Ik heb mignonne op Facebook al wat gestuurd. Wat overblijft zal ik hier postenquote:Op maandag 29 april 2019 15:43 schreef LadyBlack het volgende:
Ik spiek dan ook even mee! De schoentjes zijn hier nog te groot, maar die kledingmaat heeft S ook
Heeeee jij hier?quote:Op maandag 29 april 2019 12:41 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Thanks! Ik zit nu op mijn werk maar ik stuur je vanavond wel een PB met de items waarin ik geīnteresseerd ben. Mag ik de sportlegging iig reserveren?
Oehquote:Op maandag 29 april 2019 19:38 schreef Lingue het volgende:
Allemaal interessante dingen in de verkoop maar ik wil het lot niet tarten![]()
sluipt weer weg
Wat zou je hier voor willen hebben?quote:Op maandag 29 april 2019 19:24 schreef Malteser het volgende:
Stokke newbornset te koop, in super nette staat!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar woon je ook weer? Ik kom met mijn werk nog best op veel plekken namelijk.quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:18 schreef Hupje het volgende:
@:MevrouwCactus jammer dat ik niet in de buurt woon, je hebt (weer!) leuke spulletjes.
Ruime regio 024.quote:Op dinsdag 30 april 2019 15:27 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Waar woon je ook weer? Ik kom met mijn werk nog best op veel plekken namelijk.
Oeh, dat vind ik altijd zo lastig om te zeggen. Heb ‘m op MP staan voor ¤50,- maar dacht voor hier op Fok aan ¤40,-. Is dat wat?quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:23 schreef elamanilo het volgende:
[..]
Wat zou je hier voor willen hebben?
Hij is echt echt echt reuze handig. Ik had hem bij de eerste ook wel willen hebben.quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:23 schreef elamanilo het volgende:
[..]
Wat zou je hier voor willen hebben?
Ik stuur je een DMquote:Op dinsdag 30 april 2019 20:07 schreef Malteser het volgende:
[..]
Oeh, dat vind ik altijd zo lastig om te zeggen. Heb ‘m op MP staan voor ¤50,- maar dacht voor hier op Fok aan ¤40,-. Is dat wat?
Ik pm je.quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:15 schreef Sisu het volgende:
@:Malteser,
wat wil je voor al je bv flesjes hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make your own kind of music.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |