Puta madrequote:Op zondag 7 april 2019 10:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is er al bekend wat Costa heeft gezegd?
Manzano, neuk je moeder.quote:Op zondag 7 april 2019 10:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is er al bekend wat Costa heeft gezegd?
Kun je volgende week wel kijken?quote:Op zondag 7 april 2019 10:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit is slechts een voorproefje voor volgende week.
Dat kan prima op het Tweede Scherm.quote:
Eens.quote:Op zondag 7 april 2019 10:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit is slechts een voorproefje voor volgende week.
Klopt eigenlijk wel ja. Alleen als VVV opeens gaat winnen, zou ik er een klein beetje spijt van kunnen krijgen. Maar de topshow in Vlaanderen is normaal een stuk groter inderdaad.quote:Op zondag 7 april 2019 10:19 schreef showtimer het volgende:
[..]
Vreemde stelling, dat kan immers alleen maar meevallen.
Feyenoord doet het altijd slecht in Venlo dus ik geef jullie een goede kans.quote:Op zondag 7 april 2019 10:26 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Klopt eigenlijk wel ja. Alleen als VVV opeens gaat winnen, zou ik er een klein beetje spijt van kunnen krijgen. Maar de topshow in Vlaanderen is normaal een stuk groter inderdaad.
Edit: belangrijk detail is wel dat ik seizoenkaarthouder ben voor een niet gering bedrag. Maar dat heb ik er graag voor over.
3e plek ligt wel weer voor het oprapen. Dit gaat mis ja.quote:Op zondag 7 april 2019 10:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Feyenoord doet het altijd slecht in Venlo dus ik geef jullie een goede kans.
Lars Boom.quote:Op zondag 7 april 2019 10:30 schreef Evertjan het volgende:
wie van Roompot zal er mee zitten in de vlucht van de dag?
twitter:MRasmussen1974 twitterde op zondag 07-04-2019 om 10:21:10It's De Ronde time and the No Trespassing sign is up at the gate. Exceptions for admission to the compound are:- Finished a Grand Tour- Finished a Classic- Bringing a 6-sixpack of Kwaremont - Permanently wearing a Flandria or Brooklyn cycling cap#RVV #RVV2019 https://t.co/7JaqJenqGx reageer retweet
Zat er net niet tussen toch? De Lotto en Quickstep doen ook niet meer mee.quote:Op zondag 7 april 2019 10:33 schreef Evertjan het volgende:
Hebben ze ook een camera hangen in de auto van Jumbo-Visma?
lotto soudal had net wel camera in de auto hangen. Wellicht dat ze voor de ronde 103 een uitzondering maken.quote:Op zondag 7 april 2019 10:38 schreef showtimer het volgende:
[..]
Zat er net niet tussen toch? De Lotto en Quickstep doen ook niet meer mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |