Mystery box?quote:Op vrijdag 5 april 2019 09:30 schreef LPFAN het volgende:
Ik krijg straks een Alie pakketje, en geen idee wat er in zit
Ik heb nog een paar open staan maar volgens de PostNL app staat er een telefoonkabel op de verpakking maar dat heb ik niet besteld ;pquote:
Ben benieuwd, hoe laat krijg je het binnen?quote:Op vrijdag 5 april 2019 09:32 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar open staan maar volgens de PostNL app staat er een telefoonkabel op de verpakking maar dat heb ik niet besteld ;p
Geen idee, komt met de gewone post.quote:Op vrijdag 5 april 2019 09:34 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ben benieuwd, hoe laat krijg je het binnen?
Bedankt maat, maar ik blijf ook gewoon in KLB hoorquote:Op vrijdag 5 april 2019 09:39 schreef HPLC het volgende:
Hopelijk voel je je hier meer thuis Driepink
Wat heb je besteld?quote:Op vrijdag 5 april 2019 09:43 schreef LPFAN het volgende:
Zo kadootje voor mijn ouders eindelijk besteld
Een foto van de hond op hout.quote:
Jahquote:
Ik moet seizoen 4 en 5 nog kijken van The 100quote:Op vrijdag 5 april 2019 09:50 schreef LPFAN het volgende:
Omg @:Poes. Op insta kwamen er stukjes van de eerste 2 afleveringen voorbij van the 100. Heb mezelf weer eens enorm gespoilerd maar heb er zin in!
Heheh gauw doen dan, seizoen 6 begint de 30equote:Op vrijdag 5 april 2019 09:51 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik moet seizoen 4 en 5 nog kijken van The 100
Zijn die seizoenen een beetje te doen?quote:Op vrijdag 5 april 2019 09:51 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Heheh gauw doen dan, seizoen 6 begint de 30e
Jaquote:Op vrijdag 5 april 2019 09:52 schreef Driepink het volgende:
[..]
Zijn die seizoenen een beetje te doen?
Ben gisteren begonnen aan Lucifer
Sta jij er nog niet in?quote:Op vrijdag 5 april 2019 09:52 schreef superkimmi het volgende:
PoesDriepink is goedgekeurd en mag in de OP las ik. Dus ik ben nog niet goedgekeurd?
![]()
Nouja, gelukkig kan ik vanavond mijn verdriet wegdrinken: op naar het Ardennenweekend!
quote:Op vrijdag 5 april 2019 09:53 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Sta jij er nog niet in?Ga ik gelijk ff regelen!
btw jij ook dbz fan aan je UI te zien?quote:Op vrijdag 5 april 2019 09:51 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik moet seizoen 4 en 5 nog kijken van The 100
quote:
quote:Op vrijdag 5 april 2019 09:56 schreef superkimmi het volgende:
Woo je bent snel LPFAN![]()
En thanks, heb er zin in!
Jupquote:
Hahaquote:
DBZ was wel echt geweldig inderdaad.quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:07 schreef LPFAN het volgende:
[..]
HahaIk ben meer fan van het oude als ik heel eerlijk ben
Ja was ik ook een keer van plan inderdaadquote:Op vrijdag 5 april 2019 10:09 schreef Driepink het volgende:
[..]
DBZ was wel echt geweldig inderdaad.
Zat er pas nog aan te denken om het helemaal opnieuw te kijken
Ja die is maar 2x effectief geweest man.quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:11 schreef IJsdraakje het volgende:
ALLEEN DIE FUCKING SPIRIT BOMB.
frustratiepuntje![]()
quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:11 schreef IJsdraakje het volgende:
ALLEEN DIE FUCKING SPIRIT BOMB.
frustratiepuntje![]()
quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:14 schreef Driepink het volgende:
Ik heb maar 1 film gezien, en dat was goku vs cooler
Was nog op videoband
Avatar is leuk jaquote:Op vrijdag 5 april 2019 10:19 schreef Driepink het volgende:
Ik heb alles van DBZ (behalve de films dan) op een externe harde schijf
Maar hetgeen wat ik nog wel het leukste vond om te kijken was Avatar
Ik zie hetquote:
Lekker!quote:Op vrijdag 5 april 2019 14:23 schreef superkimmi het volgende:
Nou ik ben er! Uitzicht is supermooi. En heb een kamer op de bovenste verdieping met 2 eenpersoonsbedden. Helemaal prima voor mn nachtrust.
Fijnquote:Op vrijdag 5 april 2019 15:16 schreef Poes. het volgende:
Sorry Kimmi!Had je niet eens gemist
![]()
![]()
Boh wat heb ik lekker geslapen
quote:
Wat moest je hebben en wat ging je doen?quote:Op vrijdag 5 april 2019 15:46 schreef LPFAN het volgende:
Zin in morgen! Ook al moet ik dan om 6 uur opstaan
Nieuwe handtas, en morgen heb ik weer die halfjaarlijkse dag van Dierenlot voor de stichting.quote:Op vrijdag 5 april 2019 15:49 schreef Poes. het volgende:
[..]
[..]
Wat moest je hebben en wat ging je doen?
Morgen alweer? Wat gaat de tijd snel johquote:Op vrijdag 5 april 2019 15:52 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Nieuwe handtas, en morgen heb ik weer die halfjaarlijkse dag van Dierenlot voor de stichting.
Ja gaat hard! Vandaar dat ik vandaag ook vrij benquote:Op vrijdag 5 april 2019 15:52 schreef Poes. het volgende:
[..]
Morgen alweer? Wat gaat de tijd snel joh![]()
Veel plezier!
Heb je geen klik met je werkgeefster dan?quote:Op vrijdag 5 april 2019 15:53 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ja gaat hard! Vandaar dat ik vandaag ook vrij benGa nu ook eens eindelijk met iemand met wie ik een klik heb
Die gaat nooit mee. Trekt ze niet zo'n dag.quote:Op vrijdag 5 april 2019 15:54 schreef Poes. het volgende:
[..]
Heb je geen klik met je werkgeefster dan?
Ik dacht al, wat een gekke opmerkingquote:Op vrijdag 5 april 2019 15:55 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Die gaat nooit mee. Trekt ze niet zo'n dag.
Hahahquote:
Hehequote:
''Al''. Dat red ik nietquote:Op vrijdag 5 april 2019 20:25 schreef LPFAN het volgende:
[..]
HeheSlaap lekker alvast
Ik ga ook om 10 uur al
Haha vorige 2 keer was het een hondje dus ben benieuwd wat voor beest het nu isquote:Op vrijdag 5 april 2019 20:26 schreef Poes. het volgende:
[..]
''Al''. Dat red ik niet![]()
Maar voor het goeie doel hč!Poesjes sparen
Beetje afwisseling is wel leuk ja. Misschien een konijntje of kuikentje, Pasen dit datquote:Op vrijdag 5 april 2019 20:31 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Haha vorige 2 keer was het een hondje dus ben benieuwd wat voor beest het nu is
Zou goed kunnen inderdaad. Of helemaal niks dit keer, kan ook nog.quote:Op vrijdag 5 april 2019 20:31 schreef Poes. het volgende:
[..]
Beetje afwisseling is wel leuk ja. Misschien een konijntje of kuikentje, Pasen dit dat
Vast wel iets toch?quote:Op vrijdag 5 april 2019 20:32 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Zou goed kunnen inderdaad. Of helemaal niks dit keer, kan ook nog.
Vast welquote:Op vrijdag 5 april 2019 20:33 schreef Poes. het volgende:
[..]
Vast wel iets toch?
In ieder geval veel plezier geweest
Morgen nog maar een kwartier eerder op staanquote:Op vrijdag 5 april 2019 20:35 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Vast wel![]()
Oh chips ik wou pinnen bedenk ik me netNah ja jammer dan.
Dat heeft geen zinquote:Op vrijdag 5 april 2019 20:41 schreef Poes. het volgende:
[..]
Morgen nog maar een kwartier eerder op staan
Je hebt ook van die gekke kastjes in de muur hangen hčquote:Op vrijdag 5 april 2019 20:42 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Dat heeft geen zinZit om kwart voor 7 in de auto dan zijn de winkels nog niet open
Heb nog wel een paar euro in een pot zitten, neem ik die wel mee.
Die zijn hier nietquote:Op vrijdag 5 april 2019 20:42 schreef Poes. het volgende:
[..]
Je hebt ook van die gekke kastjes in de muur hangen hč
quote:Op vrijdag 5 april 2019 20:43 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Die zijn hier nietKan alleen pinnen bij de AH
Ik ook nooit meer ;p pin nu ook alles alleen ze hebben wel leuke standjes waar je leuke dingetjes kan kopen vandaar ;pquote:Op vrijdag 5 april 2019 20:44 schreef Poes. het volgende:
[..]![]()
Je ziet ze inderdaad met rap tempo verdwijnen overal.. Onze AH's hebben allemaal van de ING automaten binnenstaan.
Maar ik heb nooit contant geld nodig, dus tja.
Misschien kun je daar nog bij de kassa pinnen?quote:Op vrijdag 5 april 2019 20:45 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ik ook nooit meer ;p pin nu ook alles alleen ze hebben wel leuke standjes waar je leuke dingetjes kan kopen vandaar ;p
Nee kan niet. Maar maakt ook niet uitquote:Op vrijdag 5 april 2019 20:46 schreef Poes. het volgende:
[..]
Misschien kun je daar nog bij de kassa pinnen?
Maar goed, ik taaii af.
Nou zegquote:Op zaterdag 6 april 2019 13:04 schreef Sarabi het volgende:
zit meer in een andere sc
Maar heb ook niet zo veel te melden
Ja gelukkig welquote:Op zaterdag 6 april 2019 13:23 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jullie tegenwoordig meer dan 4L kunnen maken van 35 euro?
Verkopen jullie je bier trouwens ook? In een streekwinkeltje ofzo?quote:Op zaterdag 6 april 2019 13:43 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel
Maar die gistfles gebruiken we nog wel af en toe om giststarters te maken.
Wat zonde.. dan moet je brouwhok aan al die VWA regels voldoen, of niet?quote:Op zaterdag 6 april 2019 14:06 schreef Sarabi het volgende:
Nee helaasdat mag niet zo maar
Zou ik ooit wel graag willen.
Maar op dit moment druk bezig met wedstrijden (voor Brand en het NK).
En mag je het verkopen op een markt/braderie? Tussen de zelfgemaakte jam en wollen sokken?quote:Op zaterdag 6 april 2019 15:03 schreef Sarabi het volgende:
Ja precies. Veel haken en ogen.
Alcohol verkopen is nogal lastig.
Ik lust dus geen koffiequote:Op zaterdag 6 april 2019 15:29 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ieuw nee![]()
Ik tolereer melk alleen in de cappuccino.
Dat willen we wel gaan doet eind van dit jaar in ieder gevalquote:Op zaterdag 6 april 2019 15:10 schreef Poes. het volgende:
[..]
En mag je het verkopen op een markt/braderie? Tussen de zelfgemaakte jam en wollen sokken?
Da's wel heel tof. Visitekaartje er bij en je hebt zomaar nieuwe klanten!quote:Op zaterdag 6 april 2019 15:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat willen we wel gaan doet eind van dit jaar in ieder geval
quote:Op zaterdag 6 april 2019 15:58 schreef Poes. het volgende:
[..]
Da's wel heel tof. Visitekaartje er bij en je hebt zomaar nieuwe klanten!
Oh nee toch, what happened?quote:Op zaterdag 6 april 2019 17:33 schreef LPFAN het volgende:
Onderweg naar huis,zo eerst nog ergens eten. Was waardeloos vandaag en ook nog geen beeldje ook![]()
Wel delen hčquote:Op zaterdag 6 april 2019 17:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Eh, meer koffie voor mij.
Al heb ik vandaag wel echt genoeg gehad.
Workshops waren waardeloos en ook geen geld mee gekregen. Zitten nu in een restaurant, frustratie wegetenquote:
Jeetje wat stom.. vooral na voorgaande jaren, best een teleurstellingquote:Op zaterdag 6 april 2019 18:32 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Workshops waren waardeloos en ook geen geld mee gekregen. Zitten nu in een restaurant, frustratie wegeten
Ja...quote:Op zaterdag 6 april 2019 18:33 schreef Poes. het volgende:
[..]
Jeetje wat stom.. vooral na voorgaande jaren, best een teleurstelling
Ja dat wel maar ben echt enorm chagrijnig nu. Lig nu ook voor pampus op de bankquote:
Begrijpelijkquote:Op zaterdag 6 april 2019 20:57 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ja dat wel maar ben echt enorm chagrijnig nu. Lig nu ook voor pampus op de bank
Jawel was wel gezellig onderweg maar het is gewoon frustrerend,we zijn zo lang onderweg en zo lang op voor helemaal niks.quote:Op zaterdag 6 april 2019 21:00 schreef Poes. het volgende:
[..]
Begrijpelijk![]()
Was er dan niks positiefs vandaag?
Bedanktquote:Op zaterdag 6 april 2019 17:55 schreef Poes. het volgende:
[..]
Dan zal ik verder niet meer aan je mannelijkheid twijfelen.
Heerlijkquote:Op zondag 7 april 2019 11:54 schreef Poes. het volgende:
Jongens, wat is't mooi weer nou![]()
Heb al 2 wassen buitenhangen en vanmiddag lekker op de fiets naar de kinderboerderij.
Ja man, hier word je vrolijk vanquote:
Haar kattengrit opeens niet meer goed vinden en daardoor 2 dagen niet poepen dus haar oude grit gehaald en ze ging gelijk zittenquote:Op zondag 7 april 2019 18:26 schreef Poes. het volgende:
[..]
Wat heeft ze nou weer gedaan?![]()
Hier net thuis, was heerlijk vanmiddag
Jezusquote:Op zondag 7 april 2019 18:42 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Haar kattengrit opeens niet meer goed vinden en daardoor 2 dagen niet poepen dus haar oude grit gehaald en ze ging gelijk zitten![]()
Fijn dat jullie het leuk gehad hebben!
Nouquote:Op zondag 7 april 2019 18:57 schreef Poes. het volgende:
[..]
JezusGek beest...
Je hebt wat te stellen met haar hoor
Stannis gaat me ook weer geld kosten, binnenkort weer voor de jaarlijkse check-up en entingen.quote:
Ja dat gaat geld kosten ja. Hoeft die van mij gelukkig niet.quote:Op zondag 7 april 2019 19:23 schreef Poes. het volgende:
[..]
Stannis gaat me ook weer geld kosten, binnenkort weer voor de jaarlijkse check-up en entingen.
Die van mij hoeft dan weer geen duur kattengritquote:Op zondag 7 april 2019 19:48 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ja dat gaat geld kosten ja. Hoeft die van mij gelukkig niet.
Hahah inderdaadquote:Op zondag 7 april 2019 19:50 schreef Poes. het volgende:
[..]
Die van mij hoeft dan weer geen duur kattengrit
Driepquote:Op vrijdag 5 april 2019 09:34 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ben benieuwd, hoe laat krijg je het binnen?
quote:Op zondag 7 april 2019 21:26 schreef PrisTheShiz het volgende:
Onze ragdoll rosalie is echt een kroelkont. Ze is nog wel een beetje bang, maar als ze onder de bank vandaan is, o my.
![]()
Pics van Poes.?quote:Op maandag 8 april 2019 07:04 schreef Driepink het volgende:
[..]
Goedemorgen
En als ik dat vraag ben ik onbeleefd
Dat klinkt heel gaafquote:Op maandag 8 april 2019 07:49 schreef superkimmi het volgende:
Goedemorgen! Gisteren teruggekomen van het weekendje. Was echt onwijs leuk! Vooral het lasergamen met snipers met 60 meter bereik in de buitenlucht.
En ben verstandig vroeg gaan slapen alle dagen, dus kan er gewoon tegenaan vandaag.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 april 2019 07:54 schreef Driepink het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee!quote:Op maandag 8 april 2019 07:51 schreef Poes. het volgende:
[..]
Dat klinkt heel gaafAl ben ik meer van de paintball
![]()
Geen enge astmaklachten gehad?
Dooohquote:
Jakkes, dat is dan weer jammer.. Maar mooi dat je zo'n leuk weekend hebt gehad!quote:Op maandag 8 april 2019 07:58 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Nee!gisteravond thuis wel even flink benauwd maar kon het met toegestane hoeveelheid medicatie net oplossen. Daarna gelukkig goed geslapen.
Stannis Baratheon, second of his namequote:Op maandag 8 april 2019 07:58 schreef superkimmi het volgende:
[..]
DooohWij hebben ook een zwart-witte
Haha klopt iddquote:Op maandag 8 april 2019 08:00 schreef Poes. het volgende:
[..]
Stannis Baratheon, second of his name![]()
Maar daar weet jij niks van, want volgens het ''wat heb jij nog nooit...''-topic ken jij Game of Thrones heul niet
Een beetje. Het is bij lange na geen GoT natuurlijk! Maar LPFAN vond er ook niks aanquote:Op maandag 8 april 2019 08:02 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Haha klopt idd![]()
Ik ben wel dol op the 100. Telt dat ook een beetje?
Oooh dan ben ik al in goed gezelschap!quote:Op maandag 8 april 2019 08:03 schreef Poes. het volgende:
[..]
Een beetje. Het is bij lange na geen GoT natuurlijk! Maar LPFAN vond er ook niks aan
Jij was wél van Marvel toch? Ga je Endgame in de bios kijken?quote:Op maandag 8 april 2019 08:04 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Oooh dan ben ik al in goed gezelschap!
Oh, denk dat je me verward met iemand anders want heb dat nooit specifiek besproken haha.quote:Op maandag 8 april 2019 08:42 schreef Poes. het volgende:
[..]
Jij was wél van Marvel toch? Ga je Endgame in de bios kijken?
Vandaag gewoon de deuren tegen elkaar open zetten, waait al het stof wel naar buitenquote:Op maandag 8 april 2019 11:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Huishouden. Tsja. Misschien kom ik daar nog aan toe deze week.
Hmm geen idee..quote:Op maandag 8 april 2019 11:55 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Oh, denk dat je me verward met iemand anders want heb dat nooit specifiek besproken haha.
vind onderdelen van Marvel wel leuk trouwens. Avengers en Guardian of the Galaxy vind ik wel tof, dus Endgame staat wel op de planning.
Nee mijn allergrootste liefdes zijn Disney en Harry Potter. Tot tattoo's aan toe
Euhw, dat is kut.quote:Op maandag 8 april 2019 11:58 schreef Rauw. het volgende:
Sterf van de hooikoorts vandaag.
iemand goede tips buiten Centrizine en die andere histaminetabletten?
Niet echt, maar misschien staat hier nog wat tussen? LIF / Hooikoorts #4 - Neusholtes spoelen!quote:Op maandag 8 april 2019 11:58 schreef Rauw. het volgende:
Sterf van de hooikoorts vandaag.
iemand goede tips buiten Centrizine en die andere histaminetabletten?
Dat is het probleem ontwijken. Ik zoek eigenlijk naar een oplossing dat ik mijn leven gewoon kan blijven leven zonder dat ik niesbuien en een loopneus heb.quote:
Alle berken omhakken? (Tenminste, ik gok op berken gezien de voorspelling.quote:Op maandag 8 april 2019 12:01 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dat is het probleem ontwijken. Ik zoek eigenlijk naar een oplossing dat ik mijn leven gewoon kan blijven leven zonder dat ik niesbuien en een loopneus heb.
Hier is het echt pas sinds 5 jaar ieder jaar raak.quote:Op maandag 8 april 2019 12:00 schreef Driepink het volgende:
Ik moet zeggen dat ik tot nu toe echt nog helemaal geen last heb van m'n hooikoorts![]()
Hopelijk blijft het zo ook
Ja ik ben o.a. voor bomen EN gras allergischquote:Op maandag 8 april 2019 12:03 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Hier is het echt pas sinds 5 jaar ieder jaar raak.
Dit jaar toevallig erachter gekomen dat het waarschijnlijk van Berkenbomen komt.
Toch even bespreken met huisarts? Mijn broer is er echt heel gevoelig voor en die krijgt speciale medicatie (tot aan injecties) via de huisarts.quote:Op maandag 8 april 2019 12:03 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Hier is het echt pas sinds 5 jaar ieder jaar raak.
Dit jaar toevallig erachter gekomen dat het waarschijnlijk van Berkenbomen komt.
Die begint ook voor de hooikoortsperiode aan z'n behandelingen zeker?quote:Op maandag 8 april 2019 12:08 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Toch even bespreken met huisarts? Mijn broer is er echt heel gevoelig voor en die krijgt speciale medicatie (tot aan injecties) via de huisarts.
Ja klopt. Volgens mij krijgt hij in november en in januari iets.quote:Op maandag 8 april 2019 12:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die begint ook voor de hooikoortsperiode aan z'n behandelingen zeker?
quote:Op maandag 8 april 2019 12:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alle berken omhakken? (Tenminste, ik gok op berken gezien de voorspelling.)
Symptoombestrijding is je beste gok vrees ik. In ieder geval wat "over the counter" spul betreft, de rest zal via de huisarts (of fysiotherapie, schijnbaar heeft op een bepaalde manier sporttape plakken ook effect) moeten.
Ik weet dus niet echt in welke mate ik gevoelig ben ervoor. Misschien moet ik wat religieuzer omgaan met m'n tabletjes.quote:Op maandag 8 april 2019 12:08 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Toch even bespreken met huisarts? Mijn broer is er echt heel gevoelig voor en die krijgt speciale medicatie (tot aan injecties) via de huisarts.
Dus als we nu gaan kletsen over moeheid, dan moet je ook gapen?quote:Op maandag 8 april 2019 12:12 schreef Driepink het volgende:
Door al dat gepraat over hooikoorts moest ik niezen
Dat doe ik de hele dag doorquote:Op maandag 8 april 2019 12:19 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Dus als we nu gaan kletsen over moeheid, dan moet je ook gapen?
In mijn ervaring is het wel echt een verschil hoe braaf ik m'n pilletjes slik, heeft dacht ik te maken met een bepaalde spiegel die je op peil wilt houden. En op tijd beginnen, meestal begin ik in januari maar gewoon met slikken (elzen en hazelaars zijn hier de boosdoener, die komen officieel in februari/maart, maar dit jaar waren ze al vroeg) en dan blijft het beperkt bij af en toe niezen en wat tranende ogen op een droge dag.quote:Op maandag 8 april 2019 12:18 schreef Rauw. het volgende:
[..]
[..]
Ik weet dus niet echt in welke mate ik gevoelig ben ervoor. Misschien moet ik wat religieuzer omgaan met m'n tabletjes.
Dus toch braver slikken.quote:Op maandag 8 april 2019 12:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In mijn ervaring is het wel echt een verschil hoe braaf ik m'n pilletjes slik, heeft dacht ik te maken met een bepaalde spiegel die je op peil wilt houden. En op tijd beginnen, meestal begin ik in januari maar gewoon met slikken (elzen en hazelaars zijn hier de boosdoener, die komen officieel in februari/maart, maar dit jaar waren ze al vroeg) en dan blijft het beperkt bij af en toe niezen en wat tranende ogen op een droge dag.
Ik heb geen voedselallergie iig.quote:Op maandag 8 april 2019 12:24 schreef Poes. het volgende:
Hebben jullie dan ook voedselallergieën? Of is dat niet gelinkt aan elkaar?
Voor mij in ieder geval niet, ik heb geen voedselallergiën waar ik van weet.quote:Op maandag 8 april 2019 12:24 schreef Poes. het volgende:
Dat kan zeker gelinkt zijn! Sowieso zijn longproblemen in zn algemeen vaak gelinkt aan voedselallergieën. in mijn geval zijn het vooral gevoeligheden. Als mijn weerstand laag is krijg ik flinke uitslag van bijvoorbeeld tomaten, ananas, kiwi en andere zurige dingen. Ook als ik er veel eet (vakantie Griekenland bijv) begin ik er last van te krijgen.quote:Op maandag 8 april 2019 12:24 schreef Poes. het volgende:
Ik neem 'm 's ochtends, maar volgens mij maakt het niet heel veel uit, zolang het maar eens per etmaal is.quote:Op maandag 8 april 2019 12:28 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dus toch braver slikken.
Neem je hem dan 's avonds voor het slapen of 's morgens?
Ik verzamel allergieën geloof ik. Maar bij mij komt het meeste voort uit erfelijk long-geneuzel.quote:Op maandag 8 april 2019 12:24 schreef Poes. het volgende:
Nog een vraag voor jou als deskundige he. Welke zijn goed en goedkoop?quote:Op maandag 8 april 2019 12:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik neem 'm 's ochtends, maar volgens mij maakt het niet heel veel uit, zolang het maar eens per etmaal is.
Kun je het niet (gratis/eigen risico) op recept krijgen van je huisarts?quote:Op maandag 8 april 2019 12:34 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Nog een vraag voor jou als deskundige he. Welke zijn goed en goedkoop?
Ik moet bij mijn dokter zijn apotheek altijd betalen, en dan krijg je middelen van allerlei dure merken terwijl de werkzame stof ook wel in de goedkopere varianten zit.quote:Op maandag 8 april 2019 12:35 schreef Poes. het volgende:
[..]
Kun je het niet (gratis/eigen risico) op recept krijgen van je huisarts?
Kruidvat eigen merk werkt voor mij.quote:Op maandag 8 april 2019 12:34 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Nog een vraag voor jou als deskundige he. Welke zijn goed en goedkoop?
Zelfde idee hier, alleen dan vooral zuivel en meloen/passievrucht/mango die de boel triggeren. Ik ga er niet dood aan, maar ik lijk vooral continu verkouden.quote:Op maandag 8 april 2019 12:30 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Dat kan zeker gelinkt zijn! Sowieso zijn longproblemen in zn algemeen vaak gelinkt aan voedselallergieën. in mijn geval zijn het vooral gevoeligheden. Als mijn weerstand laag is krijg ik flinke uitslag van bijvoorbeeld tomaten, ananas, kiwi en andere zurige dingen. Ook als ik er veel eet (vakantie Griekenland bijv) begin ik er last van te krijgen.
Ja nou, dat schiet niet op neequote:Op maandag 8 april 2019 12:38 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik moet bij mijn dokter zijn apotheek altijd betalen, en dan krijg je middelen van allerlei dure merken terwijl de werkzame stof ook wel in de goedkopere varianten zit.
Sociale systemen.quote:Op maandag 8 april 2019 12:43 schreef Driepink het volgende:
Ik blijf me altijd verbazen dat ik moest bijbetalen voor mijn hooikoorts medicijnen, terwijl ik me helemaal groen en geel betaal aan ziekenfonds.
Ja, ik vind gewoon: betaal genoeg, waarom moet ik dan voor de enige medicijnen die ik in een jaar gebruik ook nog eens betalen?quote:Op maandag 8 april 2019 12:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sociale systemen.
Niet dat ik klaag hoor, want dankzij datzelfde systeem kan ik tenminste zonder zorgen naar de huisarts als ik weer eens reageer op iets stoms als afwasmiddel zonder dat ik meteen aan de bedelstaf zit.
Maar de arme verzekeraars moeten ook geld verdienen!quote:Op maandag 8 april 2019 12:49 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja, ik vind gewoon: betaal genoeg, waarom moet ik dan voor de enige medicijnen die ik in een jaar gebruik ook nog eens betalen?
Kan ik net zo goed geen zorgverzekering nemen
Ben laatst 2 maanden bezig geweest een rekening gefixt te krijgen omdat de facturatie ook nog eens uitstond bij een 3e partij. Ik moest maar bezwaar aantekenen ná betalen.quote:Op maandag 8 april 2019 13:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Waarom tandartsen niet onder "normale" zorg vallen, snap ik niet nee.
Eensquote:Op maandag 8 april 2019 13:14 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ben laatst 2 maanden bezig geweest een rekening gefixt te krijgen omdat de facturatie ook nog eens uitstond bij een 3e partij. Ik moest maar bezwaar aantekenen ná betalen.
Toen begon ik over juridische stappen te praten en over het bewijs dat ik had dat ik niet zo lang in de tandartsstoel gelegen had (terwijl de Tandarts dit ook gewoon aangaf) en ik kreeg ineens het aanbod dat ik alle reeds verstuurde facturen kon verscheuren en ze zouden 1 nieuwe verzamelfactuur maken voor mij.
Ja verdomme, dat vraag ik al anderhalve maand.
En het erge is, de tandarts is prima, die gaf toe dat er een fout gemaakt was... Maar waarom hij zich moet bezighouden met factureren is mij een raadsel.
Geef die man een salaris, evenals de assistenten. Laat ze zich bezig houden met dingen waar ze echt goed in zijn in plaats van die randzaken.
Dat absoluut.quote:Op maandag 8 april 2019 13:37 schreef Poes. het volgende:
En ik denk maar zo; liever ''weggegooid'' geld dan dat je daadwerkelijk zorg nodig hebt.
Mhwoaaaa... hoorde vorige week op het nieuws dat Yarden financieel in de problemen zit. Het is dus nog maar afwachten of m'n polis over 20-30 jaar nog bestaatquote:Op maandag 8 april 2019 13:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Eh, die uitvaart ga je sowieso wel een keer aanspreken.
Oh, maar dan is er vast wel een andere partij die 'm overneemt.quote:Op maandag 8 april 2019 13:45 schreef Poes. het volgende:
[..]
Mhwoaaaa... hoorde vorige week op het nieuws dat Yarden financieel in de problemen zit. Het is dus nog maar afwachten of m'n polis over 20-30 jaar nog bestaat
quote:Op maandag 8 april 2019 13:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Alleen voorlopig nog even niet nog graag, bvd.
Haha ik voor 8500 euro ongeveer ;pquote:Op maandag 8 april 2019 14:36 schreef Poes. het volgende:
Heb even gekeken; ben voor ¤12360,- verzekerd. Dat worden luxe broodjes ipv slappe cake
-Edit- en 2 1/2 miljoen per 'gebeurtenis' bij m'n AVP![]()
Ja belachelijkquote:Op maandag 8 april 2019 14:49 schreef superkimmi het volgende:
Ja aansprakelijkheidsverzekering kost geen drol en is voor gigantisch bedrag. Een van de weinige leuke verzekeringen
Jup :p Ik wil toch in de fik dus kan primaquote:Op maandag 8 april 2019 14:49 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ja dat wordt een kartonnen doos voor jou.
quote:Op maandag 8 april 2019 14:49 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Jup :p Ik wil toch in de fik dus kan prima
Binnenkort wel ff met mijn ouders bespreken dat ik wel mijn polis van hun overneem. Beetje onzin dat ze nog voor mij betalen.quote:
Verstandigquote:Op maandag 8 april 2019 14:53 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Binnenkort wel ff met mijn ouders bespreken dat ik wel mijn polis van hun overneem. Beetje onzin dat ze nog voor mij betalen.
Jah, gelijk geregeld toen ik hem kocht, gaat ook gelijk in zodra ze hem leveren.quote:Op maandag 8 april 2019 14:54 schreef Poes. het volgende:
[..]
Verstandig![]()
Ga je je fiets ook verzekeren?
quote:Op maandag 8 april 2019 15:02 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Jah, gelijk geregeld toen ik hem kocht, gaat ook gelijk in zodra ze hem leveren.
Jah hij is dan verzekerd voor diefstal en schade. En dat voor 5 euro in de maand.quote:
Da's geen geld. Nu maar hopen dat je mooi elke maand voor niks betaaldquote:Op maandag 8 april 2019 15:03 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Jah hij is dan verzekerd voor diefstal en schade. En dat voor 5 euro in de maand.
Haha inderdaad, alleen mij zelf kennend qua schade..quote:Op maandag 8 april 2019 15:04 schreef Poes. het volgende:
[..]
Da's geen geld. Nu maar hopen dat je mooi elke maand voor niks betaald
Ik was in totaal ruim 2000 euro kwijt denk ik. Wel randstad, dat is flink duur.quote:Op maandag 8 april 2019 15:06 schreef LPFAN het volgende:
Ik ben de laatste tijd ook een beetje aan het orienteren voor een rijbewijs maar godsamme wat een prijzen
Ik wil het ook dolgraagquote:Op maandag 8 april 2019 15:08 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Ik was in totaal ruim 2000 euro kwijt denk ik. Wel randstad, dat is flink duur.
Ben er wel dolgelukkig mee
Hahah dat heb jij goed geflikt jaquote:Op maandag 8 april 2019 15:11 schreef Poes. het volgende:
Ja jeetje dat is duur![]()
En niet iedereen is zo gehaaid om het UWV te laten betalen
Beter!quote:Op maandag 8 april 2019 15:14 schreef Poes. het volgende:
Oh en ik hoor net dat ik morgenmiddag al naar de internist kan. Was iemand uitgevallen, anders werd het pas half mei
Hangsequote:Op maandag 8 april 2019 15:14 schreef Poes. het volgende:
Nu eerst weer een uurtje zwembad hangen, tot straks
Oh fijn! Sneller duidelijkheid.quote:Op maandag 8 april 2019 15:14 schreef Poes. het volgende:
Oh en ik hoor net dat ik morgenmiddag al naar de internist kan. Was iemand uitgevallen, anders werd het pas half mei
Hoop met je mee!quote:Op maandag 8 april 2019 15:21 schreef LPFAN het volgende:
Hopelijk komt mijn fiets eindelijk volgende week!
He, wat zat er nou uiteindelijk in dat pakketje vrijdag?quote:Op maandag 8 april 2019 15:21 schreef LPFAN het volgende:
Hopelijk komt mijn fiets eindelijk volgende week!
Haha ;p een powerbank die op batterijen werkt, had ik ergens gratis besteld maar was ik helemaal vergeten. Kwam dus blijkbaar ook uit china.quote:Op maandag 8 april 2019 16:37 schreef Driepink het volgende:
[..]
He, wat zat er nou uiteindelijk in dat pakketje vrijdag?
Wat?quote:
quote:Op maandag 8 april 2019 17:16 schreef Poes. het volgende:
@:Vlindur heeft daar ook een handje van, niet meer weten wat er besteld is![]()
Ik heb nog piercings en het Harry Potter kasteel onderweg. Was nu maar 28 euro in de sale, kon hem nu écht niet meer laten liggen
quote:
Lekker, wat staat er op het menu?quote:Op maandag 8 april 2019 17:19 schreef LPFAN het volgende:
Zometeen weer eten maken, het allerlaatste beetje van mijn MS box![]()
Gebakken gnocci met bietjes, spekjes en salade met bieslook dip.quote:
Oh dat klinkt best lekker!quote:Op maandag 8 april 2019 17:21 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Gebakken gnocci met bietjes, spekjes en salade met bieslook dip.
Is ook erg lekkerquote:
Thanks! Wat staat er bij jullie op het menu?quote:
*Stondquote:Op maandag 8 april 2019 17:23 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Thanks! Wat staat er bij jullie op het menu?
Ook lekkerquote:Op maandag 8 april 2019 17:24 schreef Poes. het volgende:
[..]
*Stond
Komkommersalade met croutons en vissticks
Hehequote:Op maandag 8 april 2019 17:25 schreef Poes. het volgende:
[..]
Beide bordjes leeg, dus ja![]()
Mooi weer voer dit, had geen zin om te koken.
Ik had nog wat (langer houdbare) ingrediënten over van m'n HF box, die flikker ik morgen mooi door de macaroni.quote:Op maandag 8 april 2019 17:27 schreef LPFAN het volgende:
Door die boxen heb ik ook al 2 weken mijn rijstsalade niet gehad, van de week gelijk maar ff maken weer
Nice!quote:Op maandag 8 april 2019 17:29 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik had nog wat (langer houdbare) ingrediënten over van m'n HF box, die flikker ik morgen mooi door de macaroni.
Ik had eerst 2 posts per dag ofzo nu 6quote:Op maandag 8 april 2019 17:55 schreef Poes. het volgende:
Sinds de hernieuwde SC ben ik van 5 naar 8 posts per dag gegaan
quote:
quote:Op maandag 8 april 2019 18:02 schreef LPFAN het volgende:
Ik had gister geen 2 volle borden moeten eten dan had ik vandaag wat meer gehad
Haha had genoegquote:Op maandag 8 april 2019 18:21 schreef Poes. het volgende:
[..]
[..]![]()
Dan ga je even naar de AH en haal je wat extra ingrediënten op
Boh dat klinkt ook lekkerquote:Op maandag 8 april 2019 18:42 schreef superkimmi het volgende:
Hier pitabroodje vega-shoarma gehad met andijvie, paprika en ui.
En ik zit te overwegen zo nog naar het winkelcentrum te lopen met hond om een softijsje chocodip te halen
quote:Op maandag 8 april 2019 18:58 schreef superkimmi het volgende:
Ja, we gaan zo inderdaad maar eens een ijsje halen.
En minder leuk: Komen er net achter dat laatst bij ons weekendje Texel, er geen ¤10 voor de verse broodjes is afgeschreven, maar ¤100![]()
Maar eens gauw contact opnemen
Nou ja zegquote:Op maandag 8 april 2019 19:58 schreef superkimmi het volgende:
De chocodip was op. #firstworldproblems
https://www.ah.nl/product(...)kie-gezouten-karamelquote:Op maandag 8 april 2019 20:21 schreef LPFAN het volgende:
Ik heb mini witte cookies magnums in de vriezer liggen
Vind ze niet zoquote:Op maandag 8 april 2019 20:24 schreef Poes. het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/product(...)kie-gezouten-karamel
Deze wel eens gehad?![]()
Boh, ik vreet ze alle drie achterelkaar opquote:
Slaap lekker!quote:Op maandag 8 april 2019 20:26 schreef Poes. het volgende:
[..]
Boh, ik vreet ze alle drie achterelkaar op
Maar nu eerst slapen. Vannacht geen oog dichtgedaan dus ben aardig brak.
Doei
Slaap lekkerquote:Op maandag 8 april 2019 20:26 schreef Poes. het volgende:
[..]
Boh, ik vreet ze alle drie achterelkaar op
Maar nu eerst slapen. Vannacht geen oog dichtgedaan dus ben aardig brak.
Doei
quote:Op maandag 8 april 2019 21:33 schreef LPFAN het volgende:
Hmm politie aan de deur, alweer ramen ingegooid bij de buurman.Hij is echt het pispaaltje van de straat.
Super! Mooi dat het uiteindelijk zo ''simpel'' kan zijnquote:Op dinsdag 9 april 2019 08:32 schreef Rauw. het volgende:
Het leek vanmorgen weer drama te worden met m'n hooikoorts maar de tip van IJsdraakje heeft volgens mij geholpen. Denk dat ik toch maar preventief elke dag een pilletje moet nemen.![]()
Dankjewel
En wat voor ''werk'' doe je?quote:
Ik ben werkzaam in de transport sector, export om precies te zijn.quote:Op dinsdag 9 april 2019 08:48 schreef Poes. het volgende:
[..]
En wat voor ''werk'' doe je?![]()
Ik ga nu eerst even naar de kapper. Ook voor het eerst in een jaar tijd ofzo
Tot straks!
Geen probleem hoor!quote:Op dinsdag 9 april 2019 08:52 schreef superkimmi het volgende:
Goedemorgen!
Hier breken de drukste twee weken van het jaar aan op mijn dossiers. Maar ze zijn ook wel weer heel leuk, omdat het halve pand er mee bezig is en er uiteindelijk een handtekening van de minister komt onder een stuk dat ik heb geschreven![]()
Desondanks: als ik de komende twee weken kom klagen over vermoeidheid, mensen die niet meewerken, lange dagen en deadlines, dan zijn jullie wel een beetje extra lief toch?
Haha en waar past dan de minister in dat plaatje?quote:Op dinsdag 9 april 2019 08:58 schreef Driepink het volgende:
[..]
Geen probleem hoor!
Wat doe eigenlijk voor werk dan? Dat je medio April jullie drukste weken hebt,, een kippenboerderij ivm de eieren ofzo?
Ik had het hele stuk over de minister gemistquote:Op dinsdag 9 april 2019 09:03 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Haha en waar past dan de minister in dat plaatje?. Overigens heb ik wel kippen ja
![]()
Ik werk op het Ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid. Heel divers pakket, maar één van mijn taken is het coördineren van alle onderzoeken van de Algemene Rekenkamer op ons terrein. Deze periode speelt het grootste jaarlijkse onderzoek: het Verantwoordingsonderzoek, welke op Verantwoordingsdag (derde woensdag van mei) met alle jaarverslagen e.d. van de ministeries gepubliceerd wordt.
We krijgen vandaag de conceptversie binnen en hebben dan twee weken de tijd om een bestuurlijke reactie te schrijven, waarin we vertellen wat we met alle aanbevelingen die de Rekenkamer maakt gaan doen.
Het onderzoek is alleen erg groot dit jaar, dus ik mag input vragen van en afstemmen met een stuk of 8 verschillende beleidsdirecties (afdelingen die het beleid maken), 2 Directeuren-Generaal, een Secretaris-Generaal, plus haar plaatsvervanger, de staatssecretaris en de minister.
De Secretaris-Generaal (SG) is de hoogste ambtenaar van een ministerie. De Directeuren-Generaal (DG) zijn de overkoepelende leidinggevenden van verschillende (beleids)directies, die een raakvlak hebben (bijvoorbeeld de directie die over de bijstand gaat en de directie die over de WW gaat). Ik werk bij Financieel-Economische Zaken (FEZ) en wij vallen rechtstreeks onder de SG, samen met de juridische afdeling en communicatie.quote:Op dinsdag 9 april 2019 09:05 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik had het hele stuk over de minister gemist![]()
Zat zelf meer in de paassferen te denken.
En wow dat is wel belangrijk allemaal! Of zijn de namen mooier dan wat ze werkelijk doen?
Ik ben expediteur..quote:Op dinsdag 9 april 2019 09:08 schreef superkimmi het volgende:
[..]
De Secretaris-Generaal (SG) is de hoogste ambtenaar van een ministerie. De Directeuren-Generaal (DG) zijn de overkoepelende leidinggevenden van verschillende (beleids)directies, die een raakvlak hebben (bijvoorbeeld de directie die over de bijstand gaat en de directie die over de WW gaat). Ik werk bij Financieel-Economische Zaken (FEZ) en wij vallen rechtstreeks onder de SG, samen met de juridische afdeling en communicatie.
Haha, ja ik val als medewerker ook niet rechtstreeks onder de SG hoor. Heb nog een afdelingshoofd en directeur ertussen zittenquote:Op dinsdag 9 april 2019 09:14 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik ben expediteur..
Ik heb een afdelingshoofd boven me die ook gelijk branch manager is van ons filiaal, boven hem hebben we nog een algemeen directeur van Nederland. Daarboven hebben we nog 15 lagen geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |