Dat willen we wel gaan doet eind van dit jaar in ieder gevalquote:Op zaterdag 6 april 2019 15:10 schreef Poes. het volgende:
[..]
En mag je het verkopen op een markt/braderie? Tussen de zelfgemaakte jam en wollen sokken?
Da's wel heel tof. Visitekaartje er bij en je hebt zomaar nieuwe klanten!quote:Op zaterdag 6 april 2019 15:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat willen we wel gaan doet eind van dit jaar in ieder geval
quote:Op zaterdag 6 april 2019 15:58 schreef Poes. het volgende:
[..]
Da's wel heel tof. Visitekaartje er bij en je hebt zomaar nieuwe klanten!
Oh nee toch, what happened?quote:Op zaterdag 6 april 2019 17:33 schreef LPFAN het volgende:
Onderweg naar huis,zo eerst nog ergens eten. Was waardeloos vandaag en ook nog geen beeldje ook![]()
Wel delen hčquote:Op zaterdag 6 april 2019 17:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Eh, meer koffie voor mij.
Al heb ik vandaag wel echt genoeg gehad.
Workshops waren waardeloos en ook geen geld mee gekregen. Zitten nu in een restaurant, frustratie wegetenquote:
Jeetje wat stom.. vooral na voorgaande jaren, best een teleurstellingquote:Op zaterdag 6 april 2019 18:32 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Workshops waren waardeloos en ook geen geld mee gekregen. Zitten nu in een restaurant, frustratie wegeten
Ja...quote:Op zaterdag 6 april 2019 18:33 schreef Poes. het volgende:
[..]
Jeetje wat stom.. vooral na voorgaande jaren, best een teleurstelling
Ja dat wel maar ben echt enorm chagrijnig nu. Lig nu ook voor pampus op de bankquote:
Begrijpelijkquote:Op zaterdag 6 april 2019 20:57 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ja dat wel maar ben echt enorm chagrijnig nu. Lig nu ook voor pampus op de bank
Jawel was wel gezellig onderweg maar het is gewoon frustrerend,we zijn zo lang onderweg en zo lang op voor helemaal niks.quote:Op zaterdag 6 april 2019 21:00 schreef Poes. het volgende:
[..]
Begrijpelijk![]()
Was er dan niks positiefs vandaag?
Bedanktquote:Op zaterdag 6 april 2019 17:55 schreef Poes. het volgende:
[..]
Dan zal ik verder niet meer aan je mannelijkheid twijfelen.
Heerlijkquote:Op zondag 7 april 2019 11:54 schreef Poes. het volgende:
Jongens, wat is't mooi weer nou![]()
Heb al 2 wassen buitenhangen en vanmiddag lekker op de fiets naar de kinderboerderij.
Ja man, hier word je vrolijk vanquote:
Haar kattengrit opeens niet meer goed vinden en daardoor 2 dagen niet poepen dus haar oude grit gehaald en ze ging gelijk zittenquote:Op zondag 7 april 2019 18:26 schreef Poes. het volgende:
[..]
Wat heeft ze nou weer gedaan?![]()
Hier net thuis, was heerlijk vanmiddag
Jezusquote:Op zondag 7 april 2019 18:42 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Haar kattengrit opeens niet meer goed vinden en daardoor 2 dagen niet poepen dus haar oude grit gehaald en ze ging gelijk zitten![]()
Fijn dat jullie het leuk gehad hebben!
Nouquote:Op zondag 7 april 2019 18:57 schreef Poes. het volgende:
[..]
JezusGek beest...
Je hebt wat te stellen met haar hoor
Stannis gaat me ook weer geld kosten, binnenkort weer voor de jaarlijkse check-up en entingen.quote:
Ja dat gaat geld kosten ja. Hoeft die van mij gelukkig niet.quote:Op zondag 7 april 2019 19:23 schreef Poes. het volgende:
[..]
Stannis gaat me ook weer geld kosten, binnenkort weer voor de jaarlijkse check-up en entingen.
Die van mij hoeft dan weer geen duur kattengritquote:Op zondag 7 april 2019 19:48 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ja dat gaat geld kosten ja. Hoeft die van mij gelukkig niet.
Hahah inderdaadquote:Op zondag 7 april 2019 19:50 schreef Poes. het volgende:
[..]
Die van mij hoeft dan weer geen duur kattengrit
Driepquote:Op vrijdag 5 april 2019 09:34 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ben benieuwd, hoe laat krijg je het binnen?
quote:Op zondag 7 april 2019 21:26 schreef PrisTheShiz het volgende:
Onze ragdoll rosalie is echt een kroelkont. Ze is nog wel een beetje bang, maar als ze onder de bank vandaan is, o my.
![]()
Pics van Poes.?quote:Op maandag 8 april 2019 07:04 schreef Driepink het volgende:
[..]
Goedemorgen
En als ik dat vraag ben ik onbeleefd
Dat klinkt heel gaafquote:Op maandag 8 april 2019 07:49 schreef superkimmi het volgende:
Goedemorgen! Gisteren teruggekomen van het weekendje. Was echt onwijs leuk! Vooral het lasergamen met snipers met 60 meter bereik in de buitenlucht.
En ben verstandig vroeg gaan slapen alle dagen, dus kan er gewoon tegenaan vandaag.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 april 2019 07:54 schreef Driepink het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |