SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt Hansquote:Op zaterdag 6 april 2019 19:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Met nog betere spelers om zich heen gaat Frenkie nog beter presteren.
Ja, ben ook heel erg benieuwd hoe hij het volgend jaar gaat doen.quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dan is zo'n balletje terug gewoon briljant.
fixedquote:Op zaterdag 6 april 2019 19:49 schreef BobW het volgende:
Ziyech Ajax kan echt geen counter uitspelen
Maar hij zat afgelopen wedstrijd op de bank en werd de wedstrijd ervoor gewisseld.quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:52 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ziyech maar wisselen, maar dat durft Ten Hag niet natuurlijk.
Ziyech was mad toen.quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maar hij zat afgelopen wedstrijd op de bank en werd de wedstrijd ervoor gewisseld.
Lijkt echt alsof de spelers niet doorhebben dat het verschil in doelsaldo nog prima speelbaar is.quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Loop eens uit naar 1-5 nu, genoeg ruimte.
Tering.
Muah kan wel, al zullen die ook wel genoeg ruimte krijgen om te counteren.quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:58 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ik zie PSV hier geen punten verspelen..
@El-Stinho en ik verheugen ons daar al op.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:00 schreef Wave103 het volgende:
Dat worden 100 extra kansloze afstandsschoten woensdag
Allegri verheugt zich daar ook op.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
@:El-Stinho en ik verheugen ons daar al op.
Statistieken? Stiekem scoort hij er na zijn eerste seizoen best veel uit voor m'n gevoel.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
@:El-Stinho en ik verheugen ons daar al op.
Vitesse krijgt al drie duels minstens twee goals tegen en heeft een stel gehandicapten achterin. Maak je geen illusies, please.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Sleutelwedstrijd zondag. Kan je opeens weer favoriet zijn voor de titel.
Speelt een goede wedstrijd inderdaad.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:03 schreef BobW het volgende:
Veltman zit er wel een paar keer lekker tussen
Dat doe ik lekker wel.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:02 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vitesse krijgt al drie duels minstens twee goals tegen en heeft een stel gehandicapten achterin. Maak je geen illusies, please.
Ik ga zoals altijd PSV overslaan (nee, alleen niet als ze tegen Ajax spelen). Zonde van mijn tijd.quote:
Is er nog een andere leuke wedstrijd dan?quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ga zoals altijd PSV overslaan (nee, alleen niet als ze tegen Ajax spelen). Zonde van mijn tijd.
Sow, dat zal PSV leren.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ga zoals altijd PSV overslaan (nee, alleen niet als ze tegen Ajax spelen). Zonde van mijn tijd.
Niet binnen jouw interessegebied.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is er nog een andere leuke wedstrijd dan?
Ik ga er absoluut niet naar kijken nee.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
PSV sloeg vorige week ook tegen 10 man een modderfiguur.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik ga er absoluut niet naar kijken nee.
Thuis won PSV met 1-0 zie ik, terwijl Vitesse al na 14 minuten rood kreeg. Mwoah.
Oh, ik ga Valladolid v Sevilla kijken en er zijn weer vloertoernooitjes. Never a dull moment hier.quote:
Hoe mad ben je als PSV kampioen wordt?quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
PSV sloeg vorige week ook tegen 10 man een modderfiguur.
Dan ga ik mij toch weer wagen aan de ergernis die PSV heet.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Oh, ik ga Valladolid v Sevilla kijken en er zijn weer vloertoernooitjes. Never a dull moment hier.
PSV als club zou het verdienen. Ik hoef alleen niet de monologen van Mark van Bommel en Luuk de Jong te lezen. Die figuren proberen in elk interview of mediamoment te ontdekken hoe ze het oneens kunnen zijn met een verslaggever zodat ze daar boos over kunnen doen.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:09 schreef S0nic het volgende:
[..]
Hoe mad ben je als PSV kampioen wordt?
Ik zie de compilatiefilmpjes van Ødegaard achteraf wel.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan ga ik mij toch weer wagen aan de ergernis die PSV heet.
Vitesse zakt hopelijk ook met 11 man in.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
PSV sloeg vorige week ook tegen 10 man een modderfiguur.
Hopelijk pakt Vitesse al vroeg in de openingsfase rood zodat PSV wel moetquote:Op zaterdag 6 april 2019 20:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Vitesse zakt hopelijk ook met 11 man in.
Ik zag dat iemand hem al met Dumbledore vergeleek.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:16 schreef El-Stinho het volgende:
Ik zag dinsdag Pasveer (met lang haar) keepen.
Vitesse kan er helemaal geen ene kut van. Enige ploeg die het PSV lastig gaat maken is AZ.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:02 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vitesse krijgt al drie duels minstens twee goals tegen en heeft een stel gehandicapten achterin. Maak je geen illusies, please.
Alleen is Pasveer geen wijs man. Dat is een zware drinker.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zag dat iemand hem al met Dumbledore vergeleek.
Dat moeten ze echt verbieden.. idiote trainers die dat doen...quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:21 schreef El-Stinho het volgende:
Die wissel van Willem II met nog vijftig seconden te gaan ook.
Als trainer zou je dan een fikse boete moeten betalen.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:21 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Dat moeten ze echt verbieden.. idiote trainers die dat doen...
AZ choked sowieso.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:20 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Vitesse kan er helemaal geen ene kut van. Enige ploeg die het PSV lastig gaat maken is AZ.
quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:25 schreef RensAjacied het volgende:
vCL is nu officieel binnen jongens. Feestje!
Daarom zou het mooi zijn als die nog vol voor de 3e plek moeten gaan. Maar ja Feyenoord hequote:
Nu hopen dat we twee weken later de voorrondes mogen spelen.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:25 schreef RensAjacied het volgende:
vCL is nu officieel binnen jongens. Feestje!
Club moet je echt opdoeken, intens trieste club is dat.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:26 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Daarom zou het mooi zijn als die nog vol voor de 3e plek moeten gaan. Maar ja Feyenoord he
PSV wordt kampioenquote:Op zaterdag 6 april 2019 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu hopen dat we twee weken later de voorrondes mogen spelen.
Alsof die het sowieso laten lopen in de laatste thuiswedstrijd van het seizoen joh.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:26 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Daarom zou het mooi zijn als die nog vol voor de 3e plek moeten gaan. Maar ja Feyenoord he
Ja helaas wel. Maar wel een mooi seizoen gehad.quote:
Ik weiger dat te geloven.quote:
Wat een homo.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:37 schreef RensAjacied het volgende:
Frenkie zijn enkel verzwikt godverdomme
Laten we dit woensdag evenarenquote:Op zaterdag 6 april 2019 20:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
146 goals in officiële duels gemaakt dit seizoen, het record staat op 152 goals (1997-98).
Wat is dit voor flauw gelul joh? :’)quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:29 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ja helaas wel. Maar wel een mooi seizoen gehad.
Aldus de man met een BMI van 40/45quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat kan gebeuren als je sport. (ik weet dat het lastig voor te stellen is)
Koekoek.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aldus de man met een BMI van 40/45
Sow.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet zo gek met 2 middenvelders op de buitenpositie, een verdediger op de backpositie en een traag middenveld.quote:
Als het maar voor de hoofdprijs is.quote:Op zaterdag 6 april 2019 21:21 schreef Vollenhoven het volgende:
Volgens Sierd heeft Bartomeu in een interview met ESPN vertelt, dat de transfer van De Ligt in kannen en kruiken is.
En vooral zonder huurrommel.quote:Op zaterdag 6 april 2019 21:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als het maar voor de hoofdprijs is.
Inderdaad van een samenwerking wordt alleen Barca beter. Gewoon 75-80 miljoen aftikken voor De Ligt.quote:
Ben wel benieuwd wat het plan met die Marin is, lijkt een beetje hetzelfde type als v/d Beek en niet iemand die veel de bal onderschept dus als controleur zal dat lastig worden.quote:Op zaterdag 6 april 2019 21:26 schreef Vollenhoven het volgende:
Die Alena schijnt wel goed te kunnen voetballen, alles beter dan een middenveld volgend seizoen met De Wit en Van den Beek.
Het is dat Smeets bij Top Oss speelt anders kregen ze t in Doetichem ook nog lastigquote:Op zaterdag 6 april 2019 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou mooi zijn
Maar Ajax heeft ook nog een pittig potje uit tegen Groningen.
Dat wordt 1-8, 7x Frenkie.quote:Op zaterdag 6 april 2019 21:27 schreef TLC het volgende:
[..]
Het is dat Smeets bij Top Oss speelt anders kregen ze t in Doetichem ook nog lastig
Benieuwd of die Matisuwa erbij komt.quote:Op zaterdag 6 april 2019 21:27 schreef RensAjacied het volgende:
Eiting gaat het niveau ook niet aantikken wat wij graag zien.
Dat weet die goed verborgen te houden als hij minuten krijgt.quote:Op zaterdag 6 april 2019 21:26 schreef Vollenhoven het volgende:
Die Alena schijnt wel goed te kunnen voetballen, alles beter dan een middenveld volgend seizoen met De Wit en Van den Beek.
Afgezien van mutaties in de selectie is de spoeling is best dun op dit moment. PSV heeft eigenlijk amper blessures op sleutelposities gehad, maar Ajax ook niet.quote:Op zaterdag 6 april 2019 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat het plan met die Marin is, lijkt een beetje hetzelfde type als v/d Beek en niet iemand die veel de bal onderschept dus als controleur zal dat lastig worden.
Terecht. Heeft slechts één goede wedstrijd gespeeld.quote:
Is ook wel lastig om voor die sleutelspelers iemand achter de hand te hebben die net zo goed is, dus dan ben ik maar blij dat ze blijkbaar iets goeds doen qua training en het wel meevalt met de zware blessures.quote:Op zaterdag 6 april 2019 21:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
Afgezien van mutaties in de selectie is de spoeling is best dun op dit moment. PSV heeft eigenlijk amper blessures op sleutelposities gehad, maar Ajax ook niet.
Voor De Ligt en Blind is geen vervanger, voor Tagliafico niet, voor De Jong en Schone niet en voorin komen beide centrale spitsen tekort. En voor Van de Beek ook niet zonder te schuiven en accenten in je tactiek te veranderen. Nou ja, tenzij je Magallan, Eiting, Sinkgraven, Dolberg/Huntelaar, Labyad en De Wit vindt voldoen.
Tegen ons was Vitesse ook niet bestquote:Op zaterdag 6 april 2019 21:52 schreef Landgeld het volgende:
Vitesse is een leuk ploegje maar altijd als psv op bezoek komt hebben ze een mindere vorm...
We gaan het zien morgen. Speelt Vitesse nog ergens om?
Zelfs tegen Feyenoord waren ze niet zo goed.quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:28 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Tegen ons was Vitesse ook niet best
De Graafschap uit is ook nogal beladenquote:Op zaterdag 6 april 2019 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou mooi zijn
Wellicht volgend seizoen?quote:Op zaterdag 6 april 2019 23:08 schreef Landgeld het volgende:
Vitesse is altijd erg wisselvallig. Dat is een nadeel. Moet op ander moment komen denk ik...
Stel je voor..quote:Op zaterdag 6 april 2019 21:26 schreef Vollenhoven het volgende:
Natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 6 april 2019 23:11 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Stel je voor..
Een middenveld met Eiting, De Wit en Donny.
Ik ga dan janken. Zie Ten Hag dat zo doen.
verkoop maar, kan er niks van.quote:Op zaterdag 6 april 2019 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.
Eiting zie ik wel verhuurd worden volgend seizoen.
Ja daar ben ik het mee eens, maar denk niet dat ze het bij Ajax zo zien. Aangezien ze ook een De Wit nog erbij blijven houden terwijl het al bizar is dat hij niet al vijf jaar terug uit de jeugdopleiding gegooid is.quote:
Natuurlijk niet, we hebben onze Roemeense vriend al aangetrokken, die speelt sowieso welquote:Op zaterdag 6 april 2019 23:11 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Stel je voor..
Een middenveld met Eiting, De Wit en Donny.
Ik ga dan janken. Zie Ten Hag dat zo doen.
Dat laatste sowieso niet natuurlijk, die kans is echt vakkundig verneukt bij alle voorgaande kampioenschappen.quote:Op zaterdag 6 april 2019 23:07 schreef KingRoland het volgende:
jongens ik heb een goed gevoel
ik denk dat het kampioenschap gaat komen
hopelijk leidse/museumplein
Was niks aan de hand toen er op het museumplein ruim 150.000 man de finale van de EL keken. Ik was daar zelf ook bij en iedereen gedroeg zich keurig.quote:Op zaterdag 6 april 2019 23:39 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat laatste sowieso niet natuurlijk, die kans is echt vakkundig verneukt bij alle voorgaande kampioenschappen.
Leidse sowieso niet, te klein. Museum wordt wel weer tijd voor ja. Prima sfeer hoor ook met 30e titel. Moet kunnen. Alleen buurt gaat dan zeiken.quote:Op zaterdag 6 april 2019 23:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Was niks aan de hand toen er op het museumplein ruim 150.000 man de finale van de EL keken. Ik was daar zelf ook bij en iedereen gedroeg zich keurig.
Klinkende naam en natuurlijk prima spits. Maar toch heeft dit elftal wellicht meer aan een spits die misschien iets minder is, maar wel meer als aanspeelpunt en kapstok kan fungeren.quote:
Halsema moet even normaal doen.quote:Op zaterdag 6 april 2019 23:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Leidse sowieso niet, te klein. Museum wordt wel weer tijd voor ja. Prima sfeer hoor ook met 30e titel. Moet kunnen. Alleen buurt gaat dan zeiken.
Leidse voor de sfeerquote:Op zaterdag 6 april 2019 23:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Leidse sowieso niet, te klein. Museum wordt wel weer tijd voor ja. Prima sfeer hoor ook met 30e titel. Moet kunnen. Alleen buurt gaat dan zeiken.
Leidse is toch veel te klein man. Gewoon museum doen kan je na afloop altijd nog de stad in.quote:Op zondag 7 april 2019 00:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Leidse voor de sfeer
de rest inclusief museum is best meh, maar liever dan museum als leidse niet kan. Leidse blijft wel nummer 1.
De enige "lastige" horde ja,vandaag wel onder de indruk van het spel van ajax.quote:Op zaterdag 6 april 2019 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou mooi zijn
museum naar leidse is niet zo ver, maar alsnog. bij leidse kan je wel lekker meteen uitgaan feesten niets mis meequote:Op zondag 7 april 2019 00:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Leidse is toch veel te klein man. Gewoon museum doen kan je na afloop altijd nog de stad in.
Gezien het spel van PSV zou je dat niet zeggen nee, maar die lastige hordes zijn dan wel ploegen die vooral naïef voetballen waar PSV vaak gebruik van maakt. Ik geloof er niet echt in, vooral omdat ik denk dat Ajax nog ergens gaat morsen door de vele wedstrijden.quote:Op zondag 7 april 2019 00:30 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De enige "lastige" horde ja,vandaag wel onder de indruk van het spel van ajax.
PSV moet nog naar Vitesse,Willem en AZ..kan me niet voorstellen dat ze die alle 3 winnen.
Minimaal 1 gelijkspelletje.
Je kan ook daarna de stad in als ze het vieren op de parkeerplaats bij de ArenA hoor. Zo groot is Amsterdam niet.quote:Op zondag 7 april 2019 00:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Leidse is toch veel te klein man. Gewoon museum doen kan je na afloop altijd nog de stad in.
Titels die op parkeerplaatsen worden gevierd voelen nooit als titels.quote:Op zondag 7 april 2019 00:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan ook daarna de stad in als ze het vieren op de parkeerplaats bij de ArenA hoor. Zo groot is Amsterdam niet.
Oeroeg van Hella Haasse voelt wel als een titel.quote:Op zondag 7 april 2019 01:21 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Titels die op parkeerplaatsen worden gevierd voelen nooit als titels.
Oeroeg, dan.quote:Op zondag 7 april 2019 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oeroeg van Hella Haasse voelt wel als een titel.
Huldigingen zijn voor debielenquote:Op zondag 7 april 2019 00:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Leidse voor de sfeer
de rest inclusief museum is best meh, maar liever dan museum als leidse niet kan. Leidse blijft wel nummer 1.
duh maar jij gaat nu ook niet tegen mij liegen dat als Ajax kampioen wordt dat je dan helemaal naar de klote gaatquote:Op zondag 7 april 2019 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar doe je het een heel jaar voor.
Zou raar zijn om ineens terminaal te worden omdat Ajax kampioen wordt.quote:Op zondag 7 april 2019 01:34 schreef KingRoland het volgende:
[..]
duh maar jij gaat nu ook niet tegen mij liegen dat als Ajax kampioen wordt dat je dan helemaal naar de klote gaat
Klopt ,AZ en Vitesse spelen PSV altijd wel in de kaart met hun naïeve aanvallend spel,een plan b hebben ze niet.Willem II is in principe de kampioensmatch voor PSV..quote:Op zondag 7 april 2019 00:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gezien het spel van PSV zou je dat niet zeggen nee, maar die lastige hordes zijn dan wel ploegen die vooral naïef voetballen waar PSV vaak gebruik van maakt. Ik geloof er niet echt in, vooral omdat ik denk dat Ajax nog ergens gaat morsen door de vele wedstrijden.
Huldigingen zijn in het stadion.quote:Op zondag 7 april 2019 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar doe je het een heel jaar voor.
Vervanger is al binnen (Magallan). Heeft ook 9 miljoen gekost. Pierie gaat op het bankje plaatsnemen.quote:Op zaterdag 6 april 2019 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hopelijk is de vervanger voor De Ligt dan ook al binnen (Die Alvarez)
Normaal gesproken heeft PSV echt geen enkel probleem met Vitesse, ook in Arnhem niet. Maar wie weet, nu staat er natuurlijk wat meer druk op dan anders.quote:Op zondag 7 april 2019 00:30 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De enige "lastige" horde ja,vandaag wel onder de indruk van het spel van ajax.
PSV moet nog naar Vitesse,Willem en AZ..kan me niet voorstellen dat ze die alle 3 winnen.
Minimaal 1 gelijkspelletje.
Weet niet of Ajax Pierie nou wel moet halen. Hij is verdedigend vrij matig.quote:Op zondag 7 april 2019 03:11 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Vervanger is al binnen (Magallan). Heeft ook 9 miljoen gekost. Pierie gaat op het bankje plaatsnemen.
Echt armoe die jongen.quote:Op zondag 7 april 2019 09:16 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Weet niet of Ajax Pierie nou wel moet halen. Hij is verdedigend vrij matig.
Ik weeg ongeveer evenveel als JR.(Lol)quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel ja.quote:Op zondag 7 april 2019 09:31 schreef dokter.knakworst het volgende:
Depay of Robben naar Ajax halen is zeker uitgesloten
mee eens, is ook nog niet zo lang dat er gehuldigd wordt voor kampioenschappen, was eigenlijk alleen europees een dingetjequote:
Tapia was ziekquote:Op zondag 7 april 2019 09:08 schreef GwaiLow het volgende:
Vurnon Anita !! Geweldig om hem de afgelopen wedstrijden weer vast in de basis te zien vlammen. Hij is echt heel belangrijk voor de ploeg. Is er iemand geblesseerd waardoor hij nu wel basisspeler is, of heeft ie het zelf afgedwongen? Voor Ajax was hij als verdedigende middenvelder ook altijd zo goed. In dit Ajax kan dat niet meer, omdat ze nu aanvallender spelen en met een creatieve voetballende VM willen spelen, maar voor alle eredivisie clubs onder Ajax en PSV zou hij enorm nuttig zijn.
Lennyquote:Op zondag 7 april 2019 10:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Gefeliciteerd met de overwinning trouwens.
Wij maken alleen kans als jullie een hele slechte dag hebben en wij een goede.
Vooral dat eerste was niet het geval. Prima wedstrijd van Ajax.
Heb wel (nog) meer vertrouwen gekregen in de bekerfinale ja. Ze voetbalden eerste helft prima mee maar uiteindelijk ga je er dan vrijwel altijd af tegen Ajax. Wel weer een paar mooie momenten van Isak en Tapia mis je ook wel bij Willem 2 lijkt mij. (de wedstrijden die ik heb gezien was die prima iig)quote:Op zondag 7 april 2019 10:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ook wel een beetje het probleem. Willem II wil meevoetballen, maar als Ajax dan eens in de aanval is ben je veel te kwetsbaar. Lewis was kansloos tegen Neres. Als er dan geen mannetje meer achter Lewis staat dan is het vragen om problemen. Koster weigert de bus te parkeren in eigen stadion. Vindt hij niet kunnen tegenover de supporters. Opzich wel wat van te zeggen. KosterGod.quote:Op zondag 7 april 2019 10:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb wel (nog) meer vertrouwen gekregen in de bekerfinale ja. Ze voetbalden eerste helft prima mee maar uiteindelijk ga je er dan vrijwel altijd af tegen Ajax. Wel weer een paar mooie momenten van Isak en Tapia mis je ook wel bij Willem 2 lijkt mij. (de wedstrijden die ik heb gezien was die prima iig)
quote:Op zondag 7 april 2019 10:51 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat je voor Ajax bent. Niks mis mee, maar ga dan niet huichelen.
Sportieve post, Lenny. Ik ben trots op je.quote:Op zondag 7 april 2019 10:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wat ben jij toch bijzonder boos de laatste dagen. Heeft je wijf je buiten gezet?quote:Op zondag 7 april 2019 10:51 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat je voor Ajax bent. Niks mis mee, maar ga dan niet huichelen.
Eens welquote:Op zondag 7 april 2019 11:10 schreef YebCar het volgende:
Ajax moet ver weg blijven met een samenwerking met Barca.
Dat werkt en werkte niet. Totaal verspilde tijd en moeite om Barca spelers te stallen.
Hoe het nu gaat met eigen semi jeugd en scouting gaat prima
Oh niet meegekregen.quote:Op zondag 7 april 2019 11:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
is toch ook al weggewuifd door Overmars
Ajax vindt een samenwerking geen gek idee, maar er moet wel iets tegenover staan. Dit maken we op uit de woorden van Overmars. “Het is bekend dat wij op goede voet leven met Barcelona en dat beide clubs een historie hebben die ver teruggaat,” aldus de voetbaldirecteur voor de camera van de NOS.quote:Op zondag 7 april 2019 11:29 schreef Adames het volgende:
[..]
Oh niet meegekregen.
Maar tijd terug lag onze lat al veel lager qua niveau en toen kreeg je al spelers die weinig toevoegden.
klinkt goedquote:Op zondag 7 april 2019 11:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ajax vindt een samenwerking geen gek idee, maar er moet wel iets tegenover staan. Dit maken we op uit de woorden van Overmars. “Het is bekend dat wij op goede voet leven met Barcelona en dat beide clubs een historie hebben die ver teruggaat,” aldus de voetbaldirecteur voor de camera van de NOS.
“Ik denk ook dat Barcelona graag met ons in gesprek wil. Er zit altijd een ‘maar’ aan. Wij gaan natuurlijk niet te veel spelers… Wij zijn geen filiaal hè, dat is een belangrijk iets,” trekt Overmars een rode lijn waar Ajax niet overheen wil.
Wellicht kan Ajax aanspraak maken op wat spelers die bij Barcelona net buiten de boot vallen, maar ook dat idee is niet zaligmakend. Overmars: “Talenten hebben wij ook in onze eigen jeugd. Dan moet je denken aan iets oudere jongens of spelers die al een beetje zijn doorgebroken. Maar zo ver is het ook weer niet…”
Voetbalzone.nlquote:Ajax staat voor een drukke transferzomer. Frenkie de Jong vertrekt naar Barcelona en ook ploeggenoten als Matthijs de Ligt, Nicolás Tagliafico, Hakim Ziyech, André Onana, David Neres, Donny van de Beek en Daley Blind worden in meer of mindere mate in verband gebracht met een transfer. Vorige maand zegde directeur spelersbeleid toe dat er 'niet meer dan vijf belangrijke spelers' zullen vertrekken. Edwin van der Sar stelt een maximum van zes, zo lijkt het.
In een interview met The Times erkent de algemeen directeur van Ajax dat uitgaande transfers realistisch zijn. "Op een bepaald moment krijgen spelers van ons de vrijheid om te vertrekken", legt hij uit. "Maar we kunnen deze zomer niet zeven spelers kwijtraken, hoe fantastisch de aanbiedingen ook zijn. We zijn financieel heel stabiel. We willen ons budget wel verruimen, maar niet via transfers. Ik wil niet dat we worden gezien als een verkoopclub."
Ajax slaagde er eind vorige maand in om het contract van Onana met een seizoen te verlengen. De doelman ligt nu vast tot medio 2022: een signaal van beide partijen dat zijn toekomst waarschijnlijk in Amsterdam ligt. De club hoopt Premier League target Donny van de Beek twee extra seizoenen te binden, zo schrijft de Engelse krant verder. Van der Sar ziet genoeg toekomst voor Ajax, zowel voor zichzelf als voor spelers die prijzen willen pakken.
Op dit moment zou hij dan ook niet aan de slag willen als sportief directeur bij zijn oude club Manchester United. "Nah, ik ben heel gelukkig hier in Amsterdam en ons werk is nog niet af", verzekert hij. "Marc (Overmars, red.) zegt altijd dat je moet proberen om de lat te toucheren. Wat hij daarmee bedoelt, is dat we een hoogtepunt met de club willen bereiken. Dat willen we een paar jaar achter elkaar doen. We willen succes boeken in de Champions League en we willen een paar keer landskampioen worden. Ajax moet echt future-proof worden."
6 basisklanten verkopen en dan zeggen dat je gewoon verkoopclub bentquote:
Veltman is wel zo'n irritante speler, denk dat hij Ronaldo wel kan prikkelen maar of dat positief of negatief zal uitpakken is nog maar de vraagquote:Op zondag 7 april 2019 14:32 schreef Vollenhoven het volgende:
Ronaldo heeft een deel van de groepstraining op zondagochtend kunnen doen.
Hopelijk weet Veltman dat zijn enige taak woensdag is om er vol op te zitten en geen voorzet door te laten, iets wat tegen Willem 2 toch te vaak gebeurde.
Mazraoui mag dan niet kunnen verdedigen, hij probeert er wel altijd boven op te zitten.
Veltman heeft nog voor rust geel .quote:Op zondag 7 april 2019 14:44 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Veltman is wel zo'n irritante speler, denk dat hij Ronaldo wel kan prikkelen maar of dat positief of negatief zal uitpakken is nog maar de vraag
Ronaldo zal waarschijnlijk als valse 9 spelen, als hij start.quote:Op zondag 7 april 2019 14:44 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Veltman is wel zo'n irritante speler, denk dat hij Ronaldo wel kan prikkelen maar of dat positief of negatief zal uitpakken is nog maar de vraag
Beginnen met een trap op de kuit. Daarna nog twee, en dan Kristensen inbrengen als Veltman geel krijgt.quote:Op zondag 7 april 2019 14:32 schreef Vollenhoven het volgende:
Ronaldo heeft een deel van de groepstraining op zondagochtend kunnen doen.
Hopelijk weet Veltman dat zijn enige taak woensdag is om er vol op te zitten en geen voorzet door te laten, iets wat tegen Willem 2 toch te vaak gebeurde.
Mazraoui mag dan niet kunnen verdedigen, hij probeert er wel altijd boven op te zitten.
Veltman dendert eroverheenquote:Op zondag 7 april 2019 14:44 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Jammer dat de VAR er is, hopen dat De Ligt god een goede dag heeft.quote:Op zondag 7 april 2019 14:46 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Beginnen met een trap op de kuit. Daarna nog twee, en dan Kristensen inbrengen als Veltman geel krijgt.
christian poulsen mentaliteitquote:Op zondag 7 april 2019 14:46 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Beginnen met een trap op de kuit. Daarna nog twee, en dan Kristensen inbrengen als Veltman geel krijgt.
Doe maar niet. Magallanquote:Op zondag 7 april 2019 14:48 schreef Vollenhoven het volgende:
Misschien dat Ten Hag gaat starten met Magallan, met Veltman en Blind mis je toch lengte.
Ja.quote:Op zondag 7 april 2019 14:48 schreef Adames het volgende:
[..]
christian poulsen mentaliteit
wordt hij nou trouwens echt assistent trainer volgend jaar?
Klopt wel, maar van Alfred Schreuder naar Poulsen is wel een flinke stap terug in ervaring.quote:Op zondag 7 april 2019 14:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is niet alsof wij heel veel inzicht hebben op wat hij voor inbreng heeft verder.
tegen feyenoord was het al vreselijkquote:Op zondag 7 april 2019 14:53 schreef Heeinz het volgende:
Magallan die nog geen goede minuut heeft gespeeld laten spelen tegen Juventus in de kwartfinale lijkt me geen goed idee
Gelukkig blijft Aron Winter er nog bij!quote:Op zondag 7 april 2019 14:56 schreef Adames het volgende:
[..]
Klopt wel, maar van Alfred Schreuder naar Poulsen is wel een flinke stap terug in ervaring.
Toen was iedereen ook wel dramatisch natuurlijk. Hij moet wel eerst nog een echte kans krijgenquote:
Gisteren zag je gewoon de basis van tegen juve. Je moet voetballen wil je winnenquote:Op zondag 7 april 2019 14:48 schreef Vollenhoven het volgende:
Misschien dat Ten Hag gaat starten met Magallan, met Veltman en Blind mis je toch lengte.
Klopt. Maar extra zekerheid achterin kan geen kwaad, je moet niet verwachten met drie dwergen achterin bij standaardsituaties dat je geen probleem hebt.quote:Op zondag 7 april 2019 15:38 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Gisteren zag je gewoon de basis van tegen juve. Je moet voetballen wil je winnen
Tijdens de Copa was die ook al pure tyfus .quote:Op zondag 7 april 2019 15:38 schreef Vollenhoven het volgende:
Magallan is de nieuwe Van der Hoorn?
Alleen maar omdat hij blunderde tegen een subtopper.
Magallan is helemaal geen zekerheid.quote:Op zondag 7 april 2019 15:39 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Klopt. Maar extra zekerheid achterin kan geen kwaad, je moet niet verwachten met drie dwergen achterin bij standaardsituaties dat je geen probleem hebt.
Snap nog niet waarom Ajax zolang achter hem aan zat...quote:Op zondag 7 april 2019 15:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tijdens de Copa was die ook al pure tyfus .
Argentijnse topclub dus dan zal het wel goed zijn..quote:Op zondag 7 april 2019 16:43 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Snap nog niet waarom Ajax zolang achter hem aan zat...
Tegen wie riep je dat dan?quote:Op zondag 7 april 2019 17:14 schreef Simmertje het volgende:
Wat ik al het hele jaar roep, Viergever is middelmaat.
Dit.quote:Op zondag 7 april 2019 17:16 schreef manny het volgende:
niet juichen voor dat de beer geschoten is....
Aardige gasten. Stuk voor stuk.quote:Op zondag 7 april 2019 17:32 schreef Yreal het volgende:
Wat een tiefusteam is dat psv ook he. Werkelijk niemand die ook maar een klein beetje sympathiek is.
Stelletje strontbroeken zijn hetquote:Op zondag 7 april 2019 17:32 schreef Yreal het volgende:
Wat een tiefusteam is dat psv ook he. Werkelijk niemand die ook maar een klein beetje sympathiek is.
Die Lozano...als 'ie gewoon om Pasveer heen loopt schuift 'ie hem in een leeg doel. Kiest liever voor een toneelstukje en een pingel dan voor een doelpunt...quote:Op zondag 7 april 2019 17:37 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dit gaat nergens over. Het was meer een pingel voor Vitesse dan PSV.
quote:Op zondag 7 april 2019 17:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ophouden met huilen. PSV doet dit het hele seizoen al, je weet dat het zo gaat.
Je hebt het zelf verneukt met vier verloren wedstrijden.
jij staat vast morgen op de werkplaats tof te doen met je 0-3 tegen vvv?quote:Op zondag 7 april 2019 17:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
Met 86 punten geen kampioen worden kun je bijna niemand verwijten, al had je thuis tegen Heracles en Heerenveen nooit puntverlies mogen leidenquote:Op zondag 7 april 2019 17:45 schreef Ramboetan het volgende:
Dit potje had niks uit moeten maken. Zelf teveel dom puntenverlies geleden terwijl we betere spelers hebben.
Ik ben niet voor Feyenoord. Ajax heeft het zelf verneukt door kansloze wedstrijden te verspelen.quote:Op zondag 7 april 2019 17:45 schreef Yreal het volgende:
[..]
jij staat vast morgen op de werkplaats tof te doen met je 0-3 tegen vvv?
Het verlies voor beide partijen kwam na de winterstopquote:Op zondag 7 april 2019 17:48 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik ben niet voor Feyenoord. Ajax heeft het zelf verneukt door kansloze wedstrijden te verspelen.
Jammer dat PSV sinds september al vol voor de titel ging en daardoor simpelweg veel minder wedstrijden heeft gespeeld.
Dat is zo natuurlijk, maar toch is het zuur dat zo'n karakterloze ploeg als PSV het wél iedere week cadeau krijgt.quote:Op zondag 7 april 2019 17:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ach wij kregen het vorige week cadeau van Schwaab.quote:Op zondag 7 april 2019 17:55 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat is zo natuurlijk, maar toch is het zuur dat zo'n karakterloze ploeg als PSV het wél iedere week cadeau krijgt.
Vreselijke kloten ploeg inderdaad, zeker met die debiel langs de lijn. Zo'n Cocu gun je het dan meer.quote:Op zondag 7 april 2019 17:55 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat is zo natuurlijk, maar toch is het zuur dat zo'n karakterloze ploeg als PSV het wél iedere week cadeau krijgt.
Eerst maar volhoudenquote:
Hij had in eerste instantie gewoon voor een club als Ajax moeten kiezen.quote:Op zondag 7 april 2019 18:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of Vitesse wel of niet wint maakt niet uit of we Odegaard moeten kopen
Grappig hoe iedereen zijn antipathie heeft voor bepaalde spelers. Ik vind van Bommel juist een debutant die boven verwachting presteert, maar zo'n Luuk de Jong en van die zouteloze Mexicanen. Dat opgeteld bij de saaie en laffe spelopvatting die nu eenmaal ingebed is in die club.quote:Op zondag 7 april 2019 18:01 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Vreselijke kloten ploeg inderdaad, zeker met die debiel langs de lijn. Zo'n Cocu gun je het dan meer.
Waarom?quote:Op zondag 7 april 2019 18:08 schreef Wotte het volgende:
[..]
Hij had in eerste instantie gewoon voor een club als Ajax moeten kiezen.
Ik zie dat niet echt als een keuze omdat het beide andere types zijn. Odegaard is voor de drie aanvallende plekken achter de spits en Pröpper voor de controleurspositie.quote:Op zondag 7 april 2019 18:08 schreef Simmertje het volgende:
Liever Odegaard dan Propper in ieder geval. Ook veel meer potentie om later nog voor meer door te verkopen.
We hebben Marin al voor Frenkie, zie Odegaard meer vervanger voor Ziyech dan.quote:Op zondag 7 april 2019 18:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie dat niet echt als een keuze omdat het beide andere types zijn. Odegaard is voor de drie aanvallende plekken achter de spits en Pröpper voor de controleurspositie.
Marin is niet hetzelfde type als Frenkie, lijkt vooral veel op v/d Beek als dynamische speler.quote:Op zondag 7 april 2019 18:10 schreef Simmertje het volgende:
[..]
We hebben Marin al voor Frenkie, zie Odegaard meer vervanger voor Ziyech dan.
Maar daar hebben we volgend jaar toch ook al oppergod De Wit voor?quote:Op zondag 7 april 2019 18:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Marin is niet hetzelfde type als Frenkie, lijkt vooral veel op v/d Beek als dynamische speler.
Dit is niet leuk.quote:Op zondag 7 april 2019 18:11 schreef Adames het volgende:
[..]
Maar daar hebben we volgend jaar toch ook al oppergod De Wit voor?
Effe de 2-3 af vangenquote:Op zondag 7 april 2019 18:20 schreef Simmertje het volgende:
2-2 ook gewoon prima, doelsaldo lijken we te gaan winnen.
Boven verwachting? Beker en Europa kansloos. Dit spel week in week uit op de mat leggen, komt bij dat hij volslagen debiel doet.quote:Op zondag 7 april 2019 18:08 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Grappig hoe iedereen zijn antipathie heeft voor bepaalde spelers. Ik vind van Bommel juist een debutant die boven verwachting presteert, maar zo'n Luuk de Jong en van die zouteloze Mexicanen. Dat opgeteld bij de saaie en laffe spelopvatting die nu eenmaal ingebed is in die club.
In principe is dit een jinxquote:
Sportief gezien, financieel snap ik het uiteraard.quote:Op zondag 7 april 2019 18:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom?
Hij krijgt zo'n vier miljoen per jaar bij Real Madrid, en maakt nu alsnog minuten in de Eredivisie op jonge leeftijd.
doe maar pas 5 minuten na het fluitsignaal. Je weet t niet met dit psvquote:Op zondag 7 april 2019 18:30 schreef Wotte het volgende:
Ik durf pas na minstens vijf minuten blessuretijd pas te juichen.
Gaat sportief toch niet zo slecht?quote:Op zondag 7 april 2019 18:29 schreef Wotte het volgende:
[..]
Sportief gezien, financieel snap ik het uiteraard.
WIE JINXEDE HETquote:Op zondag 7 april 2019 18:32 schreef LorneMalvo het volgende:
[..]
doe maar pas 5 minuten na het fluitsignaal. Je weet t niet met dit psv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |