Van Goethem mist een chromosoomquote:Op zondag 7 april 2019 11:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Brian van Goethem hangt nu alweer tussen z'n kader.
Faria Da Costa, John Izagiere.quote:Op zondag 7 april 2019 11:14 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
López of López Moreno? Vragen, vragen....
Een 28-jarig Roompot product contracteren, dan heb je er ook bitter weinig van begrepen.quote:Op zondag 7 april 2019 11:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Brian van Goethem hangt nu alweer tussen z'n kader.
De Belgische Lotto had na Joost van Leijen, Pim Ligthart, Dirk Bellemakers, Brian Bulgac en Moreno Hofland een nieuwe Nederlander nodig.quote:Op zondag 7 april 2019 11:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een 28-jarig Roompot product contracteren, dan heb je er ook bitter weinig van begrepen.
Hier op FOK zijn we dat punt allang voorbij.quote:Op zondag 7 april 2019 11:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Komt het nog goed met Lars Boom?
Zoals Denain bedoel je?quote:Op zondag 7 april 2019 11:27 schreef TargaFlorio het volgende:
Boom moet zich gaan richten op het winnen van wedstrijden van het tweede niveau.
Madquote:Op zondag 7 april 2019 11:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De Teun op de grond. Szura en ik vinden dat niet leuk.
Afgestreept.quote:Op zondag 7 april 2019 11:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nee.quote:Op zondag 7 april 2019 11:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Allemaal even lachen.quote:Op zondag 7 april 2019 10:19 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga ook niet naar Ajax kijken vanmiddag, ook al ben ik groot fan.
Oke oke, voetbal interesseert mij geen reet. Rustig maar Mexicano.quote:Op zondag 7 april 2019 12:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Allemaal even lachen.
Het begint een beetje zielig te worden.
Mij ook niet, ik ben tenslotte fan van PSV.quote:Op zondag 7 april 2019 12:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oke oke, voetbal interesseert mij geen reet. Rustig maar Mexicano.
We houden nog wel van je.quote:Op zondag 7 april 2019 10:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Laat me met rust te midden van alle provocateurs in dit topic.
Doos tissues ernaast?quote:Op zondag 7 april 2019 12:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ben ondertussen naar een livestream van de Memorial Valenciaga aan het kijken.
Lees je toch lekker een boek vandaag.quote:Op zondag 7 april 2019 12:09 schreef Steven184 het volgende:
Damned, telefoon kapotgevallen. En dat op de dag van de Ronde.
Jullie zijn wel vervelend en voorspelbaar de laatste dagen.quote:
Hap dan ook niet zo enthousiast.quote:Op zondag 7 april 2019 12:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jullie zijn wel vervelend en voorspelbaar de laatste dagen.
Het moet van twee kanten komen, vind ik.quote:
Gaat geen rol van betekenis spelen.quote:Op zondag 7 april 2019 12:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat verwacht laten jullie van Piti?
Nee, lekker dan. Ik wilde gewoon tegelijkertijd van het zonnetje en de Ronde genieten.quote:
Niksquote:Op zondag 7 april 2019 12:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
Niet veel.quote:Op zondag 7 april 2019 12:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
Over tien jaar herinner me ik dat niet meer, hoor.quote:
Ga gewoon weg.quote:Op zondag 7 april 2019 12:47 schreef Mani89 het volgende:
Ga ik echt de hele dag binnen zitten met dit mooie weer?
Niemand die je verplicht.quote:Op zondag 7 april 2019 12:47 schreef Mani89 het volgende:
Oprotten danquote:Op zondag 7 april 2019 12:47 schreef Mani89 het volgende:
Flikker gewoon op.quote:Op zondag 7 april 2019 12:47 schreef Mani89 het volgende:
Als je nou twee sokken mee naar buiten neemt kun je ook daar gewoon een act opvoeren.quote:Op zondag 7 april 2019 12:47 schreef Mani89 het volgende:
Op Sporza rijden ze ook tijdens het journaal door.quote:Op zondag 7 april 2019 12:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oja, het onvermijdelijke journaal.
Het antwoord is ook neen, ik ga zo lekker een uurtje in de tuin in coma liggen. Goeie UI trouwens.quote:
Miesjel heeft zijn pak uit pure stress al onder de Martino gesmeerd.quote:Op zondag 7 april 2019 12:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Op Sporza rijden ze ook tijdens het journaal door.
? Wel. Gaan gewoon verder op Canvas en na het journaal zenden ze daar de vrouwen uit.quote:Op zondag 7 april 2019 12:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Op Sporza rijden ze ook tijdens het journaal door.
Niet dus.
Je kan ook een laptop mee nemen naar de tuin.quote:Op zondag 7 april 2019 12:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het antwoord is ook neen, ik ga zo lekker een uurtje in de tuin in coma liggen. Goeie UI trouwens.
Zelfs @El-Stinhoquote:Op zondag 7 april 2019 12:54 schreef Aguero het volgende:
[..]
Je kan ook een laptop mee nemen naar de tuin.
Die van jou is ook goed. Vanavond, na de glorieuze overwinning van Matje, heeft iedereen hier een Van der Poel UI.
Hij neemt dan ook meteen een abonnement op de PLAYER.quote:
Dit vind ik dan weer een beetje vervelend en voorspelbaar.quote:Op zondag 7 april 2019 12:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij neemt dan ook meteen een abonnement op de PLAYER.
Let op Andrew Bird de komende weken. Grote muzikant.quote:
#doesliefquote:Op zondag 7 april 2019 12:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij neemt dan ook meteen een abonnement op de PLAYER.
Jij en @wimderon mogen lekker voor Van Aert juichen hoor.quote:Op zondag 7 april 2019 12:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nederlanders die denken dat Van der Poel gaat winnen
In het meest ideale en nette geval is het ''Wimderon en jij''.quote:Op zondag 7 april 2019 12:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij en wimderon mogen lekker voor Van Aert juichen hoor.
Dankjewel lieverd.quote:Op zondag 7 april 2019 12:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
In het meest ideale en nette geval is het ''Wimderon en jij''.
Giechel Dioon was bij MHMOT ook in topvorm.quote:Op zondag 7 april 2019 12:59 schreef franklop het volgende:
Per ongeluk naar NOS gezapt. Daar zit giechel de giechel Dione weer
Wel goede vragen trouwens.quote:Op zondag 7 april 2019 13:01 schreef showtimer het volgende:
[..]
Giechel Dioon was bij MHMOT ook in topvorm.
Ga wat kasseitjes opzoeken hier.quote:Op zondag 7 april 2019 12:47 schreef Mani89 het volgende:
Teklehmnot?quote:Op zondag 7 april 2019 13:01 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dioon bij MHMOT? Wanneer was dit?quote:Op zondag 7 april 2019 13:01 schreef showtimer het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |