannen, maar vooralsnog geen concertkaartjes gekocht. Beetje onhandig als je tig dingen in hetzelfde weekend als een festival hebt enzoquote:
Vandaar 'altijd', dat er dus geen wederkerigheid is.quote:Op zondag 7 april 2019 13:59 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Waarom niet? Als hij dat omgekeerd ook voor jou doet, zie ik niet zo een probleem er inMaar wel in overleg ja, vooraf.
Hij stond er gewoon niet bij stil en het duurde even voor zijn hoofd er aan gewend was dat ie voortaan anders moest denken. Was gewoon grappig om te zien dat dat kwartje niet viel. Hij zou zo zijn baby ook ergens vergeten zijn denk ikquote:Op zondag 7 april 2019 13:56 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dat gevoel enzo dat snap ik en zie ik ook om me heen. Maar het zegt mij ook wel iets over loyaliteit denk ik, als je meteen al iets gaat inplannen en er van uitgaat dat zij dan wel thuis blijft wanneer jij gaat festivallen.
Overigens ken ik het ook omgekeerd, die papa zorgt op 1 festivalweekend per jaar na zijn kind alleen op.
Dit jaquote:Op zondag 7 april 2019 13:57 schreef Californium het volgende:
Ik denk dat het goed is dat mama en papa ook los een leven blijven hebben. Maar om tijdens het kraambezoek dat al plannen zonder overleg
Oh zo, okquote:Op zondag 7 april 2019 14:01 schreef Chia het volgende:
[..]
Vandaar 'altijd', dat er dus geen wederkerigheid is.
Mooi dat het goed gekomen isquote:Op zondag 7 april 2019 14:01 schreef Allures het volgende:
[..]
Hij stond er gewoon niet bij stil en het duurde even voor zijn hoofd er aan gewend was dat ie voortaan anders moest denken. Was gewoon grappig om te zien dat dat kwartje niet viel. Hij zou zo zijn baby ook ergens vergeten zijn denk ik
Is helemaal goed gekomen hoor. Zelfs een andere carrière nu. Doet wat met kinderen nu en parttime, beide.
Kim Kquote:Op zondag 7 april 2019 14:03 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oh zo, ok
[..]
Mooi dat het goed gekomen is![]()
Dat is wel een van mijn grootste angsten ja, dat ik zo een kind zou vergeten. Mijn handtas is soms al een uitdaging
Ja, dat is waarquote:Op zondag 7 april 2019 14:06 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Die heeft nog personeel om daarbij te helpen
Ik bedoelde eigenlijk meer een p.a. die er achteraan loopt en subtiel erop kan wijzen dat je iets vergeet of het zelf oppakt alsof dat het plan all along is ofzoquote:Op zondag 7 april 2019 14:07 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, dat is waar
Maar toch, als ik een kind krijg wil ik het niet laten opvoeden door iemand anders.
Vervolgens gaat het kind zich afzetten tegen je en wordt the most goody two shoes everquote:Op zondag 7 april 2019 14:11 schreef Belsezar het volgende:
Ik zou denk ik worst dad ever zijn. Niet dat ik kids zou vergeten of geen tijd voor ze zou maken maar meer dat ik mee zou doen aan kattenkwaad en ongein en de moeder extra hoofdpijn zou bezorgen
Strapping Young Lad @ waldrock is ook nog altijd een van de tofste dingen die ik live heb mogen meemaken. Devvy op de iets subtielere toer gaat er ook altijd in natuurlijkquote:
Ah zoquote:Op zondag 7 april 2019 14:11 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk meer een p.a. die er achteraan loopt en subtiel erop kan wijzen dat je iets vergeet of het zelf oppakt alsof dat het plan all along is ofzo![]()
Eens, al zijn er natuurlijk ook gevallen waarin een nanny simpelweg een betere en stabiele situatie oplevert, maar goed..
Over friese festivals gesproken, Dokkem Open Air is er dit jaar weerquote:Op zondag 7 april 2019 14:12 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Strapping Young Lad @ waldrock is ook nog altijd een van de tofste dingen die ik live heb mogen meemaken. Devvy op de iets subtielere toer gaat er ook altijd in natuurlijk
Heb m'n neefje in het noorden er nog niet over gehoord.. Ook niet over Stonehenge nu ik er over nadenk..quote:Op zondag 7 april 2019 14:13 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Over friese festivals gesproken, Dokkem Open Air is er dit jaar weer
Voor het geleur met brengen en halen van allerlei dingen lijkt het me wel fijn om iemand te hebben.quote:Op zondag 7 april 2019 14:07 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, dat is waar
Maar toch, als ik een kind krijg wil ik het niet laten opvoeden door iemand anders.
Ja, dat lijkt mij inderdaad ook fijn. Scheelt ook veel tijdquote:Op zondag 7 april 2019 14:15 schreef Chia het volgende:
[..]
Voor het geleur met brengen en halen van allerlei dingen lijkt het me wel fijn om iemand te hebben.
Ja zou kunnen, papa is rebels en stout dus ik ga volwassen zijn. En ik: WTF is dat mijn kind?!?!quote:Op zondag 7 april 2019 14:12 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Vervolgens gaat het kind zich afzetten tegen je en wordt the most goody two shoes ever
Dan moet je neefje even wakker wordenquote:Op zondag 7 april 2019 14:15 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Heb m'n neefje in het noorden er nog niet over gehoord.. Ook niet over Stonehenge nu ik er over nadenk..
Werd altijd helemaal para van die clipquote:
Dit gebeurt in mijn familiequote:Op zondag 7 april 2019 14:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja zou kunnen, papa is rebels en stout dus ik ga volwassen zijn. En ik: WTF is dat mijn kind?!?!
Jup genoeg te doen in het noorden. In Drenthe heb je zo dus pitfest en Graveland (met oaquote:Op zondag 7 april 2019 14:20 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dan moet je neefje even wakker wordenInto the grave is ook aan het uitbreiden trouwens, als je toch bezig bent..
Pitfest was dacht ik sowieso al geen kopje thee voor me, maar zal Graveland ook nog even checken danquote:Op zondag 7 april 2019 14:25 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Jup genoeg te doen in het noorden. In Drenthe heb je zo dus pitfest en Graveland (met oaEntombed
)
Drenthe vond ik altijd een grote flop qua podiummuziek. Niks lijkt daar aan te slaan.quote:Op zondag 7 april 2019 14:25 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Jup genoeg te doen in het noorden. In Drenthe heb je zo dus pitfest en Graveland (met oaEntombed
)
Pitfest is te veel grind voor je?quote:Op zondag 7 april 2019 14:26 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Pitfest was dacht ik sowieso al geen kopje thee voor me, maar zal Graveland ook nog even checken danFestivalseizoen is coming
![]()
Omgeving Emmen is van eerder uit echt zo dood als maar kan inderdaad. Geen enkel iniatief bleef daar lang overeind.quote:Op zondag 7 april 2019 14:28 schreef MCH het volgende:
[..]
Drenthe vond ik altijd een grote flop qua podiummuziek. Niks lijkt daar aan te slaan.
Ken het niet eens. Is het medieval?quote:Op zondag 7 april 2019 14:33 schreef Kopjechino het volgende:
Vrienden vragen net of ik meega naar Kingsland festival. Iemand wel eens geweest?
Jep, dan liever Mardukquote:Op zondag 7 april 2019 14:30 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Pitfest is te veel grind voor je?
Marduk staat ook op gl, vind het zelf niet de meest boeiende band.
Zou dan echt voor Entombed en The Crown gaan, die laatste heb ik ook nog nooit live gezien.
quote:Op zondag 7 april 2019 14:34 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Jep, dan liever MardukAl vind ik die ook niet heel boeiend. The Crown ben ik niet zo bekend mee, zal eens gaan luisteren.
Wel lekker als je weer een band van je live wenslijstje kan schrappen
Dat Koningsdaggebeuren op meerdere locaties?quote:Op zondag 7 april 2019 14:33 schreef Kopjechino het volgende:
Vrienden vragen net of ik meega naar Kingsland festival. Iemand wel eens geweest?
Snap ikquote:Op zondag 7 april 2019 14:37 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Thrash/death met een melodieus randje. Typisch Zweeds van rond de eeuwwisseling. Kinda like it though
Fijne middagquote:Op zondag 7 april 2019 14:41 schreef Trashcanman het volgende:
Ik zoek de buitenlucht maar eens op, fijne middag nog jongs!
Ik had er nog niet zo over nagedacht maar zou zomaar kunnen inderdaad. Dat ik als vader te horen krijg, dad grow up, you are giving mom a migraine.quote:
Dad you're embarressing mequote:Op zondag 7 april 2019 14:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik had er nog niet zo over nagedacht maar zou zomaar kunnen inderdaad. Dat ik als vader te horen krijg, dad grow up, you are giving mom a migraine.
Dad, you need to stop!quote:Op zondag 7 april 2019 14:52 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dad you're embarressing meIk kreeg het nog weleens van een ouder te horen dat ik te braaf was
Gewoon doen met de kinderen van vrienden, het is enigquote:Op zondag 7 april 2019 15:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dad, you need to stop!
Why? I am just dancing in the schoolyard.
Ja dat zou ik zijn![]()
Zolang je op de MainStage blijft lijkt het me wel een mooi feestjequote:Op zondag 7 april 2019 14:33 schreef Kopjechino het volgende:
Wist niet eens dat het met Koningsdag te maken hadquote:Op zondag 7 april 2019 15:12 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Zolang je op de MainStage blijft lijkt het me wel een mooi feestje
Ik heb dat echt nooit. Maar denk ook wel dat het voor vrouwen lastiger is. Al houd ik wel het meeste wat ik bestel de laatste tijd.quote:Op zondag 7 april 2019 15:29 schreef Vinniiee het volgende:
Laatst wat kleding besteld met de intentie de helft weer terug te sturen. Blijkt alles wel te bevallen.
quote:Op zondag 7 april 2019 15:35 schreef Californium het volgende:
Ik heb een glimmend fornuis en oven. Nu wil ik niet meer koken totdat ik ga verhuizen omdat ik het niet nog een keer wil schoonmaken
Magnetronquote:Op zondag 7 april 2019 15:35 schreef Californium het volgende:
Ik heb een glimmend fornuis en oven. Nu wil ik niet meer koken totdat ik ga verhuizen omdat ik het niet nog een keer wil schoonmaken
= combi ovenquote:
Weet je al wel waarheen?quote:Op zondag 7 april 2019 15:41 schreef Californium het volgende:
[..]
= combi oven
En ik heb niet eens een baan dus weet ook nog niet wanneer ik ga verhuizen dus waarschijnlijk ga ik verhongeren
Nimma-lovequote:
Geen idee, ben ook niet de gemakkelijkste meestalquote:Op zondag 7 april 2019 15:33 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik heb dat echt nooit. Maar denk ook wel dat het voor vrouwen lastiger is. Al houd ik wel het meeste wat ik bestel de laatste tijd.
Ik ben wel makkelijk, maar shirtjes met knoopjes is lastigquote:Op zondag 7 april 2019 15:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee, ben ook niet de gemakkelijkste meestal
Moet je niet zo dik zijn.quote:Op zondag 7 april 2019 15:47 schreef ElDinosaur het volgende:
Waarom is mijn maat altijd uitverkocht bij zalando
Niet kopen in de uitverkoop?quote:Op zondag 7 april 2019 15:47 schreef ElDinosaur het volgende:
Geen ecto meer op voorraad?quote:Op zondag 7 april 2019 15:47 schreef ElDinosaur het volgende:
Welke maat heb je dan?quote:Op zondag 7 april 2019 15:47 schreef ElDinosaur het volgende:
*plop* *plop*quote:Op zondag 7 april 2019 15:47 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik ben wel makkelijk, maar shirtjes met knoopjes is lastig
En bij sommige winkels klopt er niets van de maten.
Hahah, King = Koning, wie had dat gedachtquote:Op zondag 7 april 2019 15:14 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wist niet eens dat het met Koningsdag te maken had
Laatste keer was ik 16 dat ik uit ben geweest met Koninginnedag toen nog
Ja, niet rekbaar spul is altijd moeilijker te shoppen.quote:Op zondag 7 april 2019 15:50 schreef ElDinosaur het volgende:
Behalve bij overhemden, dan wordt het lastig.
Weet ik veelquote:Op zondag 7 april 2019 15:49 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Hahah, King = Koning, wie had dat gedacht![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |