Mja, 0,001 is meer dan 0quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:44 schreef Halimede het volgende:
[..]
Hij heeft toch meer kans want ik weet niet hoe jij er uit ziet
Was ook maar een grapjequote:
Tuurlijk welquote:
Las laatst nog een artikel over 50+ vrouwen die op Tinder allemaal lekkere jonge broekies binnen hengelden voor de seks.quote:
quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:45 schreef Halimede het volgende:
[..]
Was ook maar een grapje![]()
Mijn ex kon wel heel erg stinkensowieso van die mannen die naar middeleeuwse festivals gaan ruiken wel vaker niet zo heel fris
Toevallig!quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:46 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Mijn ex stonk naar narcisme. Ook geen prettig geurtje
Voor vrouwen (helaas) wel.quote:
kwam laatst een profiel tegen met als leeftijd iets in de 30 maar in de tekst dat ie 21 was maar graag een oudere vrouw wilde en dat vrouwen zich niet bezwaard moesten voelen om te kokenquote:Op vrijdag 5 april 2019 19:46 schreef Chia het volgende:
[..]
Las laatst nog een artikel over 50+ vrouwen die op Tinder allemaal lekkere jonge broekies binnen hengelden voor de seks.
Ook leuk hoorquote:Op vrijdag 5 april 2019 19:48 schreef Halimede het volgende:
De mijne overigens ook nog naar "32 jarige vent die bij zijn oma op zolder woont omdat hij alles in zijn leven verneukt door uit de hand gelopen drugsgebruik, die ook nog eens een 22 jarig meisje heeft bezwangerd"
Hey dat is mijn type. Wat is zijn nummer? Beetje manipulatief ook? Daar ga ik hard opquote:Op vrijdag 5 april 2019 19:48 schreef Halimede het volgende:
De mijne overigens ook nog naar "32 jarige vent die bij zijn oma op zolder woont omdat hij alles in zijn leven verneukt door uit de hand gelopen drugsgebruik, die ook nog eens een 22 jarig meisje heeft bezwangerd"
Nostalgie is iets van vroegerquote:Op vrijdag 5 april 2019 19:48 schreef Trashcanman het volgende:
Waarom willen we eigenlijk geen nostalgie meer hiero?
Lolquote:Op vrijdag 5 april 2019 19:47 schreef Allures het volgende:
[..]
kwam laatst een profiel tegen met als leeftijd iets in de 30 maar in de tekst dat ie 21 was maar graag een oudere vrouw wilde en dat vrouwen zich niet bezwaard moesten voelen om te koken
Wel zonder foto, dat vond ik een beetje laf
Extreem manipulatief. Hij lijkt trouwens op een kruising tussen Brad Pitt en Jason Momoa, alleen dan wel 2 weken lang niet gewassen en zware roker (en dus drugsgebruiker).quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:49 schreef Allures het volgende:
[..]
Hey dat is mijn type. Wat is zijn nummer? Beetje manipulatief ook? Daar ga ik hard op
Oh ja dat vind ik ook echt een afknapperquote:Op vrijdag 5 april 2019 19:51 schreef Kopjechino het volgende:
Of van die mannen die allemaal foto's hebben met zo'n kind en dan als bio: nee ik ben geen vader, wel trotse oom![]()
Dat dien vrouwen ookquote:Op vrijdag 5 april 2019 19:51 schreef Kopjechino het volgende:
Of van die mannen die allemaal foto's hebben met zo'n kind en dan als bio: nee ik ben geen vader, wel trotse oom![]()
iew, kinderenquote:Op vrijdag 5 april 2019 19:51 schreef Kopjechino het volgende:
Doen vrouwen ook vaak.quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:51 schreef Kopjechino het volgende:
Dat is dus niet de bedoelingquote:Op vrijdag 5 april 2019 19:53 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik verlang terug naar de tijd dat daar nog niet zo moeilijk over werd gedaan.
volgens anderen is dat weer heel normaal..quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:54 schreef Halimede het volgende:
Of ze hebben al 2 kinderen voor hun 30ste, dan vraag ik me wel een beetje af hoe het zit met hun judgement.
Is de snelste weg om lekker jonge bloemetjes te plukken? Waarom zou je dat niet willenquote:Op vrijdag 5 april 2019 19:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Mocht ik ooit weer moeten daten, en je mag me erop wijzen, hoop ik dat ik nooit online hoef te tinderen.
Gewoon niet meer single worden. Is veel makkelijkerquote:Op vrijdag 5 april 2019 19:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Mocht ik ooit weer moeten daten, en je mag me erop wijzen, hoop ik dat ik nooit online hoef te tinderen.
Hoe tinder je offline?quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik hoop het ook niet, straks kom ik je een keertje tegenquote:Op vrijdag 5 april 2019 19:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Sneller is niet altijd beter.quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:56 schreef Chia het volgende:
[..]
Is de snelste weg om lekker jonge bloemetjes te plukken? Waarom zou je dat niet willen
Keihard roepen of je iemand liked of nietquote:Op vrijdag 5 april 2019 19:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hoe tinder je offline?
Swipe je dan iemand op straat weg?
quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hoe tinder je offline?
Swipe je dan iemand op straat weg?
Daar krijg je tegenwoordig problemen meequote:Op vrijdag 5 april 2019 19:57 schreef Halimede het volgende:
[..]
Keihard roepen of je iemand liked of niet
Alleen als je lelijk bentquote:Op vrijdag 5 april 2019 19:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Daar krijg je tegenwoordig problemen mee
Maar wat zijn dan lekkere jonge broekies? Een mid-twintiger die een beetje in de markt ligt gaat meestal geen ouw vel van 55 batsen lijkt me.quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:46 schreef Chia het volgende:
[..]
Las laatst nog een artikel over 50+ vrouwen die op Tinder allemaal lekkere jonge broekies binnen hengelden voor de seks.
Ieder zo z'n fetisj.quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar wat zijn dan lekkere jonge broekies? Een mid-twintiger die een beetje in de markt ligt gaat meestal geen ouw vel van 55 batsen lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |