SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt Hansquote:Op zaterdag 6 april 2019 19:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Met nog betere spelers om zich heen gaat Frenkie nog beter presteren.
Ja, ben ook heel erg benieuwd hoe hij het volgend jaar gaat doen.quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dan is zo'n balletje terug gewoon briljant.
fixedquote:Op zaterdag 6 april 2019 19:49 schreef BobW het volgende:
Ziyech Ajax kan echt geen counter uitspelen
Maar hij zat afgelopen wedstrijd op de bank en werd de wedstrijd ervoor gewisseld.quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:52 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ziyech maar wisselen, maar dat durft Ten Hag niet natuurlijk.
Ziyech was mad toen.quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maar hij zat afgelopen wedstrijd op de bank en werd de wedstrijd ervoor gewisseld.
Lijkt echt alsof de spelers niet doorhebben dat het verschil in doelsaldo nog prima speelbaar is.quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Loop eens uit naar 1-5 nu, genoeg ruimte.
Tering.
Muah kan wel, al zullen die ook wel genoeg ruimte krijgen om te counteren.quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:58 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ik zie PSV hier geen punten verspelen..
@El-Stinho en ik verheugen ons daar al op.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:00 schreef Wave103 het volgende:
Dat worden 100 extra kansloze afstandsschoten woensdag
Allegri verheugt zich daar ook op.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
@:El-Stinho en ik verheugen ons daar al op.
Statistieken? Stiekem scoort hij er na zijn eerste seizoen best veel uit voor m'n gevoel.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
@:El-Stinho en ik verheugen ons daar al op.
Vitesse krijgt al drie duels minstens twee goals tegen en heeft een stel gehandicapten achterin. Maak je geen illusies, please.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Sleutelwedstrijd zondag. Kan je opeens weer favoriet zijn voor de titel.
Speelt een goede wedstrijd inderdaad.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:03 schreef BobW het volgende:
Veltman zit er wel een paar keer lekker tussen
Dat doe ik lekker wel.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:02 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vitesse krijgt al drie duels minstens twee goals tegen en heeft een stel gehandicapten achterin. Maak je geen illusies, please.
Ik ga zoals altijd PSV overslaan (nee, alleen niet als ze tegen Ajax spelen). Zonde van mijn tijd.quote:
Is er nog een andere leuke wedstrijd dan?quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ga zoals altijd PSV overslaan (nee, alleen niet als ze tegen Ajax spelen). Zonde van mijn tijd.
Sow, dat zal PSV leren.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ga zoals altijd PSV overslaan (nee, alleen niet als ze tegen Ajax spelen). Zonde van mijn tijd.
Niet binnen jouw interessegebied.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is er nog een andere leuke wedstrijd dan?
Ik ga er absoluut niet naar kijken nee.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
PSV sloeg vorige week ook tegen 10 man een modderfiguur.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik ga er absoluut niet naar kijken nee.
Thuis won PSV met 1-0 zie ik, terwijl Vitesse al na 14 minuten rood kreeg. Mwoah.
Oh, ik ga Valladolid v Sevilla kijken en er zijn weer vloertoernooitjes. Never a dull moment hier.quote:
Hoe mad ben je als PSV kampioen wordt?quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
PSV sloeg vorige week ook tegen 10 man een modderfiguur.
Dan ga ik mij toch weer wagen aan de ergernis die PSV heet.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Oh, ik ga Valladolid v Sevilla kijken en er zijn weer vloertoernooitjes. Never a dull moment hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |