quote:Iedere doordeweekse dag ontvangt Eva spraakmakende gasten uit de politiek, entertainment, sportwereld en meer. Samen met haar gasten word er teruggeblikt op de afgelopen dagen maar ook zeker vooruit gekeken op de weken die komen gaan!
Die rijdt toch een bmw x90 diesel 8 cilinder?quote:
Albertnoes was er eerst meequote:
owww dat zou echt te gek zijnquote:Op donderdag 4 april 2019 23:22 schreef tralalala het volgende:
Misschien was Rick wel degene die Kees confronteerde.
Accountant? Een interessant woord voor boekhouder zul je bedoelen.quote:Op donderdag 4 april 2019 23:21 schreef monkyyy het volgende:
Je accountant noemen terwijl je dat niet bent is strafbaar, beschermde titel. In het gevang met die man.
Je bent nog mildquote:Op donderdag 4 april 2019 23:21 schreef monkyyy het volgende:
Je accountant noemen terwijl je dat niet bent is strafbaar, beschermde titel. In het gevang met die man.
Jij zal het wel wetenquote:Op donderdag 4 april 2019 23:22 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Accountant? Een interessant woord voor boekhouder zul je bedoelen.
WEGGEAUTOMISEERDEDquote:Op donderdag 4 april 2019 23:21 schreef monkyyy het volgende:
Een van zijn specialiteitequote:
is goed Duitser roflquote:Op donderdag 4 april 2019 23:27 schreef Doublepain het volgende:
Waarom eigenlijk blur in het gezicht, alsof je chinezen herkent lol
Laat hem eerst z'n achtertuin volzetten met die dingen.quote:Op donderdag 4 april 2019 23:25 schreef napoleonfour het volgende:
Zal Jessie nu denken aan de zonnepark mogelijkheden daar in de Filipijnen?
maar wel lafjes er in hangen?quote:Op donderdag 4 april 2019 23:27 schreef RensAjacied het volgende:
Ik zou met tranen in mijn ogen staan denk ik.
Kees kreeg dat tenminste wel voor elkaarquote:Op donderdag 4 april 2019 23:28 schreef RensAjacied het volgende:
Ze is niet gepakt. Lekker gewerkt hoor Roelof
AVG.quote:Op donderdag 4 april 2019 23:27 schreef Doublepain het volgende:
Waarom eigenlijk blur in het gezicht, alsof je chinezen herkent lol
Interne stokslagen verdient zequote:
Kees kreeg geen tyfus voor elkaar vorige week zaterdag. Een hele uitzending bouwen om een oplichter in Malta en dan ze voor je neus laten wegkomen. Lol.quote:Op donderdag 4 april 2019 23:28 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Kees kreeg dat tenminste wel voor elkaar
Geen idee welke aflevering jij gezien hebt maar dat ging over pedofielen in Filipijnen ROLFPANTOFFELquote:Op donderdag 4 april 2019 23:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kees kreeg geen tyfus voor elkaar vorige week zaterdag. Een hele uitzending bouwen om een oplichter in Malta en dan ze voor je neus laten wegkomen. Lol.
Ik heb het over een specifieke afleveringquote:Op donderdag 4 april 2019 23:31 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Geen idee welke aflevering jij gezien hebt maar dat ging over pedofielen in Filipijnen ROLFPANTOFFEL
O, ja!quote:Op donderdag 4 april 2019 23:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk nodigen ze bulletje ook 's een keer uit
supermooi, maar dat was het onderwerp niet.quote:Op donderdag 4 april 2019 23:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb het over een specifieke aflevering
Boeiendquote:Op donderdag 4 april 2019 23:32 schreef Oscar. het volgende:
[..]
supermooi, maar dat was het onderwerp niet.
Ondertiteling loopt idd 10s voorquote:Op donderdag 4 april 2019 23:33 schreef RensAjacied het volgende:
Dit is duidelijk niet live (zie ondertiteling). Oplichters! Afschaffen NPO afschaffen!
Moeten we dit alweer uitleggen, hoe dit werkt?quote:Op donderdag 4 april 2019 23:33 schreef RensAjacied het volgende:
Dit is duidelijk niet live (zie ondertiteling). Oplichters! Afschaffen NPO afschaffen!
Google AI Predictionquote:Op donderdag 4 april 2019 23:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Moeten we dit alweer uitleggen, hoe dit werkt?
Sarcasme herken hetquote:Op donderdag 4 april 2019 23:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Moeten we dit alweer uitleggen, hoe dit werkt?
@Zipportal is een AIquote:
Altijd terechtquote:
Alleen luisteren wij zelden.quote:Op donderdag 4 april 2019 23:35 schreef KingRoland het volgende:
@:doublepain @:rensajacied
tijdens de livetopics moeten @:onlogisch @:ggmm vaak order roepen
ziekteverspreidingsgenotquote:
jinekquote:
ORDAAHHHquote:
van de AVG mag ik dit niet bespreken met jouquote:
Doe maar in DM dan.quote:Op donderdag 4 april 2019 23:37 schreef Oscar. het volgende:
[..]
van de AVG mag ik dit niet bespreken met jou
Tsja mbo stagiairesquote:Op donderdag 4 april 2019 23:38 schreef monkyyy het volgende:
Dit is gewoon een youtube compilatie, luie redactie
morgen internetgekkies september 2017 op tvquote:Op donderdag 4 april 2019 23:38 schreef monkyyy het volgende:
Dit is gewoon een youtube compilatie, luie redactie
doodsverwensing, tr gemachtquote:
ik moest lachen en keur het goedquote:Op donderdag 4 april 2019 23:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Krijg de TR binnen.
Afgehandeld.
Zipportal has it.
en bij deze weer ingetrokkenquote:
Lekker combineren met een dagje Amsterdam (coffeeshops en hoeren)quote:Op donderdag 4 april 2019 23:39 schreef svann het volgende:
Is hij een dagje uit, komt hij over zijn baan spreken.
Of is PR voor de UK?
Eens. Staat vast iets tegenover vannacht in huize Jinek.quote:Op donderdag 4 april 2019 23:40 schreef FireFox1 het volgende:
Toch knap dat ze the speaker in een show hebben gekregen.
als Wiebes het kan, kan ik het zekerquote:
TOO SOON.quote:Op donderdag 4 april 2019 23:41 schreef Oscar. het volgende:
[..]
als Wiebes het kan, kan ik het zeker
Ambitie is een bitch.quote:Op donderdag 4 april 2019 23:42 schreef svann het volgende:
Beetje veel Bercow, zo kort na zijn meet met Ivo Niehe.
quote:Op donderdag 4 april 2019 23:42 schreef Zipportal het volgende:
Heeft Bercow al kennis gemaakt met Piet Paulusma, our famous Piet.
De neus blijft bezigquote:
Ivo had hem een week terug al gestrikt.quote:Op donderdag 4 april 2019 23:40 schreef FireFox1 het volgende:
Toch knap dat ze the speaker in een show hebben gekregen.
quote:Op donderdag 4 april 2019 23:45 schreef dvdfreak het volgende:
na zoveel jaren in nederland wonen en nog steeds een kut accent hebben
is leuk man.quote:Op donderdag 4 april 2019 23:45 schreef dvdfreak het volgende:
1,68 m wtfquote:Op donderdag 4 april 2019 23:45 schreef -Chakotay- het volgende:
Is mr speaker een liliputter?
Wat een raar figuur heeft hij
Lengte: 1,68 mquote:Op donderdag 4 april 2019 23:45 schreef -Chakotay- het volgende:
Hij is heel klein ja.quote:Op donderdag 4 april 2019 23:45 schreef -Chakotay- het volgende:
Dat is zijn handelsmerk, dat gooi je niet weg.quote:Op donderdag 4 april 2019 23:45 schreef dvdfreak het volgende:
Gaat teveel rotzooi in zijn mond, you understandquote:Op donderdag 4 april 2019 23:46 schreef -Chakotay- het volgende:
Ga eens naar de tandarts met je rotte bek
30cmquote:Op donderdag 4 april 2019 23:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
AVG dit hoor, AVG. Hier wordt een notitie van gemaakt.
Allerlei zuren ;')quote:Op donderdag 4 april 2019 23:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gaat teveel rotzooi in zijn mond, you understand
Het is wel heul belangrijk.quote:Op donderdag 4 april 2019 23:48 schreef svann het volgende:
Dat komt omdat we ondertussen een Lagerhuisoverdosis op het nieuws toegediend krijgen.
Dit gaat meer voor ons betekenen dan de meeste shit die wij uit de Tweede Kamer te zien krijgen.quote:Op donderdag 4 april 2019 23:48 schreef svann het volgende:
Dat komt omdat we ondertussen een Lagerhuisoverdosis op het nieuws toegediend krijgen.
wat voor zuren? aminozuren? melkzuur? vetzuur? urinezuur?quote:
Dat heeft ie van Obama kijken om na te apenquote:Op donderdag 4 april 2019 23:51 schreef RensAjacied het volgende:
Klaver heeft op het vmbo goed Engels geleerd.
quote:
GENOT.quote:Op donderdag 4 april 2019 23:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Moet die debiel zelf weten toch, niet mijn probleem
quote:Op donderdag 4 april 2019 23:56 schreef RensAjacied het volgende:
Awkward einde door Jinek. Je zag wel eventjes inkijk dat was genot.
Ow kijk, een mening.quote:Op donderdag 4 april 2019 23:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Moet die debiel zelf weten toch, niet mijn probleem
zaadzuurquote:Op donderdag 4 april 2019 23:50 schreef Oscar. het volgende:
[..]
wat voor zuren? aminozuren? melkzuur? vetzuur? urinezuur?
dan zou ik naar de dokter gaanquote:
quote:
Ho ho, kunst van de Helderse Ruud van de Wint!quote:Op vrijdag 5 april 2019 00:16 schreef Vasilevski het volgende:
Het vindt plaats in een zaal zonder kenmerken
Nee leuk Paul en Simone ik heb ze afgelopen maandag gezien in de lamar in Amsterdam.quote:Op vrijdag 5 april 2019 16:40 schreef Zipportal het volgende:
Kamervoorzitter Khadija Arib over honderd jaar algemeen kiesrecht
Paul de Leeuw en Simone Kleinsma gaan samen de vloer op met ‘Hello, Dolly!’
Matig.
Sharia moslim gespot.quote:
nou nou nouquote:
Hebben ze bij de PvdD al, die dame die het Anne Faber-debat deedquote:Op vrijdag 5 april 2019 23:12 schreef Bocaj het volgende:
Ik voel een excuus vrouwelijk Kamerlid aankomen!
Rip Johan, rip die tukkerquote:
Heerlijkechaosgenot zul je bedoel. Toen ze ging jankenquote:
Nee ik vind Arib goed.quote:Op vrijdag 5 april 2019 23:18 schreef monkyyy het volgende:
Arib is wel een beetje low-energy. Liever Bercow.
Hoe kan die daar ooit terecht gekomen zijn.quote:Op vrijdag 5 april 2019 23:18 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Heerlijkechaosgenot zul je bedoel. Toen ze ging janken
gaat die pvv doos weer boos doen dat iemand schreeuwtquote:Op vrijdag 5 april 2019 23:18 schreef monkyyy het volgende:
Arib is wel een beetje low-energy. Liever Bercow.
Meh, beetje stamelend af en toe. Niet echt harde hand (waar ik van hou)quote:Op vrijdag 5 april 2019 23:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee ik vind Arib goed.
Poppenkast houden ze maar op hun eiland.
Ze spreekt prima Nederlands vind ik. Maar het zou geen kwaad kunnen inderdaad.quote:Op vrijdag 5 april 2019 23:18 schreef Joooo-pi het volgende:
Ze zou alleen ff naar een logopedist moeten.
dat weet ik lieverdquote:
Ze zijn saar nog meer bezig met elkaar voor lul te zetten ipv van bezig zijn met kwesties die er toe doen dan hier. Politiek hoeft niet mooi te zijn toch, het moet werken.quote:Op vrijdag 5 april 2019 23:19 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Meh, beetje stamelend af en toe. Niet echt harde hand (war ik van hou)
PVV die klaagt over fatsoen in een debatquote:Op vrijdag 5 april 2019 23:19 schreef Oscar. het volgende:
[..]
gaat die pvv doos weer boos doen dat iemand schreeuwt
Het lagerhuis met hun geblèr mag de oven in. Maar de leider is prima.quote:Op vrijdag 5 april 2019 23:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ze zijn saar nog meer bezig met elkaar voor lul te zetten ipv van bezig zijn met kwesties die er toe doen dan hier. Politiek hoeft niet mooi te zijn toch, het moet werken.
Ja vind ik ook wel eigenlijk.quote:
Ah ja vind dat wel een leuke kerel ja.quote:Op vrijdag 5 april 2019 23:21 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Het lagerhuis met hun geblèr mag de oven in. Maar de leider is prima.
En de coffeeshopsquote:Op vrijdag 5 april 2019 23:22 schreef BlackNero het volgende:
Wie zei ook alweer dat Bercowe voor de hoeren naar Amsterdam was gekomen?
Het was Miltenburg of Ton Eliasquote:Op vrijdag 5 april 2019 23:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoe kan die daar ooit terecht gekomen zijn.
en het goedkope bierquote:
je moet wat als je baan weg geautomatiseerd isquote:
Dan blijf ik lekker cursusjes geven á 249 de neusquote:Op vrijdag 5 april 2019 23:26 schreef Oscar. het volgende:
[..]
je moet wat als je baan weg geautomatiseerd is
Ik heb mij prima vermaakt met Penoza en Mocro maffiaquote:Op vrijdag 5 april 2019 23:26 schreef FlippingCoin het volgende:
Nederlandse series zijn vaak ruk heb ik het idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |