Ik kan het ook bijna niet gelovenquote:Op zondag 7 april 2019 00:17 schreef Andromache het volgende:
Het was geweldig! Heel gezellig, en wat een klapstuk. Jongens, wanneer mogen we weer? Zalig gewoon, ik zweef zo mijn bedje thuis in.
Dromen we dit, of is het echt, dat het gewoon echt een keer helemaal goed zit met Nederland?
Wat was zij snel van het podiumquote:Op zondag 7 april 2019 00:01 schreef ijs_beer het volgende:
Micheal Rice en die Ierse troela zaten naast ons bij de burgerking. Grazz heeft ze succes gewenst.
Waaaahh heeft in ieder geval iemand Matt gezien!quote:Op zondag 7 april 2019 00:28 schreef Soof123 het volgende:
Duncan sprong er echt veruit bovenuit vanavond! En verder vond ik Noorwegen, Spanje en Zwitersland leuk. Israėl en UK vond ik ook verrassend goed. Teleurstelling van de avond was wat mij betreft Griekenland, dat kwam echt totaal niet uit de verf.
Net toen we naar de auto liepen botste ik bijna tegen Matt op! Toch nog gespot dus 😁
Je had mij al aangestoken met Ijsland, maar ik ben er nu meer weg van.quote:Op zondag 7 april 2019 00:32 schreef Momo... het volgende:
Bedankt voor de leuke avond allemaal! Grootste meevallers vond ik Spanje, Finland en UK.
Grootste tegenvallers waren voor mij wel Ierland en Duitsland
Die Ierse troela heb ik nog bij de artiesteningang gezien. Liep snel weg met haar chaggohoofd zonder fans aan te kijken; werd toen nog door iemand van haar team teruggeroepen omdat een paar fans een selfie wilden met haar. Reageerde ze ook totaal niet enthousiast opquote:Op zondag 7 april 2019 00:01 schreef ijs_beer het volgende:
Micheal Rice en die Ierse troela zaten naast ons bij de burgerking. Grazz heeft ze succes gewenst.
Haha ja ik zat in de zaal ook al om me heen te kijken maar ving alleen een glimp op van Frits huffnagel 😅. En net toen ik t niet meer verwachtte en we al bijna bij de garage waren rende hij voor me langs!quote:Op zondag 7 april 2019 00:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Waaaahh heeft in ieder geval iemand Matt gezien!![]()
Geen glimp van opgevangen daar.
Ok die heet dus vanaf nu Ierse Troelaquote:Op zondag 7 april 2019 00:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die Ierse troela heb ik nog bij de artiesteningang gezien. Liep snel weg met haar chaggohoofd zonder fans aan te kijken; werd toen nog door iemand van haar team teruggeroepen omdat een paar fans een selfie wilden met haar. Reageerde ze ook totaal niet enthousiast op![]()
Even later liep ze richting Burgerking en heb ik haar nog gedag gezegd. Ik kreeg wel een antwoord, maar die blik erbij; als blikken konden doden was ik al duizend doden gestorven.
Haha, ik gok dat ze je stem gewonnen heeft.quote:Op zondag 7 april 2019 00:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die Ierse troela heb ik nog bij de artiesteningang gezien. Liep snel weg met haar chaggohoofd zonder fans aan te kijken; werd toen nog door iemand van haar team teruggeroepen omdat een paar fans een selfie wilden met haar. Reageerde ze ook totaal niet enthousiast op![]()
Even later liep ze richting Burgerking en heb ik haar nog gedag gezegd. Ik kreeg wel een antwoord, maar die blik erbij; als blikken konden doden was ik al duizend doden gestorven.
Frits Huffnagelquote:Op zondag 7 april 2019 00:44 schreef Soof123 het volgende:
[..]
Haha ja ik zat in de zaal ook al om me heen te kijken maar ving alleen een glimp op van Frits huffnagel 😅. En net toen ik t niet meer verwachtte en we al bijna bij de garage waren rende hij voor me langs!
Ja zou zeggen dat je als omroep iemand kiest die wel met fans kan omgaan.quote:Op zondag 7 april 2019 00:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja! Na zestien pogingen heeft een AvroTros meneer ons er tussen gepropt. We mochten drie vragen stellen en met hem op de foto.quote:Op zaterdag 6 april 2019 23:56 schreef Dave het volgende:
[..]
Hebben jullie uiteindelijk Duncan nog weten te spreken? (Heb niet de hele tijd meegelezen.... Sorry!)
Ik weet haar echte naam toch niet, dus dit is wel makkelijkquote:
Hulde!quote:Op zondag 7 april 2019 00:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Na zestien pogingen heeft een AvroTros meneer ons er tussen gepropt. We mochten drie vragen stellen en met hem op de foto.
Alle internationale pers kreeg voorrang op Nederlandse. En dat snap ik wel. Hij heeft 48 interviews gegeven in totaal.
Niks aan gemist 😝quote:Op zondag 7 april 2019 00:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Frits Huffnagel![]()
Die heb ik ook niet gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |