abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_186361046
registreer om deze reclame te verbergen
Al mijn doelen weer opgepakt vandaag, van activiteiten naar gezondheid naar zelfzorg. Meestal gaat dat bij mij hooguit twee weken goed, maar ik zit hier voor minimaal een halfjaar, dus ik ga proberen (met hulp) om er echt gewoontes van te maken. Elke week komen er nieuwe doelen bij. Als alles een week goed gaat, mag ik van mezelf een tijdschriftje kopen (vind ik leuk :@ ) en ik moet nog een grote beloning vinden voor elke maand dat alles goed ging (dus vier weken succes). Alleen ik weet absoluut niet wat...

Mijn moeder heeft me beloofd dat ik na deze opname samen met haar op vakantie ga ergens in dit land. Dat vind ik wel een heel leuk vooruitzicht.

Ik vind het alleen erg jammer dat ze tegenwoordig bij mij op eieren loopt. Als er iets warrig gaat, of als het ergens druk is, blijft ze maar vragen of ik het trek. Als ik een pilletje neem, denkt ze gelijk dat ik iets niet aankan... Dat vind ik best wel erg verdrietig
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_186361441
Ik denk dat je het zo moet zien dat ze bezorgd om je is en dus wil weten hoe het met je is, CotS.

Misschien te zijner tijd eens bespreken met je moeder en iemand van de verpleging/psych erbij? Het kan ook zijn dat er een 'lotgenotencontact' is voor mensen met bepaalde psychische problematiek is? Dat is er bijvoorbeeld bij autisme en dementie, het kan zijn dat dat je moeder kan helpen?

En een tijdschrift Ún een vakantie als vooruitzicht, dat klinkt goed!
pi_186361563
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 12:41 schreef Meridiaan het volgende:
Ik denk dat je het zo moet zien dat ze bezorgd om je is en dus wil weten hoe het met je is, CotS.

Misschien te zijner tijd eens bespreken met je moeder en iemand van de verpleging/psych erbij? Het kan ook zijn dat er een 'lotgenotencontact' is voor mensen met bepaalde psychische problematiek is? Dat is er bijvoorbeeld bij autisme en dementie, het kan zijn dat dat je moeder kan helpen?

En een tijdschrift Ún een vakantie als vooruitzicht, dat klinkt goed!
Ik heb mijn moeder folders gegeven voor logenoten contact en een training vanuit Lentis om ermee te leren omgaan. Verder praten we er veel over. Alleen ik wil niet dat ze zich zorgen maakt. Ook heb ik haar een website gestuurd van een naasten van schizofreniepatiŰnten. Een driegesprek vinden we allebei erg vervelend.

:) Ja... als het goed gaat mag ik elke week een tijdschrift kopen ;) , maar ik denk zeker niet dat het me elke week gaat lukken.
En die vakantie is echt te lief van haar! Ze wil dan vieren dat ik weer op mezelf woon en dat vind ik ook wel het vieren waard
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 23 april 2019 @ 11:11:44 #104
217702 Lonaa
hef 't goedwies kapot
pi_186377299
Hmm. Hier steekt een gevoel van moedeloosheid weer de kop op. :{
But you carry on in pictures and in song
And the unmade bed you slept in
Where I laid you down to rest one last time
Goodbye, dear friend, goodbye, dear friend.
pi_186377853
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 april 2019 11:11 schreef Lonaa het volgende:
Hmm. Hier steekt een gevoel van moedeloosheid weer de kop op. :{
Dikke knuffel... weet je waardoor het komt?
  dinsdag 23 april 2019 @ 13:02:05 #106
217702 Lonaa
hef 't goedwies kapot
pi_186378849
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2019 11:49 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dikke knuffel... weet je waardoor het komt?
Neen. En dat maakt het wel extra frustrerend.
But you carry on in pictures and in song
And the unmade bed you slept in
Where I laid you down to rest one last time
Goodbye, dear friend, goodbye, dear friend.
pi_186379730
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 april 2019 13:02 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Neen. En dat maakt het wel extra frustrerend.
*;
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')