Van alles winter en zomer: truien, veel t-shirts, jeans, sportkleding, winter- en zomerjas, sportkleding, jurken, hemdjes... van de merken Mamalicious, H&M, Zalando, Noppies, prenatal en Supermom.quote:
Geen interesse (wij hebben ook een Mutsy dinges), maar ik vroeg me vandaag toevallig af tot welke leeftijd zo'n geval gebruikt wordt.quote:Op zondag 28 april 2019 20:27 schreef Quoi het volgende:
Hij is veel gebruikt (want je kon er offroad werkelijk overal mee komen tijdens vakanties) en zeer geschikt voor lange mensen (wij zijn 185 en 200 cm). Ofwel, gebruikerssporen, maar geen defect te vinden.
Daarom gaat 'ie weg. Hij staat te verstoffen. We gebruiken 'm al zo lang niet meer. Zelfs de buggy staat soms weken stil (alleen als hij ziek is en ik toch boodschappen doe of bij echt lange wandelingen). En in een dierentuin zijn leuke (giraffe oid) wagentjes.quote:Op zondag 28 april 2019 21:29 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Geen interesse (wij hebben ook een Mutsy dinges), maar ik vroeg me vandaag toevallig af tot welke leeftijd zo'n geval gebruikt wordt.Wij gebruiken 'm bijna nooit meer: uitstapjes in de woonplaats met de fiets of lopend, op vakantie altijd liever een draagzak. Eigenlijk vooral nog als we naar de dierentuin gaan of zo, maar dan kunnen we net zo goed een inklapbare buggy kopen denk ik? De Mutsy staat hier niet heel erg in de weg, maar anders zou ik in dat hoekje een laag kapstokje voor haar kunnen maken.
Oeh! Ik zou evt wel geinteresseerd zijn in de sportkleding en de zomerkleding. Zie je het zitten om foto’s te maken want kleding blijft natuurlijk ook altijd wel een beetje smaak/stijl afhankelijkquote:Op zondag 28 april 2019 20:41 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Van alles winter en zomer: truien, veel t-shirts, jeans, sportkleding, winter- en zomerjas, sportkleding, jurken, hemdjes... van de merken Mamalicious, H&M, Zalando, Noppies, prenatal en Supermom.
https://imgur.com/a/cOCcbLEquote:Op maandag 29 april 2019 06:39 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Oeh! Ik zou evt wel geinteresseerd zijn in de sportkleding en de zomerkleding. Zie je het zitten om foto’s te maken want kleding blijft natuurlijk ook altijd wel een beetje smaak/stijl afhankelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bergstein laarsjes, maat 26. Zijn gebruikt maar kunnen nog heel goed een ronde mee. Mogen gaan voor 7,50 euro.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vippy’s, maat 28. 1x gedragen, want kleuter met een meningMogen gaan voor 10 euro.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 54% gewijzigd door MevrouwCactus op 29-04-2019 10:55:10 ]![]()
Thanks! Ik zit nu op mijn werk maar ik stuur je vanavond wel een PB met de items waarin ik geīnteresseerd ben. Mag ik de sportlegging iig reserveren?quote:
Chick on a mission![]()
quote:Op maandag 29 april 2019 09:31 schreef MevrouwCactus het volgende:
[ afbeelding ]
Cat ‘N Jack, maat 27. 1x gedragen, verder wilde Sjaak ze niet aan. Mogen gaan voor 5 euro.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Bergstein laarsjes, maat 26. Zijn gebruikt maar kunnen nog heel goed een ronde mee. Mogen gaan voor 7,50 euro.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Vippy’s, maat 28. 1x gedragen, want kleuter met een meningMogen gaan voor 10 euro.
Ja. Doe ze allemaal maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je ook nog kleding Mt 98 of kleine 104 toevallig?:)![]()
Okquote:Op maandag 29 april 2019 14:18 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ja. Doe ze allemaal maar.
Heb je ook nog kleding Mt 98 of kleine 104 toevallig?Ik zal vanavond Sjaaks kast eens doorzoeken. Zomerspul?
![]()
Graag!quote:Op maandag 29 april 2019 14:25 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
OkIk zal vanavond Sjaaks kast eens doorzoeken. Zomerspul?
Zomerspul maar ook gewone broeken en longsleeves zijn welkom. Kind groeit overal uit...:)![]()
Ik ga op zoek!quote:Op maandag 29 april 2019 14:26 schreef mignonne het volgende:
[..]
Graag!
Zomerspul maar ook gewone broeken en longsleeves zijn welkom. Kind groeit overal uit...![]()
Ik heb mignonne op Facebook al wat gestuurd. Wat overblijft zal ik hier postenquote:Op maandag 29 april 2019 15:43 schreef LadyBlack het volgende:
Ik spiek dan ook even mee! De schoentjes zijn hier nog te groot, maar die kledingmaat heeft S ook![]()
![]()
Heeeee jij hier?quote:Op maandag 29 april 2019 12:41 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Thanks! Ik zit nu op mijn werk maar ik stuur je vanavond wel een PB met de items waarin ik geīnteresseerd ben. Mag ik de sportlegging iig reserveren?![]()
Oehquote:Op maandag 29 april 2019 19:38 schreef Lingue het volgende:
Allemaal interessante dingen in de verkoop maar ik wil het lot niet tarten![]()
sluipt weer weg
Tipje van de sluier? Heb je al streepjes geplast?![]()
![]()
Bij interesse heb ik er ook nog wat poppetjes voor, maar die liggen op Sjaaks kamer. Per autootje ¤2,50.
Mag weg voor ¤5,-![]()
Wat zou je hier voor willen hebben?quote:Op maandag 29 april 2019 19:24 schreef Malteser het volgende:
Stokke newbornset te koop, in super nette staat!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Waar woon je ook weer? Ik kom met mijn werk nog best op veel plekken namelijk.quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:18 schreef Hupje het volgende:
@:MevrouwCactus jammer dat ik niet in de buurt woon, je hebt (weer!) leuke spulletjes.![]()
Iemand interesse in een puckababy piep?
Ik heb er twee 🙂 wij hebben er veel plezier aan gehad de eerste 3 maanden.
Zit nu nog onderweg, maar kan foto's maken als ik thuis ben.![]()
Ruime regio 024.quote:Op dinsdag 30 april 2019 15:27 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Waar woon je ook weer? Ik kom met mijn werk nog best op veel plekken namelijk.![]()
Oeh, dat vind ik altijd zo lastig om te zeggen. Heb ‘m op MP staan voor ¤50,- maar dacht voor hier op Fok aan ¤40,-. Is dat wat?quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:23 schreef elamanilo het volgende:
[..]
Wat zou je hier voor willen hebben?![]()
Hij is echt echt echt reuze handig. Ik had hem bij de eerste ook wel willen hebben.quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:23 schreef elamanilo het volgende:
[..]
Wat zou je hier voor willen hebben?Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.![]()
Ik stuur je een DMquote:Op dinsdag 30 april 2019 20:07 schreef Malteser het volgende:
[..]
Oeh, dat vind ik altijd zo lastig om te zeggen. Heb ‘m op MP staan voor ¤50,- maar dacht voor hier op Fok aan ¤40,-. Is dat wat?![]()
![]()
Ik pm je.quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:15 schreef Sisu het volgende:
@:Malteser,
wat wil je voor al je bv flesjes hebben?![]()
Wij zijn aan het ruimen en ik heb een Quinny Dreami over! Met wagenbak en buggyinzet. Wel gebruikt, maar nog gewoon netjes. Is hier misschien interesse?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make your own kind of music.![]()
En de rest is inmiddels ook uitgezocht, pff. Ik kan mn vorige post niet meer aanpassen dus hier alles nog eens bij elkaar. Voorrang voor pakketten, maar losse items mogen ook. We roken niet, geen huisdieren en geen droger.
Graag pm of dm bij interesse of vragen.
Newborn
Maat 62
Maat 68
Maat 74
Maat 80
Maat 86
Maat 92
Maat 98/104
Schoenen
Zie hier voor allerlei babyspullen, heb alvast een beginnetje gemaakt. Oa slaapzakken in kleinere maatjes, een draagdoek en omslagdingesen.
[ Bericht 6% gewijzigd door Mineola op 03-05-2019 20:11:00 ]![]()
Zo, hier mag ook het eea weg. Pm maar bij interesse
Kleine maatjes meisjeskleding♡
Met oa:
4ff suits maat 62/68
Zomerkleertjes maat 56 t/m 68![]()
![]()
+1 en alle andere matenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 12:54 schreef Kleurdoos het volgende:
Mocht iemand wol/zijde hebben liggen.
Of strikmutsjes, maillots..
Mt 56 en 62 dan ❤🤗![]()
Haha, maar erg he. Denk dat iedereen die eraan begint niets anders meer wilt.
Ken je de grote groepen op fb al?
Vaak vind je daar ook wel leuke dingen.
Ik snap alleen nooit waarom zoveel mensen vrijwel de nieuwprijs vragen bij kleding dat zo duidelijk al gedragen is.
Rompertjes met gaten erin: 10 euro.Zonder hoop geen leven.![]()
Ik ben op zoek naar hydrofiel slaapzakken (die hele dunne, voor de zomer), in maat 100/110. Heeft iemand toevallig nog wat liggen?![]()
Dit is mn 4e die in de wolletjes gaat 😂 dus ik ben zeker bekend met de groepenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 08:48 schreef Sisu het volgende:
[..]
+1 en alle andere maten![]()
Haha, maar erg he. Denk dat iedereen die eraan begint niets anders meer wilt.
Ken je de grote groepen op fb al?
Vaak vind je daar ook wel leuke dingen.
Ik snap alleen nooit waarom zoveel mensen vrijwel de nieuwprijs vragen bij kleding dat zo duidelijk al gedragen is.
Rompertjes met gaten erin: 10 euro.ik werk ook samen met een paar wolwinkeltjes (fotografie) maar wie weet zit er hier nog 1 met iets leuks
Hier een combi van wol en tof. Niet alleen strikt antroposoofjes!![]()
(En idd, vol pillen en gaten 😱 why!)quote:Op zaterdag 4 mei 2019 10:13 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Dit is mn 4e die in de wolletjes gaat 😂 dus ik ben zeker bekend met de groepenik werk ook samen met een paar wolwinkeltjes (fotografie) maar wie weet zit er hier nog 1 met iets leuks
Hier een combi van wol en tof. Niet alleen strikt antroposoofjes!![]()
Haha, wat zeg je dat leuk. Wij mixen ook.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 10:13 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Dit is mn 4e die in de wolletjes gaat 😂 dus ik ben zeker bekend met de groepenik werk ook samen met een paar wolwinkeltjes (fotografie) maar wie weet zit er hier nog 1 met iets leuks
Hier een combi van wol en tof. Niet alleen strikt antroposoofjes!
Ook uit gemakzucht en om ergernissen te voorkomen met man die met enige regelmaat -goedbedoeld- wolletjes bij de normale was gooit en dus te warm wast+ droger erbij.. reiff kun je dan echt afschrijvenZonder hoop geen leven.![]()
Hierquote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:49 schreef ferrari_rood het volgende:
Iemand die toevallig een site weet waar je lego kunt verkopen.
Mijn man heeft een paar jaar terug heel enthousiast diverse sets aangeschaft maar ze doen er hier niks mee.
Deze dozen zijn allemaal nog nieuw maar wel ze niet voor een habbekrats wegdoen?
![]()
Wat jij zegt Cactusquote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:49 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn man heeft een paar jaar terug heel enthousiast diverse sets aangeschaft maar ze doen er hier niks mee.
Deze dozen zijn allemaal nog nieuw maar wel ze niet voor een habbekrats wegdoen, ook interesse dus..
Het ligt eraan welke sets
Wir müssen leben, bis wir sterben!![]()
Bricklink of marktplaatsquote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:49 schreef ferrari_rood het volgende:
Deze dozen zijn allemaal nog nieuw maar wel ze niet voor een habbekrats wegdoen
disclaimer![]()
Heb je een foto van t kasteel? En een rp?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:23 schreef ferrari_rood het volgende:
Nummers:
60126
60107
31033
60065
41110
41094
10729
Gewone lego/friends/easy build
Heb ook een playmobilkasteel dat weg mag.S. 2014
J. 2016![]()
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:38 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Heb je een foto van t kasteel? En een rp?
Foto van de doos. Kasteel is compleet maar asseccoires niet allemaal meer.
Rp 50,-![]()
Gelukkig tot nu toe maar 1x iets vervilt :’) (mutsje) die wordt dankbaar gedragen door een pop :p. Aparte wasmand voor wolletjes hielp wel. En het feit dat verder iedereen van de was ablijft 😂quote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:50 schreef Sisu het volgende:
[..]
Haha, wat zeg je dat leuk. Wij mixen ook.
Ook uit gemakzucht en om ergernissen te voorkomen met man die met enige regelmaat -goedbedoeld- wolletjes bij de normale was gooit en dus te warm wast+ droger erbij.. reiff kun je dan echt afschrijven![]()
Heeft er iemand een liefde voor oude fisher price? Ik heb een telefoon aan een trektouwtje in de aanbieding. Gekregen, maar echt ontzettend niet mijn ding...K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)![]()
Moet het die van Nijntje zijn? Ik heb een van Woezel en Pip die weg mag, is verder hetzelfde ding.quote:![]()
Ik sla even over dank je wel.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:08 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Foto van de doos. Kasteel is compleet maar asseccoires niet allemaal meer.
Rp 50,-S. 2014
J. 2016![]()
Hier ook maar even;
Is er iemand die het boek slaap maar fijn bouwterrein heeft liggen?
James is helemaal gek op dit boek, al een paar keer geleend bij de bieb maar dat kan niet altijd. Het boek is niet meer te koop helaas.S. 2014
J. 2016![]()
Is een e-book een idee? Misschien niet zo heel handig voor een peuter, maar wellicht beter dan niets. Volgens mij hebben ze hem als e-book nog bij bookspot.quote:Op maandag 6 mei 2019 13:47 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Hier ook maar even;
James is helemaal gek op dit boek, al een paar keer geleend bij de bieb maar dat kan niet altijd. Het boek is niet meer te koop helaas.![]()
Wij hebben hem in het Engels en die is nog wel te krijgen bij bol.com.quote:Op maandag 6 mei 2019 13:47 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Hier ook maar even;
James is helemaal gek op dit boek, al een paar keer geleend bij de bieb maar dat kan niet altijd. Het boek is niet meer te koop helaas.![]()
Hij kent m half uit zn hoofd in het NL... dus ik zoek wel echt die versie.quote:Op maandag 6 mei 2019 17:02 schreef Cholula het volgende:
[..]
Wij hebben hem in het Engels en die is nog wel te krijgen bij bol.com.S. 2014
J. 2016![]()
Juist daarom kun je prima de Engelse pakken, je weet precies wat je moet zeggen.quote:Op maandag 6 mei 2019 17:10 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Hij kent m half uit zn hoofd in het NL... dus ik zoek wel echt die versie.![]()
![]()
Ik heb 'm van marktplaats GM, ik zou dat ook in de gaten gehoudenerf de ogen van je kind - kijk erdoor![]()
Crosspost draagtopic:
Hoihoi, iemand interesse in een stoere tula sidekick met baby insert en rugdraag-spiegeltje?
Mp link: https://www.marktplaats.n(...)0c1b&previousPage=lr
Fok-korting bespreekbaar natuurlijk(stuur maar een pm).
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)![]()
Heeft er iemand interesse in een Tula Toddler slow ride (deze: https://www.bol.com/nl/p/(...)er/9200000059305385/). Eigen foto op verzoek.
F vindt zichzelf er inmiddels echt te groot voor, en hij zit er denk ik ook niet meer veilig in met z'n maat 104/110.
Bruikbaar vanaf broekmaat 86 tm 104 (ongeveer).![]()
Ik pm je even!quote:Op dinsdag 7 mei 2019 13:09 schreef mousemicky het volgende:
Heeft er iemand interesse in een Tula Toddler slow ride (deze: https://www.bol.com/nl/p/(...)er/9200000059305385/). Eigen foto op verzoek.
F vindt zichzelf er inmiddels echt te groot voor, en hij zit er denk ik ook niet meer veilig in met z'n maat 104/110.
Bruikbaar vanaf broekmaat 86 tm 104 (ongeveer).![]()
Ik heb in de aanbieding:
- een opklapbare box van Topmark (gebruikt door oma en een keer op vakantie) voor ¤20,
- een Yepp windscherm (met wat gebruikerssporen, maar nog prima te gebruiken) voor ¤12
- een Tiptoi dierentuinpuzzel voor ¤5 (compleet en in zeer goede staat, alleen zonder handleiding) of te ruil tegen de Tiptoi kasteelpuzzel
- een steco buggy mee (buggy drager voor op de fiets) die hier uiteindelijk niet gebruikt is en waarvan ik geen idee heb hoe die werkt voor ¤5.
Alles is af te halen in Zoetermeer of muv de box evt ook op eigen kosten te verzenden. Foto's en ander kleiner spul zijn evt te vinden via reshopper https://go.reshopper.com/l7cZz4GNuW![]()
Z8 trui maat 80, maar kan makkelijk al met 74 gedragen worden, valt klein.
Z8 jurkje maat 80;
Beide in goede staat, weinig gedragen.And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..![]()
Ik heb nog een paar jongens Ecco schoentjes in maat 21 te koop.
http://link.marktplaats.n(...)mpaign=socialbuttons![]()
Ik kwam nog wat zomers spul tegen wat allemaal weg mag.
Tuinbroeken 62, links zeeman rechts H&M
Shirts 74, HEMA, name it, Noppies.
Vrolijke rompers 74/80, bij interesse nog (veel) meer.
86 spijkerblouse. Niet gedragen, niet mijn ding.
En nog verdwaalde broekjes 68, ook nooit gedragen dus.Morgen ben ik vast weer mezelf.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: