Welke kant van Arrate doen ze in Itzulia? Ik vraag dit voor een vriend.quote:Op zondag 7 april 2019 10:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Valverde weet niet eens wie er verder meedoet, lekker hoor.
Zal hij ook wel doen nadat hij Luik en Lombardije heeft gewonnen...Alaphilippe moet in staat zijn alle 5 Monumenten op zijn naam te schrijven.quote:Op zondag 7 april 2019 10:05 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik zou graag zien dat Alaphilippe zich in de toekomst met dit rondje komt bezighouden.
Ik dacht even dat dat Jan Kooijemans wasquote:Op zondag 7 april 2019 10:06 schreef Slobeend het volgende:
Cringetwitter:thomasdekker twitterde op zondag 07-04-2019 om 10:02:11Leef. #rondevanvlaanderen #rvv #inhetwiel @:ADSportwereld @:HIDDEvWARMERDAM @:thijszonneveld https://t.co/Xv2t90ZN20 reageer retweet
Vanuit Matsaria.quote:Op zondag 7 april 2019 10:07 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Welke kant van Arrate doen ze in Itzulia? Ik vraag dit voor een vriend.
Feyenoord skippen is altijd een goed ideequote:Op zondag 7 april 2019 10:18 schreef Chiappucci het volgende:
Zin in! Zoveel zelfs dat ik VVV-Feyenoord ga skippen vanmiddag. Hopelijk word ik niet teleurgesteld.
Vreemde stelling, dat kan immers alleen maar meevallen.quote:Op zondag 7 april 2019 10:18 schreef Chiappucci het volgende:
Zin in! Zoveel zelfs dat ik VVV-Feyenoord ga skippen vanmiddag. Hopelijk word ik niet teleurgesteld.
Sterf niet als opportunist Mani.quote:Op zondag 7 april 2019 10:19 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga ook niet naar Ajax kijken vanmiddag, ook al ben ik groot fan.
Ook niet naar Cadby?quote:Op zondag 7 april 2019 10:19 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga ook niet naar Ajax kijken vanmiddag, ook al ben ik groot fan.
Puta madrequote:Op zondag 7 april 2019 10:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is er al bekend wat Costa heeft gezegd?
Manzano, neuk je moeder.quote:Op zondag 7 april 2019 10:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is er al bekend wat Costa heeft gezegd?
Kun je volgende week wel kijken?quote:Op zondag 7 april 2019 10:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit is slechts een voorproefje voor volgende week.
Dat kan prima op het Tweede Scherm.quote:
Eens.quote:Op zondag 7 april 2019 10:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit is slechts een voorproefje voor volgende week.
Klopt eigenlijk wel ja. Alleen als VVV opeens gaat winnen, zou ik er een klein beetje spijt van kunnen krijgen. Maar de topshow in Vlaanderen is normaal een stuk groter inderdaad.quote:Op zondag 7 april 2019 10:19 schreef showtimer het volgende:
[..]
Vreemde stelling, dat kan immers alleen maar meevallen.
Feyenoord doet het altijd slecht in Venlo dus ik geef jullie een goede kans.quote:Op zondag 7 april 2019 10:26 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Klopt eigenlijk wel ja. Alleen als VVV opeens gaat winnen, zou ik er een klein beetje spijt van kunnen krijgen. Maar de topshow in Vlaanderen is normaal een stuk groter inderdaad.
Edit: belangrijk detail is wel dat ik seizoenkaarthouder ben voor een niet gering bedrag. Maar dat heb ik er graag voor over.
3e plek ligt wel weer voor het oprapen. Dit gaat mis ja.quote:Op zondag 7 april 2019 10:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Feyenoord doet het altijd slecht in Venlo dus ik geef jullie een goede kans.
Lars Boom.quote:Op zondag 7 april 2019 10:30 schreef Evertjan het volgende:
wie van Roompot zal er mee zitten in de vlucht van de dag?
twitter:MRasmussen1974 twitterde op zondag 07-04-2019 om 10:21:10It's De Ronde time and the No Trespassing sign is up at the gate. Exceptions for admission to the compound are:- Finished a Grand Tour- Finished a Classic- Bringing a 6-sixpack of Kwaremont - Permanently wearing a Flandria or Brooklyn cycling cap#RVV #RVV2019 https://t.co/7JaqJenqGx reageer retweet
Zat er net niet tussen toch? De Lotto en Quickstep doen ook niet meer mee.quote:Op zondag 7 april 2019 10:33 schreef Evertjan het volgende:
Hebben ze ook een camera hangen in de auto van Jumbo-Visma?
lotto soudal had net wel camera in de auto hangen. Wellicht dat ze voor de ronde 103 een uitzondering maken.quote:Op zondag 7 april 2019 10:38 schreef showtimer het volgende:
[..]
Zat er net niet tussen toch? De Lotto en Quickstep doen ook niet meer mee.
Lotto doet wel mee. Is op het laatste moment gezwicht voor de druk.quote:Op zondag 7 april 2019 10:38 schreef showtimer het volgende:
[..]
Gisteravond De Ronde 102 gekeken. Prachtige documentaire. Beelden vanuit de auto's hebben tijdens de koers geen meerwaarde maar in zo'n documentaire geeft het mooi de spanning en hectiek tijdens de koers weer.quote:Op zondag 7 april 2019 10:38 schreef showtimer het volgende:
[..]
Oh verrassend, maar zonder de Fitte is het toch een mislukt geheel.quote:Op zondag 7 april 2019 10:40 schreef TheArt het volgende:
[..]
Lotto doet wel mee. Is op het laatste moment gezwicht voor de druk.
De Fitte niet in de auto?quote:Op zondag 7 april 2019 10:42 schreef showtimer het volgende:
[..]
Oh verrassend, maar zonder de Fitte is het toch een mislukt geheel.
Heeft Renaat zijn beloofde kruk al gekregen?quote:Op zondag 7 april 2019 10:41 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Gisteravond De Ronde 102 gekeken. Prachtige documentaire. Beelden vanuit de auto's hebben tijdens de koers geen meerwaarde maar in zo'n documentaire geeft het mooi de spanning en hectiek tijdens de koers weer.
Gisteravond nog niet.quote:Op zondag 7 april 2019 10:43 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Heeft Renaat zijn beloofde kruk al gekregen?
Ik vind het wel onbegrijpelijk dat zo'n nobuddie als Elijzen van ploeg naar ploeg hopt.quote:Op zondag 7 april 2019 10:48 schreef IbanMayo het volgende:
Vinden jullie Michiel Elijzen even kut als Visbeek, Spekenbrink en consorten?
Vorig jaar de spreekpop van Nick Nuyens.quote:Op zondag 7 april 2019 10:48 schreef IbanMayo het volgende:
Vinden jullie Michiel Elijzen even kut als Visbeek, Spekenbrink en consorten?
Ok, Rottende_Relscholierquote:Op zondag 7 april 2019 10:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wuyts houdt het voorlopig nog bij Mats.
Mès Pildaursen is ook gewoon heel kut.
Laat me met rust te midden van alle provocateurs in dit topic.quote:
Nuyens is een teringlijerquote:Op zondag 7 april 2019 10:50 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Vorig jaar de spreekpop van Nick Nuyens.
Hier ben ik het unaniem mee eens.quote:Op zondag 7 april 2019 10:59 schreef IbanMayo het volgende:
Ziet er niet uit, die witte broek van Mathieu
Kom op hé?quote:Op zondag 7 april 2019 11:09 schreef Evertjan het volgende:
wel goede teksten die de ploegleiders doorgeven
Steven de Jongh die even zegt dat ze moeten eten en drinkenquote:Op zondag 7 april 2019 11:09 schreef Evertjan het volgende:
Zulks aanstellerigheid inderdaad. Het is ook gewoon Hodech, of Hodor.quote:Op zondag 7 april 2019 10:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wuyts houdt het voorlopig nog bij Mats.
Mès Pildaursen is ook gewoon heel kut.
vraag me af hoe zit dit deden tijdens het oortjesloze tijdperk. Vergaten er dan massaal renners om te eten en te drinken?quote:Op zondag 7 april 2019 11:11 schreef Remzz het volgende:
[..]
Steven de Jongh die even zegt dat ze moeten eten en drinken
López of López Moreno? Vragen, vragen....quote:Op zondag 7 april 2019 11:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zulks aanstellerigheid inderdaad. Het is ook gewoon Hodech, of Hodor.
Dirk Demol vond ik vorig jaar erg indrukwekkend.quote:Op zondag 7 april 2019 11:09 schreef Evertjan het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |