Mja, 0,001 is meer dan 0quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:44 schreef Halimede het volgende:
[..]
Hij heeft toch meer kans want ik weet niet hoe jij er uit ziet
Was ook maar een grapjequote:
Tuurlijk welquote:
Las laatst nog een artikel over 50+ vrouwen die op Tinder allemaal lekkere jonge broekies binnen hengelden voor de seks.quote:
quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:45 schreef Halimede het volgende:
[..]
Was ook maar een grapje![]()
Mijn ex kon wel heel erg stinkensowieso van die mannen die naar middeleeuwse festivals gaan ruiken wel vaker niet zo heel fris
Toevallig!quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:46 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Mijn ex stonk naar narcisme. Ook geen prettig geurtje
Voor vrouwen (helaas) wel.quote:
kwam laatst een profiel tegen met als leeftijd iets in de 30 maar in de tekst dat ie 21 was maar graag een oudere vrouw wilde en dat vrouwen zich niet bezwaard moesten voelen om te kokenquote:Op vrijdag 5 april 2019 19:46 schreef Chia het volgende:
[..]
Las laatst nog een artikel over 50+ vrouwen die op Tinder allemaal lekkere jonge broekies binnen hengelden voor de seks.
Ook leuk hoorquote:Op vrijdag 5 april 2019 19:48 schreef Halimede het volgende:
De mijne overigens ook nog naar "32 jarige vent die bij zijn oma op zolder woont omdat hij alles in zijn leven verneukt door uit de hand gelopen drugsgebruik, die ook nog eens een 22 jarig meisje heeft bezwangerd"
Hey dat is mijn type. Wat is zijn nummer? Beetje manipulatief ook? Daar ga ik hard opquote:Op vrijdag 5 april 2019 19:48 schreef Halimede het volgende:
De mijne overigens ook nog naar "32 jarige vent die bij zijn oma op zolder woont omdat hij alles in zijn leven verneukt door uit de hand gelopen drugsgebruik, die ook nog eens een 22 jarig meisje heeft bezwangerd"
Nostalgie is iets van vroegerquote:Op vrijdag 5 april 2019 19:48 schreef Trashcanman het volgende:
Waarom willen we eigenlijk geen nostalgie meer hiero?
Lolquote:Op vrijdag 5 april 2019 19:47 schreef Allures het volgende:
[..]
kwam laatst een profiel tegen met als leeftijd iets in de 30 maar in de tekst dat ie 21 was maar graag een oudere vrouw wilde en dat vrouwen zich niet bezwaard moesten voelen om te koken
Wel zonder foto, dat vond ik een beetje laf
Extreem manipulatief. Hij lijkt trouwens op een kruising tussen Brad Pitt en Jason Momoa, alleen dan wel 2 weken lang niet gewassen en zware roker (en dus drugsgebruiker).quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:49 schreef Allures het volgende:
[..]
Hey dat is mijn type. Wat is zijn nummer? Beetje manipulatief ook? Daar ga ik hard op
Oh ja dat vind ik ook echt een afknapperquote:Op vrijdag 5 april 2019 19:51 schreef Kopjechino het volgende:
Of van die mannen die allemaal foto's hebben met zo'n kind en dan als bio: nee ik ben geen vader, wel trotse oom![]()
Dat dien vrouwen ookquote:Op vrijdag 5 april 2019 19:51 schreef Kopjechino het volgende:
Of van die mannen die allemaal foto's hebben met zo'n kind en dan als bio: nee ik ben geen vader, wel trotse oom![]()
iew, kinderenquote:Op vrijdag 5 april 2019 19:51 schreef Kopjechino het volgende:
Doen vrouwen ook vaak.quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:51 schreef Kopjechino het volgende:
Dat is dus niet de bedoelingquote:Op vrijdag 5 april 2019 19:53 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik verlang terug naar de tijd dat daar nog niet zo moeilijk over werd gedaan.
volgens anderen is dat weer heel normaal..quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:54 schreef Halimede het volgende:
Of ze hebben al 2 kinderen voor hun 30ste, dan vraag ik me wel een beetje af hoe het zit met hun judgement.
Is de snelste weg om lekker jonge bloemetjes te plukken? Waarom zou je dat niet willenquote:Op vrijdag 5 april 2019 19:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Mocht ik ooit weer moeten daten, en je mag me erop wijzen, hoop ik dat ik nooit online hoef te tinderen.
Gewoon niet meer single worden. Is veel makkelijkerquote:Op vrijdag 5 april 2019 19:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Mocht ik ooit weer moeten daten, en je mag me erop wijzen, hoop ik dat ik nooit online hoef te tinderen.
Hoe tinder je offline?quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik hoop het ook niet, straks kom ik je een keertje tegenquote:Op vrijdag 5 april 2019 19:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Sneller is niet altijd beter.quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:56 schreef Chia het volgende:
[..]
Is de snelste weg om lekker jonge bloemetjes te plukken? Waarom zou je dat niet willen
Keihard roepen of je iemand liked of nietquote:Op vrijdag 5 april 2019 19:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hoe tinder je offline?
Swipe je dan iemand op straat weg?
quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hoe tinder je offline?
Swipe je dan iemand op straat weg?
Daar krijg je tegenwoordig problemen meequote:Op vrijdag 5 april 2019 19:57 schreef Halimede het volgende:
[..]
Keihard roepen of je iemand liked of niet
Alleen als je lelijk bentquote:Op vrijdag 5 april 2019 19:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Daar krijg je tegenwoordig problemen mee
Maar wat zijn dan lekkere jonge broekies? Een mid-twintiger die een beetje in de markt ligt gaat meestal geen ouw vel van 55 batsen lijkt me.quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:46 schreef Chia het volgende:
[..]
Las laatst nog een artikel over 50+ vrouwen die op Tinder allemaal lekkere jonge broekies binnen hengelden voor de seks.
Ieder zo z'n fetisj.quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar wat zijn dan lekkere jonge broekies? Een mid-twintiger die een beetje in de markt ligt gaat meestal geen ouw vel van 55 batsen lijkt me.
Ik spreek nu voor mijzelf maar nee. Of hij moet veel geld hebben en een kast van een huis.quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar wat zijn dan lekkere jonge broekies? Een mid-twintiger die een beetje in de markt ligt gaat meestal geen ouw vel van 55 batsen lijkt me.
Goed verhaal Dopquote:Op vrijdag 5 april 2019 19:59 schreef Lospedrosa het volgende:
We waren vorig jaar een weekend naar Duitsland met de MTB.
Een maat van ons is gescheiden en was erg druk met tinderen. Hij liet mij een tijdje bezig met z'n telefoon. Hij heeft nu een Tinder verbod in Duitsland.
quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:59 schreef Lospedrosa het volgende:
Een maat van ons is gescheiden en was erg druk met tinderen. Hij liet mij een tijdje bezig met z'n telefoon. Hij heeft nu een Tinder verbod in Duitsland.
Ik ken er nog eentje van in de 50, ook een nerd. 2 kinderen, lieve vent en heel veel geld. Wil je zijn Facebook?quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:59 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik spreek nu voor mijzelf maar nee. Of hij moet veel geld hebben en een kast van een huis.
En dat zal voor de meeste mannen ook wel gelden dunkt me. Toen ik midden 20 was hoefde ik ook geen vrouwen van 50+, ook niet de goed geconserveerde types. En ik lag niet eens goed in de marktquote:Op vrijdag 5 april 2019 19:59 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik spreek nu voor mijzelf maar nee. Of hij moet veel geld hebben en een kast van een huis.
Deze vat ik niet. Als een lange relatie uitgaat komen zowel mensen met als zonder belagen weer op de markt. Niet dat ik wild zou worden van rekening houden met andermans kinderen maar ik snap wel dat ze weer willen daten.quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:54 schreef Halimede het volgende:
Of ze hebben al 2 kinderen voor hun 30ste, dan vraag ik me wel een beetje af hoe het zit met hun judgement.
Surequote:Op vrijdag 5 april 2019 19:59 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik snap het persoonlijk niet dat je voor je 30e al aan kinderen zou beginnen, voor die tijd is de kans gewoon extra groot dat je uit elkaar gaat omdat je nog zo veel groeit als mens.quote:Op vrijdag 5 april 2019 20:02 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Deze vat ik niet. Als een lange relatie uitgaat komen zowel mensen met als zonder belagen weer op de markt. Niet dat ik wild zou worden van rekening houden met andermans kinderen maar ik snap wel dat ze weer willen daten.
Eerst moet hij die kinderen ditchen, dan praten we verder.quote:Op vrijdag 5 april 2019 20:01 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik ken er nog eentje van in de 50, ook een nerd. 2 kinderen, lieve vent en heel veel geld. Wil je zijn Facebook?
Wil niet zeggen dat je met alles genoegen moet nemen. Ik lig ook niet goed op de markt, maar mag wel standaarden hebbenquote:Op vrijdag 5 april 2019 20:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dat zal voor de meeste mannen ook wel gelden dunkt me. Toen ik midden 20 was hoefde ik ook geen vrouwen van 50+, ook niet de goed geconserveerde types. En ik lag niet eens goed in de markt
True that.quote:Op vrijdag 5 april 2019 20:03 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik snap het persoonlijk niet dat je voor je 30e al aan kinderen zou beginnen, voor die tijd is de kans gewoon extra groot dat je uit elkaar gaat omdat je nog zo veel groeit als mens.
Ja, die wonen wel bij hem omdat moeder aan het afkicken isquote:Op vrijdag 5 april 2019 20:04 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Eerst moet hij die kinderen ditchen, dan praten we verder.
[..]
Wil niet zeggen dat je met alles genoegen moet nemen. Ik lig ook niet goed op de markt, maar mag wel standaarden hebben
Als je graag kinderen wilt en ervan overtuigd bent de ware te hebben, anders was je immers niet getrouwd, dan kan dat toch best?quote:Op vrijdag 5 april 2019 20:03 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik snap het persoonlijk niet dat je voor je 30e al aan kinderen zou beginnen, voor die tijd is de kans gewoon extra groot dat je uit elkaar gaat omdat je nog zo veel groeit als mens.
Hmm.. Een stiefmoeder van 23 voor kinderen van die leeftijd klinkt wel goedquote:Op vrijdag 5 april 2019 20:06 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ja, die wonen wel bij hem omdat moeder aan het afkicken isen ze zijn iets van 12 en 15 dus het duurt nog even voor die weg zijn denk ik
Mijn vader was op zijn 20ste ook getrouwd met zijn "ware"quote:Op vrijdag 5 april 2019 20:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je graag kinderen wilt en ervan overtuigd bent de ware te hebben, anders was je immers niet getrouwd, dan kan dat toch best?
Er hadden er 4 van 6 niets terug moeten zeggen en stil in die stoel moeten zitten en de 5e moest een slechte openingszin gebruiken, en de 6e is dan de gekkie van het stel...quote:
Ja goed voorbeeld, 1 persoonlijke ervaring. Even alles in de ijskast zetten want je weet pas na je dertigste wat je wilt blijkbaar.quote:Op vrijdag 5 april 2019 20:08 schreef Halimede het volgende:
[..]
Mijn vader was op zijn 20ste ook getrouwd met zijn "ware"op zijn 25e gescheiden en 2 kinderen verder...
Inderdaadquote:Op vrijdag 5 april 2019 20:08 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Er hadden er 4 van 6 niets terug moeten zeggen en stil in die stoel moeten zitten en de 5e moest een slechte openingszin gebruiken, en de 6e is dan de gekkie van het stel...
dan is het realistisch
Altijd de beste populaties.quote:Op vrijdag 5 april 2019 20:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja goed voorbeeld, 1 persoonlijke ervaring. Even alles in de ijskast zetten want je weet pas na je dertigste wat je wilt blijkbaar.
Zo zijn er zat relaties stuk gegaan waarvan mensen dachten dat ze de ware hadden en hoe jonger je bent als je bij elkaar komt hoe groter de kans is dat je uit elkaar groeit. Zeker onze generatie die langer nodig heeft om volwassen te worden, gaat ook langer nodig hebben om klaar te zijn voor een relatie. Ik kan statistieken opzoeken, maar zelf kan je natuurlijk ook googlenquote:Op vrijdag 5 april 2019 20:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja goed voorbeeld, 1 persoonlijke ervaring. Even alles in de ijskast zetten want je weet pas na je dertigste wat je wilt blijkbaar.
Ik heb geen zin om te googelen want moe, maar ik ken zelf alleen mensen die al ergens in de veertig waren toen ze uit elkaar gingen.quote:Op vrijdag 5 april 2019 20:12 schreef Halimede het volgende:
[..]
Zo zijn er zat relaties stuk gegaan waarvan mensen dachten dat ze de ware hadden en hoe jonger je bent als je bij elkaar komt hoe groter de kans is dat je uit elkaar groeit. Zeker onze generatie die langer nodig heeft om volwassen te worden, gaat ook langer nodig hebben om klaar te zijn voor een relatie. Ik kan statistieken opzoeken, maar zelf kan je natuurlijk ook googlen
Ik vind dat mensen het lekker zelf moeten weten. Het is niet zo dat dertig een magische grens is waarbij succes gegarandeerd is. Het kan altijd mislopen.quote:Op vrijdag 5 april 2019 20:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik zie het probleem ook niet zo hoor. Als je kinderen wil en je denkt daar een geschikte partner voor gevonden te hebben dan is voor je 30e beginnen toch prima? Na je 30e gaat het ook rap bergafwaarts met je vruchtbaarheid als vrouw.
Ja precies. Heb je op je 24e alles op een rijtje en dan zeg je tegen je vrouw: "Mop, slik die pil nog maar even door, want misschien wil ik over zeven jaar wat anders!"quote:Op vrijdag 5 april 2019 20:13 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik vind dat mensen het lekker zelf moeten weten. Het is niet zo dat dertig een magische grens is waarbij succes gegarandeerd is. Het kan altijd mislopen.
Inderdaad. En hoe moet dat dan in praktijk? Het uitmaken als je voor je 30e lang met iemand samen bent, omdat je relatie statistisch relatief gezien veel kans heeft om te falen en dan op zoek gaan naar een nieuwe partner om kinderen mee te maken, omdat die relatie dan statistisch gezien een hogere slagingskans heeft?quote:Op vrijdag 5 april 2019 20:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik zie het probleem ook niet zo hoor. Als je kinderen wil en je denkt daar een geschikte partner voor gevonden te hebben dan is voor je 30e beginnen toch prima? Na je 30e gaat het ook rap bergafwaarts met je vruchtbaarheid als vrouw.
Ik hoef ze zelf niet maar snap prima dat mensen voor hun 30e aan poepfabrieken willen beginnen.quote:Op vrijdag 5 april 2019 20:03 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik vooral begin dertigers. Met kleine kinderenquote:Op vrijdag 5 april 2019 20:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om te googelen want moe, maar ik ken zelf alleen mensen die al ergens in de veertig waren toen ze uit elkaar gingen.
quote:Op vrijdag 5 april 2019 20:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja precies. Heb je op je 24e alles op een rijtje en dan zeg je tegen je vrouw: "Mop, slik die pil nog maar even door, want misschien wil ik over zeven jaar wat anders!"
En zij zo van, "M'n gezonde jonge fitte eitjes, wat doe je, ik wil geen downie."
En dan met lekker veel druk op de ketel op zoek naar een papa want biologische klokquote:Op vrijdag 5 april 2019 20:15 schreef Chia het volgende:
[..]
Inderdaad. En hoe moet dat dan in praktijk? Het uitmaken als je voor je 30e lang met iemand samen bent, omdat je relatie statistisch gezien kans heeft om te falen en dan op zoek gaan naar een nieuwe partner om kinderen mee te maken, omdat die relatie dan statistisch gezien een hogere slagingskans heeft?
Als je zelf ook nog een beetje fit bent en nog wat levensjaren overhoudt als ze uitvliegen.quote:Op vrijdag 5 april 2019 20:15 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik hoef ze zelf niet maar snap prima dat mensen voor hun 30e aan poepfabrieken willen beginnen.
quote:Op vrijdag 5 april 2019 20:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja precies. Heb je op je 24e alles op een rijtje en dan zeg je tegen je vrouw: "Mop, slik die pil nog maar even door, want misschien wil ik over zeven jaar wat anders!"
En zij zo van, "M'n gezonde jonge fitte eitjes, wat doe je, ik wil geen downie."
En dan vooral zo snel mogelijk aan kinderen beginnen want je biologische klok is al aan het aftellen. Ook heel goed voor je nieuwe relatiequote:Op vrijdag 5 april 2019 20:15 schreef Chia het volgende:
[..]
Inderdaad. En hoe moet dat dan in praktijk? Het uitmaken als je voor je 30e lang met iemand samen bent, omdat je relatie statistisch gezien kans heeft om te falen en dan op zoek gaan naar een nieuwe partner om kinderen mee te maken, omdat die relatie dan statistisch gezien een hogere slagingskans heeft?
Zit je op je Tinder-date. IK WIL JE ZAADquote:Op vrijdag 5 april 2019 20:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dan vooral zo snel mogelijk aan kinderen beginnen want je biologische klok is al aan het aftellen. Ook heel goed voor je nieuwe relatie
Daarom altijd eigen condooms mee.quote:Op vrijdag 5 april 2019 20:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zit je op je Tinder-date. IK WIL JE ZAAD
quote:Op vrijdag 5 april 2019 20:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zit je op je Tinder-date. IK WIL JE ZAAD
Gewoon tussen neus en lippen door alle genetische aandoeningen in je familie vermelden. Schizofrenie, diabetes. Autisme scoort ook goed denk ik.quote:
"Ik heb HIV"quote:Op vrijdag 5 april 2019 20:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon tussen neus en lippen door alle genetische aandoeningen in je familie vermelden. Schizofrenie, diabetes. Autisme scoort ook goed denk ik.
'in mijn familie worden we genetisch gevaccineerd geboren'quote:Op vrijdag 5 april 2019 20:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon tussen neus en lippen door alle genetische aandoeningen in je familie vermelden. Schizofrenie, diabetes. Autisme scoort ook goed denk ik.
Precies, en als je de boel rond die tijd op orde hebt en het voelt goed.. Waarom wachten?quote:Op vrijdag 5 april 2019 20:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je zelf ook nog een beetje fit bent en nog wat levensjaren overhoudt als ze uitvliegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |