Heb er echt geen zak zin in.quote:Op zondag 7 april 2019 10:57 schreef Allures het volgende:
Bruidsmeisjesjurken
Asos heeft serieus leuke
Ahwquote:Op zondag 7 april 2019 10:54 schreef Kopjechino het volgende:
Ik kan vandaag doen alsof ik het fantastisch vind om naar bruidsmeisjes jurken te kijken. Dat, in combinatie met het gevoel dat ik iedereen wel af kan schieten is echt hét recept voor een perfecte dag.
Zeker nietquote:Op zondag 7 april 2019 10:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mooi paars is niet lelijk.
Hier nog niet. Wel zon, maar er hangt een dikke wolklaag voor.
Dat klinkt niet best, toch wel in het zonnetje jurkjes bekijken hoop ik?quote:Op zondag 7 april 2019 10:54 schreef Kopjechino het volgende:
Ik kan vandaag doen alsof ik het fantastisch vind om naar bruidsmeisjes jurken te kijken. Dat, in combinatie met het gevoel dat ik iedereen wel af kan schieten is echt hét recept voor een perfecte dag.
ZIJ hebben meestal de gordijnen dicht.quote:Op zondag 7 april 2019 11:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat klinkt niet best, toch wel in het zonnetje jurkjes bekijken hoop ik?
quote:Op zondag 7 april 2019 11:01 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hun hebben meestal de gordijnen dicht.
Please don't.quote:
Een fokking dyslectische Limbo.quote:Op zondag 7 april 2019 11:06 schreef ElDinosaur het volgende:
Klagen met maten?
Welke dyslectische Limburger heeft dat in de OP gezet
Ben jij m'n maatje niet dan?quote:Op zondag 7 april 2019 11:06 schreef ElDinosaur het volgende:
Klagen met maten?
Welke dyslectische Limburger heeft dat in de OP gezet
Erg leuke jurkjesquote:Op zondag 7 april 2019 11:15 schreef Allures het volgende:
Bruidsmeisje jurk gevonden. Opgelost slotje
[ afbeelding ]
En 2 voor back up
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk wipkontje, die laatste.quote:Op zondag 7 april 2019 11:15 schreef Allures het volgende:
[ afbeelding ]
En 2 voor back up
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi.quote:Op zondag 7 april 2019 11:15 schreef Allures het volgende:
[ afbeelding ]
En 2 voor back up
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
asos. Misschien heb je er wat aan als je straks gaat zoekenquote:
Ze laat waarschijnlijk alleen foto's zien, want ze is nog niet eens gevraagd door haar vriend. Scheelt ook dat ze hem niet pusht door expres foto's te sturen van trouwringen, locaties en bruidsjurken.quote:Op zondag 7 april 2019 11:19 schreef Allures het volgende:
[..]
asos. Misschien heb je er wat aan als je straks gaat zoeken
Zit er ook sterk aan te denken om af te zeggen. Vind het zo zielig voor hem, het is zo'n in en in goede gast. En ze wil zo haar zin opdringen, en een huwelijk is niet iets wat je op moet dringen. Heb het idee dat hij het liefst niet eens wil trouwen.quote:Op zondag 7 april 2019 11:23 schreef Allures het volgende:
Whahahahahhahaha![]()
![]()
Ik zou zo niet gaan
Bel me maar als ie je gevraagd heeft biatch
Het wordt 20 graden he. Ik zit in de zon als je me zoekt
Ik zou een smoes verzinnenquote:Op zondag 7 april 2019 11:01 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
ZIJ hebben meestal de gordijnen dicht.
Heeft ze teveel TLC gekeken of zo.quote:Op zondag 7 april 2019 11:22 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ze laat waarschijnlijk alleen foto's zien, want ze is nog niet eens gevraagd door haar vriend. Scheelt ook dat ze hem niet pusht door expres foto's te sturen van trouwringen, locaties en bruidsjurken.
Echt Jezus, kan daar zo fucking pissed van worden.
Oh sorry, ik moet echt even naar vriendin x vandaag. Zij is net echt gevraagd en alles, dus dat snap je wel hè. Fijne middag, ciao ciao.quote:Op zondag 7 april 2019 11:23 schreef Allures het volgende:
Whahahahahhahaha![]()
![]()
Ik zou zo niet gaan
Bel me maar als ie je gevraagd heeft biatch
Het wordt 20 graden he. Ik zit in de zon als je me zoekt
Zij leeft sowieso niet in de echte wereld.quote:
Als volwassen kerel kiest hij er zelf voor om dat te tolereren hèquote:Op zondag 7 april 2019 11:26 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zit er ook sterk aan te denken om af te zeggen. Vind het zo zielig voor hem, het is zo'n in en in goede gast. En ze wil zo haar zin opdringen, en een huwelijk is niet iets wat je op moet dringen. Heb het idee dat hij het liefst niet eens wil trouwen.
Als ik bij haar ben gaat het over niets anders meer.
En zeggen dat je graag met je haar afspreekt en met haar kletst/iets gaat doen en dat je helemaal weer instroomt in het trouwen gebeuren als er ook echt een trouwdatum is? En dat je vind dat ze hem de ruimte moet geven om zelf op het punt te komen dat ie klaar is om haar te vragenquote:Op zondag 7 april 2019 11:26 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zit er ook sterk aan te denken om af te zeggen. Vind het zo zielig voor hem, het is zo'n in en in goede gast. En ze wil zo haar zin opdringen, en een huwelijk is niet iets wat je op moet dringen. Heb het idee dat hij het liefst niet eens wil trouwen.
Als ik bij haar ben gaat het over niets anders meer.
Ja, het is ook een pushover. En daar maakt zij gretig misbruik van. Goede relatie welquote:Op zondag 7 april 2019 11:29 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Als volwassen kerel kiest hij er zelf voor om dat te tolereren hè
Nou heb al wel aangegeven dat ze heel ver gaat, en dat ze moet beseffen dat er na de trouwdag nog een heel leven voor hen ligt. Het gaat niet alleen om die dag. Het gaat om de rest van je leven met elkaar delen.quote:Op zondag 7 april 2019 11:30 schreef Allures het volgende:
[..]
En zeggen dat je graag met je haar afspreekt en met haar kletst/iets gaat doen en dat je helemaal weer instroomt in het trouwen gebeuren als er ook echt een trouwdatum is? En dat je vind dat ze hem de ruimte moet geven om zelf op het punt te komen dat ie klaar is om haar te vragen
Hij zal er net zo goed wel iets uit halen, anders bleef hij niet. Als je niet wil kiezen of alles wel best vindt, dan kan zo een pushy partner ook juist chill zijn zodat hij dat niet hoeft te doen enzo.quote:Op zondag 7 april 2019 11:30 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, het is ook een pushover. En daar maakt zij gretig misbruik van. Goede relatie wel
Wil ze op deze toon ook kinderen?quote:Op zondag 7 april 2019 11:31 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nou heb al wel aangegeven dat ze heel ver gaat, en dat ze moet beseffen dat er na de trouwdag nog een heel leven voor hen ligt. Het gaat niet alleen om die dag. Het gaat om de rest van je leven met elkaar delen.
Ja, zij is best mooi en hij is geen fotomodel zeg maar. Dus dat is bij hem de reden denk ik.quote:Op zondag 7 april 2019 11:32 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Hij zal er net zo goed wel iets uit halen, anders bleef hij niet. Als je niet wil kiezen of alles wel best vindt, dan kan zo een pushy partner ook juist chill zijn zodat hij dat niet hoeft te doen enzo.
Niet dat ik er met plezier naar kijk ofzo, dus ik snap je irritatie prima.
Nee, ze willen geen kinderen. Ze haten kinderen.quote:
Ja precies, dus ga afzeggen want kan het echt niet aan vandaag. Normaal kan ik wel de schone schijn ophouden, vandaag kans dat er iets door de ruit vliegt.quote:Op zondag 7 april 2019 11:32 schreef Allures het volgende:
Maar als jij er ook in mee gaat
Misschien is het ook een manier van aandacht krijgen?
Je komt zo wel opdraven
Kijk aan, als hij daar blij van wordt..quote:Op zondag 7 april 2019 11:34 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, zij is best mooi en hij is geen fotomodel zeg maar. Dus dat is bij hem de reden denk ik.
Na die trouwerij gaat ze vast wel een nieuw project verzinnenquote:[..]
Nee, ze willen geen kinderen. Ze haten kinderen.
Daar is ze al mee bezig: een groter huis. Ze wil groter wonen. Wel van zijn salaris natuurlijk, want zij werkt maar 15 uur in de week ofzo. Want, van werken word je moe.quote:Op zondag 7 april 2019 11:37 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Na die trouwerij gaat ze vast wel een nieuw project verzinnen
lol, zo'n parasietquote:Op zondag 7 april 2019 11:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Daar is ze al mee bezig: een groter huis. Ze wil groter wonen. Wel van zijn salaris natuurlijk, want zij werkt maar 15 uur in de week ofzo. Want, van werken word je moe.
Dat is geheid een yes dear relatiequote:Op zondag 7 april 2019 11:30 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, het is ook een pushover. En daar maakt zij gretig misbruik van. Goede relatie wel
Misschien kunnen ze samen een yoga retraite beginnen op Bali.quote:Op zondag 7 april 2019 11:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Daar is ze al mee bezig: een groter huis. Ze wil groter wonen. Wel van zijn salaris natuurlijk, want zij werkt maar 15 uur in de week ofzo. Want, van werken word je moe.
Ik hoop voor hem dat ze het in het huishouden en de slaapkamer compenseertquote:Op zondag 7 april 2019 11:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, moe worden is een no no want werken is al teveel.quote:Op zondag 7 april 2019 11:40 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik hoop voor hem dat ze het in het huishouden en de slaapkamer compenseert
ik ging stukquote:Op zondag 7 april 2019 11:40 schreef Chia het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze samen een yoga retraite beginnen op Bali.
quote:Op zondag 7 april 2019 11:40 schreef Chia het volgende:
[..]
Ze klinkt wel superchill genoeg daarvoor jaquote:Op zondag 7 april 2019 11:40 schreef Chia het volgende:
[..]
Jij onderschat hoeveel werk een bruiloft organiseren isquote:Op zondag 7 april 2019 11:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee, moe worden is een no no want werken is al teveel.
quote:Op zondag 7 april 2019 11:40 schreef Chia het volgende:
[..]
Nee, ik heb een bepaald beeld van trouwen en dat is absoluut niet dit!quote:Op zondag 7 april 2019 11:43 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Op die manier wilde ik niet eens trouwen
Nee, vraag mij dan ook altijd af, hoe snel zouden ze weer gaan scheiden?quote:Op zondag 7 april 2019 11:44 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, ik heb een bepaald beeld van trouwen en dat is absoluut niet dit!
Wat zijn de nieuwe partneralimentatierichtlijnen? Dat of nieuwe schoenen die haar wel blablablaquote:Op zondag 7 april 2019 11:45 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee, vraag mij dan ook altijd af, hoe snel zouden ze weer gaan scheiden?
Zodra hij haar taxi blijft en ze van hem elke week voor veel geld kleren kan kopen best een tijdje. Ben benieuwd hoelang ze het vol gaan houden, want op een gegeven moment valt er niets meer te halen.quote:Op zondag 7 april 2019 11:45 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee, vraag mij dan ook altijd af, hoe snel zouden ze weer gaan scheiden?
Ik heb daar echt een hekel aan met elke vezel in mijn lichaamquote:Op zondag 7 april 2019 11:48 schreef Allures het volgende:
Ik snap echt niet dat er in 2019 nog vrouwen zijn die op het geld van een ander leven
En mannen fie nhet faciliteren
ja ik snap dus niet hoe je er content mee kunt zijn.quote:Op zondag 7 april 2019 11:50 schreef Samzz het volgende:
Als beide er content mee zijn, prima toch. Vriendin van me werkt ook niet, zij heeft t hele huishouden op zich genomen. Ze leven van zijn royale inkomen.
Mijn keuze zou het ook niet zijn. Maar zij zijn er gelukkig mee.quote:Op zondag 7 april 2019 11:53 schreef Allures het volgende:
[..]
ja ik snap dus niet hoe je er content mee kunt zijn.
Het huishouden is echt geen 40 uur per week. Dus zit jij lekker de bold te kijken terwijl hij werkt
Dat vind ik persoonlijk krom
En ik vind de afhankelijke positie ook niets. Tegenwoordig blijven heel veel mensen niet bij elkaar. Heb je wel je cv verneukt en niets opgebouwd.
Dat vooral.quote:Op zondag 7 april 2019 11:53 schreef Allures het volgende:
[..]
En ik vind de afhankelijke positie ook niets. Tegenwoordig blijven heel veel mensen niet bij elkaar. Heb je wel je cv verneukt en niets opgebouwd.
Snap niet wat er mis mee zou zijn. Zoals je zegt, als hun er toch gelukkig mee zijn.quote:Op zondag 7 april 2019 11:50 schreef Samzz het volgende:
Als beide er content mee zijn, prima toch. Vriendin van me werkt ook niet, zij heeft t hele huishouden op zich genomen. Ze leven van zijn royale inkomen.
Ja goed, dat is een consequentie. Maar goed, ze zijn al jaaaaaaaaren samen. Beide in de 45 - 50 jaar.quote:Op zondag 7 april 2019 11:56 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Snap niet wat er mis mee zou zijn. Zoals je zegt, als hun er toch gelukkig mee zijn.
Alleen als je uit elkaar zou gaan is het wel lastig.
De andere optie is bij de Blokker gaan werken en dat ding verkopen.quote:Op zondag 7 april 2019 11:56 schreef Allures het volgende:
Ik zou echt gillend gek worden als mijn grootste uitdaging van 2019 de nieuwe Karcher window vac is
Dus dat, ik denk dat tegenwoordig de uitdaging meer weegt dan een cushy leven voor een vrouw, uitzonderingen daargelaten.quote:Op zondag 7 april 2019 11:56 schreef Allures het volgende:
Ik zou echt gillend gek worden als mijn grootste uitdaging van 2019 de nieuwe Karcher window vac is
ik heb gelukkig wel iets meer optiesquote:Op zondag 7 april 2019 11:58 schreef O_o_ het volgende:
[..]
De andere optie is bij de Blokker gaan werken en dat ding verkopen.
Tel uit je winst.
Dat je geen baan hebt betekent niet automatisch dat je niks doet of niks bereikt.quote:Op zondag 7 april 2019 11:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dus dat, ik denk dat tegenwoordig de uitdaging meer weegt dan een cushy leven voor een vrouw, uitzonderingen daargelaten.
Het lijkt mij dat als je 60 of 70 bent je liever terugkijkt op wat je bereikt hebt dan oh ja het huis was altijd streeploos.
Dat bedoel ik ook niet, er zijn naast werken zat prestaties te bereiken. Alleen is het huishouden wel wat beperkt.quote:Op zondag 7 april 2019 12:01 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat je geen baan hebt betekent niet automatisch dat je niks doet of niks bereikt.
Beter 60-70 uurquote:
Ah okay, dan wel eensquote:Op zondag 7 april 2019 12:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook niet, er zijn naast werken zat prestaties te bereiken. Alleen is het huishouden wel wat beperkt.
Meer geld, meer goed.quote:Op zondag 7 april 2019 12:12 schreef Chia het volgende:
[..]
Als je dat nodig hebt om financieel zelfstandig (te kunnen) zijn gaat er ergens iets mis.
Een stal in je eentje runnen incl. al het onderhoud kan wel bijna een baan zijn.quote:Op zondag 7 april 2019 12:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook niet, er zijn naast werken zat prestaties te bereiken. Alleen is het huishouden wel wat beperkt.
Mijn ouders hadden het vroeger nodig om rond te komen. Mijn vader werkte ongeveer 60 uur per weekquote:
Wait whut??quote:Op zondag 7 april 2019 11:22 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ze laat waarschijnlijk alleen foto's zien, want ze is nog niet eens gevraagd door haar vriend. Scheelt ook dat ze hem niet pusht door expres foto's te sturen van trouwringen, locaties en bruidsjurken.
Echt Jezus, kan daar zo fucking pissed van worden.
Oh dat zal bestquote:Op zondag 7 april 2019 12:14 schreef Chia het volgende:
[..]
Een stal in je eentje runnen incl. al het onderhoud kan wel bijna een baan zijn.
quote:Op zondag 7 april 2019 12:17 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wait whut??
Een vriendin gaat al met dinnetjes bruidsmeisjes-jurken zoeken terwijl ze nog niet eens verloofd is?
Bridezilla incoming.
Voor haar vriend: RUN FORREST RUN!
Ik ben haar enige vriendin. Dus komt ze naar mij toe met dit soort dingen. Ben blij dat de rest van mijn vrienden mannen zijn, dan heb je dat soort toestanden nietquote:Op zondag 7 april 2019 12:17 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wait whut??
Een vriendin gaat al met dinnetjes bruidsmeisjes-jurken zoeken terwijl ze nog niet eens verloofd is?
Bridezilla incoming.
Voor haar vriend: RUN FORREST RUN!
Maar serieus ook gewoon bruidsmeisjes-jurken willen? Dat is echt typisch Amerikaans...quote:Op zondag 7 april 2019 12:19 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik ben haar enige vriendin. Dus komt ze naar mij toe met dit soort dingen. Ben blij dat de rest van mijn vrienden mannen zijn, dan heb je dat soort toestanden niet
Nee, ze wil het niet te groot. Ze heeft al wel locaties in haar hoofd en heeft al verschillende locaties gevraagd om een prijsopgavequote:Op zondag 7 april 2019 12:26 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Maar serieus ook gewoon bruidsmeisjes-jurken willen? Dat is echt typisch Amerikaans...
Is het zo'n TLC-doos die echt zo'n Amerikaanse bruiloft wil ofzo?
Maar ze is nog niet eens verloofdquote:Op zondag 7 april 2019 12:28 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, ze wil het niet te groot. Ze heeft al wel locaties in haar hoofd en heeft al naar verschillende locaties gevraagd om een prijsopgave
Die is niet goedquote:Op zondag 7 april 2019 12:28 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, ze wil het niet te groot. Ze heeft al wel locaties in haar hoofd en heeft al verschillende locaties gevraagd om een prijsopgave
Holy crap, de beste jongen heeft waarschijnlijk nog niet eens een ring gekocht!quote:Op zondag 7 april 2019 12:28 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, ze wil het niet te groot. Ze heeft al wel locaties in haar hoofd en heeft al verschillende locaties gevraagd om een prijsopgave
^ I'm with him ^quote:
Klinkt wanhopigquote:Op zondag 7 april 2019 12:28 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
"Ze wil het niet te groot".quote:Op zondag 7 april 2019 12:28 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |