Lekker!quote:Op vrijdag 5 april 2019 14:23 schreef superkimmi het volgende:
Nou ik ben er! Uitzicht is supermooi. En heb een kamer op de bovenste verdieping met 2 eenpersoonsbedden. Helemaal prima voor mn nachtrust.
Fijnquote:Op vrijdag 5 april 2019 15:16 schreef Poes. het volgende:
Sorry Kimmi!Had je niet eens gemist
![]()
![]()
Boh wat heb ik lekker geslapen
quote:
Wat moest je hebben en wat ging je doen?quote:Op vrijdag 5 april 2019 15:46 schreef LPFAN het volgende:
Zin in morgen! Ook al moet ik dan om 6 uur opstaan
Nieuwe handtas, en morgen heb ik weer die halfjaarlijkse dag van Dierenlot voor de stichting.quote:Op vrijdag 5 april 2019 15:49 schreef Poes. het volgende:
[..]
[..]
Wat moest je hebben en wat ging je doen?
Morgen alweer? Wat gaat de tijd snel johquote:Op vrijdag 5 april 2019 15:52 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Nieuwe handtas, en morgen heb ik weer die halfjaarlijkse dag van Dierenlot voor de stichting.
Ja gaat hard! Vandaar dat ik vandaag ook vrij benquote:Op vrijdag 5 april 2019 15:52 schreef Poes. het volgende:
[..]
Morgen alweer? Wat gaat de tijd snel joh![]()
Veel plezier!
Heb je geen klik met je werkgeefster dan?quote:Op vrijdag 5 april 2019 15:53 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ja gaat hard! Vandaar dat ik vandaag ook vrij benGa nu ook eens eindelijk met iemand met wie ik een klik heb
Die gaat nooit mee. Trekt ze niet zo'n dag.quote:Op vrijdag 5 april 2019 15:54 schreef Poes. het volgende:
[..]
Heb je geen klik met je werkgeefster dan?
Ik dacht al, wat een gekke opmerkingquote:Op vrijdag 5 april 2019 15:55 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Die gaat nooit mee. Trekt ze niet zo'n dag.
Hahahquote:
Hehequote:
''Al''. Dat red ik nietquote:Op vrijdag 5 april 2019 20:25 schreef LPFAN het volgende:
[..]
HeheSlaap lekker alvast
Ik ga ook om 10 uur al
Haha vorige 2 keer was het een hondje dus ben benieuwd wat voor beest het nu isquote:Op vrijdag 5 april 2019 20:26 schreef Poes. het volgende:
[..]
''Al''. Dat red ik niet![]()
Maar voor het goeie doel hè!Poesjes sparen
Beetje afwisseling is wel leuk ja. Misschien een konijntje of kuikentje, Pasen dit datquote:Op vrijdag 5 april 2019 20:31 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Haha vorige 2 keer was het een hondje dus ben benieuwd wat voor beest het nu is
Zou goed kunnen inderdaad. Of helemaal niks dit keer, kan ook nog.quote:Op vrijdag 5 april 2019 20:31 schreef Poes. het volgende:
[..]
Beetje afwisseling is wel leuk ja. Misschien een konijntje of kuikentje, Pasen dit dat
Vast wel iets toch?quote:Op vrijdag 5 april 2019 20:32 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Zou goed kunnen inderdaad. Of helemaal niks dit keer, kan ook nog.
Vast welquote:Op vrijdag 5 april 2019 20:33 schreef Poes. het volgende:
[..]
Vast wel iets toch?
In ieder geval veel plezier geweest
Morgen nog maar een kwartier eerder op staanquote:Op vrijdag 5 april 2019 20:35 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Vast wel![]()
Oh chips ik wou pinnen bedenk ik me netNah ja jammer dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |